کد جذب ثروت با حروف ابجد برای جذب پول و ثروت و روش محاسبه

طریقه محاسبه کد ثروت و کد پول و کد های جذب ثروت و پول زیاد شخصی در سایت دعا 786

در این پست از سایت ذکر و دعا و تعبیر خواب doa786.com کد جذب ثروت با حروف ابجد برای جذب پول و ثروت و روش محاسبه را قرار دادیم . متولدین هر ماه کد های جذب پول و شانس مخصوص به خود را دارند . برای محاسبه کد های جذب پول و شانس می توانید از فرمول زیر استفاده کنید . سایت دعا 786 …

,کد جذب پول,کد جذب پول فوری,کد جذب پول نی نی سایت,کد جذب پول چیست,کد جذب پول دائمی,کد جذب پول و ثروت,كد جذب پول,کد جذب پول سریع,کد جذب پول روی عابر بانک,کد جذب پول جهانی,کد جذب پول فوری نی نی سایت,کدهای جذب پول و ثروت,کد جذب پول برای کارتهای بانکی,کد جذب پول و عشق,جذب پول,جذب پول با دارچین,جذب پول با آب,جذب پول نی نی سایت,جذب پول و ثروت با دارچین,جذب پول با برگ بو,جذب پول و فراوانی,جذب پول فوری,جذب پول با شمع,جذب پول به کمک آب,جذب پول با دارچین نی نی سایت,جذب پول با آب نی نی سایت,کد جذب پول نی نی سایت,قانون جذب پول نی نی سایت,جذب سریع پول نی نی سایت,جذب پول با قانون جذب نی نی سایت,دعای جذب پول نی نی سایت,تمرین جذب پول نی نی سایت,سابلیمینال جذب پول نی نی سایت,جذب پول و فراوانی با مدیتیشن پیامهای پنهان,رونیک جذب پول فوری,قانون جذب پول فوری,جذب فوری پول و ثروت 

کد جذب ثروت با حروف ابجد برای جذب پول و ثروت و روش محاسبه

کد مخصوص جذب پول,کد جذب ثروت افراد,طریقه محاسبه کد جذب پول شخصی,روش و نحوه محاسبه کد جذب پول,کد جذب پول متولدین

کد جذب ثروت با حروف ابجد برای جذب پول و ثروت و روش محاسبه

پول بر اساس تاریخ تولد. کدهای ارزهای عددی

چرا برخی از افراد شغل موفقی دارند ، پول به معنای واقعی کلمه به آنها می چسبد ، حتی اگر تلاش زیادی برای آن انجام ندهند ، در حالی که دیگران در تمام زندگی خود مبارزه می کنند ، اما در همان موقعیت باقی می مانند و حقوق بسیار کمی دریافت می کنند؟ اما کسانی نیز وجود دارند که برای خوشبختی آنها فقط پول کمی برای کار مورد علاقه خود دریافت می کنند. پاسخ این س inال در ماتریس عددی هر فرد نهفته است.

قبل از نشان دادن نحوه محاسبه این عدد ، باید کمی توضیح دهید. واقعیت این است که هریک از ما از بدو تولد دارای ویژگی خاصی هستیم پتانسیل، که ما ، کم و بیش ، در طول زندگی خود متوجه می شویم. با این حال ، نقش مهمی در فرایند پیاده سازی توسط احساسی که ما نسبت به خود داریم و نحوه موقعیت خود را ایفا می کنیم. بنابراین ، هنگام تجزیه و تحلیل تعداد پول ، کار و ثروت ، باید نه تنها پتانسیل ، بلکه خواسته های زندگی هر فرد را نیز در نظر گرفت.

علیرغم این واقعیت که تعداد پول ، کار و ثروت به عنوان شماره نام یا همانطور که برخی از متخصصان علم عددی آن را شماره بیان می نامند محاسبه می شود ، این همیشه روش صحیح نیست و فقط از آنچه می توانید داشته باشید صحبت می کند. شرایط ایده آل اما ، همانطور که می گویند ، زندگی تنظیمات خاص خود را انجام می دهد. بنابراین ، اغلب وضعیت فعلی امور تحت تأثیر قرار نمی گیرد شماره نام به این ترتیب ، اما عبارت عددی نامی که شما برای معرفی خود هنگام استفاده از آن استفاده کرده اید کار پیدا کن یا با شرکای تجاری جدید ملاقات کنید.

شخصی خود را با نام خانوادگی ، نام و نام خانوادگی خود صدا می کند – اگر شما یکی از آنها هستید ، نمی توانید هیچ محاسبه دیگری انجام دهید.

شخصی خود را با نام ، نام خانوادگی معرفی می کند ، سپس قبل از هر چیز لازم است که عبارت عددی این ترکیب را در نظر بگیریم.

و اگر عادت دارید خود را فقط با نام صدا کنید ، به عبارت عددی نام (کامل یا مختصر – بسته به اینکه بیشتر از کدام مورد استفاده می کنید) توجه کنید.

سپس تصویر عینی تر خواهد بود. به عنوان مثال ، شماره نام شما 8 است ، یعنی شما می توانید پول را به خود جلب کنید ، از آن عاقلانه استفاده کنید ، اما شما خودتان را نامی می نامید که در صورت محاسبه مجدد ، 2 می دهد ، به این معنی که تنها در صورتی می توانید خود را با موفقیت تحقق بخشید. در کنار شما شخصی خواهد بود که شما را راهنمایی و توصیه خواهد کرد. یعنی باید به دنبال شریک تجاری یا مشاور باشید. شما می توانید بیشترین پول را با همکاری با فردی با صلاحیت بیشتر بدست آورید.

برای محاسبه تعداد پول ، کار و ثروت ، نام ، نام خانوادگی و نام خانوادگی خود را یادداشت کنید ، به جدول نگاه کنید که کدام حرف با کدام شماره مطابقت دارد و محاسبات را انجام دهید. اعداد نام ، نام خانوادگی و نام خانوادگی را جداگانه اضافه کنید ، هر نتیجه بدست آمده را به یک عدد اول (از 1 تا 9) تا کنید. سه نتیجه را جمع بندی کرده و در صورت لزوم ، عدد حاصل را به یک عدد اول کاهش دهید. اگر می خواهید مشخصات را با در نظر گرفتن نامی که به دیگران معرفی می کنید مشخص کنید.

تعداد پول ، کار و ثروت

“واحد” همیشه و در همه چیز تلاش می کند تا اولین باشد ، او سعی می کند کار خود را با کیفیت بالا انجام دهد ، زیرا کار خود او بستگی دارد. اعتماد به نفس. او به هیچ کس اعتماد نمی کند ، از کسی انتظار کمک ندارد ، او سعی می کند همه کارها را به تنهایی انجام دهد. و کارفرمایان از چنین کارمندی قدردانی می کنند ، او را با پاداش و سایر ابزارهای انگیزشی تشویق می کنند. به عنوان یک قاعده ، “تعداد کمی” پول خوبی برای کار خود دریافت می کنند ، اما میلیونر نمی شوند ، زیرا آنها بیشتر به روند کار علاقه دارند تا به انباشت سرمایه.

“فریبکار” همیشه و همه جا موفق می شود شرکای شایسته ای پیدا کند که به او کمک می کند یا “مکان گرم” پیدا کند یا شرایطی را ایجاد کند که تحت آن بتواند به پتانسیل خود پی ببرد. افراد این تعداد در یک بسته قوی هستند ، این کار با یک نفر در یک جفت یا در یک تیم است که به آنها اجازه می دهد به اهداف قابل توجهی برسند موفقیت در حرفه شما و به رفاه مادی قوی دست یابید. چنین افرادی واقعاً ثروتمند می شوند ، یا با دریافت میراث ، یا با سازماندهی شرکت خود به همراه شریکی قابل اعتماد.

تروئیکا عاشق پول است. اما آنها تنها زمانی به سراغ او می آیند که بتواند تمایل ابدی خود را برای تفریح ​​با فعالیتهای تجاری خود پیوند دهد. یعنی وقتی افرادی هستند که حاضرند به خاطر شیوه زندگی و افکار خود “ترویکا” را پرداخت کنند. افراد این تعداد دارای طبیعتی خلاق ، هنرمند و متعالی هستند. بنابراین ، اگر آنها در عین حال دارای استعداد واقعی یا شانس باورنکردنی باشند ، در این صورت مورد تقاضا و ثروتمند خواهند بود ، و اگر نداشته باشند ، باید در مشاغل عجیب و غریب زندگی کنند و تمام عمر در تاریکی زندگی کنند.

