تعبیر خواب زیلو و جمع کردن زیلو – تعبیر زیلوی پهن شده در خواب

معنی و مفهوم و تعبیر خواب زیلو و خریدن زیلو و پهن کردن زیلو در سایت دعا 786

در این پست از سایت ذکر و دعای doa786.com تعبیر خواب زیلو و جمع کردن زیلو – تعبیر زیلوی پهن شده در خواب را قرار دادیم . معنی و مفهوم و تعبیر خواب زیلو و جمع کردن زیلو و پهن کردن زیلو و شستن زیلو و کثیف شدن زیلو …

تعبیر خواب زیلو و جمع کردن زیلو - تعبیر زیلوی پهن شده در خواب

تعبیر خواب زیلو و جمع کردن زیلو – تعبیر زیلوی پهن شده در خواب,تعبیر خواب خریدن زیلو,تعبیر خواب شستم و پهن کردن زیلو,معنی و مفهوم زیلو در خواب

تعبیر خواب زیلو و جمع کردن زیلو – تعبیر زیلوی پهن شده در خواب

امام صادق علیه السلام می فرمایند:
دیدن زیلو در خواب بر شش وجه است.
اول: ساختگی کار مردم (درست شدن کار انسان).
دوم: درازی عمر.
سوم: رزق و روزی.
چهارم: عز و دولت و کامرانی.
پنجم: دشواری عیش وسختی زندگی و معاش.
ششم: گناه و امانت که بر گردن شخص جمع شود.
منوچهر مطیعی تهرانی گوید:
زیلو در خواب ما یملک است و انتفاع و تمتعی است که از تملک چیزی می بریم. به زبان دیگر زیلوی ما کار ماست. زندگی ما است و ما یملک ما و چون گشوده و گسترده باشد خواب می گوید کار با مراد پیش می رود و زندگی به دل خواه جریان می یابد و بر آن چه داریم و گرد آورده ایم مسلط می باشیم. بخصوص اگر بر زیلوی گسترده نشسته باشیم .
تعبیر خواب زیلوی جمع شده
منوچهر مطیعی تهرانی گوید:
اگر کسی در خواب ببیند زیلوی خویش را جمع کرد یا لوله کرد و کناری نهاد نشان آن است که عمر خویش را تباه و تمام کرده و روزگارش به سر رسیده و این در خواب خبر از پایان عمر می دهد ولی اگر بیننده خواب ببیند که زیلوئی نو و تمیز و پاکیزه را گسترد و بر آن نشست خوابی است نیکو و خبر از کامیابی یافتن دولت می دهد.
اگر در خواب زیلوئی ببینید که جمع کرده و تا شده است و در عالم خواب بدانید که آن زیلو به شما تعلق دارد خواب شما خبر می دهد که آسیب پذیر شده اید و حقی از شما ضایع می گردد و مالی را از کف شما بیرون می برند ولی اگر آن زیلوی جمع و تا شده به شما تعلق نداشته باشد خواب شما می گوید که به حال کسی مسلط می شوید و درباره کسی حق داوری پیدا می کنید.
جابر مغربی می‌گوید:
تعبیر جمع کردن زیلو مردن و از دنیا رفتن می‌باشد
ابن سیرین می‌گوید:
تعبیر زیلوی جمع شده، کاهش عمر و فقر و تنگدستی می‌باشد.
اگر ببینی زیلو را جمع کردی و در گوشه‌ای از خانه قرار داده‌ای، یـعـنـی عزت و بهره‌مندی خودت را از بین می‌بری.
اگر ببینی زیلو را جمع کرده‌ای و به کسی داده‌ای، یـعـنـی از دنیا خواهی رفت
تعبیر خواب زیلوی پهن شده
منوچهر مطیعی تهرانی گوید:
اگر ببینید اتاق های خانه خویش را با زیلو فرش کرده اید زندگی شما با آبرومندی می گذرد و رفاه نسبی خواهید داشت و اگر در خواب ببینید که اتاق های شما جائی زیلو است و جائی فرش های گران بها خواب شما آگاهی می دهد که با زیاد خواهی آبرو و موقعیت خویش را به خطر خواهید افکند.
