فال و طالع بینی متولدین برج دلو,سرکتاب برای زنان و مردان متولد برج دلو

کاملترین فال و طالع بینی و سرکتاب متولدین برج دلو بهمن ماه و مردان و زنان متولد برج دلو در سایت دعا 786

در این پست از سایت ذکر و دعا و تعبیر خواب doa786.com فال و طالع بینی متولدین برج دلو,سرکتاب برای زنان و مردان متولد برج دلو را قرار دادیم . برج ng,  یکی از برج های دوازده گانه فلکی می باشد . یازدهمین برج فلکی برج دلو یا همان بهمن ماه می باشد . کاملترین فال و طالع بینی و سرکتاب متولدین برج دلو برای مردان و زنان را گردآوری کردیم . سایت دعا 786 …

,فال دلو,فال ماه دلو,فال روزانه دلو,فال متولدین دلو,فال ماه تولد دلو,فال برج دلو,فال دلو مرد,فال ابجد دلو,فال متولدین ماه دلو,طالع برج الدلو,طالع دلو,طالع دلو زنان,طالع دلو مردان,طالع دلو ابجد,طالع دلو چیست,طالع دلو زن,طالع دلو یعنی چی,طالع دلو مرد,طالع برج دلو,طالع برج دلو زن,طالع بینی دلو زنان,طالع برج دلو زنان,طالع بینی برج دلو زنان,طالع بینی دلو مردان,طالع برج دلو مردان,طالع بینی برج دلو مردان,طالع بینی ابجد دلو,طالع بینی ماه دلو زن,طالع بینی زن دلو,طالع برج دلو مرد

فال و طالع بینی متولدین برج دلو,سرکتاب برای زنان و مردان متولد برج دلو

فال برج دلو,طالع برج دلو,سرکتاب متولدین برج دلو,طالع بینی متولدین برج دلو,فال و طالع بینی برج دلو,سرکتاب برای متولدین برج دلو,زنان و مردان متولد برج دلو,برج دلو چه ماهی است,برج فلکی دلو

فال و طالع بینی متولدین برج دلو,سرکتاب برای زنان و مردان متولد برج دلو

سرکتاب و فال و طالع بینی برای متولدین برج دلو ( مردان و زنان )

طالع بینی و سرکتاب مردان متولد برج دلو :

هر کس به طالع دلو باشد مردی است هم ستاره حضرت یحیی ، عنصر او بادی است و خاکی ( یعنی مثل باد از این حال و فکر به آن حال و فکر تغییر میکند و دمدمی است و ثباتی ندارد ) و مثل خاک سرد است . او مردی است با دولت و پاکدامن و رحیم دل و مهربان . به آزار احدی راضی نیست . با هر کس نیکی کند جفا بیند . قرض دادن و ضامن داری به او نمی سازد . به هر کس دوستی کند عاقبت پشیمان شود .

در امورات خود همیشه حیران و سرگردان است . باید دل خود را با خدا صاف کند . صاحب این طالع در سن چهارده سالگی خطر مرگ او را تهدید می کند که صدقه بدهد چون از ان بگذرد به سلامتی به عمر طبیعی برسد و به خوشگذرانی روزگار بگذراند . مدتی از جفت خود جدائی کند و مسافرت او به طول انجامد . با رفیق ناموافق دمساز شود که هر قدر بخواهد خود را رها کند نتواند اما از لطف خدا و توسل به ائمه هدی ع ، رهایی یابد و عاقبت به خیر شود .

از دو فرزند بهره مند شود . از دنیا بیرون نرود مگر انکه آمرزیده و رستگار شود . صاحب این طالع را بسازد از ماه ها ، ماه شوال ( برایش خوش یُمن است ) . لباس رنگارنگ . انگشتر فیروزه و یاقوت . هر گاه بخواهد از بلاها ایمن شود دعای حرز چهارده معصوم ع را با خود دارد تا از جمیع بلیات محفوظ ماند و امورات دنیا و آخرت او اصلاح شود .

طالع بینی و سرکتاب زنان متولد برج دلو :

هر آن زنی که به طالع دلو باشد ستاره او ستاره بلقیس است و صاحب این طالع زنی باشد خوش خلق و نیکو منظر و کاردان و با مروت و کاربین و باعقل و باهوش و در کارها غصه بسیار خورد .

