اسم های اعظم برآورده شدن حاجت و استجابت دعا و خواسته

خواص و فوائد اسم های اعظم خدا برای طلب حاجت در سایت دعا 786

در این پست از سایت ذکر و دعای doa786.com اسم های اعظم برآورده شدن حاجت و استجابت دعا و خواسته را قرار دادیم . هر یک از اسم های اعظم خداوند دارای خواص و فضیلت ههای فراوانی می باشد . در این بخش از سایت دعا 786 مجموعه ای از اسماء الله و اسم های اعظم الهی که برای استجابت دعا و برآورده شدن حاجت موثر هستند را گردآوری کردیم ….

اسم های اعظم برآورده شدن حاجت و استجابت دعا و خواسته

اسم های اعظم برآورده شدن حاجت و استجابت دعا و خواسته,اسم اعظم برای حاجت روایی,اسم اعظم حاجت گرفتن,خواص اسم اعظم برای طلب حاجت,اسماء الله برای حاجت روایی,اسم اعظم اجابت سریع دعا

اسم های اعظم برآورده شدن حاجت و استجابت دعا و خواسته

1: اگر دعا بر زبانش بگذرد و توفیق یابد که دست انبات به درگاه حضرت غزّت بردارد و دعا کند باید در اول یا در آخر دعا «یا سَمیع یا بَصیر» بگوید البته دعای او به اجابت مقرون گرداند.

 2: برای استجابت دعا قبل از اذان صبح یا بعد از نماز نافله صبح (بعد از اذان) 180 مرتبه ذکر «یا سمیع» خوانده شود. تعداد کبیر این ذکر 180 و تعداد وسیط آن 18 و تعداد صغیر آن 9 می‌باشد.

3:و اگر کس این اسم مبارک «یا سمیع» را روز پنجشنبه بعد از نماز 500 بار بخواند هر دعا و حاجتی که خواهد روا گردد. و اگر قاری به این قیام کند مستجاب الدوة گردد. و هر روز به طریق اوراد چهارصد و دو نوبت بخواند «یا سَمیعُ یا بَصیر» هرگز به هیچ چیز محتاج نشود و رسوا نگردد و دعاهای او مستجاب شود و صفای باطن او را حاصل گردد.

4:هر که در وقت دعا 70 بار این اسم مبارک «یا بدیع» را بخواند دعای وی مستجاب شود.

5:اگر کسی بعد از فراغ از نماز دستها را بردارد و هفت نوبت این اسم مبارک «یا وهاب» را بخواند و حاجت بخواهد البته دعای او مستجاب است.

6: مداومت بر این اسم مقدس « سمیع الدعا و مجیب الدعا» موجب استجابت دعاست.

7:جهت رفع حاجات هر روز 350 مرتبه ذکر «نعم المولی و نعم النصیر» خوانده شود.

8:جهت رفع حوائج مهم (یک یا چند حاجت)، کمی بعد از طلوع آفتاب روز جمعه یا در صورت موفق نشدن، بعد از نماز ظهر و عصر روز جمعه، 1001 مرتبه خواندن اسم مبارک «المجیب» بسیار مجرب است.

9:هر کس 1001 مرتبه اسم مبارک «المجیب» بگوید و به درگاه خداوند عرض حاجت نماید، مأیوس نگردد.

10:بعضی گفته اند هر کس در آخر هر دعایی 26 مرتبه بگوید «یا سَریعُ یا مُجیبُ» دعایش به اجابت می رسد.

11:هر که 110 بار این اسم مبارک «المجیب» را بگوید و حاجت خود را بخواهد حاجاتش برآورده شود و هر که دایم مداومت کند ایمن ماند از نکبات دنیا.

12:اگر مهمی داری در یک مجلس 90000 بار این اسم را بخوان که دعای شما مستجاب خواهد شد. و اگر میسّر نشد بایستیکه 19000 بار این اسم را بخواند.

13:هر که خواهد مستجاب الدّعوه شود هر روز 66 بار این اسم را بگوید و در آخر این دعا را بخواند: «اِسْتَجِبْ دَعَواتی کُلّها یا ذَالجَلالِ وَ اْلاِکْرام» همه دعاهای او مستجاب گردد.

14:هر که هر شب این اسم مبارک «باقی» را 100 بار بخواند و شب جمعه 1000 بار بخواند خداوند دعای او را مستجاب سازد.

15:به جهت استجابت دعا، آن را با «یا ذالجلال والاکرام» ختم نمایید.

16:هر که در سجده 21 مرتبه نام مقدس «یا ذوالجلال و الاکرام» را بگوید و حاجت بخواهد روا می‌شود.

17:به جهت برآورده شدن حوائج، مداومت بر ذکر «یا ذالجلال و الاکرام» به تعداد حداقل 9 مرتبه در روز فراموش نشود.

18:هر که در خواب رود و این اسم مبارک «یا کَریم» را چندان بگوید که در خواب رود ملائکه بر وی دعا کنند و دعای ملائکه سریع الاجابت است.

 19: هر که هر روز 130 بار «یا دَلیلَ الْمُتَحَیّرینَ وَ یا غِیاثَ الْمُستَغیثینَ اَغْثِنی» بگوید و باز بر سر دعوت رود چون تمام کند دو رکعت نماز حاجت بگذارد و طلب مراد کند خداوند حاجتش را روا کند.

برگرفته از سایت دعاگو

************************

بازنشر : سایت دعا 786 سایت بزرگ ذکر و دعا و فال و تعبیر خواب و باستان شناسی

ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.