اسم اعظم در علوم غریبه,اسم اعظم چگونه اسمی است

اسم اعظم چیست و اسم اعظم در علوم غریبه و خواص استخراج اسم اعظم هر شخص در سایت دعا 786

در این پست از سایت ذکر و دعا و تعبیر خواب doa786.com اسم اعظم در علوم غریبه,اسم اعظم چگونه اسمی است را قرار دادیم . اسم اعظم شامل اسم های نیکوی خداوند می باشد که ده بیش از 200 اسم می باشد ولی در قرآن به 99 اسم اعظم خداوند اشاره شده است . اسم اعظم خواص و فواید زیادی دارد کسی که می خواهید از خواص اسم اعظم بهره مند شود باید اسم اعظم نام خود را استخراج کرده سپس در گفتن آن ذکر مداومت کند . برای دفع چشم زخم و حفظ از بلا و خطرات و گشایش کار و برآورده شدن حاجت اسم اعظم فوق العاده موثر است . سایت دعا 786 …

اسم اعظم اسم علی,اسم اعظم نام مریم,اسم اعظم نام محمد,اسم اعظم نام معصومه,اسم اعظم نام فاطمه,اسم اعظم نام زهرا,اسم اعظم نام علیرضا,اسم اعظم نام سارا/اسم اعظم نام مریم,اسم اعظم نام سارا,اسم اعظم نام زینب,اسم اعظم نام معصومه,اسم اعظم نام لیلا,اسم اعظم نام مهدی,اسم اعظم نام زهرا,اسم اعظم نام امیر/خواص اسم اعظم خاص,خواص اسم اعظم چیست,خواص اسم اعظم اهنوس,خواص اسم اعظم برای حاجت,خواص لوح اسم اعظم,خواص ذکر اسم اعظم,خواص اسم های اعظم,خواص 99 اسم اعظم/استخراج اسم اعظم خاص,استخراج اسم اعظم فردي از كتاب جفر جامع,استخراج اسم اعظم هر شخص,استخراج اسم اعظم شخصی,استخراج اسم اعظم فردی,روش استخراج اسم اعظم خاص هر فرد,نرم افزار جامع استخراج اسم اعظم,دستور کامل و آسان استخراج اسم اعظم

اسم اعظم در علوم غریبه,اسم اعظم چگونه اسمی است

خواص و فواید اسم اعظم,روش استخراج اسم اعظم,اسم اعظم نام و اسم من,طریقه و نخوه به دست آوردن اسم اعظم,آشنایی و شناخت اسم اعظم,اسم اعظم برای دفع چشم زخم,اسم اعظم برای دفع بلا و خطرات,اسم اعظم براورده شدن حاجت,اسم اعظم برای گشایش کار,اسم اعظم برای رفع مشکلات و گرفتاری

اسم اعظم در علوم غریبه,اسم اعظم چگونه اسمی است

دوستان و علاقمندان به علوم غريبه بدانند هر مطلبي كه در اینجا ما مطرح مي شود حقايق اثبات شده علمي بوده و جز حقيقت چيز ديگري نيست.

بنده از آنجايي كه كار آموزشي انجام مي دهم نمي توانم دروغ بگويم وقتي كه ما در رابطه با استخراج اسم اعظم فردي صحبت مي كنيم اين يك موضوع كاملا علمي بوده و هر كس كه اين دوره را بگذراند قادر خواهد بود همان اسمائي را براي خود استخراج كند كه ما استخراج مي كنيم. اين مطلب در باره تمام دوره هاي آموزشي بنده صدق مي كند.

مسائلي كه ما در رابطه با اسم اعظم الهي و نمادهاي نجومي و تأثير حروف در زندگي و كد شانس و مانند اينها مطرح مي كنيم حقايق اثبات شده علمي است. امّا اينكه كسي اين حقيقت را باور بكند يا خيرمطلب ديگري است و به ميزان فهم و درك هر فرد و شناخت وي از عالم هستي برمي گردد. حال به مطلب اصلي مي پردازيم.

اسم اعظم چگونه اسمي است ؟

در باره اسم اعظم الهي مطلب بسياربوده و عرفاي جليل القدر گذشته و حال در كتب ارزشمند خود در اين باره قلم فرسايي نموده اند و ما در پيشگاه اهل عرفان جسارت نمي كنيم

اما اگر بخواهيم به اين سؤال پاسخ ساده اي ارائه كنيم كه براي همگان قابل فهم و استفاده باشد عرض مي كنم كه: براي خداوند متعال اسمائي است كه اگر خدا را به آن اسمها بخوانيم اميد است كه حاجت ما درآن واحد برآورده شود(دقت كنيد ! در آن واحد).حال شما اهميت اين موضوع را خود دريابيد.