به “چهار” در زندگی چیزی شبیه آن داده نمی شود. او باید با سخت کوشی به همه چیز برسد ، از سرگرمی برای کار صرف نظر کند و همچنین پیشنهادات جالبی را به خاطر کاری که هزینه بیشتری برای آن پرداخت می کنند ، کنار بگذارد. اما حتی چنین وقفی همیشه به رفاه مالی پایدار منجر نمی شود. افرادی که از این تعداد برخوردارند به احتمال زیاد به ثروت می رسند که می توانند “ماهیگیری کنند” آب گل آلود” اما ، در هر صورت ، “چهار” است سخت کوش، نتیجه کار او همیشه محکم است ، اما سرنوشت اغلب او را با هدیه و پاداش خراب نمی کند.

شماره شناسی: تعداد پول ، کار و ثروت / shutterstock.com

“پنج” آسان است و بنابراین اغلب ثروت زیادی را به همراه دارد مسافرت رفتن، سفرهای تجاری و ارتباط با شرکای خارجی. او انعطاف پذیر است ، قادر به سازگاری با شرایط است و به تغییرات پاسخ می دهد. و این به او این امکان را می دهد که در جایی که دیگران ضرر می کنند پول از دست ندهد. علاوه بر این ، آنها را چند برابر می کند. افرادی که این تعداد را دارند به راحتی زمینه فعالیت خود را تغییر می دهند ، اگر واقعیت ایجاب کند ، بنابراین به ندرت فقیر هستند – آنها دارای استعدادهای متنوع زیادی هستند که برای آنها حقوق خوبی پرداخت می شود.

شش نفر در همه جا به دنبال شرایط سودمند متقابل و افراد همفکر هستند. او بزرگترین موفقیت های خود را در زمینه مشاغل خانوادگی و در تجلی پتانسیل خلاقانه خود در تألیف مشترک به دست آورد. پول برای او یک هدف نیست ، با این حال ، آنها او را دوست دارند ، بنابراین در جریانهای کوچک اما پایدار به سمت او می روند. تناقض افراد این شماره این است که هرچه بیشتر بدهند ، بیشتر دریافت می کنند. اگر به دلیل برخی شرایط ، امکان تعامل را پیدا نکنند ، می توانند در شرایط بسیار تنگ به زندگی خود پایان دهند.

“هفت” برای تجزیه و تحلیل همه چیز استفاده می شود ، بنابراین ، در کار منطقی ترین راه ها را برای درک توانایی های خود پیدا می کند. او دوست دارد اسرار دیگران را بفهمد و از این طریق درآمد خوبی دارد. اما در عین حال ، جنبه مالی زندگی او را کمی نگران می کند ، او برای پول درآوردن تلاش نمی کند ، او می تواند برای ایده ای کار کند ، بنابراین اگر مشغول مشاغلی باشد که می تواند در فقر زندگی کند. واقعاً او را مجذوب خود می کند و اگر به دلیل وضعیت تأهل و رفاه ، افراد این تعداد این فرصت را دارند که بدون علاقه به تأمین نان خود ، آنچه را که دوست دارند انجام دهند ، پس کاملاً خوشحال هستند.

G8 همیشه بر نتایج ملموس و ملموس تمرکز می کند. برای او مهم است که هر یک از اقدامات او به خوبی پرداخت شود. او هرگز با اشتیاق محض کار نمی کند ، او به خاطر کار جذب کار نمی شود. “هشت” می تواند در تمام عمر خود مشغول یک تجارت بی دوست باشد ، اگر این تجارت سودهای هنگفتی برای آن به همراه داشته باشد. اعتبار افراد این شماره یک سرمایه گذار است ، بنابراین آنها نه تنها می توانند کسب درآمد ، بلکه آنها را به گونه ای سرمایه گذاری کنید که به کار خود ادامه دهند. آنها برای قدرت تلاش می کنند و قدرت را دقیقاً دوست دارند زیرا به آنها کمک می کند خود را غنی کنند.

“نه” رابطه پیچیده ای با پول دارد ، از یک سو ، او به دنبال شغلی است که بتواند تمام بشریت را “خوشحال” کند ، او می خواهد فعالیت هایش جهانی باشد ، اما در عین حال انتظار دارد که همه اینها بلافاصله با یک سکه سخت پرداخت می شود ، اغلب با بی حوصلگی خود به خود آسیب می رساند. اما اگر در جوانی فرصت پیدا کند تا مطمئن شود که تلاش های او در هر صورت پاداش خواهد گرفت ، اما کمی دیرتر و نه همیشه مستقیم ، “نه” به موقعیت مالی قوی و گاهی ثروت فوق العاده ای دست می یابد.

اسکناس های خوش شانس یکی از موثرترین طلسم های پول هستند. با این حال ، تعداد کمی از مردم می دانند که این اعداد نشان داده شده روی آنها است که بر انرژی قوی آنها تأثیر می گذارد.

از زمان های قدیم ، مردم اهمیت خاصی به طلسم ها می دادند. با کمک آنها ، می توانید آنچه را که می خواهید پیدا کنید و همچنین از خود در برابر مشکلات محافظت کنید. قبلا ، اشیایی که به نظر می رسید هیچ چیز ماوراء طبیعی ندارند ، می توانند به عنوان طلسم استفاده شوند. در حال حاضر ، بسیاری از آنها در فروشگاه ها فروخته می شوند و هر کسی می تواند در هر زمان آنها را خریداری کند.

ثروت نباید هدف اصلی باشد ، اما بدون پول ، زندگی ما بسیار دشوارتر می شود. گاهی اوقات کار سخت برای یافتن مقدار مورد نظر کافی نیست ، و سپس برای کمک به طلسم های پول متوسل می شویم. اغلب اینها سکه ها و اسکناس های معمولی هستند ، اما برای اینکه وضعیت مالی شما در اسرع وقت بهبود یابد ، مهم است که اعداد روی اسکناس ها دارای انرژی پولی قوی باشند. کارشناسان سایت این سایت به شما کمک می کنند تا طلسم مناسب را انتخاب کنید که می توانید با آن ثروت کسب کنید.

چه اسکناسی خوش شانس تلقی می شود

اسکناس خوش شانس دارای بسیاری از خواص انرژی زا است که به لطف آن پول به تنهایی به دست شما می رسد. اگر یک کیف مشابه به کیف پول شما رسید ، توصیه می شود آن را هدر ندهید ، بلکه آن را نگه دارید و همیشه آن را با خود حمل کنید.

هر سکه یا اسکناسی که به کیف پول شما ختم می شود می تواند یک طلسم باشد. اول از همه ، به سری حروف توجه کنید. اگر شامل اولین حروف نام شما است ، پس برای شما مناسب است ، و توصیه می شود آن را نگه دارید.

سری حروف همچنین می تواند با حروف اول شما مطابقت داشته باشد. با کمک چنین لایحه ای می توانید وضعیت مالی خود را بهبود بخشید.

سری اعداد می تواند همان تاریخ تولد شما باشد. اگر آنقدر خوش شانس باشید که صاحب چنین قبضی شوید ، به این معنی است که به زودی رفاه مالی پیدا خواهید کرد.

اگر با لایحه ای مواجه شدید که مجموعه حروف با حروف اول شما منطبق است و شماره یک با تاریخ تولد همزمان است ، مطمئن باشید: قوی ترین طلسم پول خود را پیدا کرده اید.

گاهی اوقات ، بلافاصله پس از اینکه قبض خاصی را خرج کردیم ، دوباره به ما برمی گردد. چنین تصادفی ممکن است نشان دهد که قبلاً طلسم خود را پیدا کرده اید.

چه اعدادی پول جذب می کنند

برخی از اعداد دارای انرژی قوی هستند ، به همین دلیل است که برخی از اسکناس ها می توانند یک طلسم پول موثر باشند.

اسکناسی با هشت عدد در این سری خوش شانس محسوب می شود. از نظر فنگ شویی ، این عدد است که نماد ثروت و رفاه است. اگر اسکناسی با سه هشت پشت سر هم در دست دارید ، حتماً آن را ذخیره کنید – از آن لحظه به بعد طلسم شما می شود.

عدد هفت همچنین می تواند ثروت را به خانه شما بکشاند. با این حال ، این لایحه تنها در صورتی قدرتمند است که سه هفت در یک ردیف به طور همزمان حرکت کنند.

