تعبیر خواب زن باردار که زایمان کرده و زن حامله و زن باردار با مرد نامحرم

کاملترین تعبیر خواب زن باردار و زن حامله و باردار شدن زن و زایمان زن باردار و رابطه جنسی با زن باردار در سایت تعبیر خواب دعا 786

در این پست از سایت ذکر و دعا و تعبیر خواب doa786.com تعبیر خواب زن باردار که زایمان کرده و زن حامله و زن باردار با مرد نامحرم را قرار دادیم . اگر به دنبال تعبیر خواب دیدن زن باردار و زن حامله و زایمان و حاملگی زن باردار و بچه دار شدن زن باردار و صاحب پسر و دختر شدن زن باردار و رابطه جنسی زن باردار با مرد نامحرم هستید این مطلب از سایت دعا 786 را حتما ببینید …

تعبیر خواب زن باردار دختر,تعبیر خواب زن باردار دیدن,تعبیر خواب زن باردار در مورد جنسیت جنین,تعبیر خواب زن باردار دوقلو,تعبیر خواب زن باردار نی نی سایت,تعبیر خواب زن باردار پسر,تعبیر خواب زن باردار در حال زایمان,تعبیر خواب زن باردار طلا,تعبیر خواب زن حامله نی نی سایت,تعبیر خواب زن حامله پسر,تعبیر خواب زن حامله امام صادق,تعبیر خواب زن حامله دختر,تعبیر خواب زن حامله که زایمان کرده,تعبیر خواب زن حامله دوقلو,تعبیر خواب زن حامله با لباس مشکی,تعبیر خواب زن حامله مریض,زن بارداری,زن باردار در فال قهوه,زن باردار چی بخوره,زن باردار صبحانه چی بخوره,زن باردار میتواند روزه بگیرد,زن باردار میتونه شربت معده بخوره,زن باردار در جدول,زن باردار کرونا بگیره چی بخوره

تعبیر خواب زن باردار که زایمان کرده و زن حامله و زن باردار با مرد نامحرم

تعبیر خواب دیدن زن باردار,تعبیر خواب زن حامله و باردار,تعبیر خواب رابطه جنسی با زن باردار,تعبیر خواب حاملگی زن باردار,تعبیر خواب زایمان زن باردار,تعبیر خواب بچه دار شدن زن باردار,تعبیر خواب زن باردار با پسر و مرد مجرد

تعبیر خواب زن باردار که زایمان کرده و زن حامله و زن باردار با مرد نامحرم

تعبیر خواب زن حامله و باردار و زایمان زن :

