جوغن مستطیل بزرگ نشانه چیست,جوغن مستطیل در صخره در دفینه

علامت و نشانه جوغن مربع روی سنگ و جوغان مستطیل و جوغن مستطیل در دیواره غار در دفینه یابی در سایت دعا 786

در این پست از سایت ذکر و دعا و تعبیر خواب doa786.com جوغن مستطیل بزرگ نشانه چیست,جوغن مستطیل در صخره در دفینه را قرار دادیم . یکی دیگر از علامئم و نشانه های گنج و دفینه جوغن مستطیل یا حکاکی مستطیل می باشد . مشابه جوغن دایره و گرد جوغن مستطیل نیز به صورت کنده کاری شده بر روی سنگ ها و صخره ها و دیواره های غار دیده می شود …

جوغن مستطیل در دفینه یابی,نشانه جوغن مستطیل در دفینه یابی,نشان جوغن مستطیل در دفینه,جوغن مستطیل عمق دفینه,جوغن مستطیل در دیواره سنگ,جوغن مستطیل روی سنگ,جوغن مستطیل باز,جوغن مستطیل بزرگ,جوغن مستطیل با آبراه,جوغن مستطیل در دیواره,جوغن مستطیل و دایره کنار هم,جوغن مستطیل کوچک,حکاکی مستطیل روی سنگ,حکاکی مستطیل در دفینه یابی

جوغن مستطیل بزرگ نشانه چیست,جوغن مستطیل در صخره در دفینه

جوغن مستطیل ذر گنج یابی,جوغن مستطیل در دفینه یابی,علامت و نشانه جوغن مستطیل,رمزگشایی نماد جوغن مستطیل,حکاکی مستطیل روی سنگ در دفینه,آثار و علائم جوغن مستطیل در دفینه,جوغن مستطیل در دیواره غار

جوغن مستطیل بزرگ نشانه چیست,جوغن مستطیل در صخره در دفینه

انواع جوغن ها

1…اگر یک جوغن کوچک درون یک جوغن بزرگ تری بود نمایانگر این است که یک اتاق درون اتاقی دیگر وجود دارد جهت بررسی کردن بیشتر آن لازم است قطر جوغن بزرگ را اندازه گیری کرد و از نشانه‌های موجود استفاده کرد.

2…همانطور همان طور که گفتیم احتمال دارد جوغن ها به شکل مربعی باشد در این نمونه جوغن ها لازم است اندازه یک ضلع آن را پیدا کرد و تقسیم بر ۴ کنیم و بعد از آن باید به دنبال نشانه های دیگری برویم. اصولاً جوغن هایی که به شکل مربع هستند برای وجود قبر استفاده می شود مثلا برای قبر کاهن ها راهبان از این نمونه جوغن ها استفاده میکردند. اصولاً این نمونه جوغن ها از سمت راست شروع می شود و بدون هیچ فاصله ای امتداد می یابد لازم است در نظر داشته باشید که گنج و دفینه ها در زیر این جوغن ها پیدا نخواهد شد و اینها فقط یک قبر هستند.

3…در مکانی که میخواهند وجود چاهی را اطلاع دهند از جوغن هایی به شکل مخروطی استفاده می شود ولی اگر این شکل مخروطی به صورتی باشد که مخروطی در مخروط بزرگتر باشد نمایانگر چاه نیست.

4… حالا به تفسیر جوغن های مثلثی شکل می پردازیم این نمونه جوغن ها را به دو صورت تفسیر کرده‌اند اگر بر روی سنگ حکاکی شده اند و به صورت برابر باشند به احتمال خیلی زیاد به قبر فردی یهودی اشاره دارد و محاسبه کردن آن به این شکل است که در سمت نوک تیترز مثلث تپه یا غاری موجود است که مقبره در آن قرار دارد و همینطور هم طلسم ها و تله های سختی را دارد.
حالا در صورتیکه این مثلث ها بر روی دیوار قاری تشکیل شده باشند نمایانگر گنج و دفینه های خیلی بزرگ است که در زیر زمین موجود است البته لازم است بدانید رمزگشایی این نوع روغن ها خیلی دشوار است.

5… جوغن هایی هم وجود دارد که به شکل کاسه وارونه هستند برای محاسبه این نوع جوغن ها لازم است برای آغاز قطر و عمق آن ها را به دست آورد.

6… و جوغن هایی که قطر آنها هم اندازه با عمقش باشد و بیشتر از ۱۲ سانتی متر باشند طریقه محاسبه آن به این شکل ۳/۳*۲* است.

7… اگر جوغنی موجود باشد که دایره ای به لبه آن وصل شده باشد نشانگر این است که در آن منطقه تپه های دیگر وجود دارد که حاوی جوغن هایی دیگر است و لازم است آن جوغن ها را محاسبه کرد.

8… جوغنی که درون آن دیواره های با وجود سوراخ هایی باشد برای محاسبه آن لازم است در طول ۶ متر روبه‌روی آن حرکت کنیم.

