فال و طالع روزانه دوشنبه 13 بهمن 99

فال روزانه و طالع بینی روزانه امروز در سایت دعا 786

در این پست از سایت فال و تعبیر خواب doa786.com فال و طالع روزانه دوشنبه 13 بهمن 99 را قرار دادیم . امروز 13 بهمن ماه سال 1399 کاملترین فال را برای همه متولدین قرار دادیم . متولد هر ماهی که هستید می توانید فال و طالع امروز ماه تولد خودتان را ببینید . همراه ما باشید با کاملترین فال و طالع بینی امروز 13 بهمن 99 در سایت دعا 786 …

فال و طالع روزانه دوشنبه 13 بهمن 99

فال و طالع روزانه دوشنبه 13 بهمن 99,بهترین سایت فال,کاملترین فال و طالع روزانه,بزرگترین سایت فال و طالع,قوی ترین سایت فال,فال و طالع متولدین ماه های سال

فال و طالع روزانه دوشنبه 13 بهمن 99

فال روزانه متولدین فروردین

امروز اگر مجبور به انجام کارهایی باشید که محدودیت زمانی دارند و انجام آنها فوریت دارد احساس فشار و استرس زیادی خواهید داشت. اطرافیانتان و موقعیت هایی که برایتان پیش می آیند اصلا طبق انتظاراتتان نیستند و همه چیز برایتان چالش برانگیز به نظر می آید. کارهایتان را اولویت بندی کنید و با احتیاط و با حوصله پیش بروید، هر چقدر بیشتر عجله کنید احتمال این که اشتباه کنید بالاتر خواهد رفت و فقط خودتان را خسته خواهید کرد. خیالتان راحت باشد، اگر کارهایتان را تکمیل نکنید دنیا به آخر نخواهد رسید. اگر احساس می کنید در جایی قدرتان را نمی دانند، بهتر است که هر چه زودتر آنجا را ترک کنید در غیر این صورت غرورتان خدشه دار می شود. امروز از نظر ذهنی آنقدر قوی هستید که دوست دارید زمان خود را صرف تصمیم گیری های مهم کنید، بنابراین وقت را تلف نکنید و از همین حالا کارتان را آغاز کنید. امروز جذابیت شما بیش از همیشه است طوری که افراد دیگر را تحت تاثیر قرار می دهید.

فال روزانه متولدین اردیبهشت

شما معمولا در هر گروهی که قرار داشته باشید خودتان را درگیر مسائل حاشیه ای نمی کنید، اما امروز برای حمایت از یکی از دوستانتان خودتان را وارد ماجرایی خواهید کرد که ممکن است به ضررتان تمام شود. قبل از هر کاری و پیش از به زبان آوردن هر کلامی با احتیاط کامل همه جوانب را در نظر گرفته و قبل از این که خودتان را بیش از اندازه درگیر این مسئله کنید از این که برایتان دردسری به همراه نخواهد داشت اطمینان حاصل کنید. شما که نمی خواهید رابطه خودتان با سایر اعضای این گروه را به خاطر بیندازید؟ در روابط عاطفی، به ندای قلب خود شک نکنید، او راه درست را به شما نشان خواهد داد. امروز بهترین زمان برای ایجاد تغییراتی مثبت در رابطه است بنابراین معطل نکنید. اگر صادق باشید، تجربه ای فوق العاده در انتظارتان خواهد بود. کلیدی که مدتی به دنبالش بوده اید و پیدایش نمی کردید ناگهان پیدا می شود. امروز ان را به هر دری بزنید، باز خواهد شد. خودتان را برای ایجاد تغییراتی بزرگ آماده کنید.