زن باردار به خواب دیدن روبه روشدن با غم و اندوه است. همچنین دیدن بارداری و یا حاملگی در خواب نشانه تلاش فرد برای رسیدن به موقعیت و امکانات بیشتر است.
رشد و بالندگی در درون یک فرد باردار جنینی است که در حال رشد و بالندگی است اما هنوز زمان متولد شدنش فرا نرسیده است.باردار شدن در خواب یک نماد است و وقتی خواب بارداری می بینید در واقع مسئله بچه چندان مطرح نیست بلکه این خواب بیشتر به خود شما مربوط می شود. می توان گفت حامله شدن در خواب نشان می دهد بخشی از خود شما یا جنبه ای از زندگیتان هنوز در مرحله ی رشد و بالندگی است. شاید این خواب اشاره به اندیشه ای باشد که شما مدتی است آن را در ذهن خود می پرورانید اما هنوز آمادگی عرضه آن به اطرافیان خود را ندارید و نمی توانید درباره آن صحبت کنید یا در این باره کاری انجام دهید.مثلاً اگر در خوابتان دو ماهه باردار باشید شاید دو ماه پیش مسئله ای به فکرتان رسیده که هنوز در مرحله پردازش است.
ایده ها یا اهداف نو اگر در خواب ببینید که نوزادی به دنیا آورده اید نشانگر آن است که شما کاری نو را آغاز کرده اید و قرار است تغییری در زندگی تان ایجاد شود. این تغییر ممکن است یک ایده نو، یک پروژه جدید، یک مدل موی متفاوت، یا بینشی جدید به زندگی باشد که خود را به شکل خواب زایمان نشان می دهد.
اگر در خواب دیدید که بچه دار شده اید به سن بچه توجه کنید. مثلاً اگر بچه دو ماهه است، معنایش آن است که دو ماه پیش مسئله مهمی در زندگی شما رخ داده است. همچنین اگر در خواب ببینید که یادتان رفته به بچه غذا بدهید، یعنی باید به هر آنچه که از دو ماه پیش وارد زندگیتان شده، مثلاً پروژه جدید یا هر چیز دیگر، توجه بیشتری بکنید.
شکست یا پشیمانی اگر در خواب ببینید که باردار شدید و بعد بچه سقط شده، یعنی مسئله ای که وقت و انرژی فراوانی برای آن صرف کرده اید، نتیجه مطلوب نداشته است. همچنین خواب سقط دیدن می تواند به این معنا باشد که قصد داشتید کار جدیدی را شروع کنید اما از آن منصرف شده اید. خواب بارداری را چگونه باید تعبیر کرد؟
دیدن حاملگی خودتان: همان‌طور که قبلا گفتیم در اکثر موارد خواب مربوط به حاملگی بازتاب جنبه‌ی خاصی از خودتان است که در آن لحظه در حال رشد است. ممکن است این خواب‌ها نشانه‌ی برخی جوانب زندگی‌تان باشد که در حال عبور از فرایند تغییرات بزرگ است. اگر در خواب دیدید که حامله هستید، می‌تواند به این معنی باشد که ایده‌ای جدید یا پروژه‌ای جدید خلق شده‌است. هم‌چنین خانم‌های باردار اغلب خواب حاملگی‌شان را می‌بینند. در این صورت این خواب‌ها نشانه‌ی اضطراب و ترس‌های مربوط به حاملگی‌شان است. پژوهش‌ها نشان داده‌است که اگر یک خانم در سه ماهه‌ی اول بارداری باشد احتمالا خواب گل، حیوانات کوچک یا میوه‌ها را می‌بیند. پژوهشگران پی برده‌اند که زنان باردار در سه ماهه‌ی دوم بارداری معمولا خواب می‌بینند نوزادی به دنیا آورده‌اند که انسان نیست. در این دوره از بارداری معمولا زنان نگران سلامت نوزادشان هستند. هم‌چنین به این فکر می‌کنند که آیا مادر خوبی خواهندبود یا نه. در سه ماهه‌ی سوم بارداری زنان معمولا خواب حیوانات بزرگ‌تر را، مانند فیل یا دایناسور، می‌بینند. زنان باردار اغلب درباره‌ی جنسیت نوزادشان خواب می‌بینند. این خواب بازتاب دل‌مشغولی آن‌ها در درباره‌ی جنسیت فرزندشان است. هم‌چنین اگر قصد دارید در زندگی واقعی باردار شوید، عادی است خواب حاملگی ببینید. ولی اگر باردار نیستید و خواب بارداری می‌بینید، معنی‌اش این است که از برخی وظایف جدید در زندگی‌تان می‌ترسید.
