تعبیر خواب پتک و زدن پتک – تعبیر دیدن پتک آهنی در خواب

کاملترین تعبیر خواب پتک و پتک زدن در سایت دعا 786

در این بخش از سایت ذکر و دعا و تعبیر خواب doa786.com تعبیر خواب پتک و زدن پتک – تعبیر دیدن پتک آهنی در خواب را قرار دادیم . معنی و مفهوم و تعبیر خواب پتک و خریدن پتک و پتک آهنی و شکستن پتک و پتک شکسته و خراب و کوبیدن پتک به دیوار و زمین …

تعبیر خواب پتک و زدن پتک - تعبیر دیدن پتک آهنی در خواب

تعبیر خواب پتک کوبیدن,تعبیر خواب پتک فلزی,تعبیر خواب پتک زدن به دیوار و زمین,معنی و مفهوم دیدن پتک در خواب و رویا

تعبیر خواب پتک و زدن پتک – تعبیر دیدن پتک آهنی در خواب

اگر کسی ببیند که پتکی داشت و یا کسی به وی داد، با شخص بزرگی صحبت خواهد کرد و از وی منفعت یابد. اگر ببیند که پتک او ضایع شد، دلیل که از صحبت مهتری جدا گردد.

پُتک نوعی چکش است که معمولاً از چوب ساخته می‌شود.معمولا کوچک‌تر از گرز است و سر نسبتاً بزرگی دارد.چنانچه سر پتک سبک باشد به آن چکش نرم گویند

به فارس پتك را مطرقه خوانند و ديدن پتك، دليل كند بر مهتري. اگر بيند كه پتكي داشت و يا كسي به وي داد، دليل كه او را با مهتري بزرگ صحبت افتد و از وي منفعت يابد. اگر بيند كه پتك او ضايع شد، دليل كه از صحبت مهتري جدا گردد.

تعبیر خواب پتک به روایت ابراهیم کرمانی

اگر کسی آهنگری نداند و ببیند که پتک را بر سندان می زد، دلیل که در میان مهتری بزرگ، سخن چینی کند و دشمنی افکند.

پُتک ابزاری است که سر معمولاً فلزی بزرگ و صافی دارد که به یک دسته متصل است. بخاطر سنگینی سر پتک می‌تواند نیروی بیشتری از چکشهای هم‌ اندازه خود وارد نماید و مانند کوبه نیرو را در سطح بزرگتری توزیع می‌کند. این برخلاف چکشهای دیگر است که نیرو را در مساحت کوچکی متمرکز می‌کنند.

برگرفته از سایت دعاگو

************************

بازنشر : سایت دعا 786 سایت بزرگ ذکر و دعا و فال و تعبیر خواب و باستان شناسی

ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.