اذکار و ادعیه دفع شر شیطان و جن و ایمن بودن از شر جن و انس

اذکار و دعاهای مجرب برای دور کردن شیطان و رهایی از شر شیطان و جن در سایت دعا 786

در این پست از سایت ذکر و دعا و تعبیر خواب doa786.com اذکار و ادعیه دفع شر شیطان و جن و ایمن بودن از شر جن و انس را قرار دادیم . مجموعه ای از اذکار و ادعیه مجرب و سریع الاجابه برای دور کردن و راندن جن و شیطان از خانه و بیرون کردن جن از بدن شخص جن زده و در امان ماندن و محفوظ ماندنن از شر جن و انس و دفع چشم زخم و آیه و سوره قرآنی برای دفع شر جن و شیطان و انس و دیو …

دعای دفع جن از خانه,دعای دفع جن از بدن,دعای دفع جن عاشق,دعای دفع جن در مفاتیح,دعای دفع جن از بدن صوتی,دعای دفع جن عاشق صوتی,دعای دفع جن از خانه صوتی,دعای دفع جن ایت الله بهجت,دعای دفع شیطان,دعای دفع شیطان از بدن,دعای دفع شیطان از خانه,دعا دفع شیطان,دعای دفع شیطان و جن صوتی,دعای دفع شیطان از بدن,دعای دفع شیطان و جن,دعای دفع شیطان از خانه,دعا دفع شیطان,دعاهای دفع شیطان,دعای دفع وسوسه شیطان,دعای دفع شر شیطان,دعای دفع اجنه در مفاتیح,دعای دفع اجنه از بدن,دعای دفع اجنه و شیاطین از خانه,دعای دفع جن از خانه,دعای دفع جن از بدن,دعای دفع جن عاشق,دعای دفع جن در مفاتیح,دعای دفع جن از بدن صوتی

اذکار و ادعیه دفع شر شیطان و جن و ایمن بودن از شر جن و انس

اذکار مجرب دفع شیطان,ادعیه مجرب دفع جن و انس,اذکار قرآنی دفع شر جن و اجنه,ادعیه قرآنی حفظ از شر جن,ذکر و دعای دفع شر جن و شیطان,ادعیه ایمنی از شیطان و جن,اذکار قوی و تضمینی دفع شیطان,اذکار در امان ماندن از شر جن و انس

اذکار و ادعیه دفع شر شیطان و جن و ایمن بودن از شر جن و انس

ذکر و دعاها و آیات قرآنی برای دفع شر جن و انس و شیطان :

توسل به خدا:

اگر انسان بر مرکبی سوار شود و نام خدا را ذکر کند، فرشته ای در ردیف او سوار می شود و او را حفظ می کند و اگر نام خدا را بر زبان نیاورد، شیطان در ردیف او سوار می شود. برای دور کردن جن و شیاطین باید به خدا توسل جست. جن به محض شنیدن ذکر و ورد فرار می کند.

آیه الکرسی:

آیت الله کشمیری برای دفع اجنه غیر مومن و شیاطین می فرمود: خواندن آیه الکرسی و معوذتین نافع است.

دفع جن از خانه تازه:

در حدیث معتبری از پیامبر آمده است که هر کس خانه ای بسازد، باید گوسفند فربه ای ذبح کند و گوشت آن را به مردم پریشان حال بدهد و بگوید:

«الهم اذحر عنی مرده الجن و الانس و شیاطین و بارک لی فی بنائی.»

اگر اینگونه کند، خداوند ضرر و زیان سرکشان جن و انس و شیاطین را از او دفع می کند و خانه را برایشان مبارک می سازد.

سوره ای برای دفع جن و شیطان:

هر کس به هنگام شب، سوره قیامت را بخواند، از شر جن و شیطان محفوظ می ماند.

سفارش امام صادق برای دفع جن:

امام صادق فرمودند هرگاه از امری ترسیدید، دست راست خود را بالای سر گذاشته با صدای بلند بگویید: افغیر دین الله یبغون وله من فی السماوات و الارض طوعا و کرها و الیه یرجعون.» (آل عمران، آیه ۸۳)

آیه ای برای دفع شیطان جن و شیطان انسان:

این آیه برای دفع شیطان جن و انس سفارش شده است:

«ان ربکم الله الذی خلق السماوات و الارض فی ستته ایام ثم استوی علی العرش یغشی اللیل النهار یطلبه حثیئا و الشمس و القمر و النجوم مسخرات بامره الا له الخلق و الامر تبارک الله رب العالمین.»

معنی :

پروردگار شما، خداوندی است که آسمان ها و زمین را در شش روز آفرید. سپس به تدبیر جهان هستی پرداخت. با شب، روز را می پوشاند. شب به دنبال روز به سرعت در حرکت است; و خورشید و ماه و ستارگان را آفرید که مسخر فرمان هستند. آفرینش و تدبیر جهان از آن اوست. پر برکت است خداوندی که پروردگار جهانیان است.

سفارش امام موسی کاظم به خوردن سیب:

در کتاب حلیه المتقین آمده است که امام موسی کاظم فرمود خوردن سیب برای رفع استیلای جنیان نافع است.

بسم الله برای رفع جن:

پیامبر فرموده است: هر گاه به آستانه در خانه رسیدید، بسم الله بگویید تا شیطان فرار کند. با گفتن بسم الله، جن ها خود را از انسان دور می کنند.

انگشتری برای دفع جن:

امام علی نقی فرمودند: انگشتری که عقیق آن نگین زرد باشد و بر یک روی آن نقش «ما شا الله لا قوه الا بالله استغفرالله» و بر طرف دیگر آن «محمد و علی» حک شده باشد، برای در امان ماندن از شر دزدان و راهزنان از جن و انس نافع است.