دیدن حاملگی فردی دیگر :اگر در خواب‌تان دیدید که فرد دیگری حامله است، معنی‌اش این است که می‌خواهید به این فرد نزدیک‌تر شوید. اگر مردی خواب ببیند که نامزدش حامله است، معنی‌اش این است که رابطه‌شان در وضعیت بحرانی است. آن‌ها دیگر اهداف مشترکی ندارند و ممکن است در آینده‌ی نزدیک جدا شوند.
دیدن سقط جنین ناخواسته: اگر خواب ببینید فرزندی که در راه داشتید در حال مردن است، نشانه‌ی بدی است. معنی‌اش این است در پروژه‌ای که تلاش زیادی برایش کرده‌اید موفق نمی‌شوید. برنامه‌هایتان تحقق نمی‌یابد اما باید قوی و مثبت بمانید. شاید خواب دیدن درباره‌ی نوازدتان استرس‌آور باشد. اما این خواب‌ها در اکثر موارد تعبیر منفی ندارد. این خواب‌ها معمولا به این معنی است که شما سردرگم هستید و از تغییرات جدیدی که در زندگی‌تان در حال روی دادن است می‌ترسید. اگر باردار هستید و خواب دیدید که جنین‌تان را از دست داده اید، فقط بازتاب اضطراب شما است، پس لازم نیست نگران باشید.
دیدن آزمایش حاملگی: اگر خواب آزمایش حاملگی دیدید، معنی‌اش این است که فاز جدیدی در زندگی‌تان شروع شده‌است. ممکن است یک رابطه‌ی جدید یا شغل جدید باشد. یک امتحان نشان خواهدداد برای تغییراتی که در زندگی‌تان رخ می‌دهد آماده هستید یا نه.
. دیدن سونوگرافی بارداری: اگر خواب دیدید که در حال سونوگرافی بارداری هستید، این خواب به یک فاز جدید در زندگی‌تان اشاره دارد. شاید به زودی در زندگی واقعی باردار شوید یا شغل جدیدی پیدا کنید. هم‌چنین ممکن است پروژه‌ی جدیدی را شروع کنید که در دوره‌ی پیش رو موفقیت زیادی به همراه داشته‌باشد.
دیدن سقط جنین عامدانه: اگر خواب دیدید که جنین خود را از بین بردید، معنی‌اش این است که رشد خودتان به بن‌بست رسیده‌است. شما بسیار می‌ترسید و گیج شده‌اید و نمی‌توانید فاز جدیدی را در زندگی‌تان شروع کنید. هم‌چنین زنانی که قبلا در زندگی واقعی‌شان سقط جنین عمدی داشته‌اند ممکن است اغلب خواب آن را ببینند. این زنان به این شیوه در حال بهبودی از آسیبی هستند که در بیداری از آن جان سالم به در برده‌اند. شاید این خواب برای زنان هشداری باشد تا بیش‌تر مراقب سلامتی‌شان باشند.
اگر خواب دیدید که فرد دیگری جنین‌اش را از بین برده‌است، معنی‌اش این است که رابطه‌تان با این فرد خیلی خوب نیست. اگر خواب دیدید نامزدتان جنین‌اش را سقط کرده‌است، معنی‌اش این است که رابطه‌تان در حال پیشرفت نیست. اگر فردی را که در خواب‌تان در حال سقط جنین است نمی‌شناسید، معنی‌اش این است که این خواب بازتاب نظر شخصی شما درباره‌ی سقط جنین است.
اگر در خواب دیدید که فردی در اثر سقط جنین مرده‌است، نشانه‌ی آن است که در حال انجام دادن کارهایی هستید که نباید انجام دهید. شما در بیداری رویکردی اشتباه نسبت به یک مشکل در پیش گرفته‌اید. باید رویکردتان را تغییر دهید تا اوضاع بهتر شود.
دیدن این‌که در راه بیمارستان هستید:اگر خواب ببینید که در راه بیمارستان هستید و به زودی زایمان می‌کنید، نشانه‌ی آن است که در زندگی واقعی نمی‌خواهید زیر بار مسئولیت بروید. شما از رویارویی با مشکلات و حل کردن آن‌ها اجتناب می‌کنید. ولی اگر واقعا باردار هستید این خواب فقط بازتاب اضطراب شما برای زایمان است.
تعبیر خواب بارداری مادرتان:اینکه خواب ببینید مادرتان باردار است هشداری جدی درباره‌ی یک وضعیت خطرناک یا بسیار بد است. همچنین می‌تواند به معنی آن باشد که مادرتان ممکن است به شدت مریض شود یا حتی مرگ او را از پا در بیاورد.
