تفسیر و کارشناسی انواع جوغن در دفینه یابی

رمزگشایی و کارشناسی جوغن و جوغن های متفاوت در گنج یابی در سایت دعا 786

در این پست از سایت ذکر و دعاهای قرآنی دعا سایت 2agoo.com تفسیر و کارشناسی انواع جوغن در دفینه یابی را قرار دادیم . معنی و مفهوم و رمزگشایی جوغن های مختلف بر روی سنگ در گنج یابی و دفینه یابی و باستان شناسی ….

تفسیر و کارشناسی انواع جوغن در دفینه یابی

تفسیر جوغن در گنج یابی,علامت و نشانه جوغن در گنج یابی,رمزگشایی جوغن های مختلف در گنج و دفینه,تفسیر آثار و علائم و نشانه جوغن روی سنگ

تفسیر و کارشناسی انواع جوغن در دفینه یابی

دوستان نمونه جوغنی که میبینید دقیقا تو خودش یک رمز و یک نشان مخفی داره که با شیار و خطوط اضافی کاملا گمراه کننده است در این مطلب تفسیر جوغن متفاوت را بررسی می کنیم

ببینید به برش مربعی شکل چپ عکس جوغن دقت کنید شیاری مربعی شکل وجود داره که نشان از اتاقک و دالانی کوچک هست چون به طرفش باز هست و همینطور چیز بسیار مهمی که درمورد این نماد وجود داره این هست که این جوغان شاید دارای دو شیار درسمت چپ و راست خودش داره ولی به نظر بنده این جوغن اصلا مربوط به قبر نیست و اشاره به دفینه ای در اتاقکی خالی که فقط به شکل قبر هست داره. و اون شیار بسیار نازکی که سمت راست عکس درون دیواره جوغن وجود داره مقدار مسیرو که باید برسی کردو نشان داده که باید حدود شش سانت باشه .

 پس حدود شش متری این نماد شما ورودی دارید که مسیرش میشه راست عکس در مسیر شیار پهن دقیقا صخره ای ایستاده وجود داره که پای صخره ورودی مسدود با سنگ چین هست و مسیر درست کار هست.

منبع : سایت دعاگو

**********************

بازنشر : سایت دعا 786 سایت بزرگ ذکر و دعا و فال و تعبیر خواب و باستان شناسی

ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.