آیه زبان بند سوره بقره برای زبان بندی,دعای صم بکم در کدام سوره است

آیه زبان بند سوره بقره برای زبان بندی,دعای صم بکم در کدام سوره است
آیه زبان بند سوره بقره برای زبان بندی,دعای صم بکم در کدام سوره است

در این پست از سایت ذکر و دعا و تعبیر خواب doa786.com آیه زبان بند سوره بقره برای زبان بندی,دعای صم بکم در کدام سوره است را قرار دادیم . آیه 18 سوره بقره به آیه زبان بند معروف است و برای بستن زبان دشمنان و بدگویان از این آیه استفاده می شود . دعای صم بکم عمی در سوره بقره می باشد که در ادامه مطلب توضیح ارائه شده . سایت دعا 786 …

آیه صم بکم عمی فهم لا یتکلمون,آیه صم بکم عمی فهم لا یعقلون,آیه صم بکم عمی نی نی سایت,آیه صم بکم عمیون,صم بکم عمی فهم لا,صم بکم عمی فهم لا یبصرون,صم بکم عمی فهم لا یعقلون معنی,صم بکم عمی فهم لا یرجعون معنی,صم بکم عمی فهم لا یتکلمون,صم بکم عمی یعنی چه,صم بکم عمی و هم لایرجعون,صم بکم عمیا,آیه زبان بند سوره بقره,آیه زبان بند صم بکم,آیه زبان بند سوره یس,آیه زبان بند وجعلنا,آیه زبان بند در قرآن,آیه زبان بند از راه دور,آیه زبان بند نی نی سایت,آیه زبان بند فوری

آیه زبان بند سوره بقره برای زبان بندی,دعای صم بکم در کدام سوره است

آیه 18 سوره بقره زبان بند,آیه بستن زبان سوره بقره,آیه صم بکم عمی سوره بقره,قویترین آیه زبان بند سوره بقره

آیه زبان بند سوره بقره برای زبان بندی,دعای صم بکم در کدام سوره است

آیه 18 سوره بقره

صُمٌّ بُكْمٌ عُمْيٌ فَهُمْ لَا يَرْجِعُونَ

آنها کر و گنگ و کورند و (از ضلالت خود) بر نمی‌گردند.

معانی کلمات آیه

صم: اصم: كر مادرزاد، بقولى مطلق كر است، جمع آن صم: اصل آن صمم بمعنى بستن است.

بكم: ابكم: لال مادرزاد. جمع آن بكم است، اخرس به معنى مطلق لال است خواه مادرزاد باشد يا بعدا لال شده باشد.

عمى: اعمى: كور. جمع آن عمى (بر وزن قفل) است، عمى (بر وزن عبد) به معنى كورى و نيز به معنى فقدان بصيرت است اين كلمه در قرآن مجيد هم در كورى ظاهرى و هم در فقدان بصيرت بكار رفته است، چنان كه مراد از آن در آيه فقدان بصيرت است

نکته ها

قرآن در ستايش برخى پيامبران مى‌فرمايد:

آنان دست و چشم دارند،

«وَ اذْكُرْ عِبادَنا إِبْراهِيمَ وَ إِسْحاقَ وَ يَعْقُوبَ أُولِي الْأَيْدِي وَ الْأَبْصارِ»

شايد مقصود آن است كه كسى كه دست بت‌شكنى دارد دست دارد، كسى كه چشم خدابين دارد چشم دارد، پس منافقان كه چنين دست و چشمى ندارند، در واقع همچون ناقص الخلقه‌هايى هستند كه خود مقدّمات نقص را فراهم كرده و وسائل شناخت را از دست داده‌اند.

لذا در اين سوره درباره‌ى منافقان تعابيرى همچون «لايشعرون، ما يشعرون، لايعلمون، لايبصرون، يعمهون، صمّ، بكم، عمى، لا يرجعون» بكار رفته است.نظر، غير از بصيرت است.

در سوره اعراف مى‌خوانيم:

«تَراهُمْ يَنْظُرُونَ إِلَيْكَ وَ هُمْ لا يُبْصِرُونَ»

مى‌بينى كه به تو نگاه مى‌كنند، در حالى كه نمى‌بينند. يعنى چشم بصيرت ندارند كه حقّ را ببينند.

عدم بهره‌گيرى صحيح از امكانات و وسائل شناخت، مساوى با سقوط و از دست دادن انسانيّت است.