خواب انتظار برای باردار شدن: اینکه خواب ببینید در انتظار بارداری هستید نشانه‌ی بلوغ شما است. شما دوره‌ای از رشد شخصی فزاینده را تجربه می‌کنید و آرزو دارید چیزهایی را امتحان کنید که مهمتر هستند و ارزش پیگیری‌تان را در این مرحله از زندگی داشته باشند.
خواب ببینید همسرتان باردار است: اینکه خواب ببینید به باردار شدن همسرتان پی می‌برید یا کسی خبر آن را به شما می‌دهد به معنی آن است که او به شما در کاری یا مسئله‌ای که در حال حاضر روی آن کار می‌کنید یا مشکلاتی در آن زمینه دارید کمک و یاری خواهد کرد. این کمک می‌تواند شامل مشاوره گرفتن، حضور و کمک فیزیکی در صورت لزوم باشد.
خواب حمام کردن به وقت بارداری: برای زنانی که در حال حاضر باردار هستند یا به تازگی باردار می‌شوند، حمام کردن در خواب نشانه‌ی بسیار بد شگونی در رابطه با دشواری‌ها یا پیچیدگی‌های مربوط به بارداری است. این چالش‌ها می‌تواند به سقط جنین یا زایمان زودرس منجر شود که هر دو مادر و کودک را در وضعیتی پر مخاطره قرار می‌دهد. به علاوه، شدت مشکلات می‌تواند افزایش یابد اگر که خواب حمام کردن برای مادر آینده مدام تکرار شود.
خواب اژدها برای زن باردار: زنان بارداری که خواب اژدها می‌بینند به خوبی دلالت بر آینده‌ی کودکی دارد که در شکم دارند. این خواب یعنی آن‌ها قرار است فرزندی با آینده‌ای درخشان به دنیا بیاورند. شاید این فرزند به چهره‌ای تاثیر گذار و مورد احترام یا شخصیتی معروف تبدیل شود. هر رشته و زمینه‌ای که آن کودک بعدها در دوران بزرگسالی انتخاب کند، دیدن این خواب دلالت بر آن دارد که طفل به دنیا آمده در یادها خواهد ماند.
خواب ستاره دیدن برای زنان باردار: برای زن باردار، خواب ستاره دیدن نشانه‌ای از انتظار بیش از یک نوزاد را داشتن از بارداری است. همین تفسیر حتی برای زنانی که قصد دارند باردار شوند نیز صدق می‌کند. به جای داشتن یک فرزند می‌توانند انتظار به دنیا آوردن دوقلو، سه قلو یا حتی چهارقلو را داشته باشند. بنابراین، ستاره‌ها در این خواب نماد رمز و رازهای زندگی هستند و نشان می‌دهند که همه چیز را نمی‌شود کنترل کرد و بعضی چیزها از قدرت انسان‌ها خارج است. گاهی غافلگیری‌ها می‌توانند شما را خوشحال کنند.
تعبیر خواب بارداری و احساس حرکت کردن جنین: بسته به نمادهای دیگری که در خواب می‌بینید، بارداری می‌تواند به اثر یا پیامدی منفی داشته باشد که در عالم واقع با آن روبرو خواهید شد. در چنین حالتی، احساس تکان خوردن جنین به معنی هشداری برای شما است. ممکن است برای تغییر چنین سرنوشت شومی یا پیمودن مسیری کاملا متفاوت فرصت داشته باشید.
خواب پسری و دختری را حامله بودن:دانستن جنسیت نوزاد در هنگام بارداری و در خواب اغلب به معنی آن است که نقشه‌های شخص بیننده‌ی خواب به آرامی رنگ واقعیت به خود می‌گیرند. ممکن است برای پرورش یک ایده‌ی کسب و کاری برنامه ریزی کرده باشید و این خواب به رشد مثبت شما در این زمینه اشاره دارد. جنسیت نیز ممکن است به نگرش شما نسبت به پسر یا دختر ربط داشته باشد. شاید دختر به معنی آن باشد که پیشه‌هایی زنانه در پیش گرفته‌اید یا بر عکس. در حالی که اگر در واقعیت هم باردار باشید، آن وقت این خواب احتمالا بازتابی از کنجکاوی و هیجان شما درباره‌ی دانستن جنسیت و نهایتا دیدار نوزادتان باشد.
