تعبیر خواب حلقه ازدواج و گم کردن حلقه ازدواج و پیدا کردن حلقه ازدواج

معنی و مفهوم و تعبیر خواب حلقه ازدواج و هدیه گرفتن حلقه ازدواج در سایت دعا 786

در این بخش از سایت ذکر و دعا و تعبیر خواب doa786.com تعبیر خواب حلقه ازدواج و گم کردن حلقه ازدواج و پیدا کردن حلقه ازدواج را قرار دادیم . معنی و مفهوم و تعبیر خواب حلقه ازدواج و هدیه دادن حلقه ازدواج به نامزد و گم شدن و دزدیده شدن حلقه ازدواج و خریدن و فروختن حلقه ازدواج و شکستن حلقه ازدواج …

تعبیر خواب حلقه ازدواج برای زن متاهل,تعبیر خواب حلقه ازدواج در دست چپ دختر مجرد,تعبیر خواب حلقه ازدواج شکسته,تعبیر خواب حلقه ازدواج سیاه,تعبیر خواب حلقه ازدواج در دست چپ,تعبیر خواب حلقه ازدواج نقره,تعبیر خواب حلقه ازدواج سفید,تعبیر خواب حلقه ازدواج در دست راست

تعبیر خواب حلقه ازدواج و گم کردن حلقه ازدواج و پیدا کردن حلقه ازدواج

تعبیر خواب حلقه ازدواج در دست دیگران,تعبیر خواب حلقه ازدواج شکسته,تعبیر خواب خریدن و فروختن حلقه ازدواج,تعبیر خواب گم شدن و مفقود شدن حلقه ازدواج,معنی و مفهوم حلقه ازدواج در خواب

تعبیر خواب حلقه ازدواج

حلقه در رویا نشانه وحدت و تمامیت، ذات بنیادین شخص، ارتباط با هستی و حلقه نامزدی یا ازدواج نمادی از حال و وضع پیوند زوجین است.
تعبیر خواب حلقه ازدواج
لوک اویتنهاو می‌گوید: حلقه ازدواج: دوستی
آنلی بیتون می‌گوید: اگر خواب ببینید حلقه ای به انگشت دارید، نشانه آن است که کارهایی جدید انجام می‌دهید و در به ثمر رساندن آن‌ها توفیق می‌یابید.
تعبیر خواب گم کردن و پیدا کردن حلقه ازدواج
لوک اویتنهاو می‌گوید: گم کردن حلقه ازدواج: دردسر و ناراحتی، رنجش
آنلی بیتون: اگر خواب ببینید حلقه ازدواج خود را جایی گم کرده‌اید، علامت آن است که اندوه فراوانی به زندگی شما راه خواهد یافت.
برايت مى‌گويد: پيدا كردن حلقه ازدواج در خواب، به معناى دلبستگى به جنس مخالف است.
تعبیر خواب هدیه گرفتن حلقه ازدواج
لوک اویتنهاو می‌گوید: هدیه گرفتن حلقه ازدواج: خوشبختی خانوادگی، وفاداری
آنلی بیتون می‌گوید: اگر دختری خواب ببیند از کسی حلقه ای می‌گیرد، نشانه آن است که نگرانی و تردیدی که نسبت به نامزدش دارد متوقف خواهد شد.
تعبیر خواب حلقه گران قیمت
آنلی بیتون می‌گوید: اگر دختری خواب ببیند حلقه ازدواجش پر زرق و برق و درخشان است، علامت آن است که شوهر آینده او مردی وفادار و مهربان خواهد بود.
تعبیر دیدن حلقه ازدواج در دست دیگران در خواب
آنلی بیتون:
اگر در خواب حلقه ازدواج را در انگشت یکی از دوستان یا آشنایان خود ببینید، علامت آن است که اصول اخلاقی را زیر پا می‌گذارند و به تفریحات نامشروع می‌پردازید
اگر در انگشت دیگران حلقه ای ببینید، نشانه آن است که بر خوشبختی شما افزوده خواهد شد و تعدادی دوست تازه خواهید یافت.
تعبیر خواب حلقه شکسته
آنلی بیتون می‌گوید: دیدن حلقه شکسته در خواب، علامت روبرو شدن با مشاجرات و اختلافات است. اگر افراد متأهل چنین خوابی ببینید، نشانه آن است که از همسر خود جدا خواهند شد.
تعبیر خواب در آوردن حلقه ازدواج
لیلا برایت: اگر خواب ببينيد كه حلقه‌ى ازدواجتان را از دست خود درمى‌آوريد، به اين معناست كه كارهاى نادرستى انجام مى‌دهيد.

برگرفته از دعا سایت

************************

بازنشر : سایت دعا 786 سایت بزرگ ذکر و دعا و فال و تعبیر خواب و باستان شناسی

ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.