عدد سه نیز دارای قدرت خاصی است. وجود آن در صورتحساب شما نشانه این است که به زودی قادر به جذب ثروت خواهید بود. این عدد نمادی از رشد است ، بنابراین پول موجود در کیف پول شما سه برابر می شود.

ترکیب اعداد 128 همچنین دارای انرژی پولی قوی است. برای اینکه صورتحسابی با این اعداد به شما در یافتن ثروت و رفاه کمک کند ، باید آن را در محل پول قرار دهید. این می تواند کیف پول شما یا هر مکان دیگری در خانه باشد که پول خود را در آن نگهداری می کنید. همچنین می توانید آن را به عزیزان خود بدهید تا عزیزان شما فقر و مشکلات مالی را نشناسند.

بر اساس فنگ شویی ، این واحد نماد نه تنها رفاه مالی ، بلکه موفقیت در امور ، به ویژه موارد مربوط به تجارت است. این شماره را اغلب می توانید روی اسکناس ها ببینید و هر یک از آنها می تواند طلسم پول شما شود.

اگر وضعیت مالی شما مطلوب نیست ، به صورتحسابی با شماره 4 نیاز دارید که به شما کمک می کند با مشکلات مالی کنار بیایید و ثروت را به خانه خود جذب کنید.

شناخته شده است که هر عدد دارای انرژی خاصی است و بسیاری از آنها می توانند تأثیر مثبتی بر وضعیت مالی شما داشته باشند. با کمک کدهای ثروت ، می توانید ثروت را جذب کرده و برای همیشه از مشکلات مالی خلاص شوید. برای شما آرزوی ثروت و موفقیت داریم ، و فراموش نکنید که دکمه ها را فشار دهید و

02.02.2018 07:49

طبق آموزه های قدیمی فنگ شویی ، اگر از نمادهای ثروت و … استفاده کنید ، می توانید به خوشبختی در زندگی دست پیدا کنید.

علم عددشناسی ادعا می کند که ترکیب خوش شانس اعداد برای پول وجود دارد. با محاسبه آن ، می توانید در حل مسئله مالی به موفقیت دست پیدا کنید. برای انجام این کار ، باید اعداد مربوط به تاریخ تولد خود را اضافه کرده و تفسیر را بخوانید.

ترکیب صحیح شماره کارت بانکی ، شماره خودرو ، اسکناس به ثروت شخصی و رفاه مالی کمک می کند. موفقیت مالی را می توان از طریق تشریفات با محاسبه شماره پول خود جلب کرد.

اعداد جادویی که رفاه را به ارمغان می آورند

در علم شماره شناسی ، اعداد متعددی وجود دارد که می تواند ثروت و رفاه مالی را به ارمغان آورد. اعداد 4 و 8 به افزایش پس انداز کمک می کند ، زیرا آنها حامیان جهان مادی هستند.

شماره 4 نماد ثبات است. سپرده گذاری بانکی در جایی که شماره 4 وجود دارد خوب است. شما می توانید با خیال راحت پس اندازهای خود را در خانه نگه دارید ، آنها رشد خواهند کرد. اگر شما نیاز به خرید یک محصول به صورت اعتباری دارید ، برچسب قیمت باید دارای شماره 4 باشد. این عدد به صرفه جویی در درآمد کمک می کند ، شما را از هزینه های غیر ضروری و هزینه های بی معنی محافظت می کند.

شماره 8 نمادی از فرصت های مالی نامحدود است. در عددشناسی ، این عدد آهن ربا برای پول در نظر گرفته می شود. با بی نهایت برابر است و عدد خدا نامیده می شود. شماره 8 به افزایش سرمایه کمک می کند ، به کسب درآمد کمک می کند. به لطف او ، جریان عظیمی وجود دارد پولاز منابع مختلف این عدد به افرادی کمک می کند که کارشان مربوط به بازار ارز است.

کد ثروت بر اساس تاریخ تولد

کد ثروت فردی برای هر فرد فقط تا تاریخ تولد محاسبه می شود. در محاسبه عدد خوش شانس ، فقط باید از تاریخ و ماه استفاده شود ، سال باید حذف شود. مثال: تاریخ کامل تولد – 03.11.1988 ، 0 + 3 + 1 + 1 = 5 را اضافه کنید. شماره 5 یک ثروت شخصی است که در مسیر زندگی همراه است.

اگر جمع دو رقمی شد ، باید دوباره اضافه شود. در نتیجه ، عددی از 1 تا 9 باید بیرون بیاید.

یکی

در شماره شناسی ، عدد 1 از آغاز صحبت می کند. برای دستیابی به جریانهای مالی بزرگ ، این تعداد خوش شانس ترین نیست. اما این واحد دقت مالی را برای حل مسائل پولی ارائه می دهد. عدد شناسی از ثبات ، دقت و نظم صحبت می کند. افرادی که کد آنها 1 است باید در مورد قمار مراقب باشند تا هزینه های غیر موجه را حذف کنند.

شایسته است به آنچه امروز در دسترس است بسنده کنیم. جهان مقدار زیادی پول نمی دهد ، اما بدون آن نمی رود. رشد مالی موفق مستلزم حمایت افراد باهوش و متمرکز است. طلسم یک سکه غیر قابل تعویض با ارزش 1 روبل است ، باید مدام در کیف پول خود حمل شود. در خانه ، باید آن را در یک مکان برجسته قرار دهید.

دو

افرادی که با عدد 2 متولد می شوند به راحتی پول به دست می آورند ، اما آن را بی پروا خرج می کنند. اگر شما نیاز به خرید چیزی دارید ، باید آن را با اقوام خود انجام دهید. آنها به جلوگیری از اسراف بیهوده کمک می کنند. لازم است فردی را پیدا کنید که کنترل کامل امور مالی را در دست بگیرد. افرادی که شماره 2 دارند باید از قماربازی و کازینو اجتناب کنند ، خطر از دست دادن همه چیز وجود دارد. طلسم نعل اسبی است. این جاکلیدی ، مجسمه ، آویز روی زنجیر است.

سه

عدد مناسبی برای دریافت های مالی است. مردم باید در بازارهای مالی کار کنند ، زیرا تروئیکا به موفقیت کمک می کند. لازم است از تنبلی و بی تحرکی مراقب باشید ، فقط خود شخص می تواند به موفقیت برسد. او نیازی به کمک خارجی ندارد. طلسم ها قرمز و وزغ سه پا هستند که در تمرین فنگ شویی رایج است.

چهار

این چهار بر وضعیت مالی تأثیر مثبت دارد. بر امور تجاری تأثیر می گذارد ، به موفقیت کمک می کند. تجارت باید عمداً انجام شود ، به شهود خود گوش دهید ، و تسلیم احساسات منفی نشوید. طلسم انگشتر است.

اگر مردی ازدواج نکرده باشد ، طلسم هنوز باید پوشیده شود ، بنابراین جهان پس اندازهای خود را حفظ می کند. مرد متاهل بهتره حلقه ازدواجشلیک نکن. برای زنان انجام خواهند دادهر جواهری که روی انگشتانش می پوشد

پنج

پنج برای امور مالی یک عدد خنثی تلقی می شود. فرد باید تمام تلاش خود را برای رسیدن به این هدف انجام دهد. پول باید جمع آوری شود ، ممنوعیت زندگی اسراف کننده ممنوع است ، در غیر این صورت پیری را می توان در فقر یافت. طلسم پنج کوپک ، پنج سنت یا ارز دیگر جهان است. سکه باید پنهان باشد و به کسی نشان داده نشود. پس از مدتی ، طلسم انرژی را جمع آوری کرده و به صاحب خود منتقل می کند.

شش

نگرش به زندگی و سلامتی برای فردی با شماره 6 در اولویت است فقط با ترکیب جهان معنوی و مادی می توان به موفقیت در امور مالی دست یافت. همیشه ارزش گوش دادن به شهود خود را دارد ، در حل مسائل دشوار و بحث برانگیز کمک خواهد کرد. جهان می تواند مسیر دشواری را پیش ببرد ، اما در شرایط دشوار ترک نخواهد کرد. یک خانواده قوی برای صرفه جویی در امور مالی مورد نیاز است. طلسم آبی است.

هفت

پول به راحتی برای شخص به دست می آید ، اما نمی تواند آن را به درستی ارزیابی کند. برای او ، این فقط کاغذ و وسیله محاسبه است. بنابراین ، چنین افرادی اغلب تمام پول خود را در مراکز تفریحی می گذارند. برای جلوگیری از فقر ، باید به مشاوران خردمند گوش دهید.

