اعداد جادویی شانس چه اعدادی هستند و روش محاسبه عدد شانس

اعداد شانس و ثروت برای جذب خوش شانسی و ثروت زیاد و اعداد جذب شانس جادویی در سایت دعا 786

در این پست از سایت ذکر و دعا و تعبیر خواب doa786.com اعداد جادویی شانس چه اعدادی هستند و روش محاسبه عدد شانس را قرار دادیم . اعداد شانس اعدادی هستند که برای جذب شانس مورد استفاده قرار می گیرند . متولدین هر ماه اعداد شانس مختص به خود را دارند . برای استخراج و به دست آوردن اعداد شانس متولدین هر ماه باید به روش زیر محاسبه شود و عدد شانس به دست بیاید . سایت دعا 786 …

,اعداد شانس هر ماه,اعداد شانس متولدين هر ماه,عدد شانس متولدین هر ماه,عدد های شانس هر ماه,عدد شانس متولد هر ماه,اعداد شانس لاتاری,اعداد شانس در لاتاری,اعداد خوش شانس لاتاری,اعداد شانس امروز,اعداد شانس هر شخص,عدد شانس هر شخص,اعداد شانس,اعداد شانس چه اعدادی هستند,اعداد شانس اردیبهشت,اعداد شانس لوتو,اعداد شانسی,اعداد شانس مردادی ها,اعداد شانس اردیبهشت ماه,عدد شانس اردیبهشتی ها,,محاسبه عدد شانس,محاسبه عدد شانس انلاین,محاسبه عدد شانس در فنگ شویی,محاسبه عدد شانس از روی اسم,محاسبه اعداد شانس,نحوه محاسبه عدد شانس,روش محاسبه عدد شانس,محاسبه عدد کوا(عدد شانس)شما,محاسبه عدد شانس فنگ شویی 

اعداد جادویی شانس چه اعدادی هستند و روش محاسبه عدد شانس

اعداد شانس,روش محاسبه اعداد شانس,اعداد جذب شانس,اعداد خوش شانسی,اعداد معجزه آور شانس,طریقه محاسبه اعداد شانس,همه چیز درباره عدد شانس,عدد خوش شانسی چیست,اعداد شانس برای جذب شانس زیاد,کدام اعداد اعداد شانس هستند

اعداد جادویی شانس چه اعدادی هستند و روش محاسبه عدد شانس

عدد شانس چیست و چگونه محاسبه می شود؟

عده اي از افراد در دنیا بـه خصوص در کشور چین اعتقاد دارند کـه اعداد تنها برای شمارش و محاسبات نیستند و هریک از انها قدرت یا پیام خاصی دارند. هر فرد بر اساس تاریخ تولد و جنسیت، دارای شماره شانس خاصی اسـت کـه استفاده ازآن در موقعیت‌ هاي مختلف میتواند برای او ثروت و خوش‌شانسی بـه همراه داشته باشد.

نحوه محاسبه عدد شانس

شماره سرنوشت یا شانس بـه دو روش زیر قابل ارزیابی اسـت:

اولین روش برای محاسبه عدد شانس

این روش بـه شماره شانس چینی مشهور اسـت زیرا مردم چین کـه بسیار بـه شماره شانس اعتقاد دارند از این روش برای برای پیدا کردن آن استفاده میکنند. شـما می توانید با شماره شانس چینی خود عنصر وجودی و جهت‌هاي جغرافیایی موافق و خوش‌شانس خودرا پیدا کنید. ارزیابی شماره شانس چینی بـه طریق زیر اسـت.

سال تولد خود را از شمسی بـه میلادی تبدیل کنید. سپس دو رقم آخر سال تولد میلادی رابا یک دیگر جمع کنید و حاصل آنرا در صورتی کـه بازهم دو رقمی بود با یک دیگر جمع کنید تا بـه یک شماره یک رقمی برسید. در صورتی کـه زن هستید شماره بـه دست آمده رابا شماره ۵ جمع بزنید ودر صورتی کـه مرد هستید شماره بـه دست آمده را از شماره ۱۰ کم کنید. ودر آخر شماره بـه دست آمده شماره شانس شماست.

دومین روش برای محاسبه عدد شانس

دراین روش کـه بر اساس سال، ماه، و روز تولد می گردد، باید تمامی اعداد موجود در تاریخ شمسی کامل تولد خودرا با یک دیگر جمع بزنید. برای مثال اگر شـما متولد ۱۳۷۱/۹/۲۵ باشید ۵+۲+۹+۱+۷+۳+۱ را جمع میکنید کـه حاصل آن شماره ۱۰ می شود. سپس ۱ رابا ۰ جمع می‌بندیم و بـه یک شماره یک رقمی یعنی ۱ می رسیم کـه این شماره، همان شماره سرنوشت یا شانس شماست.

تفسیر و معنی عدد شانس

پس از این کـه شماره مربوط بـه شانس خودرا از طریق هریک از روش‌هاي گفته شده پیدا کردید می توانید تفسیر آنرا دراین قسمت بخوانید و از شخصیت خود اطلاعات بیشتری کسب کنید:

شماره یک:

صاحبانی با شماره شانس یک بطور معمول رهبر هستند و توانایی اداره امور را دارند. این افراد در هنگام شکست میتوانند بـه سرعت از جا بلند شوند و قدرت خودرا دوباره بازیابند.

شماره دو:

صاحبان شماره شانس دو زندگی آرامی دارند چون در کسب پول و ثروت بسیار خوش‌شانس هستند . این افراد بطور معمول در روابط عاطفی بـه شریکی مهربان و احساساتی نیاز دارند.

شماره سه:

دارندگان شماره سرنوشت سه افرادی کمال‌گرا و جدی هستند و زندگی‌شان از شوخی و سرگرمی خالی اسـت.

شماره چهار:

صاحبان شماره شانس چهار در روابط شخصی خود بسیار حسود و انحصار طلب هستند. برخلاف ظاهر سرد و بی‌احساس خود، دل مهربان و بخشنده‌اي دارند.

شماره پنج:

افرادی کـه شماره سرنوشت انها شماره پنج اسـت افرادی بسیار مهربان و دوست داشتنی هستند کـه از شوخی و لطیفه استقبال می کنند.

شماره شش:

صاحبان شماره شانس شش از لحاظ بدنی فردی فعال و پرجنب و جوش هستند و برای هدف خود بسیار تلاش میکنند و زندگی شخصی و عاطفی خوب و ثابتی دارند.

شماره هفت:

دارندگان شماره سرنوشت هفت افرادی بسیار منظم هستند. این افراد بطور معمول با دیگران بـه اسانی احساس همدردی و دلسوزی میکنند.

شماره هشت:

افرادی کـه شماره سرنوشت آن ها شماره هشت اسـت افرادی باوفا در زندگی شخصی و عاطفی خود هستند. این افراد عاشق زندگی لوکس و تجملی‌اند.

شماره نه:

صاحبان شماره سرنوشت ۹ بسیار خلاق و عاشق چیزهای رنگارنگ هستند و تصمیمات خودرا بر اساس احساسات میگیرند و منطقی عمل نمیکنند.

امروز چه عددی شادترین است. جادوی اعداد

ارقام جزء لاینفک زندگی هر یک از ما هستند. ما دائماً با آنها روبرو هستیم. حتی یک علم جداگانه نیز وجود دارد که نمایندگان آن اعداد را مطالعه می کنند و معنای آنها را رمزگشایی می کنند. به آن عدد شناسی گفته می شود. کارشناسانی که اطلاعات زیادی در مورد اعداد دارند ، مطمئن هستند که با کمک آنها می توانید هرگونه اطلاعاتی را در مورد یک شخص پیدا کنید ، سرنوشت او را تعیین کنید ، موفق باشید و جذاب باشید و خود را از مشکلات محافظت کنید.

اعداد در اعدادشناسی معمولاً به خوش شانس و معکوس تقسیم می شوند. ما ، مردم عادی ، عادت داریم که فکر کنیم که اعداد زیر خوش شانس هستند: 5 ، 7 ، 9 و ناخوشایند نیز به نوبه خود: 13 ، 666 و مانند آن هستیم. چرا اعداد فردی به خصوص قدرتمند هستند؟ در این مقاله با اصول شماره شناسی سر و کار خواهیم داشت و همچنین سعی خواهیم کرد درک کنیم که اعداد چگونه در زندگی ما تأثیر می گذارند.

شماره شناسی – علمی ساده ، در نگاه اول

قوانین اساسی شماره شناسی ، که تا به امروز پایه گذاری شده اند ، در قرن ششم پیش از میلاد ظاهر شد. توسط ریاضیدان یونانی باستان و فیلسوف Pythagoras توسعه یافته است. وی با ادغام علوم مختلف اعداد ، اصول اصلی شماره شناسی را بیش از یک سال استنباط کرد. امروزه اصل اصلی شماره شناسی تبدیل اعداد چند رقمی (که در آن چندین رقم وجود دارد) به تک رقمی (یک رقمی) است. به عبارت ساده تر ، برای تعیین شماره خود ، باید رقم های تاریخ تولد را اضافه کنید

به عنوان مثال ، پس از آن یک عدد دو رقمی دریافت کنید. سپس اجزای این عدد نیز اضافه می شوند ، پس از آن یک عدد واحد به دست می آید. به عنوان مثال ، بعد از اضافه کردن تاریخ تولد ، معلوم شد 15. بعد ، ما 1 + 5 + 6 را می گیریم و اضافه می کنیم – این شماره شما خواهد بود. اگر پس از اضافه کردن رقم فوق ، یک عدد دو رقمی دوباره به دست بیاید ، عمل باید تکرار شود تا رقمی از 1 به 9 بیرون بیاید.

هر عدد از 1 تا 9 حاوی معنی خاصی است:

1 – انرژی داخلی ، عزم.
2 – قابلیت اطمینان ، آرامش؛
3 – عزم ، حرکت؛
4 – سازماندهی ، صبر؛
5 – ویژگیهای رهبری ، نفوذ؛
6 – مسئولیت ، نجابت؛
7 – خلاقیت ، فردیت.
8 – بی ثباتی ، تنوع.
9 – قدرت ، فداکاری.

نمونه ای از نحوه محاسبه شماره خود بر اساس تاریخ تولد:

به عنوان مثال شخصی در اول ژانویه 1980 به دنیا آمد. بنابراین ، او باید 0 + 1 + 0 + 1 + 1 + 9 + 8 + 0 \u003d 20 را به شرح زیر و سپس 2 + 0 \u003d 2 در نظر بگیرد. این دزدی است که عدد آن نشانگر شخصیت خواهد بود. علاوه بر این ، این تعداد می تواند خوشبختی را برای صاحب خود به ارمغان آورد.

اعداد منفی و مشکل ساز

یکی از تئوری های اصلی شماره گذاری Pythagoras می گوید که اعداد ساده دو رقمی (که فقط توسط آنها یا 1 قابل تقسیم است) می توانند خصوصیات منفی داشته باشند. بنابراین ، آنها برای انسان مضر هستند. به عنوان مثال چنین اعدادی عبارتند از: 11 ، 13 ، 17 ، 19 ، 23. عدد 13 معنای ویژه ای دارد ، زیرا نمادی از ظروف سرباز یا مسافر است. شاید این نیز بر برداشت جمعه 13 تأثیر بگذارد. علاوه بر این ، دین تعداد 13 را منفی می داند ، زیرا ظاهرا سیزده نفر در شام آخر حضور داشتند. آخرین (سیزدهم) یهودا – خائن.

در قرون وسطی ، اروپایی ها به این اعتقاد داشتند که وقتی سیزده نفر در سفره جمع شوند ، اولین کسی که عید را ترک می کند به زودی خواهد مرد. در بسیاری از کشورها ، حتی امروزه ، آنها سعی می کنند در حین شماره گذاری اتاق های هتل یا آپارتمان ها و خانه های مسکونی این تعداد را از دست بدهند. برخی از اعداد شناسان معتقدند که در سیزدهمین روز از ماه ، خطر تصادف و بدبختی های دیگر افزایش می یابد. حتی آژانس های فضایی به منفی 13 اعتقاد دارند. دلیل این امر عدم موفقیت آپولو 13 است که فقط 1 بار از آن خارج شد. در همین زمان ، ذخیره سازی اکسیژن در هواپیما در تاریخ 13 آوریل منفجر شد و موشک پرتاب موشک که دستگاه را ارسال می کرد ، از ساعت 13 و 13 دقیقه آغاز شد. همزمانی؟ به احتمال زیاد ، بله ، اما بسیار تأسف آور و آموزنده است. تا به امروز کشتی ها سیزدهم را ارسال نمی کنند ، زیرا معتقدند می توانند سرنوشت سیزدهم آپولو را تکرار کنند.

