آیا تمام تندیس و مجسمه های سنگی نشانه گنج و دفینه است ؟

کارشناسی علامت و نشانه علاقه به ساختن تندیس و مجسمه های سنگی در دوران باستان در سایت دعا 786

در این پست از سایت ذکر و دعا و باستان شناسی doa786.com آیا تمام تندیس و مجسمه های سنگی نشانه گنج و دفینه است ؟ را قرار دادیم . در کاوش ها و بررسی های خود ممکن است با خیلی از مجسمه ها و تندیس های سنگی برخورد کنیم و در همان برخورد اول فکر کنیم که نشانه گنج و دفینه است . اما بسیاری از تندیس ها و سنگ نگاره ها و مجسمه های سنگی به معنی وجود دفینه در آن محل نیست …

آیا تمام تندیس و مجسمه های سنگی نشانه گنج و دفینه است ؟

تندیس های سنگی نشانه دفینه,مجسمه های سنگی در گنج یابی,علائم و نشانه تندیس سنگی,کارشناسی نماد و نشانه مجسمه های سنگی,تندیس های سنگی نشانه گنج و دفینه

آیا تمام تندیس و مجسمه های سنگی نشانه گنج و دفینه است ؟

در دوران باستان مردم انقدر درگیر امورات زندگی نبودن و بسیار بسیار وقت ازاد داشتن برای انجام کارهای مورد علاقشون.

اصلا چرا ما به این فکر نمیکنیم که در حال و زمان ما اینهمه تندیس و مجسمه های سنگی و گچی در اطراف محل زندگیمون به دست مجسمه سازان حال حاضر ساخته و دیده میشه و بدون هدف خاصی و فقط برای نشان دادن و هنرنمایی به دید مردم قرار میدن و ما میبینیم و لذت میبریم و اینکه چرا نباید به این فکر کرد که درگذشته هم همین بوده و شاید گروهی تندیس هایی رو میساختن در دل طبیعت فقط برای سرگرمی و عشق به مجسمه سازی ….

فقط چند درصد از کاوش های رو که به پوچی میخورن و سرانجام ندارن رو بارها دیدید که به همین دلیل که دلیل سرگمی فقط برای ساختشون وجود داشته.. و بیاید ازاین لحظه به بعد به این فکرکنیم که تندیسها در شرایط و مواقع خاص نشان دفینه هستن و درون خود رمز و کد مخصوصی وجود داره که در حالت ساده بودن ولی یک رمز در وجود تندیس وجود داره که با رمزگشایش بشه به هدف رسید و کسی جزخود صاحب اثار و کارشناس خبره از محل و چگونگی رموز در دل اون نشان خبردار نیست و این هست دلیل موفق نشدن و پیروزی هر هزار نفر فقط یک نفر..

چون گذشته انقدر رشته هنری و ورزشی و سرگرمی وجود نداشته و نود درصد مجسمه سازی و سنگ تراش و …. بودن پس دوستان از این متن نتیجه می گیریم که نشانها هرصدتا یکیشون مربوط به دفینه هستن
اونی هم که نشان دفینه است دارای کد و رمزی است که جز صاحب مال کسی ازش خبری نداره و نیاز به کارشناسی درست داره
نود درصد رخها ربطی به دفینه ندارن وفقط الهامی از درون و ذهن مجسمه ساز است که در افکارخودش با قلمو چکش سنگرو به شکل چهرهای معروف زمان خود تراشیده و هدیه به طرف میداده مثلا ساخت چهریه پدر و هدیه دادن به پدر در زمان و مراسم خاص و ساخت یک تندیس قوچ یا گوسفند در اطراف ونزدیکی محل زندگیشون به دلیل خاصیت پاکی و خیرو برکت این حیوان چهارپا است که وجودشون به صورت تندیس در محل زندگیشون ایجاد انرژی مثبت فراوانی میکنه وهمینطور حیوانات دیگر که در دنیای باستان مورد علاقه واحترام بسیار بودن مثل بز .قوچ.گوسفند.اسب.ماهی. زنبور…و. ..
پس میشه بادیدن این نمادها فقط افکارو سمت دفینه نبرد و دلایل بسیار زیادی برای وجود اون تندیسها دراون نقطه میتونه وجود داشته باشه.
این متن تابحال جایی نوشته نشده وفقط حاصل فکرو تحقیق بندست امیدوارم تغییری در ذهن عموم و کسانی که تابحال بهدف نرسیدن مفید و قابل ارزش باشه.

برگرفته از سایت دعاگو

****************************

بازنشر : سایت دعا 786 سایت بزرگ ذکر و دعا و فال و تعبیر خواب و باستان شناسی

ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.