پول وام ندهید ، به ویژه مبالغ کلان. نیازی به وام گرفتن نیست ، زیرا احتمال غرق شدن در بدهی وجود دارد. طلسم یک شخص نزدیک و عزیز است که به نظم دادن امور در امور مالی کمک می کند. لازم است یاد بگیرید که با پول با احترام رفتار کنید ، سپس مشکلات ناپدید می شوند.

هشت

هشت نماد بی نهایت است. به راحتی می توان حدس زد که رفاه مالی فرد را در مسیر زندگی همراهی می کند. نکته اصلی این است که یک حد وسط پیدا کنید. شما نباید تمام وجوه به دست آمده را اشکال زدایی کنید ، اما توصیه نمی شود که آنها را بدون فکر خرج کنید. بهتر است برای خود سرمایه گذاری کنید: تجارت ، پروژه ، توسعه خود. خوش شانسی افراد را با عدد 8 همراه می کند.

نه

نه به حفظ درآمد کمک می کند ، اما نباید رویای پول بزرگ را در سر داشته باشید. بنابراین ، ارزش آن را ندارد که بی جهت هزینه کنید. طلسم یک شکل به شکل مربع یا مثلث است. باید متقارن و لبه تیز باشد. این جاکلیدی ، جواهرات ، مجسمه است.

اسکناس های خوش شانس

عددشناسی به جذب ثروت مالی کمک می کند ، اما برای این امر لازم است که اسکناس مناسب را به درستی انتخاب کنید. باید در کیف پول شما نگهداری شود ، خرج نشود ، به غریبه ها نشان داده نشود.

مشخصات اعدادی که پول می آورند:

4 و 6 – اعداد از هماهنگی در جنبه مالی صحبت می کنند. آنها ثبات را به ارمغان می آورند ، به افزایش سرمایه کمک می کنند و در مسائل مالی موفق هستند.
5 و 7 اعدادی روی اسکناس ها هستند که نباید در کیف پول خود نگهداری شوند. آنها باید فوراً خرج شوند. باید چیزهایی بخرید که مدت زیادی در خانه نباشند. اینها محصولات هستند یا مواد سریع استفاده می شوند.
1 و 8 – اسکناس ها باید در قلک قرار داده شوند. آنها پول جذب می کنند ، وضعیت مالی شما را بهبود می بخشند. آنها به تحقق خواسته های مربوط به پس انداز پول کمک می کنند.

اسکناس خوش شانس ، همان اسکناس تاریخ رقم تولد خواهد بود. چنین صورتحسابی نباید خرج شود ، باید در خانه نگهداری شود یا در کیف پول شما قرار گیرد.

صورت حساب با شماره 888 و 128

اسکناس با شماره های 888 و 128 یک اسکناس خوش شانس محسوب می شود و به شرح زیر مشخص می شود:
ترکیب اعداد 128 دارای انرژی پولی قدرتمندی است…. صورتحساب باید در خانه ، جایی که پول نگهداری می شود ، یا در کیف پول شخصی شما قرار داده شود. این به شما کمک می کند تا رفاه مالی و موفقیت را پیدا کنید. اسکناس را می توان به افراد نزدیک و عزیز ارائه داد ، آنها دیگر از نظر پولی با مشکل روبرو نخواهند شد. استادان و تمرین کنندگان فنگ شویی در مورد کمک او در تجارت صحبت می کنند. این نماد رفاه است و موفقیت را به ارمغان می آورد. هر یک از این اعداد دارای انرژی لازم هستند که به شما کمک می کند با شرایط سخت مالی کنار بیایید.
اسکناس با سه رقم یکسان 888 به شما در دستیابی به موفقیت و رفاه مالی کمک می کند.تبدیل به یک دستیار تجاری و جذب سرمایه گذاری اضافی می شود. افزایش مداوم درآمد را افزایش می دهد. شما باید پول پولی را در کیف پول یا خانه خود با پول دیگر ذخیره کنید.

ترکیب بد اعداد

در کنار اعدادی که موفقیت مالی را به ارمغان می آورند ، ترکیبی از اعداد وجود دارد که با درآمد مالی تداخل دارد.

تعدادی اعداد و ترکیب وجود دارد که باید مراقب آنها باشید:

شماره 10 ، 100 ، 1000 ؛
شماره 11 ، 20 ، 21 ؛
شکل 12.17 ، 37.
آنچه باید روی صورتحساب نوشته شود

هنگام اشکال زدایی پول ، روی یک صورتحساب هدف و مبلغی را که باید برای آن هزینه کنید ، بنویسید. می توانید یک نام بنویسید آدم مشهورکه در زمینه مالی به موفقیت رسیده است.
شماره شناسی کارت های بانکی

برای اطلاع از شماره کارت بانکی ، صاحب آن باید همه اعداد را جمع کند. عدد دو رقمی حاصله نیز باید جمع شود ، رقم نهایی باید از 1 تا 9 باشد.

ارزش شماره کارت بانکی:

عدد

معنی

شماره خوش شانس ، نماد ایمنی و امنیت مالی است

منابع مالی باید محاسبه شود ، شما نباید برای چیزهای غیر ضروری هزینه کنید. اگر کارت اعتباری است ، عاقلانه از آن استفاده کنید. مشکلات با بانک امکان پذیر است ، خطر گرفتار شدن در بدهی وجود دارد

سه در مورد خرج کردن پول است. ارزش بررسی هزینه مورد نیاز از کارت بانکی را دارد. این خطر وجود دارد که بیشتر بدون توجه به آن هزینه کنید

ارزش توجه به بانک ، نرخ سپرده و سود آن برای استفاده از وام را دارد. شما باید بانک های دیگر را مطالعه کنید و شرایط مطلوب تری را برای قرار دادن منابع مالی پیدا کنید.

یکی از موفق ترین اعداد در ترکیب کارت بانکی. این پنج به افزایش پول انباشته کمک می کند و به جریانهای مالی اضافی کمک می کند

از شش در مجموع ارقام کارت بانکی باید اجتناب شود. مشکلات در کار بانک ، سرقت وجوه ممکن است

نظارت دقیق بر روند تامین مالی ضروری است. پول می تواند در هنگام دریافت و تسویه به حساب واریز شود

عددشناسی از تأثیر موفقیت آمیز شکل هشت بر جریان مالی پول صحبت می کند. این عدد درآمد مالی ثابتی را به همراه خواهد داشت و به جلوگیری از هزینه های غیر ضروری کمک می کند.

خطر هزینه های اضافی و پنهان وجود دارد. سپرده ها برای مدت طولانی روی چنین کارتی ماندگار نمی شوند

شماره ماشین مناسب در شماره شناسی

اگر ماشین اغلب نیاز به تعمیر دارد و صاحب آن در شرایط ناخوشایندی قرار دارد ، باید به شماره پلاک خودرو توجه کنید. برای جلوگیری از عواقب جبران ناپذیر ، لازم است شاخص عددی را محاسبه کنید.

برای انجام این کار ، تمام اعداد موجود در شماره خودرو را جمع کنید (منطقه در نظر گرفته نمی شود). رقم پایان باید بین 1 تا 9 باشد.

نسبت اعداد و حروف روی شماره خودرو:

1 – A ، I ، C ، b ؛
2 – B ، Y ، T ، S ؛
3 – B ، K ، Y ، b ؛
4 – G ، L ، F ، E ؛
5 – D ، M ، X ، Y ؛
6 – E ، H ، C ، I ؛
7 – E ، O ، H ؛
8 – F ، P ، W ؛
9 -Z ، R ، Shch.