جمعه ها که در سیزدهم یا بیست و ششم می گیرند ، شکوه منفی خاصی دارند. واقعیت این است که عدد آخر مجموع تعداد قبلی است ، بنابراین ظاهراً دو برابر بد هم می شود. شواهد این امر را می توان رویدادی دانست که در تاریخ 01/26/2001 اتفاق افتاد. در آن روز ، پرواز TU154 که از کمروو به پایتخت پرواز می کرد ، مجبور شد یک فرود اضطراری را در نووسیبیرسک انجام دهد. از مرگ دردناک وحشتناک مردم فقط مهارت خلبانانی که موفق به مقابله با هواپیمای در حال سقوط شدند نجات یافت.

در همین زمان ، یک کشتی با منشاء اوکراینی “Memory of Mercury” در دریای سیاه غرق شد ، و همچنین یک حادثه در یک جت خصوصی در ن. زلاندند رخ داد. علاوه بر این ، در همان روز در سواستوپل ، ساکنان یک ساختمان مرتفع که در آن انفجاری از گاز خانگی وجود داشت ، درگذشت. اما بدترین فاجعه روز با هند و پاکستان همراه است – یک زمین لرزه شدید رخ داد که باعث کشته شدن بیش از یک صد هزار نفر شد.

لازم به ذکر است که در برخی از کشورها شماره 13 خوشحال و زندگی بخش تلقی می شود. به عنوان مثال ، شخصیت چینی که برای تعیین آن به کار رفته بود به معنای “دادن زندگی” است. یک فال عددی ادعا می کند که این عدد به فرد توانایی های خلاقانه می دهد ، شهود او را تقویت می کند.

“شماره شیطان”

به اندازه کافی عجیب است ، اما این تعداد “سه شش شانزده” شوم نیست. این عدد 23 است ، که به هر حال ، همانطور که در بالا توضیح داده شد نیز ساده است. تعداد بسیار زیادی از تراژدی ها با این تعداد همراه است ، و همچنین در تاریخ “منفی” ظاهر می شود.

مشخص است که یو سزار قبل از مرگ 23 زخم را با چاقو دریافت کرده است. روم در 23 اوت سال 467 سقوط کرد. 01/23/1556 چین زمین لرزه ای شدید را احساس کرد که باعث کشته شدن بسیاری از مردم شد. در 23 مه 1618 ، جنگ سیزده ساله آغاز شد.

همچنین حوادثی نزدیک به دوران مدرن مربوط به «شماره شیطانی» 23 رخ داده است. در ماه نوامبر این تاریخ (1962) ، سقوط وحشتناک یک هواپیمای مجارستانی در فرانسه رخ داد که طی آن بیش از بیست مسافر جان باختند. در همان روز ، پس از گذشت دو سال از رم ، هواپیما با یک دستگاه آسفالت برخورد کرد که منجر به کشته شدن پنج ده نفر شد. در ماه ژوئن (06/23/1985) بزرگترین حمله تروریستی در هوا رخ داد – با هواپیمای مسافربری ، تروریست ها بمبی را منفجر کردند که باعث کشته شدن بیش از سیصد نفر شد.
ناخوشایند شماره 11

11 سپتامبر 2001 – در نیویورک ، وحشتناک ترین و گسترده ترین اقدام تروریستی در جهان رخ داد. پس از آن ، شمار شناسان دریافتند که بیش از یک شماره 11 در این رویداد وجود دارد. یازده حرف به نام شهر (شهر نیویورک) وجود دارد. نام تروریستی که مرتکب جنایتی وحشتناک شده نیز از یازده نامه تشکیل شده است. علاوه بر این ، نیویورک یازدهمین ایالت ایالات متحده نامیده می شود.

در هواپیمای اول (از میان هواپیماهایی که به برج سقوط کرد) 92 نفر حضور داشتند. بنابراین ، 9 + 2 \u003d 11. در مرحله دوم ، به نوبه خود ، 65 نفر بودند: 6 + 5 \u003d 11. یازدهمین روز سپتامبر 254 روز روز است. اگر 2 + 5 + 4 را اضافه کنید ، یازده عدد را دریافت می کنید. این همزمانی ها چیست؟ تصادف؟ عرفان؟ هر کس به روش خودش فکر می کند.
recommended by Mgid
Mgid
Limelight Media
6 Uncommon Tips For Building A Healthy Relationship
Learn more
اعداد خوش شانس ثروت و شانس را به ارمغان می آورد

فیثاگوراس این هفت نفر را موفق ترین و “صحیح” ترین شماره می دانست ، بنابراین ، حتی امروز این تعداد خوش شانس است. آن دسته از افرادی که به اسم آنها 7 حرف وجود دارد ، طبق گفته ریاضیدان باستان ، باید فوق العاده موفق باشند. مطالعات جامعه شناسی مشخص کرده است که اکثر ساکنان سیاره ما به خصوصیات مثبت عدد 7 اعتقاد دارند. شاید ارزش خوش شانس آن توسط ایمان توده ای پشتیبانی شود ، اما باید توجه داشت که از زمان های قدیم شناخته شده بود که این هفت نفر عدد اصلی نیستند.

به هر حال ، شکل فوق توانایی های منفی دارد. او بسیار ضعیف با امور مالی است. بازرگانان بر این باورند که ذخیره ، قرض گرفتن ، واریز مبالغ مرتبط با هفت: 700 ، 7000 ، 70،000 غیرممکن است.
شماره شناسان مطمئن هستند که هر یک از ما تعداد پولی دارد – رقمی که باعث جذب پول به ما می شود:

برای افراد متولد 1 ، 10 ، 19 ، 28 ، شماره 1 شانس مالی به ارمغان می آورد.
2, 11, 20, 29 – 2;
3, 12, 21, 30 – 3;
4, 13, 22, 31 – 4;
5, 14, 23 – 5;
6, 15, 24 – 6;
7, 16, 25 – 7;
8, 17, 26 – 8;
9, 18, 27 – 9.

روش های مختلفی برای تعیین اعداد وجود دارد ، که تأثیر خاصی بر شخصیت و سرنوشت یک فرد دارد. بیایید از اولین روزهای زندگی نامه ما – از لحظه تولد – شروع کنیم. قبل از تجسم بدنی ، فرد هنوز یک شکل مادی ندارد ، به بیان ساده ، پتانسیل انرژی در یک پیش آگهی خاص آسترال را نشان می دهد. او هنگامی که تجربه خاصی را بدست آورد ، به زندگی تبدیل می شود و از زندگی سخت درس می گیرد و استعدادهای ارزنده ای از طبیعت را کاملاً آشکار می کند. یک فرد به مقدار مشخصی از انرژی و قدرت لازم برای حل مشکلات زندگی وقف شده است. اما شرایط اجرای برای همه متفاوت است. شخصی در کاخ به دنیا آمد ، کسی در “محله لاتین” متولد شد.
افراد داوطلب و افراد فتنه گر به چیزهای مختلفی نگاه می کنند: اولی به دنبال اهرمهایی است که آماده است جهان را به دور خود بکشاند ، و دومی در زیر بدبختی ابدی از بدبختی پنهان می شوند. همانطور که قبلاً نیز گفته شد ، ساده ترین راه برای تعیین شماره شخصی خود ، خلاصه کردن تاریخ تولد شما است ، یعنی همه شماره های 4 ، 13 ، 31 متولد شده با شماره “4” و دارای خصوصیات مربوطه هستند. این روش ابتدایی ، که به طور مکرر با موفقیت در حدود 75٪ اجرا می شود ، به ویژه در صورتی که با به دست آوردن همان عدد با روش های دیگر (با علامت زودیاک ، تا تاریخ تولد کامل ، از طریق عددی نام و غیره) تأیید شود ، صادق است. علاوه بر این ، نباید فکر کرد که همه افراد با یک تعداد تولد یکسان ، با کوچکترین جزئیات زندگی مشابهی را تجربه می کنند و به همان موفقیت های بزرگ دست می یابند. این فقط مربوط به پتانسیل ها است ، در مورد آنچه به طبیعت به ما وقف می شود و آنچه برای دستیابی و توسعه نیاز داریم. یک نفر قادر خواهد بود وظایف خود را انجام دهد ، یعنی زندگی کامل داشته باشد و دیگری از داده های خود استفاده نکند ، استعداد “دفن” را نخواهد داشت ، با تمام توان زندگی نخواهد کرد و حتی هواپیمای تمایل به پایین نخواهد آورد.
Surprising Facts About La’Tecia Thomas You Probably Didn’t Know
Limelight Media
As Soon As You Hear About Love You Start Screaming At Out Loud?
Limelight Media

در مورد شماره 4 و تغییرات خارج شده از این عدد ، ما شماره 22 را ذکر نکردیم. واقعیت این است که در شماره شناسی فیثاغورس عدد 22 به 4 کاهش می یابد. 11 و 22 اعداد بسیار خوشحال و مطلوبی هستند که نشان دهنده سطح بالاتری نسبت به اعداد 1 تا 9 است.

افراد مرتبط با این اعداد می توانند معلمان و واعظان بزرگی شوند ، در دین ، \u200b\u200bعلم ، سیاست یا هنر به موفقیت های بزرگی دست یابند. معمولاً این افراد قدرتمندی هستند که از اهمیت و عدالت مأموریت خود اطمینان دارند. آنها به خاطر اجرای آن آماده هستند که همه چیز را فدا کنند. اعداد 11 و 22 با نام های وینستون چرچیل ، انیشتین ، پابلو پیکاسو و فلورانس ناتیناله ، جان راکفلر در ارتباط است.

بیایید با استفاده از یک مثال روش دیگری برای تعیین مقادیر ویژه – تا تاریخ تولد کامل – تحلیل کنیم. بگذارید تاریخ تولد کامل در تاریخ 13 فوریه 1959 باشد. می توانید این تاریخ را 02/13/1959 بنویسید. ارقام تاریخ تولد 1 + 3 + 2 + 1 + 9 + 5 + 9 \u003d 30 \u003d 3. 3 را اضافه کنید. بسیاری از اعداد شناسان مدرن موافق نیستند که هنگام محاسبه شماره خودتان تا تاریخ کامل ، باید از نماد دیجیتال ماه تولد استفاده کنید. آنها معتقدند که محاسبه ماه تولد بهتر است با نام ماه انجام شود ، و به اعداد تبدیل شود. برای انجام این کار ، شما باید برای حروف الفبای روسی مقادیر عددی بدهید و مقادیر ماه ها را طبق نمادهای روسی محاسبه کنید. از آنجا که از الفبای روسی برای تعیین اعداد استفاده نشده است ، حروف آن مقادیر 1 تا 9 را تعیین می کنند:

1 2 3 4 5 6 7 8 9
A B C D E F G H I J
K L M N O P R S T
U F X C W H
من هستم

اکنون هر حرف را به نام ماه جایگزین کنید و عدد آن را مطابق سیستم Pythagorean محاسبه کنید:

ژانویه -1 + 4 + 3 + 1 + 7 = 16 = 7;

فوریه – 2 + 6 + 3 + 7 + 1 + 2 = 21 = 3;

مارس -3 + 1 + 7 + 9 = 20 = 2;

آوریل – 1+6 + 7 + 6 + 2 = 22 = 4;

ممکن است -3 + 1 + 9 = 13 = 4;

ژوئن -9 + 9 + 4 = 22 = 4;

ژوئیه -9 + 9 + 2 = 20 = 2;

اوت – 1 + 3 + 4 + 1 + 8 + 9 = 26 = 8;

سپتامبر – 8 + 6 + 4 + 9 + 1 + 2 + 7 = 37 = 1;

اکتبر – 5 + 1 + 9 + 1 + 2 + 7 = 25 = 7;

نوامبر – 4 + 5 + 1 + 2 + 7= 19 = 1;

دسامبر – 5 + 6 + 1 + 1 + 2 + 7 = 22 = 4.

در مثال ما: 13 + 21 + 1959 \u003d 1993 \u003d 22 \u003d 4 ، یعنی ، ما با جمع کردن تاریخ تولد به همان عدد رسیدیم (1 + 3). از این رو ، بیشتر به این نتیجه می رسد که شخصی که در 13 فوریه 1959 به دنیا آمد ، در واقع با شماره 4 در ارتباط است.

