فال و طالع روزانه جمعه 17 بهمن 99

فال روزانه و طالع بینی روزانه امروز در سایت دعا 786

در این پست از سایت فال و تعبیر خواب doa786.com فال و طالع روزانه جمعه 17 بهمن 99 را قرار دادیم . امروز 17 بهمن ماه سال 1399 کاملترین فال را برای همه متولدین قرار دادیم . متولد هر ماهی که هستید می توانید فال و طالع امروز ماه تولد خودتان را ببینید . همراه ما باشید با کاملترین فال و طالع بینی امروز 17 بهمن 99 در سایت دعا 786 …

فال و طالع روزانه جمعه 17 بهمن 99

فال و طالع روزانه جمعه 17 بهمن 99,بهترین سایت فال,کاملترین فال و طالع روزانه,بزرگترین سایت فال و طالع,قوی ترین سایت فال,فال و طالع متولدین ماه های سال

فال و طالع روزانه جمعه 17 بهمن 99

فال روزانه متولدین فروردین

امروز صبح بسیار پر انرژی و سر حال از خواب بیدار می شوید. قدرت بدنی شما نیز افزایش یافته، بنابراین اگر کارهایی دارید که احتیاج به قدرت بدنی بالا دارند، همین امروز به سراغ شان بروید. شاید این کار تعمیر یک وسیله یا رسیدگی به باغچه باشد. اگر هم کاری در دست ندارید، پیشنهاد می کنیم به باشگاه های ورزشی سری بزنید و کمی فعالیت بدنی داشته باشید. مهم نیست چه کاری را انتخاب کنید، در هر صورت روز فوق العاده ای را در پیش خواهید داشت.کار مهمی را باید انجام دهید و این کار را می‌‌خواهید بدون کمک دیگران به پیش ببرید، اما مطمئن باشید یک دست صدایی ندارد و برای انجام این کار مهم بهتر است که از دوستان و آشنایانی که به آنها اعتماد دارید کمک بگیرید. امروز احتمال دارد حرفی از دهان‌تان خارج شود و این حرف زمینه ناراحتی همسر یا عشق‌زندگی‌تان را فراهم کند، در نتیجه کمتر از گل به عشق‌زندگی‌تان نگویید و روز را به گونه‌ای به پایان برسانید که آب در دل وی تکان نخورد.

 فال روزانه متولدین اردیبهشت

انسان عاشق ‌پیشه‌ ای هستید و از هر فرصتی برای ابراز عشق به همسر یا عشق‌زندگی‌تان استفاده می‌‌کنید، این وضعیت به جای اینکه عشق‌زندگی‌تان را خوشحال کند، ایشان را ناراحت می‌کند و از ابراز عشق بیش ‌از ‌حد شما خسته شده است. در نتیجه از امروز جانب اعتدال را در پیش بگیرید و کاری نکنید که ناراحتی عشق‌زندگی‌تان را به دنبال داشته باشد. کار مهمی انجام داده‌اید و انتظار دارید مزد خود را در قبال انجام این کار مهم دریافت کنید، اما این اتفاق به این زودی صورت نمی‌گیرد و پرداخت پاداش و دستمزد شما به تعویق خواهد افتاد. نگذارید این شرایط شما را خسته و افسرده کند و مطمئن باشید نتیجه زحمت‌های خود را خواهید گرفت. به جای حضور در جمع، علاقه زیادی به تنهایی دارید و می‌خواهید با خودتان خلوت کنید، خوشبختانه امروز بخت با شما یار است و فرصتی دست می‌دهد تا قدمی در خیابان و پارک بزنید و از تنهایی لذت ببرید.