معنی اعداد برای شماره خودرو:

این شماره به انجام موفقیت آمیز یک سفر کاری کمک می کند ، به حل مسائل مربوط به قرارداد کمک می کند. به راننده اعتماد به نفس می بخشد ، منابع مالی را جذب می کند. صاحب خودرو باید بسیار مراقب باشد تا از سرعت زیاد جلوگیری کند. تصادف در جاده ها امکان پذیر است. با ماشین باید با احتیاط برخورد کرد. اگر صاحب چنین خودرویی هستید ، نباید آن را خریداری کنید. ماشین خراب می شود ، فقط به یک مالک نیاز دارد

بهتر است از چنین خودرویی برای کار استفاده کنید تا برای اهداف شخصی. این خودرو به جذب منابع مالی کمک نمی کند ، اما شما را از تصادفات و سرقت ها نجات می دهد

اسب آهنی در امور مالی کمک می کند ، به غنی سازی مواد کمک می کند. دستگاهی با این شاخص برای کار با پول مناسب است. اما این خودرو اشکالاتی نیز دارد – خرابی های مکرر… او نیاز به مراقبت ویژه دارد و اغلب صاحبان را تغییر می دهد. به طور قابل اعتماد کار نمی کند

ماشین فقط برای افرادی مناسب است که کار آنها با خلاقیت ارتباط دارد. شاخص خودرو از دوام و عملکرد آن صحبت می کند. اما به صورت مغناطیسی تصادفات مختلف را جذب می کند ، در بیشتر موارد جزئی (چراغ جلو شکسته). به صاحب آن کمک می کند تا هدفمند شود

این خودرو به ایجاد جریان مالی ، توسعه تجارت کمک می کند. مناسب برای سفر و مسیرهای طولانی. انرژی آن می تواند باعث تخلف شود ، باید تمام قوانین راهنمایی و رانندگی را رعایت کرد

خودکار به صرفه جویی در منابع مالی کمک می کند ، اما آنها را افزایش نمی دهد. این برای سفرهای طولانی با تمام خانواده طراحی شده است. این به جلوگیری از تصادفات در جاده کمک می کند ، اما نیاز به توجه و احترام زیادی دارد. شما باید دائماً از ماشین مراقبت کنید: فضای داخلی را تمیز کنید ، روغن را عوض کنید ، بشویید

مناسب برای افراد مجرد و مستقل که زندگی خود را به تنهایی می سازند. این خودرو برای سفرهای طولانی طراحی شده است. اما باید با احتیاط رانندگی کرد ، از سرعت بیشتر نشود و قوانین را زیر پا نگذارد.

متخصصان عددشناسی خرید خودرو با شاخص 8 را توصیه نمی کنند ، زیرا این خودرو بدشانس تلقی می شود. اسب آهنی دائماً شکست را جذب می کند و اغلب می شکند. مناسب برای افرادی که در املاک کار می کنند ، اما در تجارت نباید روی شانس حساب کنید

این عدد موفقیت آمیز تلقی می شود و در بسیاری از تلاش ها موفقیت به همراه دارد. از حوادث و تخلفات محافظت می کند. ایده آل برای افرادی که در بخش قضایی کار می کنند. این خودرو باید توجه زیادی را به خود جلب کند.

زمان مناسب برای جمع آوری پول

اگر نیاز به گرفتن وام ، قرض دادن پول یا سرمایه گذاری در توسعه مشاغل دارید ، باید زمان مناسب برای معاملات مالی را در نظر بگیرید. برای انجام این کار ، تاریخ رویداد را محاسبه کنید.

مثال: تاریخ 08.10.2018 ، محاسبه: 0 + 8 + 1 + 0 + 2 + 0 + 1 + 8 = 20 ، 2 + 0 = 2.

معنی عدد:

شما باید به شهود خود گوش دهید. فقط او می تواند به تصمیم گیری درست کمک کند. اگر تصمیم گرفته شود که یک نتیجه مثبت داشته باشد ، یک فرد می تواند یک قرارداد موفق منعقد کند. اگر شک دارید ، بهتر است معامله را به تعویق بیندازید

لازم است قبل از امضای قرارداد قرارداد را به دقت مطالعه کنید. انرژی روز از موفقیت در مسائل مالی صحبت می کند ، اما باید مراقب کلاهبرداران بود

در محل کار ، می توانید با خیال راحت قراردادهای مالی منعقد کنید. روز خوبی برای جستجوی بودجه اضافی. تاریخ از خریدهای موفق و سرمایه گذاری نقدی صحبت می کند

روز خوش برای خرید املاک ، سرمایه گذاری در ساخت و ساز. از سرمایه گذاری نترسید مبالغ کلان، نتیجه دیری نمی گذرد

روز نامطلوب برای انعقاد قرارداد. وام نگیرید – پول هدر می رود. در این روز ، نیازی به قرض دادن ، تنظیم قرارداد ازدواج ، ورود به ارث ندارید

روز خوبی برای خرید خانواده اما ارزش سرمایه گذاری ندارد ، در نهایت سود ناچیز خواهد بود.

روز خوش شانس حرفه وکالت می توانید معاملات منعقد کنید و قرارداد امضا کنید. اما به شرکا اعتماد نکنید ، قرارداد باید به طور مستقل مطالعه شود. اگر در مورد برخی نقاط تردید وجود دارد ، ارزش آن را دارد که عملیات را رها کنید

در روز نامطلوب برای اخذ وام ، اکثر بانک ها امتناع را گزارش می دهند. دوستان و آشنایان نیز نمی توانند در مسئله پول کمک کنند.

عدد نهایی صحبت می کند روز فرخندهبرای خیریه. همه چیز به طور کامل به اهدا کننده باز می گردد

چگونه می توانید شماره پول خود را محاسبه کنید

با تشکر از نام و تاریخ تولد ، می توان از شماره ای که رفاه مالی را به ارمغان می آورد پی برد. برای این کار دو عدد بدست آمده را اضافه کنید.

مثال: محاسبه تاریخ تولد 01.12.1975 ، محاسبه: 0 + 1 + 1 + 2 + 1 + 9 + 7 + 5 = 2 + 6 = 8. نام – یانا ، محاسبه: 6 + 6 + 1 = 1 + 3 = 4. ما 8 + 4 = 1 + 2 = 3 – کد شخصی دختر را خلاصه می کنیم.

نسبت حروف و اعداد برای محاسبه تعداد نام با محاسبه تعداد شماره خودرو یکسان است.

معنی اعداد ، ویژگی های عددی:

واحد.خودآگاهی و پشتکار به جوانان کمک می کند تا به موفقیت مالی برسند. آنها در تصمیم گیری به استقلال نیاز دارند. شما باید خود را از نظرات خارجی ها حفظ کنید. موفقیت مالی پس از اجرای پروژه شخصی شما حاصل می شود.
Deuceرهبری به شما در دستیابی به موفقیت در امور مالی کمک می کند. افراد با موفقیت شغلی ایجاد می کنند و به دیگران کمک می کنند. برای توسعه کسب و کار خود ، به کمک و حمایت خانواده و دوستان خود نیاز دارید.
تروئیکااحتمال زیادی برای به ارث بردن یا برنده شدن مقدار زیادی در قرعه کشی وجود دارد. آی تی شخصیت های خلاقکه به کسب استعدادهای خود کمک می کنند. اما درآمد زیادی وجود نخواهد داشت ، مردم از پول تمسخر می کنند.
چهاردرآمد مالی به طور مستقیم بستگی به تلاش افراد دارد. عدد شناسی به توسعه تجارت کمک می کند ، اما تنها با انتخاب منطقی زمینه فعالیت.
پنجلازم است افراد همفکر خود را در اطراف خود جمع کنید ، زیرا این تنها راه درست انتخاب شده برای رسیدن به موفقیت است. افراد شهود را توسعه داده اند ، اما مستعد اتلاف هستند.
شششما باید به شهود خود گوش دهید. منبع درآمد “زیر پا” است. فقط باید آن را به موقع مشخص کرد.
هفت.مردم برای درآمد بالا تلاش نمی کنند. برای آنها بهتر است علم انجام دهند ، کارهای منحصر به فردی خلق کنند. احساس خوشبختی در رشد معنوی و نه مادی یافت می شود.
هشتافراد می توانند بسیار موفق باشند ، اما امور خیریه را فراموش نکنید. تنها پروژه هایی که بخشی از آنها برای کمک به دیگران صرف می شود موفق خواهند بود.
نه.پول به راحتی وارد می شود ، اما به سرعت خرج می شود. شما باید یک شیوه زندگی بیهوده را کنار بگذارید و به آینده فکر کنید.با مسئولیت پذیری به رویدادهای مهم نزدیک شوید.

