دعا برای عشق واقعی,دعا برای رسیدن به عشق یک طرفه

دعا برای عشق واقعی,دعا برای رسیدن به عشق یک طرفه
دعا برای عشق واقعی,دعا برای رسیدن به عشق یک طرفه

در این پست از سایت ذکر و دعا و تعبیر خواب doa786.com دعا برای عشق واقعی,دعا برای رسیدن به عشق یک طرفه را قرار دادیم . طلسم و دعای قوی و مجرب برای رسیدن به عشق واقعی و رسیدن به عشق یک طرفه و رسیدن به عشق غیر ممکن در سایت ذکر و دعای دعا 786 …

,دعای رسیدن عشق,دعای رسیدن به عشق,دعای رسیدن به عشق خود,دعای رسیدن به عشق یک طرفه,دعای رسیدن به عشق و ازدواج,دعای رسیدن به عشق محال,دعاي رسيدن به عشق,دعای برای رسیدن به عشق,دعای سریع رسیدن به عشق,دعای رسیدن به عشق نی نی سایت,دعای رسیدن به عشقم,دعای رسیدن به عشقت,دعای رسیدن به عشق از راه دور,دعای رسیدن به معشوق,دعا برای رسیدن به عشق خود,بهترین دعا برای رسیدن به عشق خود,دعای برای رسیدن به عشق خود,دعا برای رسیدن به معشوق خود,دعای رسیدن به عشق یک طرفه نی نی سایت,دعا برای رسیدن به عشق یک طرفه,دعای رسیدن به معشوق و ازدواج,دعا برای رسیدن به معشوق و ازدواج,دعای رسیدن به معشوق برای ازدواج,دعا برای رسیدن به عشق محال,دعای رسیدن به معشوق در قران,دعای برای رسیدن به عشقم,دعا برای رسیدن به عشق غیر ممکن,دعا برای رسیدن به عشقم نی نی سایت,دعا برای رسیدن به عشقم,دعای برای رسیدن به معشوق,دعای قرانی برای رسیدن به عشق,دعای سریع رسیدن به معشوق,دعای سریع الاجابه برای رسیدن به عشق,دعای سریع الاجابه برای رسیدن به معشوق,دعای سریع برای رسیدن به عشق,دعای سریع الاجابه رسیدن به معشوق,دعای سریع الاجابه برای رسیدن به معشوق نی نی سایت,دعای رسیدن به معشوق نی نی سایت,دعای معراج برای رسیدن به معشوق نی نی سایت,دعای نادعلی برای رسیدن به معشوق نی نی سایت,رسیدن به عشق با دعا نی نی سایت,دعا برای رسیدن به معشوق پسر نی نی سایت,دعای رسیدن به معشوق از آیت الله بهجت نی نی سایت

دعا برای عشق واقعی,دعا برای رسیدن به عشق یک طرفه

دعای قوی رسیدن به عشق,دعای مجرب رسیدن به عشق,دعای سریع الاجابه رسیدن به عشق,دعای تضمینی رسیدن به عشق,دعای قرآنی رسیدن به عشق,دعای عشق واقعی از راه دور

دعا برای عشق واقعی,دعا برای رسیدن به عشق یک طرفه

دعای رسیدن به معشوق فوری و قوی

دعای رسیدن به معشوق فوری و قوی برای زمانی است که فردی به شدت عاشق است و می خواهد خیلی سریع با جلب محبت معشوق به ازدواج با او برسد.

برای رسیدن به معشوق خود و برآورده شدن حاجت و مراد دلتان، برای اینکه دعا فوری اثر کند دعایی که در زیر آمده است را باید 333 مرتبه بخوانید.

« وَالَّذِینَ یَقُولُونَ رَبَّنَا هَبْ لَنَا مِنْ أَزْوَاجِنَا وَذُرِّیَّاتِنَا قُرَّةَ أَعْیُنٍ وَاجْعَلْنَا لِلْمُتَّقِینَ إِمَامًا ».

