تعبیر خواب گل ختمی و چیدن آن – تعبیر گل ختمی قرمز در خواب

کاملترین تعبیر خواب گل ختمی و فصل گل ختمی در سایت دعا 786

در این پست از سایت دعا و تعبیر خواب doa786.com تعبیر خواب گل ختمی و چیدن آن – تعبیر گل ختمی قرمز در خواب را قرار دادیم . معنی و مفهوم و تعبیر و تفسیر خواب گل ختمی و قلمه زدن گل ختمی و کاشیتن و چیدن گل ختمی و پزمرده و خراب شدن گل ختمی …

تعبیر خواب گل ختمی و چیدن آن - تعبیر گل ختمی قرمز در خواب

تعبیر خواب گل ختمی و چیدن آن – تعبیر گل ختمی قرمز در خواب,معنی و مفهوم گل ختمی در خواب,تعبیر خواب فصل گل ختمی,تعبیر خواب پژمرده و خراب شدن گل ختمی

تعبیر خواب گل ختمی و چیدن آن – تعبیر گل ختمی قرمز در خواب

گل ختمی دارای خواص فراوانی بوده و از آن در تهیه داروهای گیاهی استفاده می شود. قسمت انتهایی این گل سفید رنگ و نسبتا شیرین می باشد.
به علت استفاده از گل ختمی در تهیه اولین شیرینی مارشمالو، امروزه این گل به مارشمالو معروف است. در این مطلب مطلب قصد داریم شما را با تعبیر خواب گل ختمی آشنا کنیم.
تعبیر خواب گل ختمی
منوچهر مطیعی تهرانی گوید:
دیدن ختمی در خواب به دو نوع اتفاق می افتد. یا نهال ختمی را با گل و برگ و ساقه می بینید و یا گل ختمی را که مانند _ گل سرشوی _ از آن استفاده می شود و در پزشکی سنتی نیز کاربرد فراوان دارد و به این صورت که بیماران را با جوشانده گل ختمی تنقیه می کنند و یا به عنوان ملین و مسهل خورانده می شود.
محمد ابن سیرین بصری گوید:
ختمی در خواب در وقت خود، دلیل بر منفعت اندک کند و بی وقت، دلیل بر غم و اندوه کند و خوردن آن، دلیل بر مضرت و نقصان کند و سر شستن با آن، دلیل است بر توبه کردن و پاکدینی.
تعبیر خواب گل ختمی سفید و صورتی
معبران می گویند:
دیدن نهال ختمی با برگ و گل و ساقه بشارت است و گشودگی، گل ختمی سفید بهتر از گل ختمی کبود یا سرخ و صورتی است.
تعبیر خواب چیدن گل ختمی
منوچهر مطیعی تهرانی گوید:
چیدن گل ختمی بهره یابی است به قدر گلی که می چینید.
تعبیر خواب خوردن گل ختمی
منوچهر مطیعی تهرانی گوید:
اگر ختمی به شما خوراندند شما را مجبور به انجام کاری مکروه می کنند و اگر شما به کسی ختمی تعارف کردید که بخورد این شما هستید که او را به کاری مکروه دعوت می نمایید.
ختمی به هر صورت هر چه از نیکی و بدی در خواب دارد شدید نیست. نه بدی و کراهت آن زیاد است و نه شادی و امید و فراغتی که می بخشد زیاد می ماند و این هر دو به قدر عمر گل نهال ختمی دوام دارند.
اگر ختمی را به عنوان دارو دیدید و مجبور بودید از آن بخورید یا استفاده کنید اندوهی به شما می رسد که کراهت آن بیشتر از غم و غصه آن است.

منبع : سایت دعاگو

**************************************************

بازنشر : سایت دعا 786 قویترین سایت دعا و تعبیر خواب و فال و باستان شناسی

ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.