خواص حرز امام علی برای رفع بیماری و محفوظ ماندن از بیماری و مریضی

خواص و فضیلت حرز حضرت امام علی برای در امان ماندن از بیماری و مریضی در سایت دعا 786

در این پست از سایت ذکر و دعا و تعبیر خواب doa786.com خواص حرز امام علی برای رفع بیماری و محفوظ ماندن از بیماری و مریضی را قرار دادیم . از حرزهای سریع الاجابه و مجرب برای در امان ماندن از بیماری ها و مریضی ها حرز حضرت امام علی (ع) می باشد . برای رفع بیماری می توان از حرز امام علی به روش زیر استفاده کرد . سایت دعا 786 …

,دعای رفع بیماری,دعای رفع بیماری و بلا,دعای رفع بیماری کرونا,دعای رفع بیماری سخت,دعای رفع بیماری حیوانات,دعای رفع بیماری و همزاد,دعای رفع بیماریها,دعای رفع بیماری کودک,دعای رفع بیماری صوتی,دعای رفع بیماری و گرفتاری,دعاي رفع بيماري و بلا,دعا برای رفع بیماری و بلا,دعای برای رفع بلا و بیماری,دعا برای دفع بلا بیماری,دعای رفع بلا و بیماری صوتی,دعای رفع بلا و بیماری نی نی سایت,دعای رفع بلا و بیماری از خانواده,دعای رفع بیماری کرونا صوتی,دعای رفع بیماری کرونا اهل سنت,دعایی برای رفع بیماری کرونا,دعا جهت رفع بیماری کرونا,دعا براي رفع بيماري كرونا,دعا رفع بیماری کرونا,دعای برای دفع بیماری کرونا,دعای زیبا برای رفع بیماری کرونا,دعا برای دفع بیماری کرونا,دعای رفع بیماریهای سخت,دعا برای رفع بیماری سخت,دعا برای رفع بیماریهای سخت,دعا برای درمان بیماری سخت,دعای درمان بیماری سخت,دعا برای رفع بیماری سخت صوتی,دعا برای رفع بیماری سخت اهل سنت,دعا برای رفع بیماری حیوانات,دعای درمان حیوان بیمار,دعای رفع بیماری همزاد,دعای رفع بیماریها و ناخوشیها,دعا برای رفع بیماریهای پوستی,دعا برای رفع بیماریها,دعا برای رفع بیماریهای واگیر,دعای دفع تمام بیماریها,دعا برای رفع بیماریهای واگیردار,دعا برای رفع بیماریهای لاعلاج,دعای رفع بیماری کودکان,دعاي رفع بيماري كودك,دعایی برای رفع بیماری نوزاد,دعا برای رفع بیماری کودک,دعا برای رفع بیماری نوزاد,دعا جهت رفع بیماری کودک,دعا جهت رفع بیماری نوزاد,دعا رفع بیماری صوتی,دانلود دعای رفع بیماری صوتی,دعا برای رفع بیماری صوتی,دعای صوتی برای رفع بیماری,دعا برای رفع بیماری و گرفتاری,دعای رفع بلا و بیماری و گرفتاری,دعای صحیفه سجادیه برای رفع بیماری و گرفتاری

خواص حرز امام علی برای رفع بیماری و محفوظ ماندن از بیماری و مریضی

حرز رفع بیماری امام علی,حرز دفع بیماری فوری,حرز محفوظ ماندن از بیماری,حرز سریع الاجابه دفع بیماری,حرز ایمنی از بیماری,خواص و فضیلت و فواید حرز امام علی,حرز شفای بیماری

خواص حرز امام علی برای رفع بیماری و محفوظ ماندن از بیماری و مریضی

حضرت علی بن ابی طالب (علیه السلام) اولین امام شیعیان و همسر حضرت زهرا (سلام الله علیها) است. ایشان درروز 13 رجب سال 601 م، جهان را به قدوم مبارک خویش منور فرمودند. ایشان معصوم دوم در مکتب تشیع می باشند و سرآغاز امامت با پیشوائی آن حضرت می باشد.

