تشخیص طلسم با حروف ابجد,طریقه تشخیص طلسم شدن با ابجد

روش و نحوه تشخیص سحر و جادو و طلسم شدن با حروف ابجد کبیر در سایت دعا 786

در این پست از سایت ذکر و دعا و تعبیر خواب doa786.com تشخیص طلسم با حروف ابجد,طریقه تشخیص طلسم شدن با ابجد را قرار دادیم . راهها و روشهای مختلفی برای تشخیص سحر و طلسم شدن و فهمیدن اینکه شخصی طلسم شده است یا نه وجود دارد یکی از این روشها و راهکارهای تشخیص طلسم استفاده از حروب ابجد کبیر می باشد …

تشخیص طلسم شدن,تشخیص طلسم با حروف ابجد,تشخیص طلسم شدن نی نی سایت,تشخیص طلسم انلاین,تشخیص طلسم شدن ازدواج,تشخیص طلسم واقعی,تشخیص طلسم محبت,تشخیص طلسم جدایی, تشخیص سحر شدن,راه های تشخیص سحر از معجزه,تشخیص سحر و جادو

تشخیص طلسم با حروف ابجد,طریقه تشخیص طلسم شدن با ابجد

روش تشخیص سحر و طلسم شدن,طریقه تشخیص سحر و طلسم شخص,راهکار تشخیص سحر و جادو و طلسم,حروف ابجد برای تشخیص سحر و طلسم,بهترین روش برای فهمیدن سحر و طلسم

تشخیص طلسم با حروف ابجد,طریقه تشخیص طلسم شدن با ابجد

حروف ابجد کبیر

الف: ۱ــــــــــــ ک: ۲۰ ــــــــــــــ ر: ۲۰۰
ب: ۲ ـــــــــــــــ ل: ۳۰ ـــــــــــــ ش: ۳۰۰
ج: ۳ ـــــــــــــــ م: ۴۰ـــــــــــــــ ت: ۴۰۰
د: ۴ـــــــــــــــ ن: ۵۰ ـــــــــــــــ ث: ۵۰۰
ه: ۵ ــــــــــــــ س: ۶۰ ـــــــــــــ خ: ۶۰۰
و: ۶ ـــــــــــــــ ع: ۷۰ ــــــــــــــ ذ: ۷۰۰
ز: ۷ ـــــــــــــــ ف: ۸۰ ـــــــــــــ ض: ۸۰۰
ح: ۸ ــــــــــــــ ص: ۹۰ ــــــــــــ ظ: ۹۰۰
ط: ۹ ــــــــــــــ ق: ۱۰۰ ـــــــــــ غ: ۱۰۰۰
ی: ۱۰ـــــــــــــ

برای مثال:

آقای [محمد] : [(م = ۴۰) + (ح = ۸) + (م = ۴۰) + (د = ۴)] = ۹۲
زاده [مریم] : [(م = ۴۰) + (ر = ۲۰۰) + (ی = ۱۰) + (م = ۴۰)] = ۲۹۰

با خانوم [فاطمه] : [(ف = ۸۰) + (ا = ۱) + (ط = ۹) + (م = ۴۰) + (ه = ۵)] = ۱۳۵
زاده [بتول] : [(ب = ۲) + (ت = ۴۰۰) + (و = ۶) + (ل = ۳۰)] = ۴۳۸

مجموع ۴ اسم بالا برابر است با : ۹۵۵
باقیمانده تقسیم ۹۵۵ بر ۵ برابر میشود صفر

این حساب ابجد کبیر بود که برایتان نوشتیم ولی در پایان می نویسیم هر کاری دست خداست و هر چه خدا بخواهد همان خواهد شد. و یقینا بدانید هر کاری برای خدا انجام گیرد ضرر و زیانی در آن نمی باشد

طالع یابی شخص

انسان ها از نظر خلق و خویی که دارند بر چهار قسم هستند :

1)بعضی از مردم طبیعتی سرد و خشک دارند که در علم نجومی آنها را خاکی (ترابی) می نامند .

2) بعضی دیگر طبیعتی و اخلاقی گرم و مرطوب دارند که آنها را قسم هوایی می نامند.

3) برخی دیگر گرم و خشک هستند که آنها را آتشی(ناری) می گویند.

4) و بقیه را که سرد و مرطوبند آنها را آبی(مایی) می نامند.

اگر نام و نام مادر کسی اگر اکثر حروفش از حروف هر یک از قسمت (خاکی،آبی،هوایی،آتشی)بیشتر باشد آن را همان طبیعت دارد.(به جدول برجها ارجاع کنید).

راه دیگر برای تشخیص :

ابتدا نام و نام مادر شخص را به حساب ابجد کبیر در آورده و جمع را بر 12 تقسیم کنیم ، باقیمانده برج شخص است.

_ چون طبایع انسانها همان چهار قسم فوق است ،پس اگر باقیمانده ( 1 یا 5 یا 9 ) باشد آتشی است،و دعای مربوط به آن را در ساعت مشخص بسوزانید .