فال امروز متولدین خرداد

امروز از آن روزهایی است که باید زودتر از خواب بیدار شوید و فعالیت خود را آغاز کنید. پیاده روی، دویدن، دوچرخه سواری.. هم به شما از نظر روحی انرژی خواهند داد و هم بر سلامتی و قدرت بدنی تان تاثیری مثبت می گذارد، بنابراین تنبلی نکنید. حتی اگر زمان کافی برای انجام چنین کارهایی را در صبح ندارید و مجبور هستید به محل کار خود بروید، بعد از ظهر خوبی در پیش خواهید داشت، از آن نهایت استفاده را بکنید. اگر یک سرمایه گذاری کرده اید و حالا در انتظار دریافت سود آن هستید خودتان را برای دریافت سودی بسیار بیشتر از آنچه انتظارش را داشته اید آماده کنید. اگر بخواهید معامله ای کنید یا یک دعوای حقوقی در ارتباط با مسائل مادی داشته باشید نیز همه چیز به نفع شما تمام خواهد شدبه تازگی وارد رابطه ای عاطفی شده اید، از آن بسیار راضی هستید طوری که حسرت می خورید چرا زودتر این کار را نکرده اید. مطمئن باشید همه چیز در زمان خود به بهترین شکل اتفاق خواهد افتاد.

فال روزانه متولدین تیر

خواب های آشفته ای که شب گذشته دیده اید امروز ذهنتان را به خود مشغول کرده اند و احساساتتان را تحت تاثیر قرار داده و باعث ناراحتی شما شده اند. همین وضعیت باعث حساسیت بیش از اندازه شما شده و در نتیجه این حساسیت، واکنش هایی که به اطرافیانتان و مشکلات کوچک و بزرگی که سر راهتان قرار می گیرند خیلی شدیدتر از آنی هستند که باید باشند. یادتان باشد بیشتر وقت ها خواب هایی که می بینیم تعبیر خاصی ندارند و نباید اجازه دهید روزتان را خراب کنند. امروز قرار بوده است مهمان هایی به خانه تان بیایند تا در مورد موضوع مهمی با هم صحبت کنید و یا در راستای رسیدن به هدف خاصی ایده هایتان را با هم به اشتراک بگذارید، در هر صورت برنامه ها در آخرین لحظه تغییر خواهند کرد. از جذابیت و رمانتیک بودنتان که بگذریم برخورد شما امروز نسبت به همیشه خیلی اجتماعی تر و صمیمانه تر شده است و اگر هنوز مجرد باشید این ویژگی ها می توانند فرصت های خوبی را برای پیدا کردن شریک راهتان در اختیار شما قرار دهند.

فال و طالع بینی متولدین مرداد

امروز یک تماس یا پیام غیر منتظره شرایط کاری شما را به کل تغییر خواهد داد و باعث می شود در مسیری کاملا متفاوت قرار بگیرید. این موضوع ممکن است باعث شود تمرکز شما به هم بریزد و دچار نگرانی و استرس شوید، اما باور کنید این تغییرات حتی اگر در نگاه اول دشوار باشند، کاملا مثبت و در جهت پیشرفت شما هستند. روابط شما و همکارانتان با به وجود آمدن این شرایط جدید بهتر از قبل خواهند شد و احترامی که به شما گذاشته می شود نیز بیشتر خواهد شد. تا پایان روز احساس شما نسبت به این شرایط جدید و مسیر تازه ای که زندگیتان گرفته تغییر خواهد کرد و هیچ اثری از حالی که در ابتدای روز داشته اید باقی نخواهد ماند. اگر احساس می کنید در رابطه عاطفی از اخلاق خوب شما سو استفاده شده است، بهتر است کمی عقب بکشید و به دوست تان فضا دهید تا در تنهایی خود بیشتر راجع به اشتباهش فکر کند. امروز اگر می توانید چند دقیقه ای را در بیرون از خانه، زیر نور آفتاب بنشینید و از هوای تازه استشمام کنید.

فال امروز متولدین شهریور

امروز روابطتان با دیگران آنقدر خوب دارند پیش می روند که احساس می کنید هرگز بقیه شما را اینقدر دوست نداشته اند. یکی از دوستان جدیدتان و یا دوستی قدیمی که برای مدتی از او بیخبر بوده اید به یکباره نقش مهمی در زندگی شما پیدا خواهد کرد. امروز شما احساس می کنید که خلاقیتتان بیش از هر زمان دیگری شده است و خوشبختانه شانس موفقیتتان در عملی کردن ایده هایی که به ذهنتان می رسند نیز بیشتر شده است. زمان مناسبی است تا هر چه زودتر از خواب بیدار شوید و به بیرون از خانه بروید. امروز انرژی زیاد و مثبتی در هوا پراکنده است که می تواند روحیه شما را از این رو به آن رو کند. سعی کنید از کوچک ترین زمان خود استفاده کنید، حتی اگر نیم ساعت زمان استراحت یا ناهار دارید. عصر امروز زمان مناسبی برای یک دورهمی دوستانه و خوردن نوشیدنی مورد علاقه تان است. اگر سعی دارید شریک زندگی تان را تغییر دهید، اشتباه کرده اید. تنها کاری که باید بکنید شنیدن حرف ها و درک اوست.