دعای دیدار فوری معشوق

دعای دیدار فوری معشوق در انواع مختلف وجود دارد. اما در همه ی این دعاها و دعاهای رسیدن به معشوق فوری و قوی باید نماز خود را به درستی و همیشه انجام دهید.

دعای دیدار فوری معشوق را افرادی می توانند استفاده کنند که از محبوب و معشوقشان دور هستند. یا معشوق در مسافرت است و یا مدت زیادی است که از معشق دور بوده اند.

دعای دیدار فوری معشوق در کمتر از 9 روز اجابت می شود.

مراحل دعای دیدار فوری معشوق:

111 مرتبه صلوات فرستاده و بعد بر کاسه آبی بدمید و آن آب را در حالی که نام معشوق خود را به زبان می آورید درب خانه بریزید.

همان جایی که آب را رها می کنید معشوق خود را ملاقات می کنید. خواندن صلوات در دعا برای ملاقات معشوق باید قبل از نماز صبح صورت بگیرد.

طلسم عشق از راه دور

اگر میخواهی کسی را از عشق خود بیقرار گردانی.
ناخنهای خود را بگیر و یک بار سوره یس مغربی را به ناخن هایت بخوان و بعد ناخن ها را در جعبه کوچکی مانند قوطی کبریت بریز و هر وقت ان طرف رو دیدی جعبه را تکان بده و به جعبه فوت کن و بعد به ان شخص فوت کن.تا مثل کنه بهت بچسبه .

دعای برگشتن عشق

این عمل برای زن و شوهر و فرزندان و خانواده میباشد.اگه دوست دارید همسرتان به شما محبت دائمی و شدیدی داشته باشد و یا فرزندان در خانواده نسبت به شما و همدیگر محبت دائمی داشته باشند.

عمل زیر را حتما انجام دهید که از قویترین اعمال است و چندین بار توسط چندین اساتید به تجربه رسیده است.

این سوره ها را که مذکور میشود بخواند بر هر یک چهل و یک مرتبه بخواند و بعد همه را حلوا کرده بخورد مطلوب دهد .از عشق و دوستی او بیقرار گردد.

سوره حمد ۴۱ بار بر قند بخواند
سوره انا اعطیناک الکوثر ۴۱ بار بر نبات بخواند
سوره اذا زلزله ۴۱ بار بر شکر بخواند
سوره لایلاف قریش ۴۱ بار بر ترنجبین بخواند
سوره قل هو الله احد را ۴۱ بار بر گزانگبین بخواند
سوره والتین والزیتون را ۴۱ بار بر خرما بخواند
سوره الم نشرح را ۴۱ بار بر کشمش بخواند

دعای برگشتن عشق

برای محبت اگر خواهی کسی رو با خودت مهربون کنی بنویس در موقعی که شمس در شرف هست.خوب اینهم دعا .آیت الکرسی را هفت دفعه روی کاغذ سفید نوشته ودر طعام طرف کنید. حتما نیت یادتون نره.

دعای برگرداندن عشق رفته

دعاهای زیادی برای مهر و محبت و جلب القلوب وجود دارد. دعا و دستورالعملی که ذیلا ذکر میشود از دعاهای مجرب است.

به جهت مهر و محبت فوری و محب قلوب شدن و در دل محبوب خویش جای و مقام گرفتن آیات زیر را سه مرتبه همراه با اخلاص و نیت قلبی به هر چیز خوراکی بخواند و بدمد و به نیت افزایش مهر و محبت به محبوب خویش بخوراند.

ودر آخر صلوات فرستاده و صدقه دهد.

