فال و طالع روزانه دوشنبه 9 تیر 99

کاملترین فال و طالع بینی روزانه امروز در سایت دعا 786

در این پست از سایت فال و تعبیر خواب doa786.com فال و طالع روزانه دوشنبه 9 تیر 99 را تهیه و آماده کردیم . امروز 9 تیر ماه سال 1399 کاملترین فال را برای همه متولدین قرار دادیم . متولد هر ماهی که هستید می توانید فال و طالع امروز ماه تولد خودتان را ببینید . همراه ما باشید با کاملترین فال و طالع بینی امروز 9 تیر 99 در سایت دعا 786 …

فال و طالع روزانه دوشنبه 9 تیر 99

فال و طالع روزانه دوشنبه 9 تیر 99,فال و طالع بینی روزانه,بهترین سایت فال,کاملترین فال و طالع روزانه,بزرگترین سایت فال و طالع,قوی ترین سایت فال,فال و طالع متولدین ماه های سال

فال و طالع روزانه دوشنبه 9 تیر 99

فال روزانه متولدین فروردین

این اواخر بیشتر به محکم تر کردن رابطه‌تان فکر کرده‌اید تا این که بخواهید واقعا کاری در جهت رسیدن به این هدف انجام دهید. ولی حالا انگیزه زیادی برای عمق بخشیدن به این رابطه در وجود خود احساس می کنید. به جای این که حواس خودتان را با کارها و آدم های تازه پرت کنید تحولات لازم را در این رابطه ایجاد کنید، حتی اگر از نتایجی که به دست خواهید آورد اطمینان کامل نداشته باشید. در هر صورت بی صبری عامل شکست شما خواهد بود، پس عاقلانه تر این است که صبور باشید و هر کاری که از دستتان برمی آید را انجام داده و هر راهی را که ممکن است امتحان کنید. اگر واقعا میل به ادامه دادن این رابطه داشته باشید هیچ چیزی نخواهد توانست جلوی‌تان را بگیرد.

فال روز متولدین اردیبهشت

دیگر نگران نباشید، اگر این چند ماه اخیر اوضاع زیاد روبراه نبوده است بالاخره ابرهای تیره دارند کنار می روند و اوضاع پیشرفت خواهد کرد. متاسفانه وقتی کارها طبق برنامه ای که داشته‌اید و با سرعت مورد نظرتان پیش نمی روند، کنترل عصبانیت و ناراحتی‌تان برای شما کار بسیار دشواری است. خوشبختانه کمک گرفتن از کسانی که به شما نزدیک هستند امید شما برای رسیدن به موفقیت در آینده را افزایش خواهد داد. امروز شما با جدیت بسیاری به رابطه ای که برایتان از اهمیت ویژه ای برخوردار است فکر می کنید. اگر از احساسات خود مطمئن هستید هر کاری که برای حفظ این رابطه از دستتان برمی آید را انجام دهید.

فال امروز متولدین خرداد

گاهی وقتی بلافاصله نتیجه تلاش‌هایتان را نمی بینید علاقه ای که به هدفتان دارید را از دست داده و توجه‌تان به جاهای دیگری جلب می شود. نگرش سهل انگارانه ای که این اواخر نسبت به کارتان داشته‌اید باعث شده است که پیشرفت قابل توجهی را مشاهده نکنید. ولی امروز بالاخره با تغییرات ایجاد شده در وضعیت کیهانی این دوره تنبلی و بی خیالی را پشت سر گذاشته‌اید و انگیزه بیشتری برای کار کردن در خود احساس می کنید. شما به اندازه کافی به نقشه‌هایتان فکر کرده‌اید، حالا دیگر وقت آن رسیده است که دست به کار شوید. خیلی مستقیم از کسی که دوست دارید بخواهید شما را همراهی کند و برای پیشرفت بیشتر در کارهایتان به شما انگیزه بدهد.