بهتان بر وی بسیار گویند . بر اعضای او خالی یا نشانی باشد و آن نشانه ی دولت و اقبال باشد . در عمر یک بار سر رشته کار خود را گم کرده اما زود ، به اصلاح آید و عاقبت به خیر باشد . در امورات خود بسیار ساعی است . در نظر خلق عزیز و مکرم باشد .

غم مردم را میخورد . از پدر و مادر نفع نبیند . گاه گاه ملالی عارض او شود که به علت سحری است که در باره او نمود ه اند و باطل نشده است ، باید دعای باطل سحر بگیرد تا باطل شود و امورات بر وفق دلخواه او شود . علتی هم که در بدن دارد از باد پریان است چون که در سن کودکی بچه پری را اذیت کرده است به این واسطه او را اذیت می کنند .

در نماز کاهلی نکند . شانه سر خود را به کسی ندهد . صاحب این طالع را بسازد از ماه ها ، ماه رجب ( یعنی برایش خوش یُمن است ) و لباس سبز و آبی ( برایش شانس می اورد ) . راز دل به کسی نگوید چرا که دشمن بدگو بسیار دارد . از نامحرم پرهیز کند .

در سن چهار سالگی خطر مرگ او را تهدید می کند چون از این بگذرد به عمر طببعی می رسد . دعای باطل سحر و انگشتر عقیق و دعای جوشن کبیر با خود داشته باشد تا از بلاها ایمن گردد.

منبع : وبلاگ ماهانتا

طالع برج الدلو,طالع برج الدلو اليوم,طالع برج الدلو 2021,طالع برج الدلو 2020,طالع برج الدلو الرجل,طالع برج حوت زنان,طالع بینی برج حوت زنان,برج دلو,برج دلو اليوم,برج دلو 2021,برج دلو چه ماهی است,برج دلو اردو,برج دلو ليوم,برج دلو کدام ماه است,برج دلو آج کا دن,برج دلو 2020,برج دلو غدا,برج دلو اليوم وغدا,برج دلو اليوم السابع,برج دلو اليوم نجلاء قباني,برج دلو اليوم 2021,برج دلو اليوم 2020,برج الدلو اليوم ماغي,برج الدلو اليوم عاطفيا,برج الدلو اليوم السابع,برج الدلو اليوم وغدا,برج دلو 2021 اليوم,برج الدلو 2021,برج الدلو 2021 بالتفصيل,برج الدلو 2021 ماغي فرح,برج الدلو 2021 اليوم,برج الدلو 2021 في الحب,برج الدلو 2021 ميشال حايك,برج الدلو 2021 كارمن شماس,برج الدلو 2021 عاطفياً,برج دلو چه ماهي است,برج حوت چه ماهی است,برج اسد چه ماهی است,برج اسد چه ماهي است,برج حمل اسد قوس چه ماهی است,برج حوت چ ماهی است,برج دلو 2020 اردو,برج دلو 2019 اردو,برج دلو ليوم الثلاثاء,برج دلو ليوم غدا,برج الدلو ليوم غد,برج الدلو ليوم الخميس,برج الدلو اليوم الاثنين,برج الدلو ليوم الجمعه,برج الدلو ليوم الثلاثاء,برج الدلو ليوم غدا,برج الدلو ليوم الغد,برج حوت کدام ماه است,برج قوس آج کا دن,برج الدلو 2020,برج الدلو 2020 اليوم,برج الدلو 2020 جاكلين عقيقي,برج الدلو 2020 عاطفيا,برج الدلو 2020 كارمن شماس,برج الدلو 2020 ليلى عبد اللطيف,برج الدلو 2020 نجلاء قباني,برج الدلو 2020 في الحب,برج دلو غدا الاربعاء,برج دلو غدا الاثنين,برج الدلو غدا مع جاكلين,برج الدلو غدا ماغي فرح,برج الدلو غدا الثلاثاء,برج الدلو غدا السبت,برج الدلو غدا الاحد,برج الدلو غدا الاثنين,برج الدلو غدا الاربعاء

برگرفته از سایت ملکوتی ها

*******************************

بازنشر : سایت دعا 786 سایت بزرگ ذکر و دعا و فال و تعبیر خواب و باستان شناسی

ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.