انگشتر موکل دار زنده روحانی قوی,روش گذاشتن موکل روی انگشتر

روش موکل گذاری انگشتر و انگشتر موکل دار قوی و انگشتر موکل دار روحانی زنده در سایت دعا 786

در این پست از سایت ذکر و دعا و تعبیر خواب doa786.com انگشتر موکل دار زنده روحانی قوی,روش گذاشتن موکل روی انگشتر را قرار دادیم . انگشتر های موکل دارای خاصیت فراوانی می باشد . با گذاشتن موکل بر روی انگشتر آن انگشتر دارای قدرت ماورایی فوق العاده ای خواهد شد . انگشتر موکل دار قوی و اصل و زنده روحانی برای رسیدن به خواسته ها و حاجات و جلب رزق و روزی و ثروت و جلب محبت فوق العاده تاثیرگذار هستند …

انگشتر موکل دار یعنی چه,انگشتر موکل دار روحانی,انگشتر موکل دار اصل,انگشتر موکل دار یعنی چی,انگشتر موکل دار از نظر اسلام,انگشتر موکل دار دیوار,انگشتر موکل دار ثروت,انگشتر موکل دار قوی

انگشتر موکل دار زنده روحانی قوی,روش گذاشتن موکل روی انگشتر

موکل دار کردن انگشتر,نحوه موکل گذاری روی انگشتر,روش و نحوه گذاشتن موکل روی انگشتر,دعای فعال سازی موکل انگشتر,انگشتر موکل دار رزق و روزی,انگشتر موکل دار روحانی قوی و زنده,بهترین انگشتر موکل دار اصل

انگشتر موکل دار زنده روحانی قوی,روش گذاشتن موکل روی انگشتر

انگشترهای موکل دار بطور کلی به دو نوع تقسیم میگردند:

۱- نوع اول از آنها برای جلب و افزایش مهرومحبت و تسخیر قلوب و عقداللسان و عزیز شدن است .

۲- نوع دوم انگشترهای موکل دار برای کارگشایی و افزایش رزق و عزت و ثروت (خصوصا برای افرادی که کار و امورات روزمره آنها بسته شده) کاربرد فراوان دارد.

این دو نوع انگشتر موکلین علوی (ملوک اهل حق) قدرتمندی دارند که زمینه های کارکرد این موکلین شریف ، مهر و محبت و عقد اللسان و همچنین کارگشایی و رزق است و دارنده انگشتر را از قدرت فیزیکی و معنوی فوق العاده ای بهره مند میسازد.

با توجه به خصوصیات و کارکرد و ارزش این خاتمها ، تعداد آنها بسیار کمیاب و در واقع نایاب است و از جنبه ظاهری با هم متفاوت و در کارکرد متداخلند.

قواعد و دستورالعملهای نگهداری و روشهای استفاده از این خاتم شریف و بسیار زیاد قدرتمند نایاب (در تئوری و عمل) برای فرد بطور کامل توضیح داده خواهد شد.

از جمله خواص انگشتر موکل دار آمده است:

احضار و تسخیر معشوق، عزیز شدن و عزت یافتن نزد مردم، بسته شدن شهوت معشوق در برابر خیانت، بسته شدن زبان خلایق، جهت گشایش امور و مشکلات، دفع هر گونه سحر و جادو و طلسم، دفع چشم زخم، عزت یافتن و عزیز شدن نزد صاحب کار، ترفیع رتبه در تمامی زمینه های شغلی و تحصیلی و …، عاشق و شیفته شدن.

انگشتر موکل دار چیست

انگشتر موکل دار در حقیقت به انگشتری گفته می شود که موکل دارد و در واقع ادعای آنها به این گونه است که یک موجود خاص یا به اصطلاح عامیانه جن درون این سنگ ها وجود دارد که تواناییهای بسیار دارد و تنها افرادی که نیروهای ماورایی و قابلیت احساس آنها را دارند قادر به تشخیص آن هستند.

این انگشترها بیشتر برای چند منظور خاص استفاده می شود :

(زبانبند. جذب محبت و افزایش رزق و روزی)

همین امر باعث شده افراد سودجو انگشترهای معمولی را با قیمت های گزاف به عنوان انگشتر موکل دار به سایرین می فروشند.

اکثر انگشترهای موکل دار نگین آنها از نوع عقیق می باشد.

در واقع ارزش انگشتر موکل دار به نیروییست که در نگین انگشتر وجود دارد 

این نیرو بواسطه موکلی که در سنگ نگین انگشتر ساکن است تامین می شود و بر عکس موکل انگشتر هم از نگین انگشتر برای بقا بهره می برد.

موکل انگشتر به نوعی همزیستی با نگین انگشتر دارد و با توجه به نوع موکل انگشتر مدام امواجی از خود ساطع می نماید که موجب تاثیر بر زندگی صاحب انگشتر می شود.

همانطور که می دانید اساساً عقیق به خودی خود دارای انرژی بسیار بالا و خواص فوق العاده می باشد.

عقیق دارای فوایدی چون افزایش رزق و روزی، دفع بلا، دفع چشم زخم می باشد

برای خرید انگشتر موکل دار اصل با شماره های موجود در سایت تماس بگیرید

برگرفته از سایت دعاگو

*******************************

بازنشر : سایت دعا 786 سایت بزرگ ذکر و دعا و فال و تعبیر خواب و باستان شناسی

ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.