فال روزانه متولدین تیر

شما به دنبال این هستید که جان تازه ای به رابطه ای که دارید ببخشید و راه های تازه ای برای بیان احساسات خود پیدا کنید. شما می خواهید از زندگی‌تان لذت بیشتری ببرید و تاخیرها و موانعی که در سر راهتان قرار دارند را با موفقیت جایگزین کنید. خوشبختانه شما صبوری لازم را از خودتان نشان داده‌اید و همچون کمانی هستید که زه آن تا آخر کشیده شده و آماده است تا تیری را با سرعت تمام به سوی هدف پرتاب کند. تمام حواستان را روی هدفتان متمرکز کنید و هرگز دست از باورهایتان برندارید تا به خواسته‌هایتان برسید. بداخلاقی های کسی که دوست دارید را به حساب این نگذارید که شما را دوست ندارد، همه ما گاهی بی حوصله می شویم.

فال و طالع بینی متولدین مرداد

امروز روحیه ریسک پذیر شما با توجه به شرایط کیهانی موجود تحریک شده است و کاملا آماده هستید تا پروژه‌ها و کارهای جدیدی را شروع کرده و با سرعت تمام آنها را پیش ببرید. با وجود این که انتظار دارید خیلی زود به نتیجه دلخواهتان برسید، پشتکار بسیار زیادی برای پیشرفت در راهی که انتخاب کرده‌اید خواهید داشت. اگر شجاعت کافی داشته باشید برای ضربه زدن به درهایی که روبروی‌تان قرار می گیرند را داشته باشید این درها برایتان باز خواهند شد. این روزها رابطه عاطفی‌تان در وضعیت مطلوبی قرار دارد و تقریبا همه چیز روبراه است، با بهانه گیری های بیهوده و گیر دادن به جزئیات برای خودتان دردسر درست نکنید.

فال امروز متولدین شهریور

شما از دویدن با تمام قدرت و توانتان خسته شده‌اید، ولی حالا که ایستاده‌اید تا نفسی تازه کنید تازه می بینید که فقط داشته‌اید دور خودتان می چرخیده‌اید. با این حال فرصتی برای شروع و ادامه برنامه‌هایی که به تعویق انداخته شده بودند به وجود آمده است. درست است که هنوز موانع و محدودیت‌هایی وجود دارند که باید به آنها غلبه کنید، ولی زمان آن فرا رسیده است که اهدافتان را مورد بازنگری قرار داده و با برنامه ای منطقی پیش بروید تا بتوانید طی چند هفته پیشرفت را به صورت ملموسی در کارهایتان احساس کنید. از فرصت‌هایتان به درستی استفاده کنید و یادتان باشد که این کارهای امروزتان هستند که موفقیت فردایتان را می سازند.

طالع بینی روزانه متولدین مهر

موقعیتی برای شما به وجود آمده است تا بین واقعیت و ایده آل هایتان ارتباط برقرار کنید. شما انرژی و انگیزه زیادی برای به دست آوردن خواسته‌هایتان در وجود خود احساس می کنید و امکانات لازم برای به دست آوردن اهداف جاه طلبانه خود را نیز در دسترس دارید، پس از این فرصت استفاده کنید. سرمایه گذاری در تحصیلات می تواند توانایی شما را برای تغییراتی که می خواهید در زندگی خودتان و دیگران ایجاد کنید افزایش دهد. تمام رابطه های عاطفی دوره های سختی و مشکلات را باید پشت سر بگذارند. اگر رابطه‌تان بعد از همه این پستی و بلندی‌ها دوام بیاورد از ورطه آزمایش سربلند بیرون آمده است و می توانید از انتخاب خود مطمئن باشید.

فال روزانه متولدین آبان

بالاخره دوره ای که باید صبر می کردید به پایان رسیده است و به احتمال زیاد خودتان هم چراغ سبزی را که کیهان دارد به شما نشان می دهد دیده‌اید. سردرگمی‌هایی که این چند وقت داشته‌اید را پشت سر گذاشته و به جلو پیش خواهید رفت. به ویژه در محل کارتان تا دهه اول مرداد ماه همه چیز خوب و عالی پیش خواهد رفت. هیچ وقتی برای تلف کردن نخواهید داشت، تغییرات زیادی در راه هستند که باید خودتان را با آنها تطبیق داده و با آنها پیش بروید. پس قدر تمام لحظات خود را دانسته و در عین وقت گذاشتن برای خودتان و خانواده‌تان هیچ وقتی را به بطالت نگذرانید. تحت هر شرایطی استراحت کافی و عشق ورزیدن به کسانی که دوست دارید را از برنامه خود حذف نکنید.