موضوع مهم درباره اسم اعظم اين است :

اسم اعظم الهي اولاً انواع مختلف دارد، ثانياً براي اشخاص مختلف نيز متفاوت است.

يعني اينكه، اسم اعظم پيامبران واولياء خدا با مردم‌عادي فرق مي كند.

حتي براي انسانهاي معمولي هم اسم اعظم هر فردي با شخص ديگر متفاوت است.

اما همه آنها داراي يك خاصيتند و از اين لحاظ تفاوتي با يكديگر ندارند.

در علم جفر كتابي وجود دارد بنام كتاب « جفر جامع »همانطوركه قبلاً عرض شد هر خانه اي ازاين كتاب متعلق به يك شخص است و اسم اعظم مربوط به وي از اين خانه استخراج مي شود.

تا به امروز بنده نديده ام كه كسي در جايي ادعا كند كه به راز اين روش پي برده است .

اما ما به فضل الهي به انجام اين كار قادريم و مي توانيم براي هركس اسم اعظم خاص وي را استخراج كنيم و هم اينكه روش اين كار را به ديگران آموزش بدهيم.

اسم اعظم الهي چه فوايد يا خواصي دارد؟

اگر بنده بخواهم درباره خواص اسم اعظم الهي بنويسم دو اشكال وجود دارد.

1- اولا بنده ازتمام خواص اسماء مبارك الله تعالي آگاه نيستم.

2- بنده ضعيف را چه قدرتي است كه شرح اين اسماء مبارك را بيان كنم.

اما تا جايي كه آگاه هستم و توانايي شرح و بيان آن را دارم براي شما توضيح مي دهم تا انشاء الله هر كس به اندازه خود بهره مند شود.

مهمترين خاصيت اسم اعظم الهي برآورده كردن حاجات است.

يعني ،شخص حاجتمند با توسل به اين اسماء معظم با الله تعالي ارتباط برقرار كرده و حاجت خود را از باريتعالي مي طلبد و اميد است كه حضرت حق حتي در آن واحد مشكل شخص را حل نمايد.و يا اين مشكل در اسرع وقت حل شده و حاجت شخص برآورده شود.

و اما اسم اعظم الله تعالي خواص ديگري هم دارد.

از جمله اينكه اگر آن اسم در قالب رمز برده شده و روي انگشتر يا گردنبند حك شده و همراه شخص باشد اميد است كه به اذن الله تعالي حامل اسم را از چشم زخم، سحر و جادو وتصادفات و حوادث غيرمترقبه و بلاياي ارضي وسماوي و طلسمات منفي و هرگونه انرژي منفي ارسالي از طرف دشمنان محافظت نمايد.اين موضوع بخصوص درباره نوزادان وكودكان و نوجوانان زير سن بلوغ وبخصوص دوشيزگان وخانمها كه از اين نظر ضعيفتر هستند بيشتر صدق مي كند.

گذشته از مسائل محافظتي،همراه داشتن اين اسماء مبارك موجب گشايش در وضعيت مالي و معنوي و افزايش رزق و روزي گشته و براي وي آبرو و حرمت واعتماد به نفس و شجاعت به همراه مي آورد.

اين خواص كم نيستند و افرادي كه با اين موضوع آشنا هستند فوري اهميت مطالب را در مي يابند و بهمين دليل است كه به محض انتشار مطلب دهها نفر تماس گرفته و درخواست استخراج اسم اعظم فردي براي فرزندان دلبندشان نموده اند.

اين مطلب نشان مي دهد كه افراد فهيم در كشور نه تنها كم نيستند بلكه تعداد اشخاصي كه با علم حقيقي آشنا هستند و به آن ارزش قائل مي شوند زياد هم هست.

خاصيت مهم ديگر اسماء اعظم فردي اين است كه اگرشخصي اين اسماء مبارك را بعد ازهرنمازبه صورت ذكروبا عدد مخصوص كه براي هر فرد به صورت جداگانه استخراج مي شود به كار برد، ايجاد ارتباط دائمي با عالم ملكوت مي كند كه اهميت اين موضوع غير قابل توصيف است.

برگرفته از سایت دعاگو

*******************************

بازنشر : سایت دعا 786 سایت بزرگ ذکر و دعا و فال و تعبیر خواب و باستان شناسی

ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.