تعبیر خواب بارداری و بی خانمان بودن:این که در خواب خود را بی خانمان و باردار ببینید می‌تواند از ناامیدی‌های پیش رو در زمینه‌ی زندگی شخصی یا وضعیت خانوادگی‌تان حکایت داشته باشد. اگر به دنبال نقل مکان هستید یا اخیرا مکان زندگی‌تان را عوض کرده‌اید، این احتمال وجود دارد که پول‌تان تا آن حدی که انتظار دارید زیاد نخواهد شد یا اینکه ملکی که روی آن سرمایه گذاری کرده‌اید با مشکلاتی جدی روبرو است. در زمینه‌ی روابط، نمادی مشابه دارد که ممکن است حاکی از بعضی مشکلات پنهان باشد که مانع از با هم بودن شما و نیمه ‌ی گمشده‌تان می‌شوند.
حسادت در خواب به حامله بودن دوستم:خواب حسادت به حاملگی دوست، چه در واقعیت او حامله باشد یا نباشد، می‌تواند بازتابی از ناراحتی‌تان در مورد انتخاب یا تصمیم جدیدی باشد که اخیرا در زندگی گرفته است. به عبارتی، بارداری‌اش نشان دهنده‌ی اراده و توانایی او برای اثبات خودش است که شما آن را به عنوان یک مزاحمت یا حتی تهدید می‌انگاشته‌اید. ممکن است نیاز داشته باشید زمان بگذارید و ببینید چرا دوست دارید کاری را انجام دهد که از او می‌خواهید انجام دهد. اگر به استفاده از او به جای درک انگیزه‌هایش بیشتر علاقمند باشید، ممکن است نشانه ی آن باشد که آنقدرها که فکر می‌کنید دوست او نیستید.
اگر زنی باردار خواب گواوا ببیند: برای زنان باردار، خواب میوه‌ی گواوا را دیدن پیش گویی شادمانی و رضایت از زایمانی است که در پیش دارند و همچنین آینده‌ی فرزندشان. در بعضی موارد، این نماد فقط به فرایند زایمان اشاره دارد، یعنی احتمالا وقتی آمادگی اش را داشته باشید زایمان‌تان انجام خواهد شد و پزشکان و پرستاران خوشبختانه به خواسته‌های شما در مورد سبک زایمان و روند تولد نوزاد احترام خواهند گذاشت. گاهی این تصویر با امیدها و رویا‌هایی که والدین برای فرزندشان دارند مرتبط است. اسن تعبیر می‌گوید که پسر یا دختر آینده‌ی شما به تمام آنچه فکر می‌کنید خواهد رسید و باعث شادمانی شما خواهد شد.
خواب یک ماهه باردار بودن:تازه پی بردن به بارداری در عالم خواب نمادی منفی است که نشان دهنده نارضایتی فزاینده‌ی شما درباره‌ی جنبه‌ای از زندگی‌تان است. درست همان طور که بارداری در اوایل با نفخ و حالت تهوع همراه است، دیدن چنین خوابی نشان از آغاز نارضایتی و احساس نارحتی‌تان دارد. اگر می‌خواهید از داشتن احساس ناراحتی اجتناب کنید، ممکن است لازم باشد تغییری در روال برنامه‌های‌تان ایجاد یا رویکردی متفاوت را برای کنترل اوضاع و امور جاری و مهم زندگی‌تان اتخاذ کنید.
تعبیر خواب بارداری بدون داشتن شکم: موقعی که حامله هستید اگر خواب ببینید که شکم‌تان چندان معلوم نیست، مثل وقتی که در خواب به پزشک مراجعه می‌کنید و می‌فهمید سه ماهه باردار هستید اما هنوز هیچ نشانه‌ای از حضور بچه در شکم نسبتا صاف‌تان نیست، در واقعیت معنی کاملا متضادی خواهد داشت. این خواب می‌تواند پیش گویی بارداری سالم و زایمانی بی دردسر برای شما باشد. این خواب می‌تواند تمام نگرانی‌ها یا اضطراب‌های بی اساس‌تان در رابطه با بارداری و زایمان را بر طرف کند. آرام باشید و از سفری که به سوی مادر شدن پیش گرفته‌اید لذت ببرید.
تعبیر خواب بارداری برای یک دختر مجرد:برای زن مجرد یا ازدواج نکرده، خواب حاملگی به وجود ایده‌ای یا جنبه‌ای از وجود شخص اشاره دارد که در حال رشد و تکامل است. به عنوان مثال، ممکن است در حال پرورش مهارت‌های اجتماعی‌‌تان باشید یا در شغل‌تان در حال پیشرفت باشید. این می‌تواند اشاره‌ای به مخاطره کسب و کاری نیز باشد که آماده‌ی راه اندازی آن هستید. شما می‌توانید برای شروع کسب و کار سرمایه‌ی لازم را به دست آورید یا ممکن است ایده‌ای برای یک کسب و کار پر رونق به ذهن‌تان خطور کند.