 طالع بینی روزانه متولدین مهر

امروز موقعیت غیر منتظره ای برای شما فراهم خواهد شد که نظم زندگیتان را به طور موقت به هم خواهد زد، اما از همان ابتدا متوجه خواهید شد که شانس به شما روی آورده است و نباید اجازه بدهید که این موقعیت به سادگی از دستتان برود. این موقعیت ممکن است در ارتباط با مسائل مالی، جابجایی و رفتن به یک خانه ی رویایی و یا روابط عاطفی شما باشد، به هر حال از اینکه چنین فرصتی برایتان فراهم شده است خوشحال خواهید شد. ممکن است از دست یکی از صمیمی ترین دوستان یا شریک زندگی تان به خاطر کم توجهی هایش به شما دلگیر شده باشید اما با انرژی مثبتی که در هوا پراکنده است، می توانید آنقدر تلاش کنید تا به هدف تان برسید. به سدهایی که پیش رویتان قرار گرفته توجهی نداشته باشید و تنها به سمت جلو پیش روید، موفقیت شما حتمی است. افراد ترسو یا آنهایی که جرات قدم برداشتن نیز ندارند، شما را تنها گیج می کنند، بدون توجه به آنها تنها روی هدف خودتان متمرکز شوید.

فال روزانه متولدین آبان

امروز اخلاق اعضای خانواده تان زیاد مثل همیشه نیست و حال و حوصله شان زیاد سر جایش نیست. آنها به خاطر درگیری هایی که با دیگران داشته اند و یا به دلیل مشکلاتی که در استفاده از وسایلشان برایشان پیش آمده است عصبی هستند و به نفعتان است که با آنها وارد بحث نشوید. این مشکلات به زودی حل خواهند شد و اوضاع به حالت عادی باز خواهد گشت، آنگاه شما خواهید توانست بی آن که به روابط خود با آنها لطمه ای زده باشید، با خیال راحت راجع به آنها حرف زده و یا حتی شوخی کنید و بخندید. امروز تماس ها، پیام ها و مکالماتی که دارید شما را در فضایی کاملا جدید و تا حدود زیادی غیرمنتظره قرار خواهند داد. اگر قصد این را داشته اید که دست به تغییر جدیدی بزنید امروز بهترین فرصت برای انجام این کار خواهد بود. تمام شواهد حاکی از آن هستند که بخت و اقبال دارد به شما روی می آورد، اما اگر حواستان را خوب جمع نکنید بی آنکه خودتان متوجه آن شوید از کنارتان رد می شود و می رود.

فال روزانه متولدین آذر

احساس می‌کنید، فردی بدخواه شما است و با این فرد رابطه خوبی ندارید، امروز به این نتیجه خواهید رسید که این فرد بد شما را نمی‌خواهد و میان شما و ایشان سوء‌تفاهمی وجود داشته است. در نتیجه از امروز این فرد را به دوستان صمیمی‌تان اضافه کنید و رفتار دوستانه‌ای با ایشان در پیش بگیرید. اگر مدت ها به دنبال فرصتی برای انجام یک فعالیت بدنی می گردید، امروز زمان خوبی است تا دست به کار شوید. ورزش هیچ آسیبی به بدن شما نخواهد زد. اگر به دلیل برخی مشکلات از ورزش های قدرتی منع شده اید، یک پیاده روی ساده یا یوگا هم می تواند گزینه های خوبی برایتان باشد و به شما در رسیدن به اندام ایده آل، کمک کند. اگر اخیرا با عشق تان بگومگویی داشته اید، باید بگوییم که شما و شریک زندگی تان عاشق هم هستید و به خوبی می توانید اختلافات خود را حل کنید. پس جای هیچ نگرانی وجود ندارد. امروز کمی بیشتر جلوی آینه وقت گذرانده و به ظاهر خودتان برسید.