9… و اما جوغنی که عمقی طولانی تر از قدرت داشته باشد لازم است که عمق این جوغن ها به طرف جنوب غربی محاسبه شود.

10… جوغنی که یک شکافی از آن خارج شده یک نمونه دیگر از جوغن هاست .این نمونه جوغن ها اصولا به طرف شمال غربی و همچنین جنوب غربی است که باید طول شکاف را محاسبه کرد و همین طور در مسیر شکاف حرکت کرد.

11… جوغن هایی که دهانه آن ۳ تا ۷ سانتیمتر باشد و عمق آن کمتر از ۲ سانتی متر باشد برای محاسبه کردنشان لازم است عمق این جوغن ها را تقسیم کنیم بر ۳/۳*۷ کنیم و با قطرآن جمع کنیم.

حکاکی های مربع و مستطیل قطعا نشانه مزار می باشد.

این نشانه ها به معنای گوردخمه ، مزار اتاقی، کلیسا و مهمترینشان احتمال اینکه مزار زن هم باشد زیاد است. ابعاد حکاکی به ما درباره اینکه چگونه مزاری می باشد، اطلاعات می دهد.

حکاکی مربع به عمق ۴- ۵ سانتیمتر، به معنای قبرستان کلیسا می باشد. حکاکی مربعی با این ابعاد، با عمق مزار به طور مستقیم رابطه دارد. ۴- ۵ ضربدر ۷ برابر است با عمق مزار، در این چنین حکاکی های مربوط به کلیساها، احتمال وجود آبراهی وابسته به حکاکی زیاد می باشد.

در اینجا اندازه آبراه گرفته شده، اندازه به دست آمده ضربدر ۷ شده، در جهت آبراه به مزار می رسیم.

جوغن مربع و مستطیل در گنج یابی نشانه چیست ؟ کارشناسی جوغن مربع و مستطیل

حکاکی های مربعی در ابعاد کوچکتر به معنای مزار مردی با رتبه بالا می باشد.

این مزار ها به شکل گور دخمه و یا قبر اتاقی می باشند. مزار حداکثر ۷ الی ۹ متر از نشانه دور می باشد. اگر منطقه برای گور دخمه مناسب نباشد، سریعا به طرف زمین خاکی که در نزدیکی نشانه می باشد می رویم، اگر در آنجا نتیجه ایی نگرفتیم، دقت می کنیم که در اطراف تپه های کوچکی وجود داشته باشد. این گونه مزار ها با تست فضای خالی (حفره) به راحتی پیدا می شوند.

حکاکی های مربعی که در کنارشان حکاکی های گرد وجود دارد، دوباره به معنای مزار می باشد .

در اینجا مهمترین چیزی که باید به آن دقت کنیم، نزدیکترین حکاکی گرد به انتهای تخته سنگ می باشد، این به ما جهت می دهد، در جهت جوغن نزدیک به انتهای تخته سنگ، باید کاوش انجام شود.

حکاکی های مربعی متوسط و کوچک، به احتمال زیاد نشان دهنده مزار زن می باشد. اگر تعدادی مربع متوسط وجود داشته باشد مزار زن می باشد. در طرف شرق این نشانه ها مزار مرد وجود دارد. اگر حکاکی مربعی تک وجود داشته باشد، در نزدیکی های نشانه، قبر اتاقی وجود دارد.

دوباره با تست فضای خالی به راحتی پیدا می شود. حکاکی مربعی که درونش حکاکی گرد وجود دارد، به طور مستقسم، نشان دهنده قبر اتاقی می باشد. به ما این را نشان می دهد که اتاق ها از درون به هم راه دارند.

احتمال این بالاست که این نشانه بر روی سنگهای بنای اتاق مزار می باشد. به ما این را نشان می دهد که در اینجا، دومین و سومین اتاق موجود می باشد. اگر حکاکی های گرد و مربعی در یک میان باشند، « به اندازه تعداد جوغن ها، مزار، در اتاقی می باشد که توسط مربع و یا مستطیل به آن اشاره شده است. »

اینگونه نظری وجود دارد هم وجود دارد که اگر حکاکی مربع و یا مستطیل در دیواره باشد، و در مقابل آن صخره های بزرگی به صورت ردیفی باشد به معنای گور دخمه می باشد.

حکاکی های مربعی معمولا در مناطق که از هر طرف به راحتی قابل رویت باشد هستند. به این اشاره دارد که آن منطقه قبرستان صخره ایی وجود دارد. در مقابل نشانه باید صخره های ردیفی وجود داشته باشد. دفینه را باید در آنجا کاوش کرد. اگر یکی از مزارها باز شوند بقیه آنها به راحتی پیدا می شوند

برگرفته از سایت دعاگو

*******************************

بازنشر : سایت دعا 786 سایت بزرگ ذکر و دعا و فال و تعبیر خواب و باستان شناسی

ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.