روش های دفینه گذاری توسط یهودیان – ویژگی های دفینه های یهودی

علائم و نشانه های گنج و دفینه های یهودیان و جن و موکل بر روی دفینه در سایت دعا 786

در این پست از سایت دعا و باستان شناسی doa786.com روش های دفینه گذاری توسط یهودیان – ویژگی های دفینه های یهودی را قرار دادیم . یهودیان برای مخفی کردن و پنهان کردن دفینه های خود از جن ها و موکل ها استفاده می کردند . دفینه های یهودی در عمق بسیار زیاد زمین کارگذاری شده است و عمق دفینه های آنها از 6 متر هم شاید بیشتر باشد .

دفینه یهودیان,دفینه یهودیان در گنج یابی با تصاویر,علائم دفینه یهودی,عمق دفینه یهودیان,دفینه غار یهودی,طلسم دفینه یهودی,دفینه یابی یهودی,نشانه دفینه یهودی

روش های دفینه گذاری توسط یهودیان - ویژگی های دفینه های یهودی

روش های دفینه گذاری توسط یهودیان – ویژگی های دفینه های یهودی,دفینه یهودیان,عمق دفینه گذاری یهودیان,علائم و نشانه دفینه یهودی,کارشناسی دفینه و گنج یهودی,رمزگشایی گنج و دفینه یهودیان,موکل و جن در دفینه یهودیان

روش های دفینه گذاری توسط یهودیان – ویژگی های دفینه های یهودی

یهودیان از گذشته های بسیار دور پولدار بودند و اکثر آنها از بزرگترین تجار روزگار بودند و هم اکنون نیز از بزرگترین شرکت داران دنیا هستند و تمامی صنعت و اقتصاد بزرگ دنیا دست آنهاست و سرمایه و دارایی های آنها بسیار زیاد بوده و اکثر بانک های بزرگ دنیا دست یهودیان می باشد .

در دوران باستان نیز یهودیان پولدار بودند و در زمان هایی که بانک نبود و اموال را دفن می کردند آنها از بهترین و پیشرفته ترین روش ها برای مراقبت از پول ، طلا و ثروت خود استفاده می کردند .

یکی از بهترین امکانات آنها برای مراقبت از اموال ، استفاده از جن و اجنه برای محافظت از اموال بوده .

سابقه بکارگیری یهودیان از اجنه بسیار طولانی است و حتی به گفته یکی از بزرگان استراتژیک ایران هم اکنون نیز برای جاسوسی از ایران و حزب الله لبنان نیز از اجنه استفاده می کنند.

در مطلب امروز روش های دفینه گذاری توسط یهودیان را بررسی می کنیم.

از ویژگی های دفینه های یهودی می توان به موارد ذیل اشاره کرد:

۱- دفینه یهودی در عمق بسیار زیاد قرار دارد و عمق آن از ۶ متر متجاوز خواهد بود. بعد از آن به بار می رسید.

۲-  یهودیان از سنگ چخماق یا احیانا سنگ کوارتز دار در ورودی غارها یاپر کردن غارها و اتاق ها از آن استفاده می کردند که این کار باعث محکم بودن می شود…این سنگ ها و صخره ها در عمل بعضی از فلزیاب و طلایاب ها اختلال و پارازیت ایجاد می کردند زیرا قوی بود.

۳-   غار یهودی گرانبها و دفینه دار اغلب بطور کامل با سنگ چخماق بزرگ و گاهی اوقات با سنگهایی که وزن آن بیش از یک تن بود پر یا پلمپ می شد.

۴-   یهودیان دو سرداب درست می کردند یکی برای گمراهی که حاوی تله بود و دوم که شما را بسوی هدف میبرد و اما آن هم خطرناک بوده و تله ای در سقف کار گذاشته شده است و آن سنگ بزرگی است که اطرافش سنگ کوچکی بوده و به مجرد حفر برای تنظیف سرداب از بالا به پایین می افتد….خیلی مواظب باشید

۵- طلای یهودی مرصود (تله و طلسم دار ) بود….رصد آن قوی و از نشانه های مخصوص که به این مورد اشاره می کند  سنگ نگاره ( چشم ) است و در هر حالی حصار دائمی لازم و ضروری است.

۶-   قبل از وصول به هدف و دفینه شما طبقه ای از صخره و سنگهای مثلثی شکل خواهید دید که موضعش در روی کروکی نشان داد شده است.

۷-رسیدن به دفینه یهودی محتاج صبر و استقامت است….پس ما بعد از ۴ سال به آن رسیدیم و به عمقی که متجاوز از ۵ متر بود کاویده و به سردابی که نشانه ستاره ۵ پر و ستاره داوودی که در اول سرداب بود رسیدیم اما آن با نوعی از سنگ و صخره و خاک آلقآسی پلمپ شده بود….عمل مقداری سخت است.

۸- به گفته بسیاری از بزرگان برای حفاری و رسیدن به دفینه یهودی قبل از حفاری باید با آب طلا غسل کرد.

منبع : سایت دعاگو

**********************************

بازنشر : سایت دعا 786 سایت بزرگ ذکر و دعا و فال و تعبیر خواب و باستان شناسی

ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.