ختم رفع قهر و کدورت زن و شوهر و افزایش عشق زن به شوهر

ختم و دعای قوی و مجرب برظرف شدن قهر و اختلاف و کدورت زن و شوهر و صلح و آشتی زن و شوهر در سایت دعا 786

در این پست از سایت ذکر و دعای doa786.com ختم رفع قهر و کدورت زن و شوهر و افزایش عشق زن به شوهر را قرار دادیم . ختم و دعای بسیار قوی و مجرب برای برطرف شدن فوری قهر و کدورت و ناراحتی و اختلاف میان زن و شوهر و ایجاد صلح و آشتی بین زن و شوهر و زیاد شدن مهر و محبت و عشق و علاقه زن به شوهر ….

دعای رفع قهری,دعای رفع قهر زن و شوهر,دعای رفع قهر از راه دور,دعا برای رفع قهر و کدورت,دعا برای رفع قهر از راه دور,دعا جهت رفع قهر, دعای رفع کدورت از راه دور,دعای رفع کدورت بین زن و شوهر,دعای رفع کدورت بین دو برادر,دعای رفع کدورت بین معشوق,دعای رفع کدورت بین دو نفر,دعای رفع کدورت فوری,دعای رفع کدورت زن وشوهر,دعای رفع کدورت بین زن و شوهر نی نی سایت, دعای محبت زن و شوهر نی نی سایت,دعای محبت زن و شوهر قوی,دعای محبت زن و شوهر از راه دور,دعای محبت زن و شوهر با فلفل سیاه,دعای محبت زن و شوهر از نظر بهجت,دعای محبت زن و شوهر در مفاتیح الجنان,دعای محبت زن و شوهر خوردنی,دعای محبت زن و شوهر سوزاندنی

ختم رفع قهر و کدورت زن و شوهر و افزایش عشق زن به شوهر

ختم رفع ناراحتی زن و شوهر,ختم رفع کدورت زن و شوهر,ختم صلح و آشتی زن و شوهر,ختم مجرب مهر و محبت زن و شوهر,ختم افزایش علاقه زن به شوهر,ذکر و دعای رفع قهر زن و شوهر,دعای تبدیل قهر به دوستی و محبت

ختم رفع قهر و کدورت زن و شوهر و افزایش عشق زن به شوهر

آن دسته از اقایان ِمتاهل که همسرانشان قهر کردند و یا خانمشان علاقه اش به آنها کم شده و یا از ایشان حرف شنوی ندارد، از دستور زیر استفاده کنند تا به فضل خدا عشقشان تا ابد در دل خانمشان بیافتد.

444مرتبه این دعا را بر قطعه اي نبات خوانده و به زنتان بخورانید. مطمئن باشید تا آخر عمر دوستتان خواهد داشت و از شما اطاعت امر خواهد کرد!

(یا مُقَلِبَ القُلُوبْ قَلِّبْ قَلْبَهَا وَ رُوحَهَا وَ جَسَدَها عَلَی مَحَبَّتی وَعِشْقی وَ اُنْسی وَ اُلْفَتی وَ مَوَّدَّتی وَ قَبولِ قَوْلی بِحَقِّ یَا بُدُّوح وَ یَا وَدُود اَجِبْ دَعْوَتی یَا وَصْلائِیل )

تذکرات:

1ـ حتما شرایط ختوم اذکار رعایت شود.
٢ـ این ختم فقط برای مردان متاهل و جهت افزایش عشق زن به شوهر است،
غیر از این به هیچ عنوان استفاده نشود و الا برعکس عمل میکند.
٣ـ حتما به اعراب دقت کنید و درست دعا را بخوانید.

برگرفته از سایت دعاگو

************************

بازنشر : سایت دعا 786 سایت بزرگ ذکر و دعا و فال و تعبیر خواب و باستان شناسی

ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.