فال امروز متولدین خرداد

رویاها و اهدافتان نزدیک تر از هر زمان دیگری به نظر می رسند و شما حاضرید فراتر از زحمات همیشگیتان رفته و خودتان را برای رسیدن به هدفتان تحت فشار قرار دهید. در این راه باید با افراد صحیح که می توانند شما را حمایت کرده و با کمک های خود راه را برایتان هموارتر کنند ارتباط برقرار کنید. همزمان با استفاده از انرژی زیادی که در وجود خود احساس می کنید، قدرت تفکرتان را نیز به کار بگیرید تا به بهترین نتایج برسید. میلی که به متحول کردن زندگیتان احساس می کنید را قدر بدانید، اما این نکته را نیز به خاطر داشته باشید که خوشبختی واقعی را باید ابتدا در ذهن خود بسازید. خوشبختی را نمی توان یافت، بلکه باید آن را ساخت. این روزها در امور مالی سنجیده تر عمل کنید تا گرفتار بدهی نشوید. شما به تنهایی برای گرفتن تصمیمات مهم کافی هستید بنابراین معطل نکنید و راهی را عقل تان پیشنهاد می دهد، انتخاب کنید. به زودی خبری به دست تان می رسد که دید شما را نسبت به مسئله ای مثبت تر و به تبع تصمیم گیری را برایتان راحت تر خواهد کرد.

فال روزانه متولدین تیر

اینک زمان آن فرا رسیده تا آنچه را که موقعیت شغلی تان را به تثبیت می رساند، به کار ببندید و قابلیت هایتان را به دیگران نشان دهید. اگر تلاش لازم را بکنید در مدتی کوتاه به آنچه بخواهید می رسید. اگر احساس می کنید که از خود واقعی تان دور شده اید نگران نشوید زیرا شما فرد قوی هستید و به زودی به زندگی طبیعی خود باز می گردید. حرفی در دلتان مانده که باید به شریک زندگی تان بزنید. اگر همین امروز آن را به زبان آورید، نه تنها باری از دوش تان برداشته می شود، بلکه صمیمیت بیشتری نیز میان تان برقرار خواهد شد. خوشی های زندگی شما بیش از آنچه فکر را می کنید است فقط کافی است کمی دقیق تر به اطراف تان نگاه کنید و صبور باشید. به زودی آتشی از عشق در جان تان شعله ور خواهد شد. اگر چه شما فرد اجتماعی هستید اما حواس تان باشد که هر کسی را به دایره دوستان تان راه ندهید. به زودی فردی از شما درخواستی می کند که از گفتن نه به او هراس دارید.

فال و طالع بینی متولدین مرداد

درگیر جزییات بیهوده بودن شما را از اصل باز می دارد. بنابراین بهتر است که در هر شرایطی کل را از یاد نبرید. منتظر بسته ای هستید که به زودی به دست تان می رسد. شما در حال حاضر جسارت و شهامت زیادی در خود احساس می کنید و برای رویاروی دنیای وحشی بیرون آماده اید. در این میان یکی از دوستان و نزدیکان مورد اعتمادتات با حرف هایی که می زند شور و هیجان بیشتری برای دنبال کردن رویاهایتان به شما خواهد بخشید و به دنبال این مکالمه شما قدم در راه جدیدی خواهید گذاشت. امروز عاقل باشید و تحت تاثیر رفتار دیگران قرار نگیرید. به هر کسی دست دوستی ندهید و اعتماد نکنید. اگر به دنبال مشورت با کسی هستید، از افراد خانواده تان کمک بگیرید. از این که از عادات روزانه خود دور شوید نهراسید، در حال حاضر خلاقیت مهمترین چیز در زندگی تان است بنابراین تغییراتی را که فکر می کنید لازم است، به خصوص در محیط کار ایجاد کنید.

فال امروز متولدین شهریور

شما آماده اید تا با اعتماد به نفس تمام هر مانعی که سر راهتان قرار بگیرد را از میان بردارید. فقط باید حواستان باشد در رویارویی با این مشکلات کمی خلاقیت به خرج داده و فراتر از روش های تکراری و همیشگیتان بروید. امروز عشقتان کمی بداخلاق و بدقلق شده است و دلش هم نمی خواهد در مورد دلیل این بدخلقی اش توضیح بدهد و راجع به آن صحبت کند. شاید این وضعیت شما را کمی معذب کند، اما به احتمال زیاد ناراحتی طرف مقابلتان ارتباطی به شما ندارد و بهتر است اگر کمکتان را نمی خواهد او را به حال خودش بگذارید تا این مشکلش را با خودش حل کند. سعی کنید تا فردا که این حالت برطرف می شود کمی از او فاصله بگیرید و بگذارید به حال خودش باشد. اگر مجرد هستید، به زودی می فهمید که به شخصی علاقه دارید و بدون هیچ دلیلی به او احساس نزدیکی می کنید. در این شرایط خیلی به خودتان سخت نگیرید، قلب تان را باز بگذارید تا راه درست را به شما نشان دهد.