بِسْمِ‏ اللَّهِ‏ الرَّحْمنِ‏ الرَّحِیمِ‏

بِسْمِ اللهِ الذی یُحِبُّونَهُمْ کَحُبِّ اللّهِ لَقُلُوبَهُمْ لَیْلٌ وَ نَّهارٌ وَ فِی ساعَهٍ وَ شَهْرٍ عَلی حُبِّهِمْ أَشَدُّ حُبًّا

وَلَوْ یَرَى الَّذِینَ ظَلَمُواْ إِذْ یَرَوْنَ الْعَذَابَ أَنَّ الْقُوَّهَ لِلّهِ جَمِیعًا

دعا برای برگشتن شخصی که رفته

برای افزایش مهر و محبت شخص مطلوب و تسخیر قلوب، دعای قرآنی محبت ذیل را در روز جمعه پس از اذان صبح در کاغذ بدون خط و ترجیحا با گلاب و زعفران بنویسد و با خود به همراه داشته باشد :

وَمِنَ النَّاسِ مَن یَتَّخِذُ مِن دُونِ اللّهِ أَندَادًا یُحِبُّونَهُمْ کَحُبِّ اللّهِ (اسم شخص مورد نظر و نام مادرش)

وَالَّذِینَ آمَنُواْ أَشَدُّ حُبًّا لِّلّهِ (اسم شما و اسم مادرتان)

وَلَوْ یَرَى الَّذِینَ ظَلَمُواْ إِذْ یَرَوْنَ الْعَذَابَ أَنَّ الْقُوَّهَ لِلّهِ جَمِیعًا وَأَنَّ اللّهَ شَدِیدُ الْعَذَابِ

دعای سریع الاجابه برای برگرداندن معشوق

اگر کسی عاشق شده و نمی تواند به وصالش برسد و نیاز به دعای برگرداندن عشق رفته دارد، روز پنج شنبه بعد از نماز «صبح و عشاء» ابتداء صلوات بفرستد، سپس ۱۰۱ مرتبه اسم اعظم «الحلیم»را تکرار کند.

بعد از آن یک صلوات فرستاد، چشمان خویش را بسته و در خیال خود معشوق را تصور کند و ظاهر نماید وبه سینه او بدمد، بی شک معشوق او به او رجوع خواهد کرد.

معجزه بازگشت معشوق (دعای برگرداندن عشق رفته)

بِسْمِ اللَّهِ الرَّحْمَنِ الرَّحِیمِ

قُلْ أُوحِیَ إِلَیَّ أَنَّهُ اسْتَمَعَ نَفَرٌ مِّنَ الْجِنِّ فَقَالُوا إِنَّا سَمِعْنَا قُرْآنًا عَجَبًا

یَهْدِی إِلَى الرُّشْدِ فَآمَنَّا بِهِ وَلَن نُّشْرِکَ بِرَبِّنَا أَحَدًا

وَأَنَّهُ تَعَالَى جَدُّ رَبِّنَا مَا اتَّخَذَ صَاحِبَةً وَلَا وَلَدًا

وَأَنَّهُ کَانَ یَقُولُ سَفِیهُنَا عَلَى اللَّهِ شَطَطًا

وَأَنَّا ظَنَنَّا أَن لَّن تَقُولَ الْإِنسُ وَالْجِنُّ عَلَى اللَّهِ کَذِبًا

وَأَنَّهُ کَانَ رِجَالٌ مِّنَ الْإِنسِ یَعُوذُونَ بِرِجَالٍ مِّنَ الْجِنِّ فَزَادُوهُمْ رَهَقًا

دعا برای احضار آنی معشوق

این اسماء را در ورقه ای سفید به مشک و زعفران و گلاب نوشته و را طالب همراه خود نگه دارد و بخور برای انجام این عمل صندل سرخ و عود خوشبو است و این عمل را باید در روز ۵ شنبه در ساعت مشتری یا در روز جمعه در ساعت زهره انجام داد و در اول ماه بهتر است.