آن بزرگوار در روز عید غدیر از سوی پیامبر اسلام به امر پروردگاربه مردم جهت امر امامت و هدایت امت معرفی شدند و قریب 30 سال امامت فرمودند که 5 سال از این مدت امر خلافت را نیز بر عهده داشتند. آن حضرت پس از عمری مبارزه با انحرافات و کج روی ها سرانجام در شامگاه لیله القدر 19 ماه مبارک رمضان در سن 63 سالگی به ضرب شمشیر ابن ملجم مرادی ملعون مجروح و در 21 ماه رمضان به شهادت رسیدند. مرقد منور آن حضرت در شهر نجف اشرف قرار دارد.

از آن بزرگوار ادعیه و احراز و احادیث زیادی نقل گردیده که در اینجا به یکی از آن حرزها، به اقتضای نگارش در محصول “حرز چهارده معصوم” اشاره می شود.

متن حرز

إِلَهِي كُلَّمَا أَنْعَمْتَ عَلَيَّ بِنِعْمَةٍ قَلَّ لَكَ عِنْدَهَا شُكْرِي وَ كُلَّمَا ابْتَلَيْتَنِي بِبَلِيَّةٍ قَلَّ لَكَ عِنْدَهَا صَبْرِي فَيَا مَنْ قَلَّ شُكْرِي عِنْدَ نِعَمِهِ فَلَمْ يَحْرِمْنِي وَ يَا مَنْ قَلَّ صَبْرِي عِنْدَ بَلَائِهِ فَلَمْ يَخْذُلْنِي وَ يَا مَنْ رَآنِي عَلَى الْمَعَاصِي فَلَمْ يَفْضَحْنِي وَ يَا مَنْ رَآنِي عَلَى الْخَطَايَا فَلَمْ يُعَاقِبْنِي عَلَيْهَا صَلِّ عَلَى مُحَمَّدٍ وَ آلِ مُحَمَّدٍ وَ اغْفِرْ لِي ذَنْبِي وَ اشْفِنِي مِنْ مَرَضِي- إِنَّكَ عَلى‏ كُلِّ شَيْ‏ءٍ قَدِير.

ترجمه

اى خداى من هر وقت كه بخشيدى بر من نعمتى را كم است از براى تو نزد آن نعمت شكر من، و هر آنگاه كه امتحان نموده مرا به بلائى كم است از براى تو نزد آن صبر من. پس اى شخصى كه قليل است شكر من نزد نعمتهاى او پس محروم نساخته اى مرا و اى كسى كه كم است صبر من نزد بلاى او پس ترك ننموده اى يارى مرا، و اى كسى كه ديده است مرا بر گناهان پس رسوا نكرده است مرا، و اى شخصى كه ديده است مرا بر خطاها پس عقاب ننموده است مرا بر آنها، رحمت فرست بر محمّد و آل محمّد و بيامرز از براى من و شفا بده مرا از بيمارى من [از اين بيمارى، بيمارى من اين‏] بدرستى كه تو بر همه چيز قادرى.

آداب حرز

حرز امیرالمومنین آداب ویژه ای دارد که لازم است فرد استفاده کننده آنها را رعایت نماید.

این آداب عبارتند از:

1- نوشتن حرز بصورت صحیح و بدون غلط
2- وضو داشتن و رو به قبله بودن در موقع نگارش حرز
3- رعایت احترام قلبی و داشتن اعتقاد نسبت به تاثیرات آن
4- رعایت تقوای الهی در جهت همسو شدن با صاحب حرز و تاثیر بیشتر
5- وضو داشتن در موقع همراهی مطلوب است
6- همراه داشتن در دستشویی اشکالی ندارد (بشرط عدم قصد بی احترامی)

خواص حرز

حرز امیرالمومنین خواص و آثاری طبق متن روایت دارد که عبارتند از:

دفع بیماری
دفع شر پادشاهان و ستمگران

برگرفته از سایت ملکوتی ها

*******************************

بازنشر : سایت دعا 786 سایت بزرگ ذکر و دعا و فال و تعبیر خواب و باستان شناسی

ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.