در سوره اعراف آيه‌ى 179 مى‌خوانيم:

«لَهُمْ قُلُوبٌ لا يَفْقَهُونَ بِها وَ لَهُمْ أَعْيُنٌ لا يُبْصِرُونَ بِها وَ لَهُمْ آذانٌ لا يَسْمَعُونَ بِها أُولئِكَ كَالْأَنْعامِ بَلْ هُمْ أَضَلُّ أُولئِكَ هُمُ الْغافِلُونَ»

آنان دل دارند، ولى نمى‌فهمند، چشم دارند ولى نمى‌بينند، گوش دارند ولى حقّ را نمى‌شنوند، اين گروه همچون چهارپايان بلكه از آنها پست‌تر و گمراه‌ترند، ايشان غافل هستند.

جزاى كسى كه در دنيا خود را به كورى و كرى و لالى مى‌زند، كورى و كرى و لالى آخرت است. «وَ نَحْشُرُهُمْ يَوْمَ الْقِيامَةِ عَلى‌ وُجُوهِهِمْ عُمْياً وَ بُكْماً وَ صُمًّا»

پیام ها

1- نفاق، انسان را از درك حقايق و معارف الهى باز مى‌دارد. «صُمٌّ بُكْمٌ عُمْيٌ»

2- كسى كه از عطاياى الهى در راه حقّ بهره نگيرد، همانند كسى است كه فاقد آن نعمت‌هاست. «صُمٌّ بُكْمٌ عُمْيٌ»

3- حقّ نديدن منافقان دو دليل دارد: يكى آنكه فضاى بيرونى آنان تاريك است؛ «فِي ظُلُماتٍ» وديگر آنكه خود چشم دل را از دست داده‌اند. «صُمٌّ بُكْمٌ عُمْيٌ»

4- منافقان، لجاجت و تعصّب دارند. «فَهُمْ لا يَرْجِعُونَ»

دعای زبان بند صم بکم

یکی از مجرب ترین دعای زبان بند قوی و فوری ، دعای زبان بند صم بکم عمی می باشد که بسیار توصیه شده است.

اگر فردی این دعا را بخواند باعث ایجاد عشق فوری خواهد شد و با بستن زبان فوری به مراد دلش می رسد.

دعای زبان بند صم بکم عمی در زیر آمده است. رعایت شروط مطرح در قسمت بالا بسیار در اجاب این دعای تأثیر گذار است.

« بسم الله الرحمن الرحیم صُمٌ بُکمٌ عُمیٌ فَهُم لاَ یَرجِعُونَ صُمٌ بُکمٌ عُمیٌ فَهُم لاَ یَعقِلُونَ صُمٌ بُکمٌ عُمیٌ فَهُم لاَ یَعلمونَ صُمٌ بُکمٌ عُمیٌ فَهُم لاَ یَفقهُونَ صُمٌ بُکمٌ عُمیٌ فَهُم لاَ یَنطقُونَ صُمٌ بُکمٌ عُمیٌ فَهُم لاَ یَتکلمُونَ لَا إِلَهَ إِلَا أَنتَ سُبحَانَکَ إِنِی کُنتُ مِنَ الظَالِمِینَ…..زاییده شکم …..(نام شخص مورد نظر و نام مادرش) »

این زبان بند مقابل فرد که قصد بستن زبانش را دارید زیر لب خوانده شود سپس فوت کنی به صورتش بدون آنکه بفهمد کار مهمی که داشته باشید حل میشود کارتان راه می افتد

دعای زبان بند تضمینی

دعای زبان بند تضمینی از مجموعه دعای زبان بند قوی و فوری به حساب می آید.

این دعا به افراد کمک می کند در هر شرایطی به صورت تضمینی بتوانند زبان فرد مورد نظر را ببندد و از این طریق به خواسته خود برسند.

دعای زبان بند تضمینی که در زیر آمده است را برای بستن زبان به صورت قوی و فوری باید قبل از ملاقات با شخص مورد نظر 7 مرتبه تلاوت کنید.

« یَا صَانِعَ کُلِ مَصنُوعٍ یَا خَالِقَ کُلِ مَخلُوقٍ یَا رَازِقَ کُلِ مَرزُوقٍ یَا مَالِکَ کُلِ مَملُوکٍ یَا کَاشِفَ کُلِ مَکرُوبٍ یَا فَارِجَ کُلِ مَهمُومٍ یَا رَاحِمَ کُلِ مَرحُومٍ یَا نَاصِرَ کُلِ مَخذُولٍ یَا سَاتِرَ کُلِ مَعیُوبٍ یَا مَلجَأَ کُلِ مَطرُودٍ »

دعای صم بکم به شدت در زمینه بستن زبان مجرب و کاربردی می باشد.

در خواص صم بکم آمده :

هر گاه 7 مرتبه بعد از نماز صبح به نیت بد خواهان نام شیطان رجیم و نام مادر شیطان رجیعه را در دعای صم بکم استفاده کنیم در آن روز حتی حیوانات و اشیاء نیز برای ما مشکلی پیش نخواهند آورد.