بسم الله الرحمن الرحیم

اشازنوش ۳ کفیطیوش ۳ دبراوش ۳ قیوش ۳ ثنوش ۳ قنوش ۳ شجکیوش ۳ هبوش ۳ طقطقوش ۳ توکلوا یا خدام هذه اسماء و اجلبوا قلب فلان بنت فلان الی فلان بن فلان الوحا ۳ العجل ۳ الساعه

دعا برای برگشتن شخص مورد نظر از راه دور (دعای برگرداندن عشق رفته)

از برای تسخیر قلوب مخلوقات خصوصا منظور نظر این دعای مبارک کثیر الفوائد است زنهار به نااهل نیاموزد و غیر عمل که به حرام باشد معمول ندارد.

این است دعای مبارک:

اَللّهُمَ اِنَّهُ لَیسَ فَی السَّماواتِ دَوَراتٌ وَ لا فِی الأَرضَ غَمَراتٌ وَ لا فِی الشَجَرِ وَرَقاتٌ وَلا فِی الاَجسامِ حَرَکاتٌ وَلا فِی العُیُونِ لَحَظاتٌ وَلا

فِی النُّفُوسِ خَطَراتٌ إِلاّ وَ هِیَ بِکَ عارِفاتٌ وَ لَکَ شاهِداتٌ وَ عَلَیکَ دالاّ تٌ وَ فی مُلکِکَ مُتَحَیِّراتٌ فَبِالقُدرَهِ الَّتی سَخّرَتَ بِها اَهلَ السَّماواتِ

وَالاَرضِ سَخِّر لی قُلُوبَ المَخلُوقاتِ اِنَّکَ عَلی کُلِّ شَیءٍ قَدیرٌ وَ بِالاِجابَهِ جَدیرٌ وَ صَلَّی اللهُ عَلی مُحَمَّدٍ وَ آلِهِ اَجمَعینَ

و اگر کسی مخصوص نظر دارد به جای سَخِّر لی قُلُوبَ المَخلُوقاتِ بگوید سَخِّر لی قَلبِ فلان بن فلان الی آخر دعا.

دعا برای فراموشی عشق زن

دعا برای فراموشی عشق زن آیه 27 سوره ابراهیم است که با خواندن هفت مرتبه در روز این آیه معجزه نموده و عشق زن را فراموش خواهید نمود.

گفته شده است با خواندن این آیه خاطرات از ذهن شما شسته و عشق معشوق از ذهن خارج خواهد شد.

“یُثَبِّتُ اللّهُ الَّذِینَ آمَنُواْ بِالْقَوْلِ الثَّابِتِ فِی الْحَیَاهِ الدُّنْیَا وَفِی الآخِرَهِ وَیُضِلُّ اللّهُ الظَّالِمِینَ وَیَفْعَلُ اللّهُ مَا یَشَاءُ”

دعای آمده در ذیل را نیز روزی سه بار بخوانید.

“وَقِیلَ الْیَوْمَ نَنسَاکُمْ کَمَا نَسِیتُمْ لِقَاء یَوْمِکُمْ هَذَا {وَمَنْ أَظْلَمُ مِمَّن ذُکِّرَ بِآیَاتِ رَبِّهِ فَأَعْرَضَ عَنْهَا وَنَسِیَ مَا قَدَّمَتْ یَدَاهُ وَلَقَدْ عَهِدْنَا إِلَى آدَمَ مِن قَبْلُ فَنَسِیَ وَلَمْ نَجِدْ لَهُ عَزْماً کَذَلِکَ أَتَتْکَ آیَاتُنَا فَنَسِیتَهَا وَکَذَلِکَ الْیَوْمَ تُنسَى کذلک اللهم ینسی فلان ابن فلانه معشوقته ومحبوبته فلانه بنت فلانه فلا یکاد یذکرها ویسلاها ببرکه هذه الآیات الکریمه وبحق قولک الحق قُلْنَا یَا نَارُ کُونِی بَرْداً وَسَلاما کذلک تصبح نار المحبه بردا وسلاما”

دعا برای فراموشی عشق مرد

دعا برای فراموشی عشق مرد نیز خواندن آیاتی از سوره انشراح سفارش شده است که در فراموشی معشوق بسیار مجرب خواهد بود.

