مهره مار چیست – خواص و فوائد مهر مار – نحوه ایجاد مهره مار

همه چیز درباره مهره مار و چگونگی ساخته شدن مهره مار در سایت دعا 786

در این بخش از سایت ذکر و دعای doa786.com مهره مار چیست – خواص و فوائد مهر مار – نحوه ایجاد مهره مار را قرار دادیم . مهره مار نوعی سنگ است که از جفت گیری دو مار نر و ماده به وجود می آید . سنگ مهره مار خواص و فوائد بیشماری دارد . از خواص مهره مار می توان به افزایش اعتماد به نفس و زیاد شدن شانس و جذب انرژی های مثبت و رونق کسب و کار اشاره کرد …

مهره مار چیست,مهره مار اصل,مهره ماره چشات عالمی داره چشات,مهره مار روزگارمی,مهره مار اصلی,مهره مار محمد خسروی,مهره مار افعی,مهره مار در کجای مار قرار دارد

مهره مار چیست - خواص و فوائد مهر مار - نحوه ایجاد مهره مار

مهره مار چیست – خواص و فوائد مهر مار – نحوه ایجاد مهره مار,مهره مار چگونه ساخته می شود,مهره مار برای افزایش اعتماد به نفس,مهره مار برای رونق کسب و کار,مهره مار برای زیاد شدن شانس,مهره مار اصلی و تقلبی

مهره مار چیست – خواص و فوائد مهر مار – نحوه ایجاد مهره مار

مهره ی مار که کارایی اصلی آن برای رزق و روزی و رونق کسب و کار و جذابیت و مهر و محبت و آرامش و اعتماد به نفس و محبوبیت بین اطرافیان است.

مهره ی مار باعث جذب انرژی های مثبت اطراف و انتقال آن انرژی ها به صاحب مهره ی مار میباشد.

مهره مار تکه استخوان یا سنگی میباشد که هنگام جفت گیری 2 مار نر و ماده که از پشت گردن مارها به زمین می افتد به وجود می آید که در حالت اولیه به شکل نرم و ژله ای مانند بوده و پس از گذشت چند ثانیه تبدیل به سنگ مهره مار میشود.
مهره ی مار اصل باید به شکل نیم دایره بوده، که یک طرف آن کاملا صاف و طرف دیگر آن نیم کره ای میباشد و هر چقدر سایز و اندازه آن ها بزرگتر باشد نشان گر قدرت جذب و مغناطیسی بالای مهره ها میباشد.
تشخیص مهره مار اصل:
بهترین نژاد مهره مار شاه کبری وحشی طبیعی می باشد که دارای سایز و اندازه بزرگ بوده و در عین حال دارای قدرت اثرگذاری و افسون گری بالایی میباشد.
مهمترین مسئله در مورد مهره ها دعای مهره ی مار آن میباشد که این کار توسط استاد بر روی مهره ها اعمال میشود و پس از اتمام تمامی مراحل آماده ارسال به صورت کاملا رایگان برای شما مشتریان عزیز میشود.
آیا تا به حال به این موضوع دقت کرده اید که چرا بعضی از مشهور دارای قدرت جذابیت بالایی هستند؟
بله کاملا درست حدس زدید:

بیشتر افراد پولدار و مشهور (بازیگران سینما و افراد موفق و پولدار) دارای محبوبیت و قدرت جذابیت بالایی هستند که علت آن چیزی نیست جزء اینکه این افراد مهره ی مار دارند و حتما این حرف معرف را شنیده اید که میگویند فلانی مهره ی مار دارد که این همه جذاب هست.

کارایی و خواص مهره مار اصل:

محبوبیت بین اطرافیان
رزق و روزی و رونق کسب و کار
آرامش و اعتماد به نفس
خوش شانسی و خوش اقبالی
زبان بند فوق العاده
عشق و محبت قوی

منبع : سایت دعاگو

***************************

بازنشر : سایت دعا 786 سایت بزرگ ذکر و دعا و فال و تعبیر خواب و باستان شناسی

4 نظرات
  1. سعید می گوید

    سلام خسته نباشید ما مهره ی ما یکی بهمون کادو داده اما دعاشو لازم داریم میتونید واسم بفرستی دعاشو ؟

    1. Abolfazl می گوید

      سلام .میشه لطفا تو تلگرام بهم پیام بدین…..

  2. بهزاد می گوید

    سلام.ایام به کام.میتونم بپرسم مهره مار اصل را از کجا میشه تهیه کرد؟

  3. Moji می گوید

    سلام خسته نباشید قیمت مهره مار؟

ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.