فال روزانه متولدین آذر

رها کردن گذشته به طور خودکار راه را برای آزاد کردن توانایی های خلاقانه باز خواهد کرد. شاید پیشرفتی که این چند وقت داشته‌اید از انتظاراتتان فاصله زیادی داشته باشد ولی در هر صورت در حال پیشرفت بوده‌اید و در جا نزده‌اید. در هر حال موج تازه ای از پیشرفت در زندگی‌تان جریان پیدا کرده است. با این همه خود شما دوره ای از بی انگیزگی را دارید پشت سر می گذارید، که خوشبختانه تا اواخر تیر ماه به پایان خواهد رسید و بهتر خواهید توانست از این موج پیشرفت بهره ببرید. تحت هیچ شرایطی رویاهایتان را فراموش نکنید و با اعتماد به نفس به تلاش‌هایتان ادامه بدهید تا بالاخره نتیجه ای را که انتظار دارید به دست بیاورید.

فال روز متولدین دی

تلاش‌ها و زحمات شما به احتمال زیاد نتیجه بخش خواهد بود، ولی شرط اول موفقیتتان این است که دیگران را نیز با خود همراه کنید. خوشبختانه اگر دلایل کافی داشته باشید می توانید دیگران را قانع کنید از شما حمایت کنند. با این حال هر چند کار گروهی می تواند نتیجه بخش باشد، اگر کسی نبود که با شما همکاری کند آماده باشید تا به تنهایی مسیرتان را ادامه دهید و راه را برای خودتان باز کنید. دیگران را به خاطر این که وقت ندارند با شما همراه شوند سرزنش نکنید، هر کسی اولویت‌هایی برای خودش دارد. اگر می توانید چند گلدان بخرید و در گوشه ای از خانه که جلوی چشمتان باشد بگذارید و از آنها با دقت نگهداری کنید، این کار باعث آرامش روحتان خواهد شد.

فال متولدین بهمن

اگر موفقیتتان در محل کار این اواخر با موانعی روبه رو بوده است حالا وقت آن رسیده است که با جدیت تمام و با در نظر گرفتن اهدافتان با این موانع مقابله کنید. اکنون شرایط کیهانی به گونه ای است که آغاز کردن پروژه های جدید با موفقیت همراه خواهد بود و خیلی راحت تر از همیشه می توان آنها را پیش برد. از فرصت به وجود آمده نهایت استفاده را ببرید و برای پیشرفت زندگی حرفه‌ای‌تان تغییراتی عمده در برنامه‌هایتان ایجاد کنید. در صورتی که بین شما و دوستی صمیمی دلخوری‌هایی پیش آمده است قبل از این که این کدورت قدیمی شده و بین شما فاصله بیندازد با او در مورد این مسئله با صراحت ولی همراه با ملایمت صحبت کنید.

فال روزانه متولدین اسفند

با وجود این که چند ماه اخیر موانع و مشکلات زیادی را پشت سر گذاشته‌اید، حالا جریان دارد به نفع شما باز می گردد و فاصله شما با موفقیت تنها یک قدم است. خوشبختانه همزمان با این موقعیت، امروز رویاهای دست نیافته‌تان دوباره برایتان اهمیت پیدا کرده‌اند. حتی اگر در ابتدا پیشرفتتان خیلی کند بود هم ایمانتان را به خودتان حفظ کنید. اجازه ندهید صبرتان لبریز شده و حالا که اینقدر به مقصد نزدیک شده‌اید تلاش های فراوانی که تا این جای کار کرده‌اید بیهوده هدر برود. میانبر زدن به شما کمک چندانی نخواهد کرد و حتی ممکن است برایتان دردسرساز شود. با صبر و حوصله مسیر اصلی را ادامه دهید تا به سر منزل مقصود برسید.

منبع : سایت دعاگو

**************************************************

بازنشر : سایت دعا 786 مرجع کامل ذکر و دعا و فال و تعبیر خواب و باستان شناسی

ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.