با استفاده از این اعداد ، مقدار نام شخص محاسبه می شود. روش دیگر برای تعیین شماره شما ساخت نمودار شماره است. برای این منظور ، مقادیر عددی روز ، ماه و سال تولد با روش فیثاغورس به عددی که بیش از 22 نیست ، خلاصه می شود ، یعنی اعداد بیش از 22 اضافه می شود. به عنوان مثال ، اگر شخصی در 13 فوریه 1959 به دنیا آمد ، برای هر یک از اعدادی که محاسبه می کنیم: 1 + 3 \u003d 4؛ 0 + 2 \u003d 2؛ 1 + 9 + 5 + 9 \u003d 24. عدد 24 از 22 بیشتر است ، بنابراین ما 24 \u003d 2 + 4 \u003d 6. را اضافه می کنیم و سپس روز و ماه را به عدد اضافه نمی کنیم 22: 4 + 2 \u003d 6. دو عدد 6 به دست آمده را بنویسید. 6 ، آنها را اضافه کنید: 6 + 6 \u003d 12. بنابراین تعداد در تاریخ تولد 12 است.

طبق این تکنیک ، اعداد 1 و 2 نمی تواند وجود داشته باشد برای بقیه ، ما یک معنی مختصر می دهیم که با جنبه بیرونی و عملی زندگی شما همراه خواهد بود.

3 – طبیعت فعال و خستگی ناپذیر.

4 – یک رهبر متولد شده ، تلاش می کند همه چیز را خودتان حل کنید.

5 – فرد ارتباطی ، مخاطب ، دوستانه.

6 – مردی با جذابیت نادر و توانایی های خلاق.

7 – فرد هدفمند و دوست داشتنی.

8 – یک فرد جدی ، معقول و مسئول.

9 – فردی خردمند ، باهوش و غالباً تنها.

10 – یک سرنوشت ساز ، بازیکنی با ساختن یک رهبر.

11 – پرانرژی ، شاد ، فعال است.

12 – یک فرد زحمتکش و متمرکز.

13 – سرزنده ، فوری ، خسته از روال.

14 – فردی صبور ، مرتب و دقیق.

15 – قوچگر با انرژی غیرقابل توصیف.

16 – یک فرد بسیار احساساتی ، بسیار حساس است.

17 – عاشقانه ، هدفمند.

18 – احساسی ، اما پنهان کردن احساسات او ، گیرنده است.

19 – یک شخص با اعتماد به نفس

20 – در دیدگاه ها جدی و مقولاتی.

21 – سرزنده ، مستقیم ، مستعد ماجراها.

22 – کنجکاو ، مورب.

تا تاریخ تولد نیز می توان نقاط عطف زندگی را که برای یک فرد مهم است تعیین کرد (به عنوان مثال مدت زمان چرخه پیشرفت زندگی). برای انجام این کار ، ابتدا با اضافه کردن عددی شناسی تاریخ و ماه تولد ، تعداد مسیر زندگی مشخص می شود. در مثال ما 13 + 2 \u003d 15 \u003d 6.

علاوه بر این ، محاسبه بر اساس عدد 9 به عنوان حداکثر عدد تک رقمی است. چرخه اول دستاوردها از بدو تولد تا سن ادامه دارد ، که با کم کردن تعداد مسیرهای زندگی از 36 (9 4 4) بدست می آید. در مثال ما ، 36 – 6 \u003d 30.

چرخه بعدی دستاوردها 9 سال به طول می انجامد ، یعنی تا 30 سالگی + 9 \u003d 39 سال. چرخه سوم 9 سال دیگر است ، یعنی تا 48 (39 + 9) سال. آخرین چرخه – تا پایان عمر. دانستن این چرخه ها به فرد برای محاسبه بهتر نیروها ، درگیر شدن در برنامه ریزی و تبدیل شدن به یک فرد موفق کمک خواهد کرد ، زیرا به وی در مورد دوره هایی هشدار داده می شود که بدون مشکل و مشکلی امکان دستیابی به حداکثر موفقیت در یک منطقه خاص از فعالیت را داشته باشد. ما در مورد محدوده سنی چرخه صحبت می کنیم. با تاریخ تولد می توانید تعیین کنید که فرد به دلیل کمبودهای ماهیت خود در زندگی با چه مشکلاتی روبرو خواهد شد و میزان احتمال بروز این وقایع را محاسبه می کند. برای این کار ، یک عدد دو رقمی از تاریخ تولد بگیرید و یک عدد کوچکتر را از بزرگتر محاسبه کنید.

به عنوان مثال ، اگر در تاریخ سیزدهم به دنیا آمده اید ، شماره مشکل برای شما 3 – 1 \u003d 2 خواهد بود.

اگر تاریخ تولد منحصر به فرد است ، پس از تفریق 0. به عنوان مثال ، صاحب یک شماره خاص مشکل خاص خود را دارد. اعداد حاصل به شرح زیر تفسیر می شوند:

0 – مشکلی نیست؛

1 – شما بیش از حد وابسته هستید.

2 – شما از خود مطمئن نیستید؛

3 – شما نمی دانید چگونه خود را بیان کنید.

4 – تنبل هستی.

5 – شما از تغییر می ترسید؛

6 – شما از تعهدات خودداری می کنید.

7 – شما قاطع هستید؛

8 – شما خوب را از شر متمایز نمی کنید؛

9 – شما نمی دانید که چگونه همدردی کنید.

شاید شما با تعداد زیادی از مشکلات روبرو هستید و نمی توانید تعیین کنید که علت آنها چیست ، خود را با این سیستم ساده بررسی کنید. شاید شما فقط نیاز به یک کار کوچک روی شخصیت خود داشته باشید؟ عادت به نگه داشتن وعده ها ، توسعه قدرت اراده ، گسترش دایره علاقه و یادگیری عشق را توسعه دهید.
Surprising Facts About La’Tecia Thomas You Probably Didn’t Know
Limelight Media
As Soon As You Hear About Love You Start Screaming At Out Loud?
Limelight Media

هنگام انجام محاسبات ، شماره شناسان محدود به یک شماره نمی شوند ، زیرا ایده های کلی در مورد شخصیت می دهد. برای مطالعه دقیق تر و دقیق تر ، جداول عددی شناسی تهیه شده است ، از جمله تعداد متفاوت موقعیت ها ، اما معمولاً کمتر از چهار نیست. فیثاغورس تا تاریخ تولد ، جداول متشکل از نه مربع (به تعداد عدد فیثاغورس) را پر کرد. اکثر شناس شناسان مدرن جداول را جمع آوری می کنند که یک موقعیت بسیار مهم اما تعیین کننده آنها با تاریخ تولد تعیین می شود – نقش ما در زندگی ، آنچه برای زندگی می کنیم ، برای چه تجربه ای برای به دست آوردن ، چه نیرویی داریم. موقعیت های دیگر – شخصیت یک شخص ، اولویت های او ، تمایلات – با محاسبه مقدار عددی نام کامل او تعیین می شود.

ارزش شماره های دریافت شده توسط تاریخ تولد

یکی

نقش در زندگی: رهبر ، رهبر. صفات لازم برای به دست آوردن تجربه زندگی: اراده ، اعتماد به نفس ، فعالیت ، خودخواهی ، اقتدار ، توانایی های خلاقانه ، ابتکار عمل ، سرسختی ، پرخاشگری.

نقش در زندگی: عضو معمولی تیم ، “فرد آماری”. ویژگی های لازم برای به دست آوردن تجربه زندگی: ملایمت ، فروتنی ، حساسیت ، آسیب پذیری ، بی ثباتی عاطفی ، خشم ، بی احتیاطی ، قوام ، توجه به دیگران ، دیپلماسی ، ترسو ، انفعال.

نقش در زندگی: تحریک کننده ابتکار عمل. ویژگی های لازم برای به دست آوردن تجربه زندگی: خوش بینی ، دوستی ، خیرخواهی ، تعلیم ، تنبلی ، معاشرت ، محبوبیت ، توانایی های خلاقانه ، خودمحوری ، نیاز به قدردانی از دیگران.

چهار

نقش در زندگی: صادق ، سختکوش سرسخت ، کارگر. صفات لازم برای به دست آوردن تجربه زندگی: هدفمندی ، سازماندهی ، جدیت ، عملی بودن ، زمینی بودن ، کوشا بودن ، تحمل ، صبر ، عدم توانایی در بخشش ، عدم انعطاف پذیری ، سرسختی ، اقتدار ، بیزاری از تغییر.

پنج
نقش در زندگی: روح جامعه. صفات لازم برای به دست آوردن تجربه زندگی: عشق به آزادی ، بنگاه اقتصادی ، انعطاف پذیری ، شوخ طبعی ، هوشمندی ، عشق به یادگیری ، سرسختی ، بی حوصلگی ، بی هویتی ، نیاز به سرگرمی ، ناهماهنگی ، تحریک خواسته های نفسانی ، شاید ترس از تغییر و عشق از احساسات.

شش

نقش در زندگی: ستونی از جامعه. ویژگی های لازم برای به دست آوردن تجربه زندگی: اشتیاق به معنویت ، مراقبت از همسایگان ، فداکاری ، شعف ، احساس مسئولیت ، زیبایی ، هنری ، اشتیاق برای یادگیری و شفای دیگران ، احساسات بیش از حد ، آرمانگرایی ، سرکوب شخصیت و خواسته های شخصی ، سرکوب برای کنترل زندگی افراد دیگر .

هفت

نقش در زندگی: متفکر ، کرم کتاب. صفات لازم برای به دست آوردن تجربه زندگی: اندیشیدن ، تنهایی ، جستجوی علل ریشه ای ، اشتیاق به درون بینی ، پیگیری معنوی ، حیا ، ذهن تحلیلی ، حرفه ای بودن ، کوشا بودن ، پاکیزگی معنوی ، انزوا ، استکبار ، بی حسی ، کمرویی ، ترس از تغییر ، حساسیت ، لجاجت احساسات .

هشت

نقش در زندگی: حرفه ای ، “کاردینال خاکستری”. صفات لازم برای به دست آوردن تجربه زندگی: عزم ، انرژی ، اعتماد به نفس ، قاطعیت ، عقل ، عدالت ، سردی ، دقت ، بی رحمی ، سرسختی ، تمایل به دیکته کردن.

نه

نقش در زندگی: فیلسوف ، درستکار. صفات لازم برای به دست آوردن تجربه زندگی: انسانیت ، رمانتیسم ، فروتنی ، هنری ، عشق به همسایه ، خودخواهی ، آرمان گرایی ، دلسوزی ، تعصب ، احساس از دست دادن و درد. همانطور که می بینیم ، برای تحقق مأموریت خود بر روی سیاره زمین ، یک “دستور” زندگی ، یک شخص وقف مجموعه ای از خصوصیاتی است که باید به عنوان قدرت خود از آنها استفاده کند ، اما هنگام سوء استفاده ، این انتخاب ضعف می شود ، به نقطه مقابل خود تبدیل می شود ، علامت را از “اضافه” تغییر می دهد. “به” منهای “.
recommended by Mgid
Mgid
Limelight Media
Surprising Facts About La’Tecia Thomas You Probably Didn’t Know
Learn more

بنابراین ، اعتماد به نفس و رهبری به خودخواهی و قدرت و گاهاً ظلم تبدیل می شوند. حساسیت به حساس بودن توانایی جلب توجه مردم – در خود محوری؛ عقل گرایی و تفکر تحلیلی سرد سرسخت هستند. آزادی عشق و طراوت ادراک – عدم تحمل؛ مراقبت از دیگران در غفلت از نیازهای شخصی رشد می کند. اندیشیدن؛ توانایی نفوذ به جوهر چیزها – به انزوا. جدیت و مقدار مشخصی از جدایی – طعنه آور؛ دینداری – به تعصب. خصوصیات شخصیتی قوی ما همان چیزی است که باید در شرایط پیشنهادی زندگی از مهارت استفاده کنیم.

با کمک شماره شناسی نه تنها می توانید چیزهای زیادی راجع به شخصیت ، توانایی های پنهان و استعدادهای خود بیاموزید بلکه حتی زندگی خود را به سمت بهتر تغییر دهید. نکته اصلی این است که به طور صحیح شماره شخصی شانس خود را تعیین کنید.

در اعدادشناسی ، اعداد اساسی از یک تا نه در نظر گرفته شده است. هر یک از آنها حوزه نفوذ خود را دارند که باید مورد توجه قرار گیرد. شما فقط نمی توانید هر عددی را که دوست دارید ، بگیرید و مناسب کنید: برای این محاسبه ویژه ای وجود دارد که به شما در تعیین روزهای شاد و رسیدن به هدف کمک می کند.
نحوه اعمال شماره شانس

با تشکر از محاسبه تا تاریخ تولد ، می توانید شماره خوش شانس خود را پیدا کنید ، که مسئولیت قابلیت های یک فرد را بر عهده دارد. به معنای واقعی کلمه ، تعداد شانس ها در حوزه عملی زندگی اعمال می شود و به مدیریت شرایط و تغییر سرنوشت کمک می کند.