آیین گذر برای جذب پول

آیین های زیادی برای جذب سرمایه وجود دارد ، یکی از م mostثرترین آنها استفاده از عدد 6 است و به شرح زیر انجام می شود:
مراسم جادوییدر کلیسا ، باید شش شمع مقدس بخرید و این مقدار را برای دشمنان ، دوستان ، عزیزان و خودتان بگذارید. سپس معبد را ترک کنید و به 6 نفر که درخواست می کنند صدقه دهید. یا 6 اسکناس با فرقه های مختلف اهدا کنید.
توطئه دومانجام آن آسان است ، از جادو استفاده نمی شود. روی یک تکه کاغذ ، باید هر عددی را از 1 تا 9 بنویسید. عدد 10 و عدد 11 نیز به غنی سازی کمک می کند. برخی از متخصصان علوم عددی از اعداد 15،21،22 برای جذب سرمایه استفاده می کنند. اعداد نوشته شده باید دائما نشان داده شوند ، می توانید آنها را روی محافظ صفحه تلفن قرار دهید.

آیا تا به حال به این فکر کرده اید که چرا کسی همه کارها را انجام می دهد و دیگران هیچ کاری نمی کنند؟

چرا برای برخی از نظر مادی همه چیز خوب پیش می رود ، شغل بالا می رود و پول ، انگار مغناطیسی شده است ، به آنها می چسبد ، حتی اگر آنها مطلقا هیچ کاری برای این کار انجام ندهند؟

و برای دیگران ، برعکس است – در تمام طول زندگی آنها مانند ماهی روی یخ می جنگند ، سعی می کنند رفاه خود را بالا ببرند و تلاش های باورنکردنی در این جهت انجام دهند ، اما هنوز در همان موقعیت و در همان سطح باقی می مانند درآمد.

و سومین روی سکه نیز وجود دارد – افراد کاملاً خوشحال کار مورد علاقه خود را با پاداش ناچیزی انجام می دهند. چرا حالشان خوب است؟

برای پاسخ به این سوالات ، کافی است به ماتریس عددی مراجعه کرده و به آن بپردازیم.

به نظر می رسد که رفاه مادی یک فرد نه چندان به مهارت تجاری ، تلاش یا ویژگی های کارآفرینانه ، بلکه به تاریخ تولد و نام وی بستگی دارد. و اینکه هر یک از ما دارای شماره ثروت شخصی هستیم. همچنین به عنوان شماره پول یا شماره کار شناخته می شود.

آیا می خواهید مال خود را بدانید؟
روش محاسبه تعداد پول و ثروت

فرمول محاسبه بسیار ساده است:

عدد ثروت مجموع نام و شماره تولد است.

این ارقام خلاصه شده و به یک رقم می رسد.

برای محاسبه تعداد نام ، از جدول تناسب بین حروف و اعداد استفاده کنید:

به گفته وی ، آنا دارای تعدادی نام است – 5 (1+6+6+1=14=1+4=5)

بر این اساس ، شماره تولد او است 8 (1+7=8)

با اضافه کردن ارقام نام (5) و تولد (8) ، موارد مورد نیاز را بدست می آوریم شماره پول… آنا یک شماره دارد 4 (5+8=13=1+3=4)

استثنا: شماره 11 و 22 بدون ابهام نیستند ، بنابراین خاص هستند. آنها در زیر مورد بحث قرار خواهند گرفت.

قبل از انتقال به یک ویژگی عددی ، باید توجه داشت که در بین اعداد تمایل ثروتمندی وجود دارد ، اینها به اصطلاح اعداد پول است: 4 , 6 , 8 و 9 … درباره آن به ما می گوید.

بقیه ما باید چکار کنیم؟ اگر هیچ یک از این شماره های پول متعلق به شما نباشد چه می کنید؟ چه ، برای بیرون کشیدن وجود بدبخت در تمام زندگی خود و تنها رویای ثروت؟

البته که نه! همه چیز در دست شماست ، از جمله رفاه مادی. برای انجام این کار ، باید ویژگی های تعداد ثروت خود را پیدا کنید ، ضعف خود را تعیین کنید و نقاط قوت، وظیفه زندگی خود را درک کرده و نتیجه گیری های خاصی را انجام دهید. و سپس جریان پول شما سرانجام می تواند به یک رودخانه کامل تبدیل شود!

ویژگی اعداد ارز

“1”

“یک” یک رهبر متولد شده است و تلاش می کند تا اولین باشد. او سعی می کند به تنهایی به همه چیز برسد و کار درست را انجام می دهد! اگر 1 ثروت شماست – برای پروژه های مستقل تلاش کنید ، خودتان را در یک مشاغل خصوصی یا در شرکت هایی با آن امتحان کنید ایده های اصلیو تکنولوژی پیشرفته شما همیشه باید یک منطقه کاری جداگانه داشته باشید. از هیچکس انتظار کمک نداشته باشید ، تقاضای ارتقاء کنید و احساس مسئولیت کنید و مسئولیت خود را بر عهده بگیرید – موفقیت تضمین شده است! همچنین فعالیتهای فکری و کارهای مربوط به حرکت – حمل و نقل یا سفرهای کاری مناسب هستند.

“2”

“Twos” موفق می شوند شرکای خوبی را در همه جا پیدا کنند و به خوبی در جفت کار کنند. نشان داده می شود که اگر می خواهند به موفقیت مادی برسند ، در یک تیم کار می کنند. فعالیتهایی را انتخاب کنید که مستقیماً به ارتباط یا ایجاد تیم مربوط می شوند. روزنامه ها ، مجلات ، رادیو ، تلویزیون – این بهترین سکوی پرش برای شما است! در حالی که در گروه کر یا خط مونتاژ آواز می خوانید ، تجارت و حسابداری نیز به خوبی در این لیست قرار می گیرد. اوج مالی “دو” ، چه با دریافت میراث ثابت ، و چه با افتتاح یک تجارت سودآور با شریکی مطمئن ، به دست می آید. مراقب هزینه های غیر ضروری باشید و تجارت خود را خوب برنامه ریزی کنید – شانس همیشه در کنار شما خواهد بود!

“3”

تروئیکا برای ثروت تلاش می کند ، عاشق تجمل و پول است. اما آنها تنها زمانی به ملاقات او می روند که او بتواند اشتیاق خود را برای سرگرمی و فعالیت تجاری ترکیب کند. تمایل به زندگی راحت و زندگی زیباو انجام ندادن کاری منجر به انواع مختلفوسوسه ها (ماجراجویی ، فریب ، کلاهبرداری). شما باید این را درک کنید و برای پاکی در اعمال و افکار تلاش کنید و همچنین به دنبال شرکای صادق و هدفمند باشید. حاملان این تعداد طبیعت متعالی و خلاق هستند. بزرگترین موفقیت ها در طرح مالیاگر فعالیت های خود را با مد ، سرگرمی ، خدمات یا ورزش مرتبط کنید ، می توانید به آن برسید. اگر “سه” شماره پول شما است ، می توانید با خیال راحت انتظار دریافت یک ارث بزرگ یا وام از مشتریان را داشته باشید.

“4”

شما صاحب خوش شانس “شماره پول” هستید. “چهار” از توانایی حجم زیادی از کارهایی که به منظور دریافت مبالغ زیاد انجام شده است ، صحبت می کند. و مهم نیست که شما برای خودتان کار می کنید یا برای اجاره کار می کنید. هیچ وقت برای شما درخشان نیست که از مزایای زندگی به این شکل برخوردار شوید – همه چیز فقط از طریق کار شما حاصل می شود. شما باید به خاطر مشاغل بیشتر “پول” از پروژه های سرگرم کننده و جالب دست بکشید. اندازه ثروت شما زیاد نخواهد بود ، اما درآمد پایدار و ثابت تضمین شده است. در مورد خرج کردن پول هوشمند باشید ، کنترل دقیق هزینه ها شما را از بدهی دور می کند. فعالیت های مربوط به تولید وسایل منزل (دوخت لباس ، ساخت ظروف ، فروش عتیقه) می تواند بیشترین بازده را به همراه داشته باشد.

“5”

یک عدد پولی خوب شما می توانید با انجام کار مورد علاقه خود ثروت زیادی به دست آورید ، اگرچه به احتمال زیاد وصیت نامه مناسبی دریافت خواهید کرد. از عملیات پرخطر و اقدامات مالی فوق العاده خودداری کنید ، سرمایه گذاری های خود را به خوبی تجزیه و تحلیل کنید و گاهی اوقات به منظور صرفه جویی در پس انداز خود ، آنها را به طور کلی رد کنید. محاسبه عمیق و عقل سلیم رفاه مادی را تضمین می کند. “پنج” ها از تغییرات نمی ترسند ، راحت اند ، انعطاف پذیری دارند و به سرعت با واقعیت های جدید سازگار می شوند. بنابراین ، آنها بدون هیچ مشکلی زمینه فعالیت خود را تغییر می دهند و هرگز بدون پول رها نمی شوند – لیست استعدادهای آنها بسیار زیاد است ، که آنها همیشه شایسته پرداخت می کنند. زمینه های فعالیت – سفرهای کاری ، مسافرت ، کار با شرکای خارجی.