ذکری برای هراس از جنیان:

هر گاه در محل ترسناکی فرود آمدی و از هول آن ترسیدی بگو: «اعوذ بالله رب المحمد من هول هذا الوادی.» پناه می برم به خدای محمد از هول این وادی.

ذکر بسم الله:

جنیان در شرایط عادی به انسان ضرر نمی رسانند مگر اینکه به آنها آسیبی زده شود و درصدد انتقام جویی بر آیند. برای اینکه انسان ها به جن ضرر نرسانند، باید در برخی از کارها «بسم الله الرحمن الرحیم» بگوییم. مانند ریختن آب داغ به آستانه یا چاه و یا روی آتش و… با گفتن ذکر بسم الله، اثر بد جن های کافر از بین می رود و آنها با شنیدن آن، خود را از انسان دور می کند.

دعا برای دوری از ترس:

از حضرت امام حسن عسگری منقول است که فرمود: روزی حضرت امام موسی بن جعفر در خدمت پدر بزرگوارش امام صادق بود که شخصی به نام اشجع سلمی وارد شد و عرض کرد: ای امام! گاهی در سفرهایم در بیابان هی ترسناک قرار می گیرم چیزی به من بیاموز تا باعث آرامش من شود.

حضرت فرمود: هر گاه از امری ترسیدی، دست خود را بالای سر خود بگذار و بلند بگو:

«افغیر دین یبغون و له اسلم من فی السماوات و الارض طوعا و کراها و الیه یرجعون.»

دعا برای افراد جن زده:

در کتاب مقال آمده است:

سوره های قران کریم هر یک دارای خصوصیاتی هستند.

مثلا اگر سوره مبارکه جن را بر مصروع بدمند، بسیار مجرب است

همچنین اگر سوره مبارکه شوری را بنویسند و بشویند و بر مصروع بدمند، بسیار مجرب است.

و اگر سوره مبارکه تحریم را بر مصروع و جن زده بخوانند، صرعش زایل شده و بهبود می یابد.

و باز اگر این آیه را بنویسید و بشویید و بر جن زده بخورانند و به بازویش ببندند، شفا می یابد:

«بسم الله الرحمن الرحیم فخلف من بعدهم خلف اضاعوا الصلاه واتبعوا الشهوات فسوف یلقون غیا.»

سوره جن:

امام صادق فرمود: هر کس سوره جن را بسیار بخواند، در دنیا از چشم جنیان و دمیدن ها و سحر و مکر ایشان محفوظ باشد و در بهشت از رفقای حضرت رسول اکرم باشد.

ایمن بودن از شر جن و انس:

به جهت ایمنی از شر جن و انس این دعا را که در منهج الدعوات سید بن طاووس از رسول اکرم روایت نموده است، بخوانید و یا نوشته و با خود نگهداری کنید:

«بِسْمِ اللَّهِ الرَّحْمنِ الرَّحيمِ لا اِلهَ اِلا اللَّهُ عَلَيْهِ تَوَكَّلْتُ وَ هُوَ رَبُّ الْعَرْشِ الْعَظيمِ ما شآءَ اللَّهُ كانَ وَ مالَمْ يَشَاْ لَمْ يَكُنْ اَشْهَدُ اَنَّ اللَّهَ عَلى كُلِّ شَيْءٍ قَديرٌ وَ اَنَّ اللَّهَ قَدْ اَحاطَ بِكُلِّ شَيْئٍ عِلْماً اَللّهُمَّ اِنّى اَعُوذُ بِكَ مِنْ شَرِّ نَفْسى وَ مِنْ شَرِّ كُلِّ دآبّةٍ اَنْتَ اخِذٌ بِناصِيَتِها اِنَّ رَبّى عَلى صِراطٍ مُسْتَقيمٍ »

باطل السحر:

هفتاد بار این آیه شریفه را به کاسه آب پاکی بخوانند و به گوشه های محل کسب و جلوی منزل مسکونی خود بپاشند:

«يا مَعْشَرَ الْجِنِّ وَ الْإِنْسِ إِنِ اسْتَطَعْتُمْ أَنْ تَنْفُذُوا مِنْ أَقْطارِ السَّماواتِ وَ الْأَرْضِ فَانْفُذُوا لا تَنْفُذُونَ إِلَّا بِسُلْطانٍ»

مجرب است.

دفع ضرر جن از کودک:

حضرت امام جعفر صادق فرمود: در گوش بچه ای که تازه متولد شده است، اقامه بگویید. با این کار هرگز زیان جنیان به او نمی رسد و دیوانه نمی شود.

باطل کننده های سحر:

کسی که سحر شده باید این هفت دستور را عمل کند تا رهایی یابد:

۱_ در جایی که زندگی می کند، هنگام اذان، با صدای بلند اذان بگوید.

۲_ پس از نماز صبح، پنجاه آیه از قران را با صدای بلند تلاوت کند.

۳_ معوذتین (فلق و ناس) را بسیار بخواند.

۴_ پیش از خواب، «چهار قل» (یعنی سوره های کافرون، توحید، فلق و ناس) را بخواند.

۵_ همراه خود قرآن داشته باشد.

۶_ آیه الکرسی را فراوان بخواند و آن را نوشته و در خانه نصب کند.

۷_ حرز امام جواد به همراه داشته باشد.

برگرفته از دعا سایت

************************

بازنشر : سایت دعا 786 سایت بزرگ ذکر و دعا و فال و تعبیر خواب و باستان شناسی

ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.