مردم مدتهاست که از دانش شماره شناسی به عنوان ابزاری برای موفقیت استفاده می کنند. با آنها ، درهای آینده روشن تر را باز خواهید کرد. کافی است روزهای مبارک خود را تعیین کنید و در مواردی به آنها کمک کنید:

هنگام تعیین تاریخ اشتغال ، مسافرت ، جلسات؛
پس از انعقاد معامله ، قرارداد مالی ، قرارداد ، ازدواج؛
هنگام انتخاب شماره تلفن ، آپارتمان ، ماشین؛
هنگام امتحان:
با نرخ های زیاد ، سرمایه گذاری ، خرید

تعداد شانس ها را محاسبه می کنیم

شما به یک قلم ، یک تکه کاغذ و تاریخ تولد خود نیاز خواهید داشت که همه باید اضافه شود. برای راحتی ، به مثالی که ما به شما ارائه می دهیم اعتماد کنید. در نتیجه باید یک عدد تک رقمی بدست آید ، بنابراین محاسبه را تا انتها انجام دهید. به عنوان مثال ، شما در 24 ژانویه 1987 به دنیا آمدید ، بنابراین: 2 + 4 + 0 + 1 + 1 + 9 + 8 + 7 \u003d 32 \u003d 3 + 2 \u003d 5. معلوم است که تعداد شانس شما پنج است. تفسیر دقیق از شکل دقیقاً به شما می گوید که چه موفقیتی در انتظار شماست و مشتقات آن نشانگر روزهایی است که در آن شما خوش شانس خواهید بود.
ویژگی های عددی و روزهای شاد

شماره 1. به افراد کمک می کند مهارت های رهبری را بدست آورند که می توانند دیگران را تحت تأثیر قرار دهند. این واحد از مشاغل ، پروژه ها و ایده های جدید حمایت می کند. مشتقات و روزهای خوشی شما 1 ، 10 ، 19 ، 28 است. در این دوره ، موفق ترین افتتاح یک تجارت ، ازدواج ، بازگشت بدهی ها است.
Surprising Facts About La’Tecia Thomas You Probably Didn’t Know
Limelight Media
As Soon As You Hear About Love You Start Screaming At Out Loud?
Limelight Media

شماره 2. خوشبختی شما در زندگی شامل ایجاد یک خانواده است که مورد علاقه طرفداران است. احاطه شده توسط عزیزان ، از هیچ مشکلی نمی ترسید ، اما تنهایی می تواند شوخی ظالمانه ای با شما بازی کند. این تعداد باید امیدهای زیادی داشته باشد ، خصوصاً برای افرادی که از صحت انتخاب خود مطمئن نیستند. روزهای خوب را می توان 2 ، 11 ، 20 ، 29 در نظر گرفت.

شماره 3. چهره ای بلند با قدرت مقدس. این پشتیبانی از افرادی که راهنماهای زندگی خود را از دست داده اند ، به ایمان کمک می کند و در شرایط دشوار پشتیبانی می کند. در روزهای سوم ، دوازدهم ، بیست و یکم ، سی و یکمین روز از روی شانس می توانید حساب کنید که این امر به ساختن یک سرنوشت جدید کمک می کند و شما را از دخالت دیگران نجات می دهد.

شماره 4. محدودیت ، صداقت و عدالت را به صاحب خود تحمیل می کند. به افراد کمک می کند تا تصمیمات آگاهانه ای بگیرند ، سخنان خود را حفظ کنند و در جهت بهبود خود تلاش کنند. شماره 4 ، 13 ، 22 ، 31 فرصت پیدا کردن خوشبختی را دو برابر می کند.

شماره 5. عشق و یادگیری را نماد می کند. 5 ، 14 و 23 روزهایی هستند که باید خود را در یادگیری چیز جدید غوطه ور کنید یا تاریخ هایی بسازید که می تواند زندگی شخصی شما را تغییر دهد. این پنج نفر قادر هستند اعتدال و توبه بیش از حد را به چالش بکشند. معمولاً افراد تحت سرپرستی وی از ازدواج خوشحال می شوند و در زمینه کار فرصت های عظیمی دارند.

شماره 6. شش به افراد کمک می کند تا وفادار باشند ، هرگز قلب خود را از دست ندهند و با عقیده متفاوت حساب شوند. به طور معمول ، صاحبان شماره 6 از طریق کار افراد دیگر به موفقیت می رسند. وقف با مهارت ، جامعه پذیری ، محتاط بودن ، خوشبختی به 6 ، 15 ، 24 هر ماه گرایش دارد.

شماره 7. موفق باشید به صاحبان هفت نفر در طول زندگی خود. این رقم خوش شانس است ، به شما کمک می کند تا شانس و موفقیت پیدا کنید ، به خصوص در تاریخ 7 ، 16 ، 25. از دستیابی به خصوصیات شخصی که فرد با آن در زندگی پیدا می کند ، طرفداری می کند.

شماره 8. برنده شکل هشت اغلب در 8 ، 17 ، 26 خوش شانس است. خوش شانس از همان ابتدا تا انتهای روز بدون توجه به آنچه شخص انجام می دهد همراهی می کند. با این حال ، زنان باید این واقعیت را در نظر بگیرند که برداشت در روزهای زیر 8 کودک می تواند یک بارداری را پیچیده کند.

شماره 9. به افراد کمک می کند تا خلاصه کنند ، از عواقب جدی جلوگیری کنند ، به آنچه می خواهند برسند. در روزهای 9 ، 18 و 27 نیروهای باید برای پایان دادن به چیز مهمی بسیج شوند. انرژی ناشی از این نه ، می تواند به سودآوری نزدیک امور فعلی کمک کند. با این حال ، هر چیز جدیدی این روزها شکست می خورد و خطر پایان دادن به نفع شما را ندارد.

اعداد همان کدهایی هستند که علم و شماره شناسی را مطالعه و رمزگشایی می کند. این کمک می کند تا با کمک اعداد ، همه اتفاقاتی که در زندگی یک شخص رخ می دهد را محاسبه کنید. با کمک آن می توان ثبات و ثروت در سلامتی ، خوشبختی و جلوگیری از مشکلات مختلف را فراهم کرد. سعی کنید تعداد خوش شانس خود را محاسبه کنید و شانس خود را امتحان کنید. در واقع ، بسیاری از ما علاقه مند هستیم که چگونه سرنوشت شکل می گیرد ، چه اتفاقی در آن خواهد افتاد و آینده ما چگونه خواهد بود. برای محاسبه چنین شماره هایی ، فقط باید برخی از ویژگی های علم شماره شناسی را بدانید. حال نحوه محاسبه عدد خوش شانس. در اینجا چند مثال آورده شده است که با کمک آنها می توانید شماره خوش شانس خود را بفهمید.

با معنای عددی حروف آشنا شوید. هر حرف شماره خاص خود را دارد. بر روی یک تکه کاغذ باید نام و نام خانوادگی را بنویسید. یک عدد مناسب در بالای هر حرف نوشته شده است: A – 1، B – 2، C – 6، G – 3، D – 4، E – 5، G – 2، Z – 7، I، Y – 1، K – 2، L – 2، М – 4، Н – 5، О – 7، П – 8، Р – 2، С – 3، Т – 4، У – 6، Ф – 8، Х – 5، Ц – 3، Ч – 7 ، – – 2 ، 9 – 9 ، – – 1، – – 1، – – 6، 10 – 7، I – 2. اضافه کردن اعداد را شروع کنید و در پایان فقط باید یک رقم واحد را بدست آورید. اکنون ، همانطور که شماره خود را می دانید ، توضیحی در مورد آن بخوانید. می توانید تا تاریخ تولد خود محاسبه کنید ، در اینجا شما نیز باید اعداد را جمع کنید و خروجی آن باید یک رقم باشد. می توانید شماره را با نام بشناسید. همه کارها را مانند همان ابتدا انجام دهید.
recommended by Mgid
Mgid
Limelight Media
6 Uncommon Tips For Building A Healthy Relationship
Learn more

اکنون مقایسه اعدادی را که پس از محاسبه خود انجام داده اید ، شروع کنید. تعداد روز تولد از تعداد نام بیشتر است ، شما همیشه تمایلات خود را دنبال می کنید ، و اگر کمتر باشد ، طبق شرایط ، با اعداد مساوی عمل می کنید – هم احساسات و هم دلیل را در زندگی دنبال می کنید.

روی صفحه ، یک جدول بکشید ، باید 9 نه سلول داشته باشد. در هر سلول یک رقم وارد می کنید. اکنون نام و نام خانوادگی را بنویسید و در زیر آنها شماره این حروف را قرار دهید. این اعداد به جدول منتقل می شوند. نگاهی دقیق تر به اعداد مطابق در این سلول بیندازید. اگر صفر یا فقط یک بار باشد ، پس توانایی یک عدد ضعیف بیان می شود ، دو یا سه برابر توانایی متوسط \u200b\u200bاست ، بیش از سه برابر یک علامت بسیار خوب است.

روش دیگر و دیگر برای محاسبه تعداد خوش شانس. روی برگه و در سطرهای مختلف نام خانوادگی ، نام و نام خانوادگی خود را بنویسید ، اعداد لازم را در زیر حروف بنویسید. سه عدد دو رقمی دریافت خواهید کرد. پس از آن ، اعداد را اضافه کنید تا فقط یک رقم خارج شود. این شماره خوش شانس شما خواهد بود.

تعداد “گوا” ، که برابر با اعداد 1،3،4،9 خواهد بود – مربوط به افراد نوع شرقی است ، اعداد 2،5،6،7،8 – این برای افرادی که خصوصیات غربی دارند ، معمولی است.

شماره شناسی یک علم باستان است. او ادعا می کند که اعدادی وجود دارد که برای هر فرد شانس می آورد و شما می توانید با انجام یک محاسبه با توجه به نام خود ، او را به راحتی تشخیص دهید.

تعداد خوش شانس خود را با استفاده از یک فرمول ساده محاسبه کنید. به جدول نگاه کنید که رقم با هر حرف مطابقت دارد و محاسبات را انجام دهید. کمی طول می کشد. واقعیت این است که تمام حروف در شماره شناسی دارای ارزش عددی خاص خود هستند.
نمونه ای از چگونگی پیدا کردن شماره شانس خود را.

سرگئی پتروویچ آندرهف – 1 + 6 + 9 + 4 + 6 + 2 \u003d 28 (این جمع نام است).

نام میانه – 8 + 6 + 2 + 9 + 7 + 3 + 1 + 7 \u003d 43.

نام خانوادگی – 1 + 6 + 5 + 9 + 6 + 6 + 3 \u003d 36.

اکنون به ترتیب متوالی هر سه ردیف اعداد را اضافه کنید ، می گیریم: 28 + 43 + 36.

طبق قوانین شماره شناسی ، در پایان باید یک عدد تک رقمی را از 1 تا 9 بدست آوریم. بنابراین همچنان به اضافه کردن ادامه می دهیم اما 28 از 43 و 36 نیست ، بلکه تمام اعداد را به طور جداگانه ادامه می دهیم.

مانند این: 2 + 8 + 4 + 3 + 3 + 6 \u003d 26.

و دوباره: 2 + 6 \u003d 8.

با یادگرفتن تعداد یک نام ، فقط می توان فهمید که اعداد “مال شما” برای جذب شانس هستند.

اغلب ، به طور شهودی ، شماره های شخصی را می شناسید که شانس و پول به ارمغان می آورد ، ناآگاهانه به دنبال آنها در زندگی خود ، در تاریخ تاریخ ، شماره خانه یا ماشین خود ، در قرعه کشی و در رویدادهای مختلف هستید. پس از محاسبه ، شما مطمئنا می دانید که کدام اعداد به شما کمک می کنند در هر زمینه ای از زندگی سریعتر موفق شوید.
تعداد مبارک

برای صاحبان واحدها – 1 ، 10 ، 19 ، 28 ، 37 ، 46 ، 55. برای برنده شدن در قرعه کشی ، شماره های 10 ، 19 ، 28 ، 37 ، 46 ، 55.

برای صاحبان دوقلوها – 2 ، 11 ، 20 ، 29 ، 38 ، 47 ، 56. برای بازی در قرعه کشی: 11 ، 20 ، 29 ، 38 ، 47.

برای سه گانه – 3 ، 12 ، 21 ، 30 ، 39 ، 48 ، 57. در قرعه کشی 12 ، 21 ، 30 ، 39 ، 48 ، 57.

برای چهار نفر – 4 ، 13 ، 22 ، 31 ، 40 ، 49 ، 58. تعداد شانس در قرعه کشی 13 ، 22 ، 31،40 ، 49 است.

برای پنج – 5 ، 14 ، 23 ، 32 ، 41 ، 50 ، 59. برای موفقیت در قرعه کشی 14 ، 23 ، 32 ، 41 ، 50 ، 59.

برای شش ها – 6 ، 15 ، 24 ، 33 ، 42 ، 51 ، 60. قرعه کشی – 15 ، 24 ، 33 ، 42 ، 51 ، 60.

