آیه 68 سوره یس برای رفع فقر و تنگدستی و گشایش رزق و روزی

خواص خواندن سوره مبارکه یس برای رهایی از فقر و تنگدستی و بدبختی در سایت دعا 786

در این پست از سایت ذکر و دعا و تعبیر خواب doa786.com آیه 68 سوره یس برای رفع فقر و تنگدستی و گشایش رزق و روزی را قرار دادیم . از آیات قرآنی مجرب و سریع الاجابه برای رهایی و خلاص شدن از فقر و تنگدستی و بدبختی و گشایش و وسعت رزق و روزی و مال و ثروت آیه 68 سوره مبارکه یس می باشد . سایت دعا 786 …

,آیه 68 سوره یس,آیه 68 سوره یاسین,تفسیر آیه 68 سوره یس,خواص آیه 68 سوره یس,تفسیر آیه 68 سوره یاسین,ترجمه آیه 68 سوره یاسین,آية 68 من سورة يس,آيه 68 سوره ياسين,معنی ایه 68 سوره یاسین,تفسير آية 68 من سورة يس,معنی آیه 68 سوره یس,تفسير اية 68 من سورة يس,تفسير الآية 68 من سورة يس,اية 68 سورة يس,شرح اية 68 من سورة يس,شرح الآية 68 من سورة يس,الآية 68 سورة يس,تفسير الآية 68 سورة يس,مضمون الآية 68 سورة يس

آیه 68 سوره یس برای رفع فقر و تنگدستی و گشایش رزق و روزی

خواص و فضیلت آیه 68 سوره یس,آیه 68 سوره یس,معنی و ترجمه آیه 68 سوره یس,آیه 68 سوره یس برای رزق و روزی,فواید خواندن آیه 68 سوره یس برای رفع فقر,آیه قوی و مجرب رفع فقر و تنگدستی

آیه 68 سوره یس برای رفع فقر و تنگدستی و گشایش رزق و روزی

رفع فقر

جهت رفع فقر هر بامداد «آیه ۶۸ یس» را قرائت کند.

وَمَنْ نُعَمِّرْهُ نُنَكِّسْهُ فِي الْخَلْقِ ۖ أَفَلَا يَعْقِلُونَ

و ما هر کس را عمر دراز دهیم (به پیری) در خلقتش تغییر دهیم. آیا (در این کار) تعقل نمی‌کنند (که اگر عمر به دست طبیعت بود پس از کمال به نقصان باز نمی‌گشت).

معانی کلمات آیه

ننكسه: نكس: وارونه كردن (نگونسار كردن) در لغت آمده: «نكسه نكسا: قلبه على رأسه و جعل اسفله اعلاه» منظور از آن در آيه بر گرداندن به‏ أَرْذَلِ الْعُمُرِ است.

نکته های آیه :

در آيات قبل خداوند فرمود: اگر بخواهيم چشم را نابينا و قيافه‌ها را دگرگون مى‌كنيم؛ اين آيه نمونه‌اى از اين دگرگونى را در مورد سالمندان بيان مى‌كند.

«نُنَكِّسْهُ» از «تنكيس» به معناى واژگون كردن و مراد از آن بازگشت انسان به حالت كودكى است. علمش به جهل و فراموشى تبديل مى‌شود، قدرتش رو به ضعف مى‌رود و سعه‌ى صدرش به زود رنجى مى‌رسد، حسّاسيتش زياد و اشكش روان مى‌شود.

پیام های آیه :

1- عمر به دست خداست. «نُعَمِّرْهُ»

2- سنّت خداوند بر آن است كه پيرى همراه با شكستگى باشد. «نُعَمِّرْهُ نُنَكِّسْهُ» گرچه آثار عمر طولانى به دست خداست. آن جا كه خداوند اراده كند، افرادى مثل نوح و مهدى عليهما السلام عمر طولانى مى‌كنند و شكسته هم نمى‌شوند.

4- انسان هم بايد به فكر از دست رفتن نعمت‌ها باشد. «لَطَمَسْنا، مسخنا» و هم به فكر ضعيف شدن آنها. «نُنَكِّسْهُ فِي الْخَلْقِ أَ فَلا يَعْقِلُونَ»

,دعای رفع فقر,دعای رفع فقر و پریشانی,دعای رفع فقر فوری,دعای رفع فقر و تنگدستی,دعای دفع فقر,دعای برای رفع فقر,دعا برای رفع فقر و نداری,دعا برای رفع فقر,دعا برای رفع فقر و تنگدستی,دعای سریع الاجابه برای رفع فقر,دعای رفع فقر تنگدستی,دعای رفع فقر شدید,دعاهای رفع فقر,دعا برای رفع فقر و بیماری,دعا برای رفع فقر و گرفتاری,دعای رفع تنگدستی,دعا برای رفع تنگدستی و فقر,دعا برای رفع تنگدستی,دعای سریع الاجابه برای رفع تنگدستی,دعای رفع فقر تنگدستی,دعای رفع تنگدستی و فقر,ذکر رفع تنگدستی,ذکر برای رفع تنگدستی,ذکر جهت رفع تنگدستی,برای رفع تنگدستی,سوره برای رفع تنگدستی,دعای مجرب برای رفع تنگدستی,نماز رفع تنگدستی,نماز رفع فقر و تنگدستی

برگرفته از سایت ملکوتی ها

*******************************

بازنشر : سایت دعا 786 سایت بزرگ ذکر و دعا و فال و تعبیر خواب و باستان شناسی

ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.