“6”

ارتعاشات “شش” با حداقل تلاش از طرف او جریان های مالی را به سمت خود جذب می کند. اما این به هیچ وجه به این معنا نیست که پول مانند رودخانه به تنهایی جریان می یابد. اگر به طور منظم در جهت درست تلاش کنید و سرمایه گذاری های مناسب انجام دهید ، ارتعاشات این تعداد ثروت تنها تشدید می شود و انواع مزایا را به حامل آن می رساند. برای اینکه بتوانید در نیمه دوم زندگی خود از وضعیت چشمگیری برخوردار باشید ، باید در مرحله اول سخت کار کنید. “شش” یک پارادوکس جادویی دارد – هرچه بیشتر بدهد ، بیشتر دریافت می کند. بنابراین ، شما باید برای بخشندگی تلاش کنید و در کارهای خوب کوتاهی نکنید. زمینه هایی که در آن موفق خواهید شد – مشاغل خانوادگی ، حقوق ، انتشارات ، مهمان نوازی ، آموزش و مراقبت های بهداشتی ، و همچنین انواع نویسندگی مشترک خلاق.

“7”

این عدد تجاری نیست و به دور از پول است. جی 7 بیشتر به رشد معنوی علاقه دارد تا به رشد رفاه خود. اما این به هیچ وجه به این معنا نیست که از نظر پول می توان از آن صرف نظر کرد. علم ، تاریخ ، نجوم ، روانشناسی ، باطنی – این زمینه فعالیت شما است. مطالعه ناشناخته ها و درک علوم مخفی نیز می تواند درآمد خوبی داشته باشد. و اگرچه جنبه های مالی زندگی چندان برای شما جالب نیست ، شما برای احتکار تلاش نمی کنید و فقط می توانید برای یک ایده کار کنید – زندگی در فقر کامل هنوز برای شما مناسب نیست. اگر او خوش شانس باشد و “هفت” مجبور نباشند به نان روزانه خود فکر کنند ، کارهایی را که دوست دارند انجام دهند ، می تواند کاملاً خوشحال شود.

“هشت”

صاحب “هشت” به عنوان تعداد ثروت هرگز نیاز نخواهد داشت و همه چیز را برای یک زندگی راحت دارد. اشتیاق به داشتن پول هنگفت او را وادار به دریافت وجوه از منابع مختلف می کند. مراقبت در امور پولی و اتکا به عقل سلیم از ضررهای مالی بزرگ جلوگیری می کند. مهارتهای سازمانی خوب و بصیرت تجاری G8 آن را قادر می سازد تا تیمی دوستانه برای اجرای پروژه های بزرگ ایجاد کند. صنایع بزرگ و شرکتهای بزرگ بین المللی حوزه فعالیت شما هستند. G8 برای نتیجه مالی کار بسیار مهم است و نمی توان آن را برای مدت طولانی با اشتیاق محفوظ نگه داشت. اگر یک کسب و کار دوست نداشتنی درآمد ملموسی به همراه داشته باشد ، می تواند تمام زندگی خود را وقف آن کند. افراد با این مقدار پول ، سرمایه داران عالی هستند و نه تنها می توانند درآمد زیادی کسب کنند ، بلکه می توانند با سودآوری سرمایه گذاری کنند و جریان نقدینگی خود را چند برابر کنند.

“نه”

“نه” به صاحب خوش شانس خود پول کافی می دهد. اما نه شخصاً ، بلکه در آن امور و پروژه هایی که برای اجرای آنها انرژی او صرف می شود. این تعداد ثروت به آینده دار خود هدیه ای برای آینده نگری می بخشد و برای انجام معاملات و سرمایه گذاری ، کاربرد مالی را در اختیار او قرار می دهد. اما فراموش نکنید که همه استعدادها و تلاش های شما باید نه تنها به حوزه فراوانی مالی ، بلکه به سمت توسعه جنبه معنوی زندگی شما نیز هدایت شود. زیرا بزرگترین موفقیت مادی را می توان در هنگام همکاری با بنیادهای عمومی و خیریه به دست آورد. اگر اوایل “نه” می فهمد که همه چیز در زندگی بلافاصله با ارز سخت پرداخت نمی شود و گاهی اوقات باید صبر کنید تا ” درخت پول”صعود می کند ، سپس می تواند در زندگی به رفاه مادی قابل توجه و گاهی ثروت بی شمار دست یابد.

“11” و “22”

اینها شماره های ویژه پول هستند که نامیده می شوند تعداد استاد… صاحب آنها مأموریت ویژه ای دارد ، “برنامه اقامت” خود بر روی زمین. اگر می خواهید به وفور مالی برسید ، با دفتر آسمانی تماس بگیرید. به طور کامل در مورد هر چیزی که از زندگی به آن نیاز دارید ، چه زمان و چه مقدار ، فکر کنید و مستقیماً از نیروهای برتر در مورد آن سوال کنید. مطمئن باشید – مطمئناً اقدامات خاصی را برای بهبود وضعیت مالی انجام خواهید داد. حتی اگر برای این ماموریت مقدر شده اید ، می توانید ثروت خارق العاده ای بدست آورید!

دوستان ، از این لحظه اطلاعات لازم را دارید تا با انرژی پول به سطح جدیدی از روابط خود برسید. و باشد که تعداد پول و ثروت فراوانی جهانی را در زندگی شما به ارمغان آورد و شما را به افرادی مرفه ، موفق و خوشبخت تبدیل کند!

آرتور گولووین

P.S. از GIFT یک ابزار قوی Vibro-Digital برای امکانات جدید استفاده کنید:

جالب هست

با کمک شماره شناسی ، شما نه تنها می توانید پیدا کنید ویژگی های متمایز کنندهشخصیت یک فرد و تأثیر اعداد بر سرنوشت ، بلکه برای جذب ثروت به زندگی شما. عددشناسی پول به شما کمک می کند کد فراوانی شخصی خود را محاسبه کنید. با استفاده از دانش به دست آمده ، می توانید شانس و مزایای پولی را به خانه خود جلب کنید.

شماره شناسی پولی چیست؟

تاریخ تولد و نام کامل شخص دارای کد دیجیتالی است. این همان عددی است که رویدادهای مسئول جریان های مالی را مدیریت می کند. این ترکیب ترکیبی ویژه از اعداد ، نمادهای شانس ، ثروت ، شهرت و رفاه است.

یک کد نقدی فردی برای مالک موفقیت مالی به همراه دارد. یک فرد به راحتی زمینه فعالیت خود را پیدا می کند ، در آن متوجه می شود و پول زیادی به دست می آورد. اگر کد پولی نباشد ، صرفنظر از میزان کار یک فرد ، ثروتمند شدن برای او بسیار دشوار است. دلیل آن عدم تطابق طلسم زندگی با کد انرژی پولی است که مسئول امور مالی است.

سیستمی که به شما امکان می دهد سود را افزایش دهید و ضررها را با استفاده از ویژگی اعداد به حداقل برسانید ، عددشناسی پولی نامیده می شود. جهت مطالعه ترکیبات مختلف اعداد است که به همه کمک می کند شانس ، موفقیت مالی و ثروت را به خود جلب کنند.

با توجه به ارتعاش ، متخصصان علم عدد همه اعداد را به موارد زیر تقسیم می کنند:

پول نقد ؛
پولی نیست

اگر مردم یاد بگیرند که از عددشناسی پول به درستی استفاده کنند ، می توانند درهایی را به سوی جهان ثروت و موفقیت بزرگ باز کنند. به عنوان مثال ، هنگام انعقاد یک قرارداد مهم با محاسبه کد ، می توانید تاریخ پول را انتخاب کنید و همچنین از قبل تعداد قرارداد با سودآورترین شرکا را پیدا کنید. جادوی اعداد برای جذب پول با هر تاریخ و عددی کار می کند.

چه اعدادی پول جذب می کنند

عدد شناسان به اعداد پولی اشاره می کنند:

هشت این رقم نماد ثروت ، رفاه ، استقلال مالی است.
شش این امر به افزایش سود و کاهش خطر از دست دادن منابع مالی کمک می کند.
سه. 100٪ نشانه موفقیت مالی است. شما می توانید هرگونه تراکنش مالی را انجام دهید ، حتی پر ریسک ترین ، همه چیز به خوبی به پایان می رسد.