خواب خورشید برای زن باردار:زنان بارداری که خواب خورشید می‌بینند، به عنوان مثال هنگامی که درون یک قایق یا در یک سفر دریایی یا در تابستان بر روی دریاچه‌ باشند، می‌تواند نشان از به دنیا آوردن نوزاد دختر باشد. خورشید گرم و طلایی نماد پرتوی از آفتاب است که این نوزاد دختر به زندگی تان خواهد تاباند. همچنین می‌تواند نشانه‌ای از خوشبینی‌تان درباره‌ی آینده‌ای باشد که به عنوان مادر، همسر،‌ و در کل یک زن پیش رو دارید. همچنین به شادمانی و حضور با محبت شما در بزرگ کردن فرزندتان اشاره دارد. به رغم دشواری‌های بزرگ کردن یک فرزند دختر، همچنان بارقه‌ّهای شادمانی و امید در زندگی‌تان تلالو خواهد داشت.
خواب حامله شدن بر اثر مورد تجاوز قرار گرفتن:هرچند خوابی از این دست به خاطر معنا و مفهوم مورد تجاوز قرار گرفتن به ظاهر منفی به نظر می‌رسد، اما منابع تعبیر خواب ما روشن می‌سازد که خواب باردار شدن بعد از تجاوز جنسی به معنی آن است که دوران سختی را در زندگی گذرانده‌اید اما این وضعیت به شدت در شرف بهبود پیدا کردن است. چنین خوابی همچنین می‌تواند نشانه‌ی آن باشد که دانشی مهم به دست آورده‌اید یا مهارتی جدید را آموخته‌اید که می‌تواند در رسیدن شما به وضعیتی با ثبات‌تر و رضایت‌بخش‌تر در زندگی کمک کند.
تعبیر خواب بارداری و درد کشیدن:اندازه‌ی جنین در خواب فقط می‌تواند بازتابی ناخوداگاه از تمایلی باشد که به فرزندآوری دارید، اما وجود درد را شاید بتوان به عنوان ترس‌تان از گذراندن زایمان قلمداد کرد. این ترس می‌تواند به خاطر آن باشد که شریک زندگی یا همدمی ندارید، یا اگر در زندگی‌تان حضور دارد، از چنین تصمیمی استقبال نمی‌کند یا نسبت به احساسات‌تان بی‌تفاوت است.
تعبیر خواب بارداری و در شرف زایمان بودن:خواب زایمان کردن در کل نشان دهنده‌ی تغییرات عمده‌ای است که در پیش رو دارید یا احتمالا مسائل مهمی که حل می‌شوند. همچمنین ممکن است به چیزی ربط داشته باشد که برای مدت زمانی طولانی به حذف‌شان از زندگی‌تان فکر کرده‌اید، چیزهایی مانند شرارت‌ها، عادات بد یا اعتیاد. برای دخترها و زنان جوان این خواب می‌تواند نشانه‌ی بحث‌ها و اختلاف‌نظرهایی در مورد بعضی مسائل رایج با سایرین باشد.
تعبیر خواب بارداری و نخواستن این بارداری:در بافتار خوابی که توصیف می‌کنید، احساسی که درباره‌ی حاملگی دارید می‌تواند نشان دهنده‌ی تغییری بزرگ در رابطه‌تان با نامزدتان باشد. این خواب می‌تواند معانی و تعابیر مثبتی داشته باشد، مانند پیشبرد رابطه‌ای که در حال حاضر دارید به مرحله‌ای جدید.
خواب برگشتن به دبیرستان و باردار بودن: خواب بازگشتن به دوران دبیرستان نشانگر انرژی منفی در زندگی‌ کنونی‌تان است، و نشان می‌دهد که شما حسرت سادگی دوران گذشته را دارید. این ایده با تصویر باردار بودن در خواب نارضایتی و ناراحتی را به روابط‌تان با همدم یا پارتنرتان ارتباط می‌دهد. این شخث احتمالا باعث استرس و ناراحتی زیادی در زندگی‌تان شده است. ممکن است لازم باشد بررسی کنید و ببینید آیا وجود این شخص همچنان در زندگی تان ارزشمند است یا نه، و در صورت لزوم ، خودتان را از این وضعیت ناخوشایند بیرون بکشید و ارتباط‌تان را با شخص مورد نظر به هم بزنید و سعی کنید زندگی جدیدی را با اتکا به توانمندی‌های خودتان آغاز کنید.