برای هفت های – 7 ، 16 ، 25 ، 34 ، 43 ، 52 ، 61. به این مقادیر در بلیط های بخت آزمایی توجه کنید: 16 ، 25 ، 34 ، 43 ، 52 ، 61.

برای هشت ها – 8 ، 17 ، 26 ، 35 ، 44 ، 53 ، 62. آنها ثروت 17 ، 26 ، 35 ، 44 ، 53 ، 62 را به خود جلب می کنند.

برای نودها – 9 ، 18 ، 27 ، 36 ، 45 ، 54 ، 63. برای به دست آوردن مقدار زیادی به 18 ، 27 ، 36 ، 45 ، 54 ، 63 کمک خواهید کرد.
محاسبه تعداد کد شانس با تاریخ تولد

طبق قانون شماره شناسی ، ده عدد ارتعاش وجود دارد. هر رقم جریان ارتعاش خاص خود را دارد.

0 – نماد مطلق ،

1 – ارتعاش سیاره خورشید ،

2 – ارتعاش سیاره ماه ،

3 – ارتعاش سیاره مریخ ،

4 – ارتعاش سیاره عطارد ،

5 – ارتعاش سیاره مشتری ،

6 – ارتعاشات سیاره زهره ،

7 – ارتعاش سیاره کیوان ،

8 – ارتعاش سیاره اورانوس ،

9 – لرزش سیاره نپتون.
کد شانس شما از ترکیبی از اعداد تشکیل شده است و می تواند با استفاده از فرمول زیر محاسبه شود:

به نوبه خود شماره ها را از روز ، ماه و سال تولد اضافه کنید.

خلاصه می کنیم: 2 + 1 + 1 + 1 + 9 + 9 + 2 \u003d 25 \u003d 2 + 5 \u003d 7. بنابراین تعداد خوش شانس فردی که در این روز متولد می شود 7 خواهد بود.
طالع بینی تعداد شانس ها توسط علائم زودیاک

صورتهای فلکی زودیاک تعداد مطلوب خود را دارند.

مقادیری که در سال 2017 شانس را به خود جلب می کند علائم زیر است:

عنصر آب

سرطان – 2 ، 4 ، 5 ، 8.

ماهی ها – 6 ، 7 ، 11 ، ضرب های 7.

عقرب ها – 4 ، 5 ، 8 ، 9.

عناصر هوا

وزن – 2 ، 7 ، 8 ، 9 ، ضرب 6 است.

آکواریوم – 9 ، 11 ، 13.

جمینی – 3 ، 4.

عناصر زمین

برج ثور – 2 ، 4 ، ضرب 6.

باکره – 3 ، 7 و ترکیبات آنها.

Capricorn – 3 ، 5 ، 7 ، 8.

عناصر آتش

برج حمل – 4 ، 7 ، 9.

شیرها – 3 ، 8 ، 13 ، ضرب 3.
معانی خوش شانس شناخته شده در طالع بینی.

تعداد شانس 7 (هفت) است – یک طلسم واقعی.

13 (سیزده ، یا ده لعنتی) – اگر آن را باور کنید ، موفق باشید.

روشهای مختلفی برای پیش بینی حوادث موفقیت آمیز ، تصادفات ، موارد قرنها وجود داشته است. برای این کار ، مردم از هرچه فکر می کنند استفاده می کنند – از پرواز پرندگان به سمت قهوه ، از کارت های تاروت گرفته تا مکان ستارگان و سیارات در آسمان.

با این حال ، همه این روشها به “موجودی” اضافی احتیاج دارند. همان قهوه برای حدس زدن در آن ، شما نیاز به خرید و دم کردن دارید. با این وجود ، یک علم نسبتاً باستانی وجود دارد که امروزه به دانش جایگزین اشاره دارد. این کمک می کند تا مردم با حسابی ساده و دانش چند اصل به هسته اصلی برسند. بعد ، می فهمید که چگونه شماره خوش شانس خود را پیدا کنید.
شماره شناسی به عنوان یاری در افشای شخصی است

امروز نحوه استفاده از تکنیک شگفت انگیز را در نظر خواهیم گرفت و یاد خواهیم گرفت. فقط تصور کنید ، هر ماده بداهه ای که می توانید یادداشت برداری کنید برای اجرای آن مناسب است! شما حتی می توانید با داشتن مهارت و تمایل مناسب ، تمام محاسبات را در سر انجام دهید.

این علم از مدت ها قبل سرچشمه گرفته بود ، حتی مصریان نیز بر اساس محاسبات ، الاهه می کردند.

با این حال ، Pythagoras یونان باستان این دانش را با تهیه یک جدول ویژه محبوب کرد. بعد در مورد او صحبت خواهیم کرد.

بنابراین ، چگونه تعداد خوش شانس خود را براساس تاریخ تولد می شناسید؟ روایات متعددی وجود دارد که ریشه در دوران باستان دارد. بیایید یک بار به آنها نگاه کنیم.
رویکرد اول مقدار ، بدون مقادیر

این روش شامل تعداد ساده ای از تعداد حروف ، بدون تجزیه و تحلیل بیشتر است.

بیایید به یک مثال نگاه کنیم: ایوان ایوانوویچ ایوانف ، 12 مارس 1967
همه داده ها را با کلمات در یک ستون می نویسیم و تعداد حروف را در هر سطر می شماریم:
ایوان – 4
ایوانوویچ – 8
ایوانف – 6
دوازده – 10
مارس – 4
هزار و نهصد و شصت و هفتم – 32
Surprising Facts About La’Tecia Thomas You Probably Didn’t Know
Limelight Media
As Soon As You Hear About Love You Start Screaming At Out Loud?
Limelight Media

یک نکته مهم: اگر 2 عدد یکسان را بدست آورید ، در مورد ما 4 است ، پس از آن 0 را اضافه کنید .4 و 40 می رسد.

در کل ، تعداد خوش شانس نمونه های ما 4 ، 8 ، 6 ، 10 ، 40 ، 32 است.

با این اعداد چه باید کرد؟ ساده است – با آنها بازی کنید! با تلفن یا طبقه ، آپارتمان یا علامت ماشین مقایسه کنید. قرار ملاقات ، مراجعه به پزشکان ، آرایشگاه ها و فروشگاه ها را به این شماره یا این زمان اختصاص دهید. برنامه ریزی سفرها و غیره

همچنین در این تکنیک اعتقاد بر این است که با ترکیب اعداد می توانید شانس را بهبود ببخشید. به عنوان مثال ، جلسه ای از 8 تا 10 چهارم (4) ژوئن (6) با احتمال زیاد بسیار موفق خواهد بود.
رویکرد دوم. تعداد خوش شانس با تاریخ تولد. نسخه کلاسیک

این فیلسوف یونانی باستان ، فیثاگوراس پیشنهاد شده است. هر نتیجه – از 1 تا 9 – ویژگی های خاص خود را دارد. این نوعی آنالوگ از علائم زودیاک در جهان باستان است.
در اینجا ما به سادگی خلاصه می کنیم که تمام تعداد رویدادهای شاد شما تا زمانی که یک مورد را کسب کنید ، خلاصه می شود.

1+2+0+3+1+9+6+7 = 29 => 2+9 = 11 => 1+1 = 2

چه اعدادی خوش شانس است:

واحد نمادی از فشار ، تمایل به دستیابی به هدف ، فعالیت شماست.
دو مورد هماهنگی ، تعادل ، برابری ، نیاز به صلح است.
این سه خلاقیت ، اتصال زمانها (از گذشته به آینده از طریق زمان) است.
این چهار واقع گرایانه و عملگرای مغز استخوان هستند ، این همان است.
پنج – ماجراجویی ، سرمایه گذاری ، عطش خطر و ماجراجویی.
شش – ثبات ، سنن ، مسئولیت.
هفت – متفکر ، دانشمند ، محقق.
هشت مطلوب ترین شماره برای دستیابی به خوشبختی در دنیای مادی است.
نه یک پتانسیل پنهان است ، می تواند برای دریافت تمام مزایا یا پایین آمدن موفقیت آمیز در زندگی در سرازیری استفاده شود. همه چیز در دست شماست.

رویکرد سوم. ارتباط انسان و قدرتهای بالاتر

با این حال ، امروز روند جدیدی در شماره شناسی مشاهده می شود که سعی در ایجاد ارتباط بین شخص و فرشته نگهبان دارد. این روش می گوید که چگونه می توان تعداد شانس خود را در زمان تولد پیدا کرد. اگر به این محاسبه و رمزگشایی رویکرد Pythagorean بیفزاییم ، می توان ابزاری قدرتمند برای تأثیرگذاری در سرنوشت به دست آورد.

بیایید به جدول نگاه کنیم. در سمت چپ ستونی را مشاهده می کنید – زمان تولد. فاصله زمانی یک ساعت را نشان می دهد. ستون های زیر روزهای هفته قبل از ظهر (PD) و بعد از ظهر (PP) است.

بنابراین ، 14.25 – فاصله 2-3 ساعت بعد از ظهر (PP) ، چهارشنبه. ما نگاه می کنیم – این 5 است. بعد ، شهود را روشن کنید ، خود را بشناسید ، بر اساس داده های رویکرد فیثاغورس ، با این شکل بازی کنید.

شما فهمیدید که چگونه شماره خوش شانس خود را پیدا کنید؟

این سه روش – این تنها پایه ، اصول اولیه ، آغاز سفر به دنیای جادویی اعداد شناسی است. اگر به این مقاله علاقه دارید ، بیشتر بدانید. مطمئناً خواهید فهمید که شکل تولد به طور جداگانه بر جنبه جسمی زندگی ، ماه – بر حسب سالهای احساسی – تأثیر می گذارد. شما یاد خواهید گرفت که چگونه یک نام را بر اساس حروف و احادیث مختلف محاسبه کنید ؛ می توانید طالع بینی ها و پیش بینی ها را انجام دهید. با داشتن مهارت درست ممکن است شما علاقه مند به سر و صدا ، هیپودروم یا سرگرمی های دیگر باشید ، به خصوص اگر قمار ، قرعه کشی یا رولت را دوست دارید. محاسبه احتمال از دست دادن و احتمال برنده شدن ، یک بانک و شرط بندی در پوکر همه ریاضیات است ، اما این نیز عددی شناسی است. جنبه معکوس علم آکادمیک به خودی خود راز عرفانی خرد قرن است.
recommended by Mgid
Mgid
Limelight Media
6 Uncommon Tips For Building A Healthy Relationship
Learn more

شما هنوز در این بعد جادویی مسیری طولانی و آموزنده دارید.
موفق باشید خواننده عزیز!

هر کدام از ما خاص خود را دارد شماره خوش شانسکه به زندگی روزمره کمک می کند برخی افراد حتی بدون محاسبه مانند شماره آپارتمانشان ، شماره اول شماره تلفن آنها را می شناسند یا به سادگی متوجه الگویی می شوند که یک عدد مشخص برای آنها شانس می آورد. اما در مورد کسانی که هنوز تعداد خوش شانس خود را پیدا نکرده اند ، چه می شود؟ در این حالت ، باید به شماره شناسی روی آورید. همانطور که می دانید شماره شناسی علمی است که معنای جادویی اعداد و تجلی آنها در زندگی عادی را بررسی می کند. چندین مکتب شناسی وجود دارد: فیثاغورس ، کلدین ، \u200b\u200bکابالیستی ، ودیک و چینی. بر این اساس ، چندین روش برای محاسبه یک شکل مناسب وجود دارد. می توانید یکی را انتخاب کنید که به نظر شما بهترین باشد. بسته به روش ، تفسیر اعداد نیز دستخوش تغییراتی می شود. با این وجود ، توصیه می شود که تمام روش ها را امتحان نکنید ، بلکه یکی را انتخاب کنید.

روش شماره 1

طبق روش اول ، تعداد خوش شانس شما یک تولد است. یعنی اگر مثلاً در 5 ژانویه به دنیا آمده اید ، این پنج نفر است که شانس شما را به خود جلب می کند. در شرایطی که تاریخ تولد شما از دو رقم مانند 10 ، 23 ، 31 و غیره تشکیل شده است ، الگوریتم محاسبه متفاوت است. شما باید این دو مؤلفه را اضافه کنید و نتیجه ، که جمع آنهاست ، تعداد خوش شانس شما خواهد بود.