فال روز متولدین دی

برای برنامه ریزی و به دست گرفتن پروژه های جدید، درنگ نکنید. در هر کاری که امروز به دست بگیرید، موفق خواهید شد زیرا انرژی شما زیاد و مهارت هایتان بالا است. اگر می خواهید تمرکز بیشتری بر کارهایتان داشته باشید، اهداف تان را روی کاغذ بنویسید. کارهایی که ارزش زیادی برایتان ندارند را خط بزنید. شاید فکر کنید که بر رابطه عاطفی خود تسلط و کنترل کافی دارید اما این همیشه پاسخگو نیست. برخی اوقات لازم است حرف های طرف مقابل را نیز بشنوید و بر اساس آنها تصمیم بگیرید. امروز مواظب باشید در دام دلسوزی بیجا برای خودتان گرفتار نشوید. وقتی کارها باب میلتان پیش نمی روند و اتفاقات بد پشت سر هم آزارتان می دهند احتمال این که خودتان را در نقش قربانی ببینید و دلتان برای خودتان بسوزد خیلی زیاد می شود. به جای دلسوزی های بیجا تصمیم بگیرید در برابر مشکلات و موانع ایستاده و به جای یک قربانی مورد ظلم واقع شده نقش یک قهرمان را بازی کنید.

فال متولدین بهمن

به اهدافی که در سر دارید، جامه عمل بپوشانید. امروز که پر از انرژی هستید، زمان مناسبی است تا اولین قدم هایتان را بردارید. مطمئن باشید اگر شما اقدام نکنید، هیچ اتفاقی نخواهد افتاد. زندگی به سرعت در حال گذر است و اگر همین طور بنشینید و حسرت روزهای رفته را بخورید و مدام بگویید: «ای کاش…» یک روز می رسد که پشیمان می شوید، روزی که دیگر خیلی دیر شده و هیچ کاری از دست شما بر نمی آید. همه چیز با اولین قدم آغاز می شود، پس درنگ نکنید. اگر در رابطه عاطفی خود به مشکل بر خورده اید، تغییر زاویه دیدتان می تواند کمک شایانی به شما کند. اگر چیزی دارد آزارتان می دهد بهتر است در مورد آن با مادرتان و یا یک نفر دیگر که از خودتان بزرگتر است و به اندازه ی کافی با او احساس راحتی می کنید، حرف بزنید. ما همیشه و در هر مرحله ای از زندگیمان هم که قرار داشته باشیم به یک حامی و هدایت کننده نیاز داریم که به ما این احساس را بدهد که یک نفر هست که حواسش به ماست.

فال روزانه متولدین اسفند

مسافرت هایی که امروز انجام شوند چندان راحت نخواهند بود و تاخیر در پرواز و یا به مشکل برخوردن در جاده کوچک ترین مشکلاتی هستند که ممکن است برایتان پیش بیایند، پس تا جای ممکن سفر را در برنامه های خود قرار ندهید و چند روزی دست نگه دارید. امروز برای شما خیلی شلوغ تر و پرکار تر از آن چیزی خواهد بود که انتظارش را داشته اید و به احتمال زیاد به انجام کارهای نیمه تمامی که قصد داشته اید در وقت آزادتان به انجام برسانید نخواهید رسید. امروز را در کنار شخصی که دوست دارید بگذرانید. اگر احساس می کنید که او نسبت به نیازهای شما بی تفاوت است به جای این که چهره در هم بکشید بهتر است در مورد این موضوع با او صحبت کنید. مطمئن باشید خود او هم از شنیده هایش تعجب خواهد کرد و باور نمی کند که ناخواسته شما را تا این حد از خود ناراحت کرده باشد. پیش از رفتن به رختخواب برای فردایتان یک برنامه ریزی دقیق داشته باشید چون روز پرکاری در پیش خواهید داشت.

منبع : سایت دعاگو

**************************************************

بازنشر : سایت دعا 786 مرجع کامل ذکر و دعا و فال و تعبیر خواب و باستان شناسی

ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.