تعبیر خواب به روایت منوچهر مطیعی تهرانی

دیدن زن حامله در خواب مواجه با گناه و بار غم است.

اگر در خواب ببینید که همسرتان حامله شده است تکلیفی شاق و سنگین بر شما محول می‌گردد که انجامش دشوار و قبولش نامطلوب است که دوست ندارید آن کار را انجام بدهید و اگر هم به اجبار و تکلیف بخواهید بسیار سخت و توان فرس است.

اگر احیاناً در خواب احساس کنید که خودتان حامله شده‌اید غمی برای شما می‌رسد که به اندازه حمل جنین طول می‌کشد البته این تعبیر برای زنان است.

اگر در کوچه ببینید که زن حامله‌ای می‌گذرد خبر ناخوشایندی به شما می‌رسد.

تعبیر خواب به روایت کتاب ابن سیرین

اگر بيند كه شكم او بزرگ شده بود چون زنان حامله، دليل كند كه او را مال و نعمت دنيا حاصل گردد و هر چند كه شكم بزرگ‌تر بيند، مال دنيا بيشتر بود.

تعبیر خواب به روایت آنلی بیتون

اگر زنی خواب ببیند حامله است، علامت آن است که با شوهر خود زندگی آسوده ای نخواهد داشت و صاحب فرزندانی مطیع نخواهد گردید.
اگر دختری باکره و پاکدامن خواب ببیند حامله شده است، علامت آن است که به بدبختی و رسوایی کشیده خواهد شد.
اگر زنی باردار خواب ببیند که حامله است، نشانه آن است که زایمانی راحت و بی خطر خواهد داشت.

تعبیر خواب به روایت لیلا برایت

اگر مردی در خواب ببیند که حامله است، به پول و ثروت فراوانی می‌رسد.

تعبیر خواب به روایت کرمانی

اگر فرزند نابالغ خود را حامله بيند، دليل كه اگر پسر بود، پدرش را نعمت و مال حاصل گردد و اگر بيننده‌ى خواب دختر بود، مادرش را نعمت و مال حاصل شود.
در ادامه دیدن رویاهای مربوط به بارداری، رویای زایمان و وضع حمل نیز در بین زنان بسیار رایج است.

تعبیر خواب به روایت تام چت ویندرا

تعبیر حاملگی زندگی پر بار تازه است.

اگر کسی در خواب حیوان یا انسانی حامله ببیند و یا خواب بیننده زن خود را حامله ببیند تعبیرش به این طریق است که در آرزوی زندگی تازه ای به سر می‌برد که پر از مایه‌های امید و امکانات نیکو باشد.

خواب دیدن حاملگی به هر صورت مقدمه ای است بر تلاش فردی که برای رسیدن به موقعیت و امکانات بیشتر سعی می‌کند و چنین خوابی که خودش طالع است نیروی قوی پا نهادن و پیش رفتن در راهی را که آرزویش وجود دارد ایجاد می‌کند.

تعبیر خواب به روایت گوستاو یونگ

خواب دیدن اینکه شما حامله هستید نمادی از جنبه‌ای از خودتان یا جنبه‌ای از زندگی شخصی تان است که در حال رشد و توسعه است.