طالع بینی روزانه متولدین مهر

امروز شما از ارتباط و سر و کله زدن با دیگران لذت می برید و از اتفاقات خوشایند غیر منتظره ای که برایتان می افتند نیز خوشحال هستید. اگر می خواهید خودتان را محدود نکنید و از این که موقع رنگ کردن تصویر زندگیتان کمی از خط بزنید بیرون هراسی نداشته باشید. هیچ وقت برای این که کسی را بسوزانید حرفی را به زبان نیاورید و همیشه و تحت هر شرایطی صداقت در رفتار و کلامتان را حفظ کنید، همیشه مهربانی در کلامتان خیلی بیشتر می تواند اثرگذار باشد. اگر اهل ورزش هستید و این اواخر بیش از اندازه به خودتان فشار آورده اید سعی کنید امروز را به خودتان استراحت بدهید و اگر اصرار دارید حتما ورزش کنید بیشتر تمرینات کششی انجام دهید. منتظر شنیدن یک خبر هیجان انگیز باشید. این خبر می تواند راههای جدیدی را به شما نشان دهد فکر شما در حال حاضر پر از ایده های جدید است بنابراین بهترین زمان برای تصمیم گیری است. بد نیست به ندای قلب خود نیز گوش دهید.

فال روزانه متولدین آبان

امروز در راه رسیدن به هدفی که این اواخر احساس می کرده اید تنها یک قدم با شما فاصله دارد ناگهان با موانع غیر منتظره ای مواجه خواهید شد. کوچک یا بزرگ بودن این موانع زیاد برایتان فرقی نمی کند و به هر حال باعث ناراحتی شما خواهد شد. تنها کاری که از دست شما برمی آید این است که با این مشکل روبرو شده و آن را حل کنید و به راهتان ادامه دهید، شما که نمی خواهید به خاطر این مشکل کوچک قید هدفتان را بزنید؟! خوشبختانه امروز شما آماده اید تا هر کاری که به شما محول می شود را به خوبی و با سرعت انجام دهید و هیچ محدودیتی در توانایی هایتان احساس نمی کنید. فقط حواستان باشد این همه انرژی که مصرف می کنید را باید با تغذیه سالم جبران کنید. وقت آن است کمی اجتماعی تر شوید و با دوستان خود قرار بگذارید و کمی در کنار آنها بخندید و خوش بگذرانید. جذابیت شما در این روز موجب محبوبیت تان می شود پس از آن استفاده کنید. اگر حرفی نگفته در دل دارید، آن را صادقانه بیان کنید.

فال روزانه متولدین آذر

زندگی یک بازی است و شما آماده برای این بازی به دنیا آمده اید و هیچ چیزی نمی تواند در مسیر دنبال کردن اهدافتان جلوی شما را بگیرد. کودک درونتان را آزاد بگذارید تا راهی که خودش می خواهد را در پیش بگیرد و نگران قضاوت دیگران نباشید. امروز ممکن است به شخص جدیدی معرفی شوید که به احتمال زیاد در مرحله ای از زندگیتان نقش پر رنگ و مهمی را ایفا خواهد کرد. شما خیلی زود با او ارتباط برقرار خواهید کرد و نقاط مشترک زیادی بین او و خودتان پیدا خواهید کرد. این شخص به احتمال زیاد دوست خوبی برای شما خواهد شد و حتی اگر از جنس مخالف باشد این احتمال وجود دارد که رابطه ای عاشقانه بین شما ایجاد شود، فقط در نظر داشته باشید که زیاد تند پیش نروید. ایده ای در ذهن دارید اما از عملی کردن آن می ترسید. اگر ریسک پذیر باشید، این ایده در درآمد شما نیز تاثیر مثبتی خواهد داشت. انگیزه خود را در این راه از دست ندهید و اجازه ندهید دیگران مانع شما شوند.