به عنوان مثال: 23 \u003d 2 + 3 \u003d 5

تفسیر اعداد:

1 – شروع موفقیت آمیز. آنها می گویند که شما یک دست سبک دارید و همه چیزهایی که شروع می کنید با موفقیت به پایان می رسد.
2 – کمک می کند تا در زمان مناسب در مکان مناسب قرار بگیرید. خوب است اگر شماره کارت اعتباری شما با این شماره شروع شود.
3 – به حل و فصل یک وضعیت به ظاهر ناامید کمک می کند. یک تالیسمان را با یک سه قلو روی آن حمل کنید.
4 – در برابر سقوط مالی و ورشکستگی محافظت می کند. نماد ثبات و نظم است. در مورد 4 تصمیمات مهم بگیرید.
5 – از افراد فعال و شاد حمایت می کند. چشم اندازها و فرصتهای جدید را باز می کند. همیشه چند عدد 5 سکه کوپک را با خود حمل کنید.
6 – شاید خوشحال ترین شماره ، بلکه بسیار خطرناک باشد. شما اغلب در قمار خوش شانس هستید ، اما گاهی اوقات شانس ممکن است در نامساعدترین لحظه به دور شود ، بنابراین مراقب باشید.
7 – به شما می آموزد که همه چیز را یک قدم جلوتر محاسبه کنید. کنترل وضعیت را کنترل می کند. از اقدامات اشتباه محافظت می کند.
8 – به نفع زنان است. در امور عشق و خانواده کمک می کند. در این روز است که شما موفق خواهید شد ، بنابراین آن را برای یک رویداد مهم انتخاب کنید.
9 – به رسمیت شناختن جدید ، ناشناخته کمک می کند. افرادی که تعداد خوش شانس آنها 9 است ، یادگیری آسان ، یادگیری زبان ها و مهارت های جدید.

روش شماره 2

اگر می خواهید از این روش استفاده کنید ، پس برای این کار به 3 تاریخ احتیاج دارید: تولد شما ، و همچنین والدین. به عنوان مثال ، شما در 17 نوامبر 1994 متولد شده اید ، مادرتان در 25 مارس 1968 و پدرتان در 10 ژوئن 1965. در این حالت ، باید این 3 تاریخ را به هم اضافه کنید:

17.11.1994 = 1+7+1+1+1+9+9+4= 33 25.03.1968 = 2+5+3+1+9+6+8 = 34 10.06.1965 = 1+6+1+9+6+5 = 28

پس از آن ، باید مبلغ آنها را محاسبه کنید:

و آخرین مرحله برای به دست آوردن شماره خوش شانس خود است. رقمی که دریافت کردید باید به سه دسته تقسیم شود:

95 /3 = 31,6666666666667

اگر مانند این مثال ، با 3 قطعه بدون باقیمانده تقسیم نشده است ، بدون گردآوری ، تمام رقم ها را بعد از نقطه اعشار حذف کنید! بنابراین ، در این حالت ، تعداد خوش شانس فرد 31 و نه 32 خواهد بود. وقتی نتیجه را گرفتید ، این شماره به شاخص عجیب و غریب شما برای شانس تبدیل می شود. به عنوان مثال ، اگر در این مصاحبه با این رقم ملاقات کردید ، پس از همه چیز امن تر پیش خواهید رفت.

روش شماره 3

مثلاً اسم کاترین را بگیرید. با مراجعه به رایانه لوحی ، می توانید این حساب را محاسبه کنید:

E (6) + K (2) + A (1) + T (1) + E (6) + P (8) + و (9) + H (5) + A (1) \u003d 39

بنابراین ، تعداد خوش شانس 29 است. این به نوبه خود ، باید به اجزای آن تجزیه شود و آنها را در کنار هم قرار دهد.

بنابراین ، نتیجه محاسبات 12 بود. در این حالت ، باید بار قبلی را دوباره تکرار کنید:

اعداد صحیح از 1 تا 7 است. در این حالت 8 برابر است با 9 و 9 برابر 3 است. با توجه به نتایج شما می توانید بگویید که چه فردی هستید و نقاط قوت و ضعف شما چیست.

رمزگشایی:

1 – تعداد رهبر ، فرد با اعتماد به نفس. شما مجبور هستید کنترل اوضاع را به دست خودتان بگیرید ، حتی اگر آن را نمی خواهید. شخصی که شماره 1 حتی از نزدیکترین افراد متنفر است. این هم قدرت و هم ضعف است. شما باید یاد بگیرید که بیشتر به اقوام اعتماد کنید و هر آنچه در خانواده اتفاق می افتد را کنترل نکنید. علاوه بر این ، این فرد همیشه به دنبال قدرت و احترام است ، حتی احترام به افراد دیگر. “پایان معنی را توجیه می کند” – این جمله به یکی از آنها تعلق دارد. این افراد بسیار پرانرژی و فعال هستند. به هیچ وجه نمی توان آنها را تنبل خواند. با این حال ، در برخی موارد ، این خصوصیات به شکل سرگرمی بیش از حد آشکار می شوند. “آنها” بسیار جاه طلب و سربلند هستند و غالباً خود را حقیقت نهایی می دانند. این خصوصیات در ایجاد شغل کمک می کند ، اما در زندگی شخصی دخالت می کند. توصیه می شود که به نوعی یک نوع آملت را به صورت واحد داشته باشید ، به عنوان مثال جواهرات.

2 – مردم را خوب می شناسد و می فهمد. مرد “طاغوت” به شدت به شخصی نزدیک که ارزش زندگی کردن دارد احتیاج دارد. این غالباً دقیقاً به دلیل دوگانگی طبیعت غیرقابل تعیین است. او از نظر شغلی ، خانوادگی و روابط بسیار جاه طلب نیست – این همان چیزی است که برای او مهمتر است. اما اگر به طریقی کار برای او پیش بیاید – “دین” می تواند به نتایج عالی برسد. او به خصوص در حرفه هایی که باید با افرادی مانند روانشناس یا معلم ارتباط برقرار کند ، بسیار خوب است. لازم به ذکر است که این موضوع فقط مربوط به افرادی است که ماهیت خود را پذیرفته اند و به طور کلی شخصیت های هماهنگ هستند. همچنین اتفاق می افتد که در صورت ناامیدی در عزیزترین فرد ، آنها در یک افسردگی لاغر قرار می گیرند و شروع به ترسیدن از مردم می کنند ، تلاش می کنند با تمام توان از آنها جلوگیری کنند. به عنوان یک آملتی که شانس را به خود جلب می کند ، کالایی که از دو قسمت تشکیل شده است ، به هم وصل شده اند ، مناسب است.

3 – احتمالاً شادترین چهره از همه. افراد دارای این سه نفر می توانند ویژگی های شخصیتی متفاوتی داشته باشند ، اما اصلی اصلی بدون تغییر خواهد بود – آنها می دانند چگونه از زندگی لذت ببرند. مهم نیست که در چه شرایطی به دنیا آمده اند یا زندگی می کنند ، در اعماق “تریکا” کودکان باقی مانده اند و می توانند از شادی های ساده زندگی قدردانی کنند. اما این هم جنبه بدی دارد. بنابراین ، آنها به اندازه کافی نفرت آور هستند ، انجام کاری که باید انجام دهند برای آنها بسیار دشوار است ، اما نمی خواهند. آنها متناقض هستند ، و این به همان اندازه هم برای افراد و هم سرگرمی ها اعمال می شود. آنها می توانند به راحتی افراد دیگر را شکست دهند ، به عنوان مثال عدم انجام کار به موقع یا دیر رسیدن به یک رویداد مهم. برای آنها مهم است که عزیزانشان همانطور که هستند آنها را بپذیرند و به آنها فشار نیاورند.

4 – تعداد عملگرا ، با تمرکز بر جنبه مادی زندگی است. افرادی که شماره 4 آنها غالباً مبهم است ، یک ذهنیت تحلیلی دارند. آنها تعداد بیشتری از تعامل با مردم دارند. از “چهار” شما برنامه نویسان ، حسابداران خوبی دریافت می کنید. آنها افراد بسیار محفوظی هستند ، اما ، با این وجود ، نسبت به ستایش بسیار حساس هستند. خیلی ها عزم خود را تعیین می کنند و بعضی اوقات به تعصب تبدیل می شوند. آنها شخصیت های سر راست ، اما در عین حال با حوصله ای هستند ، بنابراین بهتر است از آنها سوالی ناراحت کننده نپرسید: شما آنها را در موقعیت ناراحت کننده قرار خواهید داد. در زندگی شخصی آنها ، نه احساسات هدایت می شوند و نه به وسیله عقل مشترک. اما آنها را نمی توان غیر حساس دانست ، بلکه آنها عقل و منطق را بالاتر از انگیزه های معنوی قرار می دهند. یک طلسم عالی برای “چهار” تزئین به شکل شبدر چهار برگ است.

5 – این یک تعداد غیرقابل پیش بینی ، سرسختی ، هیجان و شانس است. اگر “چهار” قبلی نمادی از ثبات بود ، برعکس ، “پنج” به صاحب خود سهولت و بی پروایی می بخشند. این افراد اقتدار و محدودیت ها را تشخیص نمی دهند. آنها بسیار متحرک هستند و می توانند راحتی خانه را حتی به چادر نیز برسانند. آنها غالباً هیچ ثابتیتی در زندگی ندارند. افراد با شماره 5 دائما مشاغل را تغییر می دهند ، از جایی به جای دیگر حرکت می کنند ، به راحتی راه اندازی می شوند و به همان راحتی روابط و دوستی ها را قطع می کنند. با این حال ، این افراد معمولاً چشم انداز و مهارتهای متنوعی دارند. محققان و باستان شناسان متولد طبیعی ممکن است مستعد جرم باشند. طلسم یک کره کوچک است.

6 – تعداد هماهنگی ، صلح ، آسایش خانواده. نکته اصلی برای شش نفر در زندگی خانواده است. او بی نهایت وفادار به عزیزان خود است و در صورت سوء تفاهم یا نزاع ، آن را بسیار سخت تجربه می کند. این افراد عاشق نظم هستند ، هرج و مرج جاودانه در زندگی “پنج” برای آنها بیگانه است ، بنابراین این دو نوع بهتر از یکدیگر نیستند. آنها بسیار مطابق و ملایم هستند ، نسبت به دیگران توجه دارند ، بنابراین والدین فوق العاده از آنها بیرون می آیند. در هنگام کار ، شش نفره به دلیل توانایی های دیپلماتیک خود برای حل هرگونه درگیری و همچنین مسئولیت پذیری و دوستی دوست دارند. با این حال ، کارفرمایان آنها به همین ترتیب پیش می روند. آنها در مورد زیردستان خود بیش از حد نگران هستند و آماده هستند تا همه چیز را افراط کنند. چمدان یک چتر است.

7 – تعداد تنهایی ، فیلسوفان. آنها در تلاشند واقعیت را تغییر ندهند ، بلکه فقط آن را مشاهده می کنند. در حقیقت ، این بیشترین علامت از همه نشانه هاست. اگر آزادی را محدود کند یا آن را نفهمد ، نیازی به خانواده یا دوستان ندارد. به همین دلیل است که هر عزیز از طرف او به عنوان هدیه ای از بالا درک می شود و بسیار مورد استقبال قرار می گیرد. جنبه مادی زندگی برای آنها مهم نیست ، با این حال ، “هفت ها” اغلب به “موقعیت والایی” در زندگی می رسند. احتمالاً مرموزترین گروه. مستعد ابتکار و غیبت ، عرفان و همه چیز ناشناس است. اغلب استعدادهای خلاقانه ای دارند. بنابراین ، اعداد نقش مهمی در زندگی ما بازی می کنند ، حتی اگر همیشه متوجه آن نشویم. شماره شناسی یک علم پیچیده است و شما اولین قدم را در جهت دانش آن برداشته اید. مراقب علائم سرنوشت باشید و به خودتان ایمان داشته باشید!

جادوی اعداد یا همان اعداد شناسی یکی از متدین ترین و برنده ترین روش ها برای بهبود وضعیت مالی شما ، پیدا کردن همسایه روح و تبدیل شدن به یک فرد واقعاً موفق به حساب می آید. برای تجربه اثربخشی این روش ، باید درک کنید که چگونه شماره خوش شانس خود را دریابید ، و چگونه می توانید به درستی از آن استفاده کنید؟ رویکردهای بسیاری وجود دارد که هرکدام بارها توسط زمان و میلیون ها نفر در سراسر جهان مورد آزمایش قرار گرفته اند.

به گفته کارشناسان شماره شناسی ، هر فرد صاحب یک علامت شماره جادویی است که می تواند در بسیاری از امور کمک کند. برای تعیین تعداد خوش شانس خود ، باید تمام رقم ها را از تاریخ تولد بگیرید و سپس آنها را به هم اضافه کنید تا در پایان به یک رقم برسید.

به عنوان مثال ، برای کسانی که روز تولد شانزدهم ژوئیه 1985 بود ، اقدامات زیر باید انجام شود:

1. 1+6+0+7+1+9+8+5= 37

معلوم می شود که عده ای که برای این فرد شانس می آورد واحد است ، در این است که معنی بسیاری از وقایع زندگی می تواند دروغ باشد.