شما ممکن است آماده‌ی صحبت در مورد آن یا اقدام کردن در مورد آن نباشید.

حامله بودن در خوابتان ممکن است بیانگر تولد یک ایده، جهت، پروژه یا هدف جدید باشد.

خواب دیدن اینکه شما نفهمیدید که حامله بودید بیانگر این است که شما چیزی را انکار می‌کنید. شما تمایل دارید که چیز‌ها را تا زمانی که درست جلوی چشم شما ظاهر نشود انکار کنید و نادیده گیرید.

تعبیر دیگر این است که اگر شما تلاش می‌کنید حامله شوید (برای حامله شدن اقدام می‌کنید) پس خواب ممکن است تعبیر یک آرزو (انجام یک خواسته) باشد.

اگر شما تلاش نمی‌کنید که حامله شوید، اما خواب میبینید که هستید پس، این نمادی از ترس از مسئولیت‌های جدید است.

خواب دیدن اینکه شما حامله هستید و بچه‌ای مرده درون شکمتان دارید بیانگر پروژه ایست که تلاش زیادی برایش کشیده اید و الان از هم پاشیده است و به آرامی رو به زوال است. هیچ چیز آنطور که پیش بینی کرده اید کار نمی‌کند

خواب دیدن اینکه کس دیگری حامله است بیانگر این است که شما ارتباط نزدیک تری با این فرد تجربه می‌کنید

تعبیر خواب اینکه دوست دختر یا فرد مهم زندگی تان، از کس دیگری، حامله است، بیانگر این است که فرد مهم زندگی تان، به سمت جهتی متفاوت از چیزی که پیش بینی کردید حرکت می‌کند. دو تای شما دیگر اهداف مشترک با هم به اشتراک نمی‌گذارید

اگر شما واقعا حامله اید و این خواب را می‌بینید، پس بیانگر نگرانی شما در مورد حاملگی است.

اگر شما در سه ماهه‌ی اول حاملگی تان هستید، خواب‌های در مورد مخلوقات ریز، حیوانات ریز و پشمالو، گل هاع میوه‌ها و آب میبینید.

در سه ماهه‌ی دوم، خواب ها، بازتابی از نگرانی در مورد مادر خوب بودن و نگرانی در مورد مشکلات احتمالی تولد بچه (زایمان) می‌باشد.

خواب‌های به دنیا آوردن یک بچه غیر انسان، در طول این دوره بارداری رایج است. نهایتا، در سه ماهه‌ی سوم، خواب‌ها شامل کارگری و زحمت کشیدن، مورد حمله واقع شدن یا اینکه چیزی برای بچه اتفاق می‌افتد می‌باشد. هرچقدر بچه‌ی شما تغییر می‌کند و بزرگ می‌شود، خواب‌های وال، فیل و دایناسور و دیگر حیوانات بزرگتر ممکن است در این مرحله از بارداری تان به سراغتان آید.
اگر حامله اید و خواب جنسیت بچه را می‌بینید، پس خواب، بازتابی از تمایل بیداری شما در مورد جنسیت بچه است. طبیعی است که این دغدغه را داشته باشید که آیا پسر دارید یا دختر. در حقیقت وقتی دیگران می‌فهمند که شما حامله اید، می‌پرسند که پسر است یا دختر. شواهدی وجود ندارد که خواب می‌تواند جنسیت بچه را به شما بگوید.
خواب دیدن اینکه تست بارداری می‌دهید بیانگر این است که وارد فاز جدیدی در زندگی تان می‌شوید (یک شغل، رابطه‌ی جدید و غیره) شما حس می‌کنید که امتحان می‌شوید که آیا برای این تغییرات آماده هستید یا خیر. تعبیر دیگر این است که این خواب ممکن است به معنای دقیق این مساله و مربوط به نگرانی شما در مورد حامله شدن باشد.

برگرفته از سایت دعاگو

*******************************

بازنشر : سایت دعا 786 سایت بزرگ ذکر و دعا و فال و تعبیر خواب و باستان شناسی

ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.