رمزگشایی علامت و نشانه عبادتگاه و معبد در گنج و دفینه یابی

معنی و مفهوم و کارشناسی و رمزگشایی آثار و علائم و نشانه های معبد و عبادتگاه در باستان شناسی در دعا 786

در این پست از سایت دعا و باستان شناسی doa786.com رمزگشایی علامت و نشانه عبادتگاه و معبد در گنج و دفینه یابی را قرار دادیم . معبد و عبادتگاه نیز یکی از مهمترین علائم و نمادها و نشانه های گنج و دفینه می باشد . در گذشته در برخی از قسمت های معبد و عبادتگاه سکه های طلا و اشیای گرانبها مثل طلا و سکه را مخفی می کردند …

رمزگشایی علامت و نشانه عبادتگاه و معبد در گنج و دفینه یابی

رمزگشایی علامت و نشانه عبادتگاه و معبد در گنج و دفینه یابی,نشانه معبد در گنج یابی,نشانه عبادتگاه در دفینه,کارشناسی نماد و علامت معبد در دفینه,معبد و عبادتگاه در گنج یابی

رمزگشایی علامت و نشانه عبادتگاه و معبد در گنج و دفینه یابی

در تصویر مشاهده میکنند اشاره به یک منطقه اعتقادی و مقدس دارد و نشان مکانهای مقدس و عبادتگاه که در این منطقه نیایش ،عبادت و یکسری مراسم خاصی انجام میشده است.

اما نکته ای که مهم و حائز اهمیت است دو زوج مذکر و مونث در دو طرف غرب و شرق آن است که دستها به علامت نیایش و احترام و عبادت به آسمان کشیده شده است و چیزیی که مهم است وسط این دو گروه زوج نیایش گر است که یک حوض دایره ای شکل بزرگ وسط آنها طراحی شده است و آن نماد دایره ای شکل در باستان و در زمان خود بسیار مقدس بوده است.

زیرا نماد خلقت آفرینش و چرخش روزگار و بی مرزی و بی انتهایی صفات پروردگار آن بوده و به همین دلیل در این کار از حوض دایره ای شکل استفاده شده است.

در این منطقه مراسمات و اعیاد مختلفی برگزار میشد که یکی از این مراسمات مراسم ازدواج میان مونث و مذکر بوده است و همچنین محلی برای نیایش و عبادت که شما در این محل حتما عبادتگاهی خواهید داشت و همچنین یک منبع آب و همچنین درختانی با قدمت بالا و چیزی که شما باید دنبال آن باشید دفینه های نذری است.

برای اینکه در زمان باستان مردم مثل امروز نیز نذری داشتند و بعد از رسیدن به حاجت خود نذری خود را به فرد روحانی یا مرید میدادند.یا افراد و اشخاص زمانی که رزق و روزی و برکت فراوان داشتند بعنوان هدیه بخشی از آن را بعنوان هدیه و تبرک به فرد روحانی میدادند بنابراین ممکن است شما نقاطی مثل تپه داشته باشید که دفینه مذهبی در آن قرار گرفته شده است.

منبع : سایت دعاگو

**************************************************

بازنشر : سایت دعا 786 مرجع کامل ذکر و دعا و فال و تعبیر خواب و باستان شناسی

ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.