راه دیگر برای فهمیدن یک شماره مرموز که می تواند زندگی را بهتر تغییر دهد این است که خودتان آن را از وفور اعداد واقعاً موجود انتخاب کنید و نصب خاصی را روی آن انجام دهید ، “شانس” را برای خوشبختی شارژ کنید. بیشتر اوقات ، هنگام وقوع یک رویداد خاص یا شادی خاص ، به برخی از تاریخ های به یاد ماندنی ترجیح داده می شود. یک شخص می تواند خود را متقاعد کند که این رقم است که موفقیت او را به ارمغان می آورد ، کاری که قبلاً یک بار هم موفق به انجام آن شده است. نکته اصلی این است که با مسئولیت پذیری به روند “نصب” نزدیک شوید و در امکانات عرفانی معنای منتخب نفوذ کنید.

13 – “دزد لعنتی” یا خوش شانس ترین شماره؟

با وجود این واقعیت که در شکل 13 به “شهرت” زیادی اختصاص داده نشده است ، بسیاری از افراد این تعداد را “خوش شانس ترین” می دانند و موفق می شوند. مسئله این است که در ابتدا به انرژی جادویی متهم می شود ، که معنای واقعاً مرموز را به همراه دارد. حتی مصریان باستان ، سرخپوستان چینی و مایان معتقد بودند كه شخص می تواند خوشبختی واقعی خود را فقط در مرحله سیزدهم زندگی پیدا كند.

ایتالیایی ها 13 را نمادی از باروری و توسعه می دانند ، بنابراین اغلب “لعنت ده لعنتی” است که آنها به عنوان تعداد خوش شانس خود انتخاب می کنند. در بسیاری از کشورها این رقم شخصیت پردازی خرد است ، زیرا 13 ستاره در خود مهر سلیمان قرار داشتند. کارشناسان سحر و جادو و عرفان قبول دارند که خوش شانس شماره 13 مطمئناً برای کسانی که صمیمانه به قدرت مرموز این عنصر شگفت انگیز عددی شناسی اعتقاد دارند موفق باشید.

هفت باشکوه – تعدادی با امکانات بسیاری

این هفت نفر نقش مهمی در غیبت و طالع بینی بازی می کنند که به گفته کارشناسان شماره شناسی ، عملا امکانات نامحدودی برای جلب موفقیت شانس دارند. كسانی كه تردید دارند یا نمی توانند به طور مستقل تعداد خوش شانس خود را تعیین كنند ، می توانند با خیال راحت به هفت “خوش شانس” اولویت دهند ، به طوری كه در لحظاتی از انتخابهای دشوار زندگی تبدیل به استعدادیابی شود.

این هفت از بسیاری جهات “ویژه” شده اند به این دلیل که تقریباً در هر مذهب جهانی مفاهیم مهم و اساسی وجود دارد که دقیقاً مربوط به این شکل است. هفت تعطیلات عالی در یهودیت است. هفت فرشته و هفت فضیلت – در مسیحیت؛ هفت دروازه بهشت \u200b\u200bدر اسلام است. تمام این نکات ، به یک صورت یا دیگری ، با “انتخاب” هفت مورد مرتبط است ، که در شرق باستان شخصیت پردازی ذهن ، خرد ، ثروت و سلامتی در نظر گرفته می شد.

هر علامت زودیاک شماره خوش شانس خود را دارد

طالع بینی و شماره شناسی دست به دست هم می دهند. هر علامت زودیاک مجموعه ای از شماره های فرخنده خود را دارد که فقط برای او عمل خواهد کرد. اول از همه ، بسته به اینکه کدام یک از نشانه های خاص به آن تعلق داشته باشد ، جدایی اتفاق می افتد:

به سمت آب (ماهی ها ، سرطان ، عقرب)
به روی زمین (برج طلبان ، باکره ، برج ثور)
به هوا (ترازو ، آکواریوس ، جمینی)
به آتش (لئو ، قوس ، برج حمل)

همه مهمترین چیزها و رویدادها فقط باید در روزهای “متهم به موفقیت” ماه اختصاص یابد ، به گونه ای که هرگونه لزوما نتایج مثبت را به همراه خواهد داشت. برای تعیین مطلوب ترین عدد برای هر علامت زودیاک ، باید مهمترین لحظه ها و ویژگی های موقعیت ستاره ها را در نظر بگیرید.

اعداد خوش شانس برای عناصر آب

به گفته اخترشناسان ، خوشبخت ترین اعداد برای کانکرها دو ، چهار ، پنج و هشت است. به عنوان مثال روز دوم ، چهارم ، پنجم و هشتم هر ماه برای ایجاد روابط شخصی و تجاری مناسب است. همچنین ، این اعداد به Raku کمک می کنند تا تاریخ وقایع مهم را تعیین کند ، برای آینده برنامه ریزی کند. با استفاده صحیح از “اعداد” ، می توانید هر موقعیتی را به نفع خود ببندید.

کسانی که بین 20 فوریه و 20 مارس به دنیا آمده اند باید به یاد داشته باشند که اعداد خوش شانس برای همه Pisces 6 ، 7 ، 11 است. علاوه بر این ، تمام اعدادی که مضرب هفت نفر هستند شانس خواهند آورد. اگر ماهیان به عقاید اخترشناسان گوش فرا دهند ، ماهی ها می توانند زندگی خود را تغییر دهند و توجه بیشتری به برنامه ریزی رویدادها در آینده کنند.

اعداد خوش شانس برای عقرب ها چهار ، پنج ، هشت و نه است. این ارقام می تواند نمایندگان ثبات علامت و جایگاه پایدار در جامعه ، سعادت ، موفقیت را در بین نمایندگان جنس مخالف به ارمغان آورد. برای عقرب ها مهم است که کف دست را در همه چیز بکشید. اعداد جادویی می توانند در این امر به طور جدی به آنها کمک کنند.

عنصر شماره شناسی هوا و جادویی

برای مقیاس های عاشقانه ، اما بسیار معقول ، تمام اعدادی که با 6 تقسیم می شوند خوش شانس محسوب می شوند علاوه بر این ، دیوها ، هفت ها ، هشت ها ، نه می توانند کشنده باشند. به عنوان مثال ، ازدواج ساخته شده در یک تاریخ معین ، که ارزش های ذکر شده در آن بیشتر است ، مطمئناً برای Libra قوی و بادوام خواهد بود و یک معامله تجاری سودهای کلانی را به همراه خواهد داشت.

Aquarius ، برای یافتن آرامش و تعادل ، ارزش توجه به 9 ، 11 ، 13 را دارد – این تعداد برای آکواریوم مطلوب در نظر گرفته می شوند. می توانید قرعه کشی کنید و بر روی این اعداد شرط بندی کنید: احتمال یک پیروزی بزرگ وجود دارد.

اعداد خوش شانس که می توانند موفقیت و ثروت خوب Gemini را به ارمغان آورند ، سه و چهار است. این مهم است که جینیها بدانند که آنها عاشق و مورد استقبال قرار می گیرند و این 3 و 4 است که می تواند به طور جدی در امور قلب کمک کند.

طالع بینی و شماره های نشانه های آتش

در بین شیرها فقط شخصیتهای قدرتمند ، هدفمند و با اعتماد به نفس وجود دارد که با این وجود به نمادهای مختلف عرفانی از جمله جادوی اعداد توجه زیادی می کنند. بنابراین ، اعداد خوش شانس برای همه Lviv 3 ، 8 ، 13 و همچنین تمام مقادیر که ضرب سه هستند در نظر گرفته می شوند.

بسیاری از ساکنین این هفت نفر را تعداد خوش شانس خود می دانند ، با این وجود علاوه بر این اعداد ، شانس را می توان تا 8 ، 13 و همچنین ترکیبات آنها به Sagittarius آورد. در میان اعداد خوش شانس برای برج 4 ، 7 ، 9 است. این مقادیر است که می تواند توانایی های پنهان Aries را به نمایش بگذارد و به پتانسیل خلاق و تجاری نمایندگان این نشان کمک کند.

تعداد فال های مشکوک برای علائم زمین

در سرنوشت Capricorn ، Virgo and Taurus ، اعداد نقش مهمی ایفا می كنند ، به خصوص در بین كسانی كه مفهوم شماره شناسی را نادیده نمی گیرند ، اما به آنها توجه می كنند. به عنوان مثال ، برج ثور جسورانه و سرنوشت ساز اعداد خوش شانس خود را دو ، چهار و همچنین تمام ارزش های دیگر می داند که مضرب شش است. برای بررسی اثربخشی اعداد جادویی ، کافی است یک تاریخ ، یک جلسه کاری یا حتی یک مهمانی را برای یک تاریخ مشخص برنامه ریزی کنید. سرنوشت خود را در انتظار نگه نخواهد داشت و لطف خود را نشان خواهد داد.

اعداد خوش شانس برای Capricorn شامل سه ، پنج ، هفت و هشت است. شخصیت های چشمگیر ، مانند نمایندگان این علامت زمینی ، می توانند اظهارات اخترشناسان را تأیید کنند و اطمینان حاصل کنند که اعداد یا تاریخ های مناسب می توانند نقش مهمی در زندگی داشته باشند. نکته اصلی این است که صمیمانه اعتقاد داشته باشید که همه ارزش ها دارای قدرت های واقعی جادویی هستند.

چنین طبیعت حساس و آسیب پذیر مانند باکره با تعداد خوش شانس خود توانست سه ، هفت و همچنین ترکیب های بیشمار از این ارزش ها را بشناسد. در هنگام تصمیم گیری های اساسی و در شرایط جدی ، نباید از نظر متخصصین اعداد غفلت کرد ، که می تواند نقش مهمی در سرنوشت داشته باشد.

هر کدام از ما خاص خود را دارد شماره خوش شانسکه به زندگی روزمره کمک می کند برخی افراد حتی بدون محاسبه مانند شماره آپارتمانشان ، شماره اول شماره تلفن آنها را می شناسند یا به سادگی متوجه الگویی می شوند که یک عدد مشخص برای آنها شانس می آورد. اما در مورد کسانی که هنوز تعداد خوش شانس خود را پیدا نکرده اند ، چه می شود؟ در این حالت ، باید به شماره شناسی روی آورید. همانطور که می دانید شماره شناسی علمی است که معنای جادویی اعداد و تجلی آنها در زندگی عادی را بررسی می کند. چندین مکتب شناسی وجود دارد: فیثاغورس ، کلدین ، \u200b\u200bکابالیستی ، ودیک و چینی. بر این اساس ، چندین روش برای محاسبه یک شکل مناسب وجود دارد. می توانید یکی را انتخاب کنید که به نظر شما بهترین باشد. بسته به روش ، تفسیر اعداد نیز دستخوش تغییراتی می شود. با این وجود ، توصیه می شود که تمام روش ها را امتحان نکنید ، بلکه یکی را انتخاب کنید.

روش شماره 1

طبق روش اول ، تعداد خوش شانس شما یک تولد است. یعنی اگر مثلاً در 5 ژانویه به دنیا آمده اید ، این پنج نفر است که شانس شما را به خود جلب می کند. در شرایطی که تاریخ تولد شما از دو رقم مانند 10 ، 23 ، 31 و غیره تشکیل شده است ، الگوریتم محاسبه متفاوت است. شما باید این دو مؤلفه را اضافه کنید و نتیجه ، که جمع آنهاست ، تعداد خوش شانس شما خواهد بود.

به عنوان مثال: 23 \u003d 2 + 3 \u003d 5

تفسیر اعداد:

1 – شروع موفقیت آمیز. آنها می گویند که شما یک دست سبک دارید و همه چیزهایی که شروع می کنید با موفقیت به پایان می رسد.
2 – کمک می کند تا در زمان مناسب در مکان مناسب قرار بگیرید. خوب است اگر شماره کارت اعتباری شما با این شماره شروع شود.
3 – به حل و فصل یک وضعیت به ظاهر ناامید کمک می کند. یک تالیسمان را با یک سه قلو روی آن حمل کنید.
4 – در برابر سقوط مالی و ورشکستگی محافظت می کند. نماد ثبات و نظم است. در مورد 4 تصمیمات مهم بگیرید.
5 – از افراد فعال و شاد حمایت می کند. چشم اندازها و فرصتهای جدید را باز می کند. همیشه چند عدد 5 سکه کوپک را با خود حمل کنید.
6 – شاید خوشحال ترین شماره ، بلکه بسیار خطرناک باشد. شما اغلب در قمار خوش شانس هستید ، اما گاهی اوقات شانس ممکن است در نامساعدترین لحظه به دور شود ، بنابراین مراقب باشید.
7 – به شما می آموزد که همه چیز را یک قدم جلوتر محاسبه کنید. کنترل وضعیت را کنترل می کند. از اقدامات اشتباه محافظت می کند.
8 – به نفع زنان است. در امور عشق و خانواده کمک می کند. در این روز است که شما موفق خواهید شد ، بنابراین آن را برای یک رویداد مهم انتخاب کنید.
9 – به رسمیت شناختن جدید ، ناشناخته کمک می کند. افرادی که تعداد خوش شانس آنها 9 است ، یادگیری آسان ، یادگیری زبان ها و مهارت های جدید.

