توصیه و دستورالعمل گشایش بخت و ازدواج دختران

ذکر و دعا و دستورالعمل قوی و مجرب بخت گشایی و ازدواج دختران دم بخت در سایت دعا 786

در این پست از سایت ذکر و دعای doa786.com توصیه و دستورالعمل گشایش بخت و ازدواج دختران را قرار دادیم . ذکر و دعا و دستورالعمل قوی و مجرب برای باز شدن بخت و آسان شدن ازدواج دختران جوان و مجرد . اگر دختری بختش بسته شده باشد و هیچ خواستگاری نداشته باشد برای بخت گشایی می توان از دستورالعمل و توصیه های مجرب زیر استفاده کند . …

دعای بخت گشایی پسر,دعای بخت گشایی نی نی سایت,دعای بخت گشایی بهجت,دعای بخت گشایی ابوعلی سینا,دعای بخت گشایی مردان,دعای بخت گشایی و ازدواج سریع,دعای بخت گشایی سوزاندنی,دعای بخت گشایی قوی دختر

توصیه و دستورالعمل گشایش بخت و ازدواج دختران

دستورالعمل باز شدن بخت فوری,توصیه های باز شدن بخت دختران,ذکر و دعای مجرب باز شدن بخت,دستورالعمل بخت گشایی فوری و سریع

توصیه و دستورالعمل گشایش بخت و ازدواج دختران

آیت الله وحید خراسانی در پاسخ به یک سوال درباره گشایش بخت و ازدواج توصیه و دستور ویژه ای داده اند که می خوانید: 
دختر مجردی هستم که با وجود خانواده خوب و رعایت کامل حجاب تا به حال برایم یک خواستگار نیامده و از این بابت بسیار مورد تمسخر اطرافیان و آشنایان و حتی برادرهایم قرار گرفته ام و از بابت این موضوع بسیار در رنج و عذابم ، توسلاتی به ائمه (ع) نموده ام و زیارت عاشوراء و نماز حاجت هم خوانده ام ولی هنوز نتیجه نگرفته ام لطفاً مرا راهنمایی بفرمائید؟
پاسخ ایت الله العظمی وحید خراسانی (حفظه الله ):
شاید دعاها مستجاب شده، ولى زمان و ظرف استجابت در آینده است، شما مأیوس نشوید (و لا تقنطوا من رحمة الله).
دعاهاى شما و زیارت عاشورا و اعمال مذکور همه مؤثّر و مأجور است و انشاء الله در زمان مقدّر همسر مناسب نصیب شما خواهد شد، به خداوند متعال امیدوار باشید و به توسل به اهل بیت (علیهم السلام) ادامه دهید و مراقب باشید که در تکالیف خود نسبت به واجبات و محرّمات کوتاهى نشود.
در ضمن، توسّل زیر را انجام دهید:
 
دو رکعت نماز بخواند مانند نماز صبح بعد از نماز تسبیحات حضرت زهراء علیهاالسلام را بخواند و بهتر است سر به سجده بگذارد و 14 مرتبه صلوات بفرستد و بعد از آن 100مرتبه بگوید «اللهم خِرلِی و اختَرلِی» و بعد از آن دوباره 14مرتبه صلوات بفرستد انشاءالله تعالی این نماز را و دعای بعد آن را در روزهای مختلف تکرار نماید تا خداوند در امر ازدواج گشایش نماید.
*همچنین نماز استغاثه به حضرت زهراء علیهاالسلام خوانده شود و کیفیّت آن چنانکه در مفاتیح آمده چنین است که دو رکعت نماز خوانده و بعدِ سلامِ نماز، 3 مرتبه تکبیر گفته و تسبیح حضرت زهراء ع را بخواند و بعد سجده رفته و صد مرتبه بگوید «یا مولاتی یا فاطمة اغیثینی» و بعد طرف راست را روی زمین بگذارد و دوباره صد مرتبه بگوید «یا مولاتی یا فاطمة اغیثینی» و بعد سجده نموده و آن را صد مرتبه در سجده بگوید و بعد طرف چپ صورت را بر زمین گذارده و آن را صد مرتبه بگوید و بعد مجدداً سجده نموده و صد و ده بار آن را در سجده بگوید و حاجت خود را یاد کند.  

برگرفته از سایت دعاگو

************************

بازنشر : سایت دعا 786 سایت بزرگ ذکر و دعا و فال و تعبیر خواب و باستان شناسی

ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.