معبران قدیمی نوشته اند:
اگر زیلو باز باشد دلیل است که عیش و روزی بر بیننده خواب فراخ و میسر می شود و این تعبیر کاملا درستی است.
ابن سیرین می‌گوید:
تعبیر زیلویی که پهن شده است، عمر طولانی و سر و سامان گرفتن و ساختگی کار می‌باشد، و هر چه زیلو درازتر باشد، تعبیرش بهتر است.
جابر مغربی می‌گوید:
اگر ببینی زیلوی نو به تو داده‌اند یا اینکه آنرا خریده‌ای و در خانه پهن کرده‌ای، یـعـنـی بخت و اقبال تو خوب می‌شود و به بهره‌مندی می‌رسی و عمرت طولانی می‌شود (زیرا تعبیر پهن کردن زیلو عمر طولانی است) .
تعبیر خواب زیلو سوراخ
منوچهر مطیعی تهرانی گوید:
زیلوی سوراخ خبر از بیماری همسر بیننده خواب می دهد و همچنین زیلوی سوخته و سوراخ شده می گوید که با همسر خود نقار و کدورت خواهید یافت یا مال خود را تباه می کنید و به خودتان زیان می رسانید.
تعبیر خواب زیلو نازک و بزرگ
منوچهر مطیعی تهرانی گوید:
اگر در خواب زیلوئی ببینید آن قدر دراز که ندانید انتهای آن به کجا می رسد و ختم می شود آرزوی محال می کنید و توقع انتظار شما پیش از استحقاق و لیاقت شما می باشد.
ابن سیرین می‌گوید:
اگر ببینی زیلوی بزرگ و نازکی داری، یـعـنـی رزق و روزی تو زیاد و گسترده خواهد بود ولی عمرت کوتاه می‌باشد.
اگر ببینی روی زیلوی کوچکی نشسته‌ای ولی آن زیلو در زیر تو درازتر شده است، یـعـنـی معاش و معیشت و رزق و روزی تو بیشتر می‌شود.
تعبیر خواب زیلو کلفت
جابر مغربی می‌گوید:
اگر ببینی زیلوی کلفت و تمیز داری، یـعـنـی نعمت تو بیشتر می‌شود.
ابن سیرین می‌گوید:
اگر ببینی زیلوی کوچک و کلفتی داری، یـعـنـی در رزق و روزی خودت دچار تنگنا و کمبود می‌شوی ولی عمر تو طولانی خواهد بود
تعبیر خواب زیلو خریدن
جابر مغربی می گوید:
اگر بیند زیلوی نو بدو دادند یا بخرید و در خانه بگسترد، دلیل است دولت و اقبال یابد و عمرش دراز شود، زیرا که گستردن زیلوی درخواب، دلیل بر درازی عمر بود و در نوشتن آن، دلیل بر سپردن عمر کند.
تعبیر خواب زیلو کهنه
جابر مغربی می‌گوید:
اگر ببینی زیلوی کهنه و پاره پهن کرده‌ای، یـعـنـی زندگی و عمر خود را با تلخی طی می‌کنی و در معاش و معیشت و گذران زندگانی دچار کمبود و تنگنا خواهی شد.
تعبیر خواب زیلو تمیز و پاکیزه
منوچهر مطیعی تهرانی گوید:
اگر ببینید که زیلوئی تمیز و پاکیزه دارید روزگار به شما روی خوش نشان می دهد ولی اگر زیلو چرکین و کثیف باشد روزگار بیننده خواب به سختی می افتد و زندگی اش چهره زشت خود را می نمایاند. جمع کردن زیلو در خواب خوب نیست .

منبع : سایت دعاگو

************************

بازنشر : سایت دعا 786 سایت بزرگ ذکر و دعا و فال و تعبیر خواب و باستان شناسی

ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.