روش شماره 2

اگر می خواهید از این روش استفاده کنید ، پس برای این کار به 3 تاریخ احتیاج دارید: تولد شما ، و همچنین والدین. به عنوان مثال ، شما در 17 نوامبر 1994 متولد شده اید ، مادرتان در 25 مارس 1968 و پدرتان در 10 ژوئن 1965. در این حالت ، باید این 3 تاریخ را به هم اضافه کنید:

17.11.1994 = 1+7+1+1+1+9+9+4= 33 25.03.1968 = 2+5+3+1+9+6+8 = 34 10.06.1965 = 1+6+1+9+6+5 = 28

پس از آن ، باید مبلغ آنها را محاسبه کنید:

و آخرین مرحله برای به دست آوردن شماره خوش شانس خود است. رقمی که دریافت کردید باید به سه دسته تقسیم شود:

95 /3 = 31,6666666666667

اگر مانند این مثال ، با 3 قطعه بدون باقیمانده تقسیم نشده است ، بدون گردآوری ، تمام رقم ها را بعد از نقطه اعشار حذف کنید! بنابراین ، در این حالت ، تعداد خوش شانس فرد 31 و نه 32 خواهد بود. وقتی نتیجه را گرفتید ، این شماره به شاخص عجیب و غریب شما برای شانس تبدیل می شود. به عنوان مثال ، اگر در این مصاحبه با این رقم ملاقات کردید ، پس از همه چیز امن تر پیش خواهید رفت.

روش شماره 3

مثلاً اسم کاترین را بگیرید. با مراجعه به رایانه لوحی ، می توانید این حساب را محاسبه کنید:

E (6) + K (2) + A (1) + T (1) + E (6) + P (8) + و (9) + H (5) + A (1) \u003d 39

بنابراین ، تعداد خوش شانس 29 است. این به نوبه خود ، باید به اجزای آن تجزیه شود و آنها را در کنار هم قرار دهد.

بنابراین ، نتیجه محاسبات 12 بود. در این حالت ، باید بار قبلی را دوباره تکرار کنید:

اعداد صحیح از 1 تا 7 است. در این حالت 8 برابر است با 9 و 9 برابر 3 است. با توجه به نتایج شما می توانید بگویید که چه فردی هستید و نقاط قوت و ضعف شما چیست.

رمزگشایی:

1 – تعداد رهبر ، فرد با اعتماد به نفس. شما مجبور هستید کنترل اوضاع را به دست خودتان بگیرید ، حتی اگر آن را نمی خواهید. شخصی که شماره 1 حتی از نزدیکترین افراد متنفر است. این هم قدرت و هم ضعف است. شما باید یاد بگیرید که بیشتر به اقوام اعتماد کنید و هر آنچه در خانواده اتفاق می افتد را کنترل نکنید. علاوه بر این ، این فرد همیشه به دنبال قدرت و احترام است ، حتی احترام به افراد دیگر. “پایان معنی را توجیه می کند” – این جمله به یکی از آنها تعلق دارد. این افراد بسیار پرانرژی و فعال هستند. به هیچ وجه نمی توان آنها را تنبل خواند. با این حال ، در برخی موارد ، این خصوصیات به شکل سرگرمی بیش از حد آشکار می شوند. “آنها” بسیار جاه طلب و سربلند هستند و غالباً خود را حقیقت نهایی می دانند. این خصوصیات در ایجاد شغل کمک می کند ، اما در زندگی شخصی دخالت می کند. توصیه می شود که به نوعی یک نوع آملت را به صورت واحد داشته باشید ، به عنوان مثال جواهرات.

2 – مردم را خوب می شناسد و می فهمد. مرد “طاغوت” به شدت به شخصی نزدیک که ارزش زندگی کردن دارد احتیاج دارد. این غالباً دقیقاً به دلیل دوگانگی طبیعت غیرقابل تعیین است. او از نظر شغلی ، خانوادگی و روابط بسیار جاه طلب نیست – این همان چیزی است که برای او مهمتر است. اما اگر به طریقی کار برای او پیش بیاید – “دین” می تواند به نتایج عالی برسد. او به خصوص در حرفه هایی که باید با افرادی مانند روانشناس یا معلم ارتباط برقرار کند ، بسیار خوب است. لازم به ذکر است که این موضوع فقط مربوط به افرادی است که ماهیت خود را پذیرفته اند و به طور کلی شخصیت های هماهنگ هستند. همچنین اتفاق می افتد که در صورت ناامیدی در عزیزترین فرد ، آنها در یک افسردگی لاغر قرار می گیرند و شروع به ترسیدن از مردم می کنند ، تلاش می کنند با تمام توان از آنها جلوگیری کنند. به عنوان یک آملتی که شانس را به خود جلب می کند ، کالایی که از دو قسمت تشکیل شده است ، به هم وصل شده اند ، مناسب است.

3 – احتمالاً شادترین چهره از همه. افراد دارای این سه نفر می توانند ویژگی های شخصیتی متفاوتی داشته باشند ، اما اصلی اصلی بدون تغییر خواهد بود – آنها می دانند چگونه از زندگی لذت ببرند. مهم نیست که در چه شرایطی به دنیا آمده اند یا زندگی می کنند ، در اعماق “تریکا” کودکان باقی مانده اند و می توانند از شادی های ساده زندگی قدردانی کنند. اما این هم جنبه بدی دارد. بنابراین ، آنها به اندازه کافی نفرت آور هستند ، انجام کاری که باید انجام دهند برای آنها بسیار دشوار است ، اما نمی خواهند. آنها متناقض هستند ، و این به همان اندازه هم برای افراد و هم سرگرمی ها اعمال می شود. آنها می توانند به راحتی افراد دیگر را شکست دهند ، به عنوان مثال عدم انجام کار به موقع یا دیر رسیدن به یک رویداد مهم. برای آنها مهم است که عزیزانشان همانطور که هستند آنها را بپذیرند و به آنها فشار نیاورند.

4 – تعداد عملگرا ، با تمرکز بر جنبه مادی زندگی است. افرادی که شماره 4 آنها غالباً مبهم است ، یک ذهنیت تحلیلی دارند. آنها نسبت به تعامل با مردم بسیار به دنیای اعداد علاقه مند هستند. از “چهار” شما برنامه نویسان ، حسابداران خوبی دریافت می کنید. آنها افراد بسیار محفوظی هستند ، اما ، با این وجود ، نسبت به ستایش بسیار حساس هستند. خیلی ها عزم خود را تعیین می کنند و بعضی اوقات به تعصب تبدیل می شوند. آنها شخصیت های سر راست ، اما در عین حال با حوصله ای هستند ، بنابراین بهتر است از آنها سوالی ناراحت کننده نپرسید: شما آنها را در موقعیت ناراحت کننده قرار خواهید داد. در زندگی شخصی آنها ، نه احساسات هدایت می شوند و نه به وسیله عقل مشترک. اما آنها را نمی توان غیر حساس دانست ، بلکه آنها عقل و منطق را بالاتر از انگیزه های معنوی قرار می دهند. یک طلسم عالی برای “چهار” تزئین به شکل شبدر چهار برگ است.

5 – این یک تعداد غیرقابل پیش بینی ، سرسختی ، هیجان و شانس است. اگر “چهار” قبلی نمادی از ثبات بود ، برعکس ، “پنج” به صاحب خود سهولت و بی پروایی می بخشند. این افراد اقتدار و محدودیت ها را تشخیص نمی دهند. آنها بسیار متحرک هستند و می توانند راحتی خانه را حتی به چادر نیز برسانند. آنها غالباً هیچ ثابتیتی در زندگی ندارند. افراد با شماره 5 دائما مشاغل را تغییر می دهند ، از جایی به جای دیگر حرکت می کنند ، به راحتی راه اندازی می شوند و به همان راحتی روابط و دوستی ها را قطع می کنند. با این حال ، این افراد معمولاً چشم انداز و مهارتهای متنوعی دارند. محققان و باستان شناسان متولد طبیعی ممکن است مستعد جرم باشند. طلسم یک کره کوچک است.

6 – تعداد هماهنگی ، صلح ، آسایش خانواده. نکته اصلی برای شش نفر در زندگی خانواده است. او بی نهایت وفادار به عزیزان خود است و در صورت سوء تفاهم یا نزاع ، آن را بسیار سخت تجربه می کند. این افراد عاشق نظم هستند ، هرج و مرج جاودانه در زندگی “پنج” برای آنها بیگانه است ، بنابراین این دو نوع بهتر از یکدیگر نیستند. آنها بسیار مطابق و ملایم هستند ، نسبت به دیگران توجه دارند ، بنابراین والدین فوق العاده از آنها بیرون می آیند. در هنگام کار ، شش نفره به دلیل توانایی های دیپلماتیک خود برای حل هرگونه درگیری و همچنین مسئولیت پذیری و دوستی دوست دارند. با این حال ، کارفرمایان آنها به همین ترتیب پیش می روند. آنها در مورد زیردستان خود بیش از حد نگران هستند و آماده هستند تا همه چیز را افراط کنند. چمدان یک چتر است.

7 – تعداد تنهایی ، فیلسوفان. آنها در تلاشند واقعیت را تغییر ندهند ، بلکه فقط آن را مشاهده می کنند. در حقیقت ، این بیشترین علامت از همه نشانه هاست. اگر آزادی را محدود کند یا آن را نفهمد ، نیازی به خانواده یا دوستان ندارد. به همین دلیل است که هر عزیز از طرف او به عنوان هدیه ای از بالا درک می شود و بسیار مورد استقبال قرار می گیرد. جنبه مادی زندگی برای آنها مهم نیست ، با این حال ، “هفت ها” اغلب به “موقعیت والایی” در زندگی می رسند. احتمالاً مرموزترین گروه. مستعد ابتکار و غیبت ، عرفان و همه چیز ناشناس است. اغلب استعدادهای خلاقانه ای دارند. بنابراین ، اعداد نقش مهمی در زندگی ما بازی می کنند ، حتی اگر همیشه متوجه آن نشویم. شماره شناسی یک علم پیچیده است و شما اولین قدم را در جهت دانش آن برداشته اید. مراقب علائم سرنوشت باشید و به خودتان ایمان داشته باشید

,عدد شانس اردیبهشتی,عدد شانس اردیبهشتیا,اعداد شانس متولدین اردیبهشت,اعداد شانس متولد اردیبهشت,اعداد شانس اردیبهشتی ها,اعداد شانسی گوگل,اعداد خوش شانسی,بازی اعداد شانسی,انتخاب شانسی اعداد,اعداد بدشانسی,عدد شانس مردادی ها,عدد شانس ماه تولد,عدد شانس ماه تولد مرداد,عدد شانس ماه تولد بهمن,عدد شانس ماه تولد اسفند,عدد شانس ماه تولد دی,عدد شانس ماه تولد فروردین,عدد شانس ماه تولد تیر,عدد شانس ماه تولد شهريور,عدد شانس ماه تولد اردیبهشت,عدد شانس سال تولد,عدد شانس,عدد شانس من چند است,عدد شانسی,عدد شانس امروز,عدد شانس مرداد,عدد شانس در فنگ شویی,از کجا بفهمیم عدد شانس من چند است,عدد شانسی آنلاین,عدد خوش شانسی,عدد خوش شانسی ماه آذر,یک عدد شانسی,عدد بدشانسی در ژاپن,عدد خوش شانسی مرداد ماهی ها,عدد خوش شانسی ماه بهمن,عدد بدشانسی در چین,عدد های شانسی,عدد شانس مردادی ها,عدد شانس مرداد ماهی ها,عدد شانس مرداد ماهیا,عدد شانس مردادی,اعداد شانس مردادی ها,اعداد شانس مرداد ماهی,اعداد شانس مرداد,اعداد شانس مرداد ماه,عدد شانس متولد مرداد,اعداد شانس در فنگ شویی,عدد شانس فنگ شویی,اعداد شانس فنگ شویی,محاسبه عدد شانس فنگ شویی,اعداد شانس و اقبال در فنگ شویی

برگرفته از سایت ملکوتی ها

*******************************

بازنشر : سایت دعا 786 سایت بزرگ ذکر و دعا و فال و تعبیر خواب و باستان شناسی

ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.