روزی دوبار به مدت یک ماه، ابتدا 14 صلوات فرستاده و سپس دعا را بخوانید.

“أَلَمْ نَشْرَحْ لَکَ صَدْرَکَ، وَ وَضَعْنَا عَنْکَ وِزْرَکَ، الَّذِی أَنْقَضَ ظَهْرَکَ، وَرَفَعْنَا لَکَ ذِکْرَکَ، فَإِنَّ مَعَ الْعُسْرِ یُسْرًا، إِنَّ مَعَ الْعُسْرِ یُسْرًا، فَإِذَا فَرَغْتَ فَانْصَبْ، وَإِلَى رَبِّکَ فَارْغَبْ”

,برگشت عشق,برگشت عشق نی نی سایت,برگشت عشق فوری,برگشت عشق با قانون جذب,برگشت عشقم,برگشت عشق قدیمی,برگشت عشق عباس منش,برگشت عشق با دعا,برگشت عشق سابق,برگشت عشق با فلفل سیاه,برگشتن عشق نی نی سایت,برگشت معشوق نی نی سایت,بازگشت عشق نی نی سایت,بازگشت معشوق نی نی سایت,سابلیمینال بازگشت معشوق نی نی سایت,معجزه برگشت معشوق نی نی سایت,دعای برگشت عشق نی نی سایت,کد برگشت عشق نی نی سایت,ساب برگشت عشق نی نی سایت,برگشت معشوق فوری,دعای برگشت عشق فوری,دعا برگشت عشق فوری,برگشت عشق با قانون جذب نی نی سایت,برگشت معشوق با قانون جذب,بازگشت معشوق با قانون جذب نی نی سایت,بازگشت معشوق با قانون جذب,برگشت عشقم شادمهر,برگشت عشقم نی نی سایت,عشقم برگشت و ازدواج کردیم,برای برگشت عشقم چه کنم,دعا برگشت عشقم,اگر عشقمان برگشت چکار کنیم,ازمون احتمال برگشت عشقم,عشقم برگشت پیشم,عشقم برگشت چیکار کنم,بازگشت عشق قدیمی,متن برگشت عشق قدیمی,متن برگشتن عشق قدیمی,تعبیر خواب برگشت عشق قدیمی,برگشتن عشق قدیمی نی نی سایت,برگشتن عشق قدیمی در خواب,دعای برگشت عشق قدیمی,کلیپ برگشتن عشق قدیمی,پروفایل برگشتن عشق قدیمی,برگشت عشق با دعا نی نی سایت,برگشتن عشق با دعا,دعای برگشت عشق با فلفل سیاه,برگشت معشوق با دعانویس نی نی سایت,برگشت معشوق با دعا,برگشتن معشوق با دعا,برگشت عشق سابقم نی نی سایت,برگشت عشق سابق نی نی سایت,برگشت به عشق سابق,برگشتن به عشق سابق,تعبیر خواب برگشت عشق سابق,برگشتن عشق سابق نی نی سایت,برگشتن عشق سابق,احتمال برگشت عشق سابق,علائم برگشتن عشق سابق,بازگشت معشوق با فلفل سیاه نی نی سایت,دعای برگشت معشوق با فلفل سیاه,دعای بازگشت عشق با فلفل سیاه,طلسم بازگشت معشوق با فلفل سیاه,دعای بازگشت معشوق با فلفل سیاه نی نی سایت,دعا برای برگشت معشوق با فلفل سیاه,دعا بازگشت معشوق با فلفل سیاه,بازگشت فوری معشوق با فلفل سیاه

برگرفته از سایت ملکوتی ها

******************************

بازنشر : سایت دعا 786 سایت بزرگ ذکر و دعا و فال و تعبیر خواب و باستان شناسی

دیدگاه کاربران ( 0 )

ارسال دیدگاه جدید +
لغو پاسخگویی

اولین نفر باشید دیدگاهی ثبت میکند