تعبیر خواب دیدن کف دریا و راه رفتن در کف دریا در خواب و رویا

کاملترین تعبیر خواب کف ردیا و اقیانوس و مرجان در کف دریا در سایت تعبیر خواب دعا 786

در این پست از سایت ذکر و دعا و تعبیر خواب doa786.com تعبیر خواب دیدن کف دریا و راه رفتن در کف دریا در خواب و رویا را قرار دادیم . اگر به دنبال تعبیر خواب کف دریا و اقیانوس و کف رودخانه و شنا کردن در کف دریا و اقیانوس و مردن در کف دریا و دیدن مرجان ها و ماهی ها در کف دریا هستید این مطلب از سایت دعا 786 را حتما ببینید …

تعبیر خواب دیدن کف دریا و راه رفتن در کف دریا در خواب و رویا

تعبیر خواب شنا در کف دریا,تعبیر خواب غواصی در کف دریا,تعبیر خواب دیدن مرجان و ماهی در کف دریا,معنی و مفهوم دیدن کف دریا در خواب و رویا

تعبیر خواب دیدن کف دریا و راه رفتن در کف دریا در خواب و رویا

محمدبن سیرین گوید:

اگر در خواب کف دریا بیند، دلیل منفعت بود از بزرگی.

آنلی بیتون می گوید:

اگر زنی کف دریا را به ماسه های ساحل به خواب ببیند ، نشانه آن است که لذات دنیوی او را از راه راست منحرف می سازد .

کف دریا :

کف دریا (نام علمی: Cuttlebone) بخش مستحکم از ساختار درونی بدن جانداران عضو راسته سپیداجان از راسته سرپایان است. کف دریا معمولاً از سپیداج معمولی به‌دست می‌آید. برخلاف باور عموم که تصور می کنند کف دریا، کف خشک شده آب دریا است اما در حقیقت این ماده سفید رنگ و سبک وزن ستون فقرات جسم خشک شده ماهی است که به نام های مرکب، سرپاور، و خساک شناخته می شود؛ که در عمق دریا زندگی می کند. خوردن آن نیاز زیادی به احتیاط دارد و مصارف خوراکی چندانی ندارد. کف دریا دارای کلسیم بسیار بالا و مواد معدنی است که بیشتر پرورش دهندگان پرنده های زینتی از آن استفاده می کنند.

نحوه تشیکل کف دریا

ماهی های مرکب یکی از گونه های جانوری است که در بسیاری از دریاهای اقیانوسی و خلیج ها پیدا می شود. این ماهی که با نام های سرپاور و همچنین خساک نیز شناخته می شود، یک ماهی بی مهره بوده؛ و به این خاطر ماهی مرکب خوانده می شود که در زمان خطر از خود مرکبی سیاه رنگ تولید می کند. این ماهیان از خانواده اختاپوس ها هستند.

آنچه امروزه پزشکان طب سنتی به عنوان کف دریا می شناسند، در حقیقت غضروفی است که در بدن این ماهی ها وجود دارد. پس از مرگ ماهیان مرکب، تمامی بدن آن ها در آب تجزیه شده و توسط دیگر ماهیان خورده می شود. به جز قسمت غضروفی پشت ماهیان مرکب که که توسط جانداران دیگر خورده نو تجزیه نمی شود و به خاطر سبکی روی آب شناور می شوند. به خاطر سبکی و سفیدی بخش غضروفی ماهیان مرکب، عامه مردم تصور می کنند که این سفیدی ها باید کف دریا باشند. به همین خاطر این نام روی آن ها مانده است! 

برگرفته از سایت دعاگو

*******************************

بازنشر : سایت دعا 786 سایت بزرگ ذکر و دعا و فال و تعبیر خواب و باستان شناسی

ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.