فال روز متولدین دی

احساس می کنید ماجرای اسرار آمیزی دارد در اطرافتان اتفاق می افتد و ذهنتان به شدت درگیر پی بردن به آن است. این اتفاق خواه در خانواده و خواه در محل کارتان و یا در همسایگیتان باشد شما مصمم هستید که به واقعیت آن پی ببرید. ممکن است برای کشف این ماجرا کارهایی بکنید که معمولا انجام نمی دهید، اما باید حواستان را جمع کنید که زیاد در سوال و جواب کردن زیاده روی نکنید، و جواب هایتان را به گونه ای پیدا کنید که باعث معذب شدن و یا ایجاد واکنش منفی در دیگران نشود. فکر نکنید مجبور هستید تمام کارهایی که روی میزتان جمع شده اند را همین امروز انجام دهید، کارهایتان را اولویت بندی کرده و آنهایی که فوریت ندارند را برای فردا بگذارید. امروز هوا از ذره های عشق سرشار است بنابراین بهترین زمان است تا صادقانه و با قلبی باز احساسات خود را به زبان آورید. مطمئن باشید که نتیجه مثبتی برایتان خواهد داشت. به فردی حرفی را زده اید که نباید می زدید. این موضوع شما را ناراحت کرده است.

فال متولدین بهمن

شما امروز پر از انرژی و آماده هستید تا با سرعت تمام طوری پیش بروید که هیچ کس حتی به گرد پایتان هم نرسد. شما احساس می کنید که در حال حاضر از پس انجام هر کاری بر می آیید و روش منحصر به فردی که در حل مشکلات دارید نیز به شما کمک خواهد کرد تا هر مشکلی که سر راهتان قرار بگیرد را به سریع ترین شکل ممکن حل کنید. فقط این نکته را باید در نظر داشته باشید که حرف ها و نظراتتان را به زور به کسی تحمیل نکنید و به حرف های آنها هم گوش کنید و ببینید چه می گویند. امروز با نگاهی به درونتان و دیدن تغییرات عمیقی که در وجودتان ایجاد شده اند شاید کمی نگران شوید، اما اینها همه نشانگر رشد فردی شما هستند. ایده ای در سر دارید که دیگران آن را غیر ممکن می بینند، اما بدانید که مهم خودتان هستید. اگر انگیزه و تلاش لازم را داشته باشید حتما موفق خواهید شد. ایده هایتان را روی کاغذ بنویسید، به آنها نظم دهید سپس رو به جلو حرکت کنید.

فال روزانه متولدین اسفند

شما امروز بر عکس همیشه موقع انجام کارهایتان غرغر نمی کنید و دوباره نسبت به استعداد و توانایی خود احساس اعتماد می کنید. این احساس باعث خواهد شد در انجام کارهایتان آنقدر موفق باشید که شاید حتی در پایان روز تصمیم بگیرید برای خودتان یک جایزه بخرید. امروز دور بودن از عشقتان باعث ناراحتی و بی حوصلگی شما شده است. تلاش برای برقراری ارتباط تلفنی نیز به احتمال زیاد بی نتیجه خواهد بود و تنها باعث احساس عصبانیت و دل نگرانی بیشتر شما خواهد شد. اجازه ندهید افکار مسخره کنترل ذهنتان را در دست بگیرند و خودتان را تا زمانی که طرف مقابلتان خودش با شما تماس بگیرد، با انجام کارهای دیگرتان سرگرم کنید. برای این که به زندگی تان هیجان دهید به دنبال تجربه های جدید باشید. بهتر است به مکان هایی که تا به حال نرفته اید، بروید و با افراد جدید در ارتباط باشید… هر چه بیشتر در زندگی تان تنوع ایجاد کنید فرصت های تازه ای به رویتان گشوده می شود.

منبع : سایت دعاگو

**************************************************

بازنشر : سایت دعا 786 مرجع کامل ذکر و دعا و فال و تعبیر خواب و باستان شناسی

ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.