همچنین در علم عدد اعدادی وجود دارد که می توان آنها را خنثی نامید. آنها منابع مالی را جذب نمی کنند ، اما سوددهی نیز ندارند. این اعداد چهار و پنج هستند. اگر کد ثروت این دو عدد را به هم متصل کند ، شخص ثروت نسبی خواهد داشت ، اما بدون پول زیاد.

این چهار نماد ثبات است. انرژی این چهار نفر برای صرفه جویی در بودجه مناسب است. نمی توان پیش بینی کرد که سود خواهد آورد یا خیر ، اما سرمایه گذاری قطعاً بی سود نخواهد شد.
این پنج نفر تصمیمات مالی سریع را دوست دارند. اگر عدد پنج وجود دارد ، نیازی نیست به مدت طولانی فکر کنید. ریسک کنید ، موافقت کنید ، و جادوی پنج نفر کار خود را انجام می دهد.

اعداد غیر پولی

در علم عدد ، عدد 1 از فقر و خسارت مادی صحبت می کند. در صورت سقوط ، بهتر است چندین بار در مورد تصمیم خود فکر کنید تا از مسائل مالی بی سود جلوگیری کنید.

ادبی از فریب یا عدم صداقت صحبت می کند. این شماره بی سود نیست ، اما این خطر وجود دارد که فرد توسط شریک خود فریب بخورد. این می تواند منجر به از دست دادن پول یا توزیع ناعادلانه سود شود.

عدد هفت در مورد ضررهای احتمالی هشدار می دهد. اگر هفت مورد در جایی وجود دارد ، بهتر است در یک تجارت سرمایه گذاری نکنید.

نحوه محاسبه کد ثروت شخصی خود

می توانید کد ثروت شخصی را براساس تاریخ تولد شخص محاسبه کنید. دو راه وجود دارد: فقط استفاده از تاریخ و ماه تولد ، یا تاریخ کامل تولد همراه با سال. همه اعداد باید جمع شوند و به یک عدد تک رقمی آورده شوند.

این کد شانس شخصی شما خواهد بود. با یادگیری معنای آن ، می توانید به طور هدفمند از ویژگی های قوی عدد استفاده کنید.

تاریخ تولد شخص: 8 نوامبر. برای محاسبه کد ، 8 + 1 + 1 = 10 ، 1 + 0 = 1 را اضافه کنید. شناسه شناس خصوصی این شخص

تفسیر قانون ثروت

واحد نماد شروع است. اما این عدد برای صاحب آن ثروت به ارمغان نمی آورد. می توانید این منهای را با مزایا پوشش دهید. برای جلب موفقیت ، صاحب واحد باید پول را با مسئولیت رسیدگی کند. تمام سرمایه گذاری های پرماجرا و پر ریسک را کنار بگذارید. دنبال پول آسان و سریع نروید. حتی به قمار هم فکر نکنید. این نگرش نسبت به امور مالی تنها شما را فقیرتر می کند و نوید ضررهای بزرگ را می دهد. برای ثروتمند شدن ، باید سخت کار کنید ، پول ذخیره کنید ، به توصیه افراد ثروتمند گوش دهید. طلسم می تواند یک سکه 1 روبل باشد. همیشه آن را با خود ببرید ، به ویژه در روزهایی که پول سرمایه گذاری می کنید ، قرارداد جدید منعقد می کنید ، شغل جدید می گیرید و غیره.
Deuce از یک سو ، دو ، به عنوان جزء هشت ، یک عدد سودآور خواهد بود. از سوی دیگر ، دو نفر از احتمال فریب صحبت می کند. بنابراین ، پول نیاز به کنترل دقیق دارد. سرمایه گذاری کنید و پس اندازهای خود را فقط به افرادی که در آنها اطمینان دارید اعتماد کنید. چندین بار قبل از به خطر انداختن وضعیت مالی خود ، بررسی کنید. یک طلسم نعل اسب خوش شانس بگیرید و همیشه آن را با خود حمل کنید. این در برابر افراد بی وجدان و شرایط نامساعد و سودآور محافظت می کند.
این سه نوید موفقیت مالی را می دهد. موفق باشید تمام امور مالی را همراهی می کند. شما می توانید به آرامی یا سریع ، قاطعانه و نه خیلی زیاد ، در هر شرایطی ، به جز بی تحرکی کامل ، ثروت را به دست آورید. طلسم جذب پول یک وزغ سه پا است. برای افزایش تأثیر آن ، به فنگ شویی مراجعه کنید و آن را در گوشه ثروت قرار دهید. علاوه بر وزغ ، رنگ قرمز برای شما پول به همراه خواهد داشت. اگر زن هستید ، برای خود کیف پول قرمز بخرید و ثروتمند شوید.
چهار نشانه ثبات است. همیشه نمی تواند افزایش یابد ، قطعاً ثروت مادی را حفظ می کند. اگر ترکیبی از دو چهار دارید ، این یک علامت مطلوب است ، زیرا در کل نشان دهنده یک هشت است که مسئول ثروت است. طلسم انگشتر است. زنان عاشق پوشیدن حلقه هستند ، بنابراین یک چهار تا بیشتر به آنها کمک می کند. ثروت در مسائل مالی پس از ازدواج اغلب شروع به لبخند زدن به مردان چهارگانه می کند ، زیرا طلسم خوش شانس در انگشت ظاهر می شود.
پنج یک عدد قوی است ، اما ثابت نیست. این باعث افزایش سرمایه کسانی می شود که سریع تصمیم می گیرند و به توانایی های خود اطمینان دارند. همچنین ، موفقیت پنج بستگی به روحیه حامل نشانه دارد. در حالت افسردگی و افسردگی ، نیازی به عقد قرارداد ، تغییر شغل و درخواست افزایش حقوق ندارید. نتیجه منفی خواهد بود. طلسم سکه ای با شماره 5 است. سکه را به کسی نشان ندهید ، بلکه همیشه آن را با خود حمل کنید.
شش مسئول هماهنگی مادی و معنوی است. اگر می خواهید ثروتمند شوید ، بقیه عمر خود را مرتب کنید. سپس پول در یک جریان جاری می شود. طلسم شما آبی است. عناصر آبی را به ظاهر و دکوراسیون منزل خود اضافه کنید ، به ویژه در اطراف محل کار.
هفت به ارزش غیر پولی آن معروف است. با این حال ، با رعایت برخی از قوانین ، می توانید شانس خوبی را جذب کنید. عاشق پول شوید و مراقبت خوب از آن را شروع کنید. به توصیه افراد باهوش گوش دهید. قمار را کنار بگذارید. پول قرض یا قرض ندهید ، بنابراین انرژی فقر را جذب می کنید. طلسم هفت ضلعی است.
هشت نماد بی نهایت و ثروت است. این نماد جریان مداوم پول است. اما برای اینکه آن را متوقف نکنید ، باید آنها را به درستی دفع کنید. برای حفظ انرژی پولی ، باید آنها را به کار انداخته ، در توسعه خود سرمایه گذاری کنید. هرچه هزینه معقول تر باشد ، جریان نقدینگی بیشتری نیز ایجاد می شود. طلسم علامت بی نهایت است.
نه عدد خنثی است. ثروت عظیمی به ارمغان نمی آورد ، اما همچنین قول وجود فقیرانه را نمی دهد. در این شرایط به اندازه یک پول به فرد وعده می دهد. فقط زمانی کار می کند که مالک در حالت روحی خوش بینانه باشد. طلسم یک مربع یا مثلث متقارن با گوشه های تیز است.

اگر از برخی قوانین پیروی کنید ، عددشناسی پول بر اساس تاریخ تولد کار می کند. از کد شانس خود عاقلانه استفاده کنید تا ثروت برای شما به ارمغان بیاورد. برای کمک به جذب شانس ، یک طلسم بگیرید. با انرژی پول کار کنید ، در مورد موفقیت فکر کنید و سپس استقلال مالی برای شما تضمین می شود.

برگرفته از سایت ملکوتی ها

*******************************

بازنشر : سایت دعا 786 سایت بزرگ ذکر و دعا و فال و تعبیر خواب و باستان شناسی

1 نظر
  1. بنیامین می گوید

    تشکر فراوان بابت اطلاعات ارزشمند….

ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.