ختم و دعای مجرب کسب ثروت فراوان و گشایش درهای رزق و روزی

ذکر و دعا و ختم برای پولدار شدن و افزایش رزق و روزی در سایت دعا 786

در این پست از سایت ذکر و دعای doa786.com ختم و دعای مجرب کسب ثروت فراوان و گشایش درهای رزق و روزی را قرار دادیم . ذکر و دعا و ختم سریع الاجابه و تضمینی برای پولدار شدن و ثروتمند شدن و افزایش رزق و روزی و رسیدن به ثروت افسانه ای را در این پست از سایت دعا 786 برای شما عزیزان قرار دادیم .

ختم و دعای مجرب کسب ثروت فراوان و گشایش درهای رزق و روزی

ختم و دعای مجرب کسب ثروت فراوان و گشایش درهای رزق و روزی,دعای کسب ثروت زیاد,ختم برای به دست آوردن ثروت زیاد,ذکر و دعای افزایش ثروت و پول,دعای ثروتمند شدن,دعای رسیدن به ثروت افسانه ای,دعای گشایش رزق و روزی

ختم و دعای مجرب کسب ثروت فراوان و گشایش درهای رزق و روزی

اگر بنا باشد تا آیه ای از قرآن کریم را بعنوان مجرب ترین آیه جهت وسعت رزق و روزی و گشایش کسب و کار و خیر و برکت بدانیم، بدون شک آن آیه؛ آیات ۲و۳ سوره طلاق است که به( و من یتق الله مشهور )می باشد.

در خصوص خواص این آیات، بزرگان فرموده اند که تأثیرآن در گشایش روزی و برکت در رزق مجرب و تضمینی است اما باید با اخلاص و مداومت خوانده شود.

خاصیت آیه «من یتق الله…» {در برکت در مال و وسعت رزق و روزی}

هر کس تقوای الهی پیشه کند و از گناه دوری کند ،خداوند راه نجاتی برای او فراهم می کند و او را از جایی که گمان ندارد روزی می دهد و هر کس بر خدا توکل نماید خدا او را کفایت می کند و خداوند فرمان خود را به انجام می رساند و خدا برای هر چیزی اندازه ای داده است.

دعا برای پولدار شدن

«وَ مَنْ یَتَّقِ اللهَ یَجْعَلْ لَهُ مَخْرَجاً* وَ یَرْزُقْهُ مِنْ حَیْث لا یَحْتَسِبُ وَ مَنْ یَتَوَکَّلْ عَلَى اللهِ فَهُوَ حَسْبُهُ اِنَّ اللهَ بالِغُ اَمْرِهِ قَدْ جَعَلَ اللهُ لِکُلِّ شَیْىء قَدْراً»

ختم آیه من یتق الله جهت وسعت رزق و روزی

از برای وسعت رزق و گشایش روزی در روز پنجشنبه اول ماه شروع کرده و تا چهل و یک روز هر روز سیصد و پنجاه و نه مرتبه آیه مذکور- آیات دو و سه سوره طلاق: و من یتق الله تا لکل شی قدرا – را بدون تکلم با کسی بخواند که بسیار مجرب است و بعد از اتمام هر آیه بگوید:

“یا فتاح یا رزاق یا واسع”

منبع : سایت دعاگو

************************

بازنشر : سایت دعا 786 سایت بزرگ ذکر و دعا و فال و تعبیر خواب و باستان شناسی

ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.