_ و اگر باقیمانده را( 2 یا 6 یا 10 ) باشد طالع این شخص خاکی است و باید نسخه ی مربوط به این طالع را دفن کرد.

_ و اگر باقیمانده طالع ( 4 یا 8 یا 12 ) باشد طالع آبی است که باید به شخص خورانید و یا در نهر آب بندازید.

_ و اگر باقیمانده طالع (3یا7یا11) بماند در هوا معلق شود.

قابل ذکر است که تمام اعمال دعا نویسی احتیاج به ترتیب و نظم دارد همانطور که گفته شد و به محک تجربه باید سنجید و به خاطر همین دعانویسی را تعویذات گویند .(تعویذ یعنی تحصین کسی و دفع شر از او)

(1) مجمع الدعوات ،ص167

(2) نظرابو داوود الحنین.

در حدیثی از پیامبر آمده که می فرماید:

« کان رسول الله صلی الله علیه و سلّم یعوذُ الحسن و الحسین و یقول اُعیذکما بکلمات الله»

و در آخر حدیث فرموده:

«هکذا کان ابراهیم یعوذُ اسحق و اسماعیل»

ماه های عربی و بروج و طوالع

علمای متقدمین و غرّه ماه محّرم را روز نو می گویند کیفیت سال عربی از همین ماه و می گویند که در اوّل این ماه پیغمبر (ص) هجرت کرد.

– محرّم الحرام منسوب به برج حمل طالع آتشی و نر است

– صفر المظفر منسوب به برج ثور طالع خاکی و ماده است

– ربیع الاول به برج جوزاء طالع بادی و نر است

-ربیع الثانی منسوب به برج سرطان طالع آبی و ماده است

– جمادی الاول منسوب به برج اسد طالع آتشی و نر است

– جمادی الثانی منسوب به برج سنبله طالع خاکی و ماده است

– رجب منسوب به برج میزان طالع بادی و نر است

– شعبان المعظم منسوب به برج عقرب طالع آبی و ماده است

– رمضان مبارک منسوب به برج قوس طالع آتشی و نر است

– شوال المکرم منسوب به برج جدی طالع خاکی و ماده است

– ذیقعده الحرام منسوب به برج دلو و طالع بادی و نر است

– ذیحجه الحرام منسوب به برج حوت طالع آبی و ماده است

(1) کنز الحسینی ،ص226

شیوه تشخیص طبع اشخاص با استفاده از ابجد و تشخیص فرشتگان و کواکب آنها

در اوّل توضیحات در مورد هفت فرشته بحث کردیم حال باید بدانیم که هر کدام از این فرشته مالک کدام ستاره است .

برای کمک گرفتن از این هفت فرشته ابتدا باید نام و نام مادر شخص را با حروف ابجد کبیر در آورده و بر هفت تقسیم نماییم یا هفتا هفتا طرح کنیم (جدا کنیم) ، و آنچه باقی می ماند آن شخص به ترتیب کواکب ایّام به فلان فرشته و فلان ستاره یا کوکب تعلق دارد.

(حتما بصورت دستی حساب کنیم با ماشین حساب کار دشوارتر میشه گاهی اوقات هم اشتباه در میاد)

_ اگر یک باقی بماند به شمس تعلق دارد و روز یکشنبه باید نوشت.

_ اگر دو باقی بماند به قمر (ماه) تعلق دارد و روز دوشنبه باید نوشت

_ اگر سه باقی بماند به مریخ تعلق دارد و روز سه شنبه باید نوشت

_ اگر چهار باقی بماند به عطارد تعلق دارد و روز چهارشنبه باید نوشت

_ اگر پنج باقی بماند مشتری و روز پنج شنبه باید نوشت

_ اگر شش باقی بماند به زهره و روز جمعه باید نوشت

_ اگر هفت باقی بماند به زحل تعلق دارد و روز شنبه باید نوشت.

_ اگر صفر باقی بماند مانند هفت به زحل تعلق دارد و روز شنبه باید نوشت.

زمان و وقت مناسب برای نوشتن دعای باطل کننده سحر و جادو و طلسم

حاج شیخ عبد الله ابن مسعود که حضرت رسالت فرموده اند که به جهت فتح کارها و محفوظ بودن از بلاها و ایمن بودن از مکر شیطان دو مربع چهار در چهار به طریق زیر نویسد و با خود دارد

اما در شرف افتاب نویسد با ساعات مسعود ,خواص عظیمی دارد.

