پیدا کردن دفینه پنهان شده در زیر درختان – علامت و نشانه گنج اطراف درختان

گنج یابی و دفینه یابی در زیر درختان در سایت دعا 786

در این پست از سایت ذکر و دعا و باستان شناسی doa786.com پیدا کردن دفینه پنهان شده در زیر درختان – علامت و نشانه گنج اطراف درختان را قرار دادیم . کارشناسی و رمزگشایی آثار و علائم و نشانه های گنج و دفینه در زیر درختان کهنسال و قدیمی . در گذشته از درختان کهنسال برای علامت گذاری گنج و دفینه استفاده می کردند …

درختان دفینه دار,دفینه درختان کهنسال,درخت دفینه,دفینه درختان مثلثی,دفینه درختان مقدس,درخت دفینه دار,دفینه درختان شمع سوز,دفینه درختان قدیمی

پیدا کردن دفینه پنهان شده در زیر درختان - علامت و نشانه گنج اطراف درختان

پیدا کردن دفینه پنهان شده در زیر درختان – علامت و نشانه گنج اطراف درختان,دفینه درختان کهنسال,گنج پنهان شده درختان کهنسال,گنج و دفینه در زیر درختان قدیمی,دفینه یابی در زیر درختان قدیمی,علامت دفینه و گنج در اطراف درختان قدیمی,آثار و نشانه های گنج در کنار درختان کهنسال

پیدا کردن دفینه پنهان شده در زیر درختان – علامت و نشانه گنج اطراف درختان

گنج های پنهان شده در زیر درختان کهنسال را چگونه بیابیم؟
در ایران درختان مختلفی وجود دارند و هر کدام تاثیر خاصی در گنج یابی و نوع گنج دارند و بسیار هم موثرند.
شاید تصور عموم مردم این باشه که تمامی درختان کهنسال نشانه گنج های پنهان شده و دفینه هستن ولی واقعیت اینطور نیست .
گاهی علامتی برای نشان دادن مسیرکاروان ها … گاهی اثرات باقیمانده از زندگی عادی گذشتگان و یا اعتقادات گذشتگان می باشد…. باید همه جوانب رو در نظر داشت و بعد از بررسی کامل به این نتیجه رسید که درخت کهنسال یافت شده نشانه ای از یک دفینه اسلامی یا قبل از آن هست یا نیست .
پیدا کردن گنج های پنهان شده در زیر درختان
در گذشته برای علامت گذاری دفینه ها از درختان مختلفی استفاده میشده که هر درخت دارای مفهوم خاصی برای گذشتگان بوده برای مثال عمق .فاصله .نوع بار و تعداد آن توسط نوع درخت بیان میشده. ازدرختایی مانند چنار .گردو.گز .آزاد .داغداغان .زالزالک .توت و سرو زیاد استفاده می کردن. گنج های پنهان شده .
درختانی که قدمت و عمر زیادی دارن همیشه بعنوان نشانه قرار میگرفتن گنج های پنهان شده و دفینه در فاصله مشخصی از اون درخت دفن میشده.
البته بعضی برای اینگونه گنج های پنهان شده و دفینه ها هم نقشه تهیه میکردن ولی بیشترشون بدون نقشه هست و فقط بصورت نسل به نسل بازگو میشده.
در گذشته درختانی که عمر طولانی داشتند برای نشانه استفاده میشدند و در بیشتر جاهایی که اموال گذاشته می شد درختی هم کاشته می شد که بعدها پیدا کردن جا راحت باشد.
درختانی که بیشتر برای اینکار استفاده می شد به ترتیب زیر میباشد.
بوته گز که در حدود شش هزار سال عمر میکند.
درخت سرو که در حال حاضر چهار هزار ساله آن وجود دارد.
درخت داغداغان که در حال حاضر چهار هزار و پانصد ساله آن هست.
درخت آزاد که دو هزار سال عمر میکند و در جنگلهای شمالی ایران به وفور یافت میشود.
درخت چنار که حدود هفتصد سال عمر میکند و پس از آن هر سال یک بار خود کشی میکند و خود را میسوزاند تا از بین برود که این خود سوزی هم چندین سال طول میکشد. مانند درخت چنار امامزاده صالح که حدود نهصد سال قدمت دارد.
درخت نارون حدود پانصد سال عمر میکند.
درخت سنجد نیز حدود پانصد سال عمر میکند.
درختهایی با عمر طولانی اکثرا نشانه بار است و بار هر کدام از آنها با دیگری متفاوت است به فرض اموالی که در نزدیکی بوته گز یافت میشود با اموالی که در کنار سرو یافت میشود همیشه متفاوت بوده است.

 

برگرفته از سایت دعاگو

*********************

بازنشر : سایت دعا 786 سایت بزرگ ذکر و دعا و فال و تعبیر خواب و باستان شناسی

ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.