دعای آشتی یا عذرخواهی شخص مورد نظر از شما

دعای مجرب برای آشتی کردن و عذرخواهی کردن طرف مقابل از شما در سایت دعا 786

در این پست از سایت ذکر و دعای doa786.com دعای آشتی یا عذرخواهی شخص مورد نظر از شمارا قرار دادیم . ذکر و دعای قوی و سریع الاجابه و تضمینی برای معذرت خواست و عذرخواهی شخص از شما و همچنین ایجاد صلح و آشتی با شخص مورد نظر …

دعای آشتی یا عذرخواهی شخص مورد نظر از شما

دعای صلح و آشتی با شخص مورد نظر,دعای معذرت خواهی شخص مورد نظر از شما,دعای ایجاد صلح و آشتی بین دو شخص,دعای برقراری آشتی بین دو شخص,دعای معذرت خواستن شخص از شما

دعای آشتی یا عذرخواهی شخص مورد نظر از شما

برای اینکه شخص مطلوب با شما اشتی نماید و یا عذرخواهی