و هر کس اینمربع را با خود دارد و در خود حفظ کند و هر روز هفتصد و هشتاد و شش نوبت بخواند,هر طلسمی را که خواهد تواند گشودن و همه مشکلات بر وی آسان گردد و بعد از فراغ این باید که یکصد و سی و دو نوبت صلوات بر محمد و آل محمد فرستد مستجاب الدعوه گردد,و روزی بر وی گشاده گردد و صفای باطن او حاصل گردد و هیچکاری بر وی مشکل نگردد و فتوحات بوی رسد از برکت این اسامی و دارنده اینمربع باید که دائم با طهارت باشد و معطر ساخته با خود دارد و عزیز دارد که گناهان صغیره و کبیره قاری را محو کنند

قاعده ۱:

۱-بهترین زمان نوشتن این طلسم روز جمعه بعد اذان صبح و تا قبل از طلوع آفتاب و یا در ساعات سعد

۲-هنگام نوشتن وضو بگیرید و خود را معطر کنید

۳-در هنگام نوشتن از جوش شیرین یا بخور کندر استفاده کنید

۴-در هنگام نوشتن دهان خود را شیرین کنید.(کشمش یا عسل)

۵-اگر روی کاغذ مینویسید از کاغذ زرد رنگ, و از مرکب, آب زعفران استفاده کنید.

۶-در ضمن اگر روی کاغذ مینویسید هر چهل روز آن را در آب روان انداخته و دوباره بنویسید.

۷-بهترین لوح برای نوشتن ختم بسم الله روی فلز نقره می باشد که بعد از نوشتن به گردن آویزان و یا در بازوی راست خود قرار دهید. که این لوح دائمی و یا عمری می باشد.و نوشتن در این لوح اثر عظیم دارد.

۸-همچنین میتوانید از عقیق سرخ هم استفاده کنید.

۹-ابتدا قلم سپس لوح را در دست بگیرید(در هنگام نوشتن)

۱۰-قبل از نوشتن ۳ بار آیت الکرسی بخوانید و در چهار طرف خود و سر آخر بر لوح فوت کنید

۱-ذکر (یا حفیظ,یا حافظ,یا وکیل,یا متین) را بخوانید و بر چهار طرف و بر لوح فوت کنید سپس شروع به نوشتن این طلسم کنید.

۱۲-در روزهای نحس این کار را انجام ندهید.

قاعده ۲:

۱-دارنده این لوح ابتدا (اگر لوح کاغذ است تا ۳ شب لای قرآن قرار داده سپس ۲ هزار تومان زکات بیرون داده و لوح راهمیشه همراه خود دارد,اگر لوح فلز نقره یا سنگ عقیق سرخ است,در داخل لیوان قرار داده و در لیوان گلاب و برگ گل سرخ ریخته و

در شب هنگام روی بام ساختمان (شبی که ستارگان در آسمان باشند) قرار داده تا صبح.سپس صبح هنگام گلاب و برگ گل را در داخل گلدان یا باغچه خانه تان ریخته و مبلغ ۲۰۰۰ هزار تومان زکات بیرون داده و این لوح را همراه خود دارید.)

۲-هر وقت احساس کردید که طلسم شدید یا کسی شما را جادو یا طلسم کرده فقط کافیست ضمن اینکه این لوح همراه شما است,در روز ۷۸۶ بار ذکر(بسم الله الرحمن الرحیم) را ذکر کنیدو بعد از آن ۱۳۲ بار صلوات بفرستید سپس بگویید (هر که مرا کرد عاطل من کردم باطل)و بعد به خود و تمام اطراف خود فوت کنید.به برکت این ذکر هر طلسمی را که داشته باشید باطل خواهد شد.

۳-فواید انجام دادن این کار در هر روز:

*-باطل شدن هر طلسم و جادو

*-آسان شدن تمام مشکلات

*-برآورده شدن تمام حاجات

*-گشاده شدن روزی

*-حاصل شدن صفای باطن

*- آسان شدن تمام کارها

*-رسیدن فتوحات و فتح کارها

*-محفوظ بودن از بلاها

جداول کتاب شمس العرفا و کتاب شمس الانوار تمام محاسبات از روی جدول ابجد حاصل می شود.

همانطور که گفتم این جدول دو نوع است جدول ابجد کبیر و جدول ابجد صغیر

جدول ابجد کبیر که مخصوص وقف طلسمات است و جدول اجد صغیر که برای محاسبه منازل السیارات و ستاره و اقبال به کار میرود.

چنان چه از قرآن استفاده می شود سحر و جادو وجود دارد و در احکام اسلامی سحر از گناهان کبیره و بزرگ بوده و حکم ساحر سحر کننده اعدام است و تعلیم و تعلّم سحر نیز حرام می باشد،

البته بجز موقعی که برای باطل نمودن سحر از آن استفاده گردد

به این معنی که تعلیم سحر برای باطل نمودن سحر حرام نیست.

اما اینکه با توجه به شرایطی که گفتید ما به یقین برسیم که ایشان سحر شده اند در علم و قدرت ما نیست و اصولا خود ما نمی توانیم با هر مشکلی به این نتیجه برسیم که ما را سحر کرده اند اما با انجام توصیه های روایی زیر که همه بخودی خود نیز مستحب و ثواب دارد می تواند به شما کمک کند.

برگرفته از سایت دعاگو

*******************************

بازنشر : سایت دعا 786 سایت بزرگ ذکر و دعا و فال و تعبیر خواب و باستان شناسی

ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.