تعبیر خواب بشقاب پرنده و سفینه فضایی – تعبیر بشقاب پرنده نورانی در خواب

تعبیر خواب افراد داخل بشقاب پرنده در سایت دعا 786

در این بخش از سایت ذکر و دعا و تعبیر خواب doa786.com تعبیر خواب بشقاب پرنده و سفینه فضایی – تعبیر بشقاب پرنده نورانی در خواب را قرار دادیم . معنی و مفهوم و تعبیر خواب بشقاب پرنده و افراد داخل بشقاب پرنده و سفینه فضایی و زن و مرد در درون بشقاب پرنده و پرواز بشقاب پرنده و سفینه فضایی در آسمان …

تعبیر خواب بشقاب پرنده و سفینه فضایی - تعبیر بشقاب پرنده نورانی در خواب

تعبیر خواب فرود آمدن بشقاب پرنده,تعبیر خواب سفینه فضایی بزرگ,تعبیر خواب سفینه فضایی,معنی و مفهوم بشقاب پرنده در خواب

تعبیر خواب بشقاب پرنده

ديدن بشقاب پرنده در خواب دليل بر ورود افراد ناشناس به آن محل مي باشد.
اگر بشقاب پرنده نوراني بود دليل بر متدين بودن آن اشخاص است.
اگر افراد داخل بشقاب پرنده زن بودند . دليل بر ورود افراد ناشناس زن و اگر مرد بودند دليل بر ورود افراد ناشناس مرد.
چون خواستگار براي دختر افرادي ناشناس معرفي مي شود اگر دختري خواب ببيند بشقاب پرنده به سوي خانه آنها آمد ودر آنجا پياده شدند دليل برآمدن خواستگار براي اوست.
اگر افراد داخل بشقاب پرنده با خشم به مردم نگاه کردند دليل بر بلاي بزرگ است.

شیءِ ناشناسِ پرنده (به انگلیسی: Unidentified flying object) (مخفف: UFO | یوفو)، که در فارسی به آن بشقاب پرنده هم گفته می‌شود، اصطلاح رایج برای هر پدیدهٔ هوایی است که علت آن نمی‌تواند به‌آسانی یا بلافاصله توسط ناظر شناخته شود. نیروی هوایی ایالات متحده آمریکا، که در سال ۱۹۵۲ این اصطلاح را ابداع کرده‌است، در ابتدا اصطلاح «یوفو» را به اشیائی که پس از بررسی دقیق توسط محققان متخصص ناشناخته باقی می‌مانَد، اطلاق کرد؛ هر چند امروزه اصطلاح یوفو اغلب برای توصیف هر گونه منظرهٔ ناشناخته که توسط ناظر گزارش می‌شود، استفاده می‌شود.

فرهنگ عامه غالباً اصطلاح یوفو را به‌عنوان یک مترادف برای فضاپیمای بیگانگان استفاده می‌کند. فرقه‌ها با یوفوها همراه شده، و اسطوره‌شناسی و فرهنگ عامه پیرامون این پدیده تکامل یافته‌اند. برخی از محققان در حال حاضر ترجیح می‌دهند برای جلوگیری از سردرگمی و باورهای نادرستی که به‌دنبال اصطلاح یوفو می‌آید، از اصطلاح عام‌ترِ «پدیدهٔ ناشناس هوایی» (به انگلیسی: UAP) استفاده کنند. براساس مطالعات، اکثر یوفوهای مشاهده‌شده اجسام متداولی مانند هواپیما، بالون یا اجسام نجومی ازقبیل سنگ آسمانی یا سیارات درخشان هستند. همچنین درصد کمی از گزارش‌های مشاهدهٔ یوفوها جعلی است. تنها درصد کمی (بین ۵ تا ۲۰٪) از گزارش‌های مبنی بر رؤیت یوفوها را می‌توان به‌طور مشخص در طبقهٔ «اشیای ناشناس پرنده» به مفهوم دقیق آن قرار داد.

برگرفته از سایت دعاگو

**************************

بازنشر : سایت دعا 786 سایت بزرگ ذکر و دعا و فال و طالع بینی و باستان شناسی

6 نظرات
  1. خودم می گوید

    من هروقت خواب بشقاب پرنده دیدم اون منطقه یک جوان بعلت قتل فوت شده

    1. Moon می گوید

      من پریشب خواب بشقاب پرنده دیدم وامروز شنیدم یکی به قتل رسیده.جواب کسی که گفته بود هروقت خواب بشقاب پرنده میبینه…
      یه لحظه هنگ کردم پیامتو خوندم.

  2. مرتضی می گوید

    من امروز صبح وقت نماز، خواب دیدم یه بشقاب پرنده نورانی تو آسمون پرواز میکرد یکدفعه واژگون شد تو کوچه ما و مردم ریختن که ظاهرا آدماشو نجات بدن و من میخواستم زنگ بزنم آتش نشانی که از خواب پریدم. یعنی کسی قراره بمیره؟

  3. کهکشانی می گوید

    خداروشکر که کسی از بشقاب پرنده پیاده نشد-_-!داخل خواب من :-Xخیلی بشقاب پرنده هاش عجیب بودن و سه تا یا نمیدونم چند تایی بودند که یکیشون قشنگ تو حیاط خونمون ظاهر شد :-)خیلی خواب شفاف و دقیقا انگار واقعی بود و حرفایی که تو خواب زدم و صدای یوفو هنوز توی سرمه (╯﹏╰)و راستش داخل اون خواب داشت یه اتفاق یا پارازیت کهکشانی بین زمین و فضا رخ میداد و به همه مردم هشدار داده شده بود که تو خونه هاشون بمونن و کسی بیرون نیاد ولی من تا هشدارو شنیدم از در اتاق زدم بیرون ( ^_^ )باد و طوفان زیاد شده بود و توی اسمون ستاره های دنباله دار زیادی دیده میشد که دوتاشو دیدم بهم برخورد کردن و تبدیل به دوتا یوفو شدن که هر دوشون نورانی بودن که از وسطشون یکی دیگه ظاهر شد و دقیقا به سمت من اومد =-Oجوریکه جنسشو دیدم شبیه المینیوم بود و اندازه یه ماشین پراید بود :-$چون ظاهر المینیومی براقی داشت انگار نور ازش بازتاب میشد B-)و این عجیب ترین خوابی بود که دیدم و همینطور واقعی ترین خوابم :-\اما یه چیزای توی این خواب عجیب بود که زیادن :-!راستی من علاقه زیادی به کهکشان و یوفو ها و فرازمینی ها دارم شاید بخاطر همین بوده باشه که من همچین خوابی دیدم؟؟ و تو خواب فرکانس های عجیبی بم وارد میشد

  4. مبهوت می گوید

    من تا الان چندین بار خواب بشقاب پرنده و درگیری زمینیا با بشقاب پرنده های جنگی رو دیدم که واقعا فضای وحشتناکی بود و بعد از چند دقیقه اوضاع آروم میشه و از خاب میپرم ولی هنوز تعبیر دقیقی پیدا نکردم هرچند به گفته خیلی از معبر ها گفته شده که نشان از انزوا یا ورود به اجتماع بیش از پیش رو داره ن اینکه بخوام بگم آدم تخیلی هستم؛خیر،ولی من چندین بار بوده که ازین خوابا دیدم ولی هربار شدت درگیریا بیشتر از قبل بوده ؟!!؟!!!

  5. H می گوید

    سلام من امشب یه درخواب یه نوع اجرام آسمانی به شکل بشقاب و نورانی دیدم که حول یک محور دلیری درحال گردش و نزدیک شدن به زمین است اما در نهایت در گوشی از آسمان دیدمش که جمع شده بود پدر حال خاموش شدن بود

ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.