تعبیر خواب تست بارداری منفی و جواب آزمایش بارداری مثبت در خواب

کاملترین تعبیر خواب انجام تست بارداری و مثبت و منفی بودن تست بارداری در سایت تعبیر خواب دعا 786

در این پست از سایت ذکر و دعا و تعبیر خواب doa786.com تعبیر خواب تست بارداری منفی و جواب آزمایش بارداری مثبت در خواب را قرار دادیم . اگر به دنبال تعبیر خواب دیدن تست بارداری زنان و انجام تست بارداری در آزمایشگاه و گرفتن نتیجه و جواب آزامیش و سونوگرافی بارداری و مثبت و منفی بودن تست بارداری هستید این مطلب از سایت دعا 786 را حتما ببینید …

تعبیر خواب تست بارداری مثبت,تعبیر خواب تست بارداری منفی,تعبیر خواب تست بارداری مثبت نی نی سایت,تعبیر خواب تست بارداری مثبت دختر مجرد,تعبیر خواب تست بارداری منفی نی نی سایت,تعبیر خواب تست بارداری دختر مجرد,تست بارداری خانگی,تست بارداری با گلاب,تست بارداری با نمک,تست بارداری با موبایل,تست بارداری با وایتکس,تست بارداری با اثر انگشت,تست بارداری با گلاب نی نی سایت,تست بارداری خانگی با قن,سونوگرافی بارداری نی نی سایت,سونوگرافی بارداری nt,سونوگرافی بارداری خارج از رحم,سونوگرافی بارداری ماه اول,سونوگرافی بارداری چگونه انجام میشود,سونوگرافی بارداری در منزل,سونوگرافی بارداری شبانه روزی,سونوگرافی بارداری دوقلو

تعبیر خواب تست بارداری منفی و جواب آزمایش بارداری مثبت در خواب

تعبیر خواب مثبت بودن تست بارداری,تعبیر خواب نتیجه تست بارداری,تعبیر خواب منفی بودن تست بارداری,تعبیر خواب تست بارداری دیگران,تعبیر خواب مثبت و منفی بودن تست بارداری,تعبیر خواب گرفتن جواب آزمایش و نتیجه سونوگرافی و تست بارداری

تعبیر خواب تست بارداری منفی و جواب آزمایش بارداری مثبت در خواب

تعبیر خواب تست بارداری چیست

به گفته پروفسور یونگ معنی این خواب این است که شما وارد مرحله ی جدیدی از زندگی خود می شوید.

این خواب به شما می گوید که در زندگی خود تغییرات می دهید و ممکن است صاحب شغل جدید شوید.

اگر در خواب دیدید که تست بارداری مثبت بود و شما خوشحال شدید معنی خواب این است که از تغییرات راضی خواهید بود

ولی اگر در خواب دیدید که ناراحت شدید از تغییرات ناراحت می شوید.

دیدن تست بارداری در خواب

اگر در خواب در حال گرفتن تست بارداری (مثلا با بی بی چک) بودید به این معنی است که شما کار و یا ایده جدیدی آغاز کرده اید و در حال امتحان کردن آن کار هستید و مطمئن نیستید که می خواهید آن را ادامه دهید یا خیر .

ولی بسیار دوست دارید که آن کار به نتیجه خوب برسد.

دیدن این خواب معمولا در بین زنانی که به فکر بچه دار شدن هستند و یا به هر دلیلی اصلا دوست ندارند بچه دار شوند ، بسیار رایج است .

به طور کل هرگونه آزمایش در خواب نشانه شک در موردی خاص است.در برخی از موارد دیدن خواب تست حاملگی می تواند نشانه حامله بودن باشد.

اگر ببینید که می خواهید آزمایش بارداری انجام دهید ولی حس خوبی نسبت به آن ندارید می تواند به این معنی باشد که شما در حال تصمیم گیری در مورد مسئله مهمی هستید ولی از ته دل نسبت به انجام ان کار رضایت ندارید.

اگر در خواب ببینید که بی بی چک خریدید ولی از آن استفاده نکردید می تواند به این معنی باشد که شما در مورد موضوعی خاص دودل هستید و می ترسید که با حقیقت روبرو شوید.

اگر از بی بی چک استفاده کردید ولی نتیجه آن را ندیدید به این معنی است که شما اقدامات مهمی در زندگی خود انجام داده اید که هنوز نتیجه آن برای شما مشخص نشده است .

اگر نتیجه تست بارداری مثبت باشد معمولا به این معنی است که شما کار بزرگی انجام داده اید و از نتیجه آن راضی هستید . شما احساس خوبی نسبت به خودتان دارید و مثبت اندیش هستید.

اگر نتیجه بی بی چک منفی باشد می تواند به معنی ترس و نگرانی و حتی ناامیدی شما نسبت به آینده باشد

شما برای رسیدن به یک هدف خاص سخت تلاش می کنید ولی همیشه به در بسته می خورید. احتمال کم کم در حال نا امید شدن و رها کردن موضوع هستید.

تعبیر خواب سونوگرافی بارداری :

این خواب به این معنی است که شما کار و یا رابطه جدیدی آغاز کرده اید و دوست دارید بدانید که نتیجه این کار و یا رابطه چه خواهد بود.

تعابیر دیگر دیدن بارداری در خواب

ابراهیم کرمانی

اگر پادشاهی در خواب ببیند که زنش دختر زاییده است مال و ثروتش زیاد می شود.

معنی دیدن خواب زاییدن دختر توسط مرد انی است که به او غم و اندوه خواهد رسید و باید تلاش کند که رفع بلا کند.

ابن سیرین

اگر هر مرد و زنی در خواب ببیند که شکم او مانند بارداری بزرگ شده است به او از مال و نعمت دنیا فراوان خواهد رسید و هر چه شکمش در خواب بزرگتر باشد معنی خواب این است که نعمت بیشتری به او خواهد رسید.

معنی بارداری و زاییدن دختر در خواب این است که صاحب فرزند پسر می شوید.

معنی بارداری و زاییدن پسر در خواب این است که صاحب فرزند دختر می شوید.

البته امام صادق در تفسیر خواب بالا می فرمایند که که از نسل تو فرزندی به دنیا می آید و سرآمد و بزرگ خاندانت خواهد شد.

امام صادق ع

اگر مجرد باشی و در خواب ببینی که حامله ای معنی خواب این است که به اندازه ای که شکم تو بزرگ شده باشد به تو خیر و برکت می رسد.

اگر در خواب ببینی که حامله هستی و بلافاصله پسری به دنیا بیاوری و در ان لحظه با پسرت صحبت کنی معنی این خواب این است که از دنیا می روی.

اگر در خواب ببینی که دختری به دنیا آورده ای معنی این خواب این است که از نسل تو فرزندی به دنیا می آید که بزرگ خاندانت خواهد شد.

برگرفته از سایت دعاگو

*******************************

بازنشر : سایت دعا 786 سایت بزرگ ذکر و دعا و فال و تعبیر خواب و باستان شناسی

ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.