ولی اگر در آن روز مال حرام بخورید دروغ بگویید یا تهمت بزنید نه تنها زبان کسی بسته نمی شود بلکه عواقبی به همراه دارد .

خواص صم بکم از راه دور نیز بر همگان مشخص است و هر گاه فردی به نیت بستن زبان شخصی که از وی دور است هفت مرتبه بعد از نماز صبح از حفظ دعا را قرائت کند زبان شخص تا آخر آن روز به بدگویی در مورد شخص استفاده کننده نمی تواند بپردازد.

موارد استفاده دعای صم بکم از راه دور با این دستورالعمل هم مادی است هم معنوی و هم عاشقانه برای امر خیر.

معنی دعای صم بکم

معنی دعای صم بکم یا ترجمه دعای زبان بند صم بکم به شرح زیر است :

آنان (از شنیدن حق) کر و (از گفتن حق) گنگ و (از دیدن حق) کورند ، پس ایشان (به سوی حق) باز نمی گردند.

قرآن در ستایش برخی پیامبران می فرماید :

آنان دست و چشم دارند ، «واذکر عبادنا ابراهیم و اسحاق و یعقوب اولی الایدی والابصار» شاید مقصود آن است که کسی که دست بت‏ شکنی دارد دست دارد ، کسی که چشم خدابین دارد چشم دارد ،

پس منافقان که چنین دست و چشمی ندارند ، در واقع همچون ناقص الخلقه‏ هایی هستند که خود مقدمات نقص را فراهم کرده و وسائل شناخت را از دست داده‏ اند.

لذا در این سوره درباره‏ منافقان تعابیری همچون «لا یشعرون ، ما یشعرون ، لا یعلمون ، لا یبصرون ، یعمعون ، صم ، بکم ، عمی ، لا یرجعون» به کار رفته است.نظر ، غیر از بصیرت است.

در سوره اعراف می خوانیم :

«تریهم ینظرون الیک و هم لا یبصرون»

می بینی که به تو نگاه می کنند ، در حالی که نمی بینند. یعنی چشم بصیرت ندارند که حق را ببینند.

عدم بهره ‏گیری صحیح از امکانات و وسائل شناخت ، مساوی با سقوط و از دست دادن انسانیت است.

جزای کسی که در دنیا خود را به کوری و کری و لالی می زند ، کوری و کری و لالی آخرت است.

« و نحشرهم یوم‏القیامة علی وجوههم عمیا و بکما و صما»

دعای زبان بند در قرآن

اگر در موردی مقصر باشید دعای زبان بند در قرآن که در زیر آمده است به شما کمک می کند.

اگر تقصیر با شما باشد دعای زبان بند در قرآن فرستی برای جبران و محبوب شدن ارائه می دهد به شرط آن که دیگر اشتباهی از آن نوع از شما روی ندهد .

اگر بیشتر از 7 سال از این دعا استفاده کنید در حالی که اشکال از ما باشد آنگاه عواقبی به همراه دارد. دعای زبان بند در قرآن زمانی به بیشترین حالت خود می رسد که در اولین چهارشنبه از ماه مبارک رمضان استفاده شود .

بعد از نماز صبح 7 مرتبه دعای زبان بند زیر را قرائت کنید.

همان طور که متوجه شدید دعا و دستورالعملی که در اینجا تحت عنوان دعای زبان بند در قرآن به توضیحات آن پرداختیم مربوط به یک فرد می باشد و گروهی یا همگانی نیست .

هر ماه یک مرتبه می توانید از این دستوراعمل استفاده کنید. همان طور که ملاحظه می کنید دعای زبان بند در قرآن همان دعای زبان بند صم بکم است .

بسم الله الرحمن الرحیم صُمٌ بُکمٌ عُمیٌ فَهُم لاَ یَرجِعُونَ صُمٌ بُکمٌ عُمیٌ فَهُم لاَ یَعقِلُونَ صُمٌ بُکمٌ عُمیٌ فَهُم لاَ یَعلمونَ صُمٌ بُکمٌ عُمیٌ فَهُم لاَ یَفقهُونَ صُمٌ بُکمٌ عُمیٌ فَهُم لاَ یَنطقُونَ صُمٌ بُکمٌ عُمیٌ فَهُم لاَ یَتکلمُونَ لَا إِلَهَ إِلَا أَنتَ سُبحَانَکَ إِنِی کُنتُ مِنَ الظَالِمِینَ…..زاییده شکم …..(نام شخص مورد نظر و نام مادرش)

منبع : سایت namnamak

برگرفته از سایت ملکوتی ها

******************************

بازنشر : سایت دعا 786 سایت بزرگ ذکر و دعا و فال و تعبیر خواب و باستان شناسی

دیدگاه کاربران ( 0 )

ارسال دیدگاه جدید +
لغو پاسخگویی

اولین نفر باشید دیدگاهی ثبت میکند