تعبیر خواب دیدن امام علی و امام حسن و حسین و حضرت فاطمه

کاملترین تعبیر خواب دیدن حضرت علی و حضرت فاطمه و امام حسن و حسین در خواب در سایت دعا 786

در این پست از سایت ذکر و دعا و تعبیر خواب doa786.com تعبیر خواب دیدن امام علی و امام حسن و حسین و حضرت فاطمه را قرار دادیم . اگر به دنبال تعبیر خواب اهل بیت (ع) و دیدن ائمه اطهار (ع) و حضرت فاطمه و علی و حسن و حسین در خواب هستید این مطلب از سایت دعا 786 را حتما ببینید ….

تعبیر خواب حضرت علی اصغر,تعبیر خواب حضرت علی اکبر,تعبیر خواب امام علی توپ تاپ,تعبیر خواب حضرت یوسف علیه السلام,تعبیر خواب حضرت یوسف علیه السلام دندان,تعبیر خواب زیارت حضرت علی,تعبیر خواب شمشیر حضرت علی,تعبیر خواب روضه حضرت علی اصغر, تعبیر خواب حضرت فاطمه زهرا,تعبیر خواب حضرت فاطمه الزهرا,تعبیر خواب حضرت فاطمه زهرا چیست,تعبیر خواب حضرت فاطمه معصومه,تعبیر خواب دیدن حضرت فاطمه,تعبیر خواب عزاداری حضرت فاطمه,تعبیر خواب سفره حضرت فاطمه,تعبیر خواب روضه حضرت فاطمه, تعبیر خواب امام حسین نی نی سایت,تعبیر خواب امام حسین و حضرت ابوالفضل,تعبیر خواب امام حسین و حضرت فاطمه,تعبیر خواب امام حسین و حضرت علی اصغر,تعبیر خواب امام حسین در جنگ,تعبیر خواب امام حسین با اسب سفید,تعبیر خواب امام حسین و حضرت عباس,تعبیر خواب امام حسین سوار بر اسب

تعبیر خواب دیدن امام علی و امام حسن و حسین و حضرت فاطمه

تعبیر خواب امام علی,تعبیر خواب امام حسن,تعبیر خواب دیدن امام حسین,تعبیر خواب دیدن حضرت فاطمه,تعبیر خواب حضرت زهرا,تعبیر خواب دیدن ائمه اطهار (ع),تعبیر خواب اهل بیت (ع)

تعبیر خواب دیدن امام علی و امام حسن و حسین و حضرت فاطمه

امام علی (ع)
ابن سیرین می‌گوید: اگر ببینی امام علی (ع) مهربان و شاد و خنده‌رو می‌باشد، یـعـنـی علم و کرامت و شجاعت و بخشندگی و سخاوت به دست می‌آوری.
اگر ببینی حضرت علی (ع) در شهری زنده می‌باشد، یـعـنـی در آنجا عدل و انصاف و تقوی بوجود می‌آید و ظلم و ستم از آن شهر برطرف می‌شود و «بدعتگذاران» در آنجا خوار و ذلیل می‌شوند، ولی خصومت و دشمنی با آن‌ها وجود دارد .
حضرت فاطمه (س)
ابن سیرین می‌گوید: اگر حضرت فاطمه (س) را ببینی، یـعـنـی باحیا و زاهد و پرهیزکار می‌شوی.
اگر ببینی حضرت فاطمه (س) شاد و خنده‌رو و مهربان می‌باشد، یـعـنـی مردم آن شهر علاقه‌مند به قرآن و کسب علم و انجام کارهای خیر می‌شوند و در آنجا خیر و برکت به وجود می‌آید .
امام حسن و حسین (ع)
ابن سیرین می‌گوید: تعبیر دیدن امام حسن و امام حسین (ع) در خواب این است که با یکی از بزرگان یا شخصی ارتباط برقرار می‌کنی و از او خیر و منفعت به دست می‌آوری و سرانجام به درجه شهادت خواهی رسید .
داستان
یکى از اساتید بزرگ نقل مى کرد، در مجلس یکى از هیئتهاى مهم تهران، براى سیل زدگان فارس، پول جمع مى کردیم، مبلغ هنگفتى جمع آورى شد، ولى من خودم غفلت کردم که در آن مجلس، در پول دادن شرکت کنم. شب بعد، سحر در عالم خواب دیدم، چند اتوبوس از کنار همان مجلس ‍ هیئت، ایستاده و مسافران سوار بر آن مى شوند و قصد زیارت مرقد شریف حضرت معصومه (ع ) در قم را دارند. من به پیش رفتم، تا سوار شوم و با آنها به زیارت بروم، ولى کنار چند اتوبوس رفتم، گفتند اتوبوس، پر است و جا نیست. پس از آنکه بیدار شدم، دریافتم که چون در آن جلسه، در کمک مالى به سیل زدگان شرکت نکردم، در عالم خواب به من گفته شد که جا براى تو نیست، چرا که شرکت نکردم، آنها نیز مرا در رفتن به زیارت، شرکت ندادند! این نوع خوابها از انواع الهامهائى است که از اسرار خبر مى دهد و موجب بیدارى انسان مى گردد (منبع: کتاب داستان دوستان – تالیف محمد محمدی اشتهاردی).

 

برگرفته از دعا سایت

*******************

بازنشر : سایت دعا 786 سایت بزرگ ذکر و دعا و فال و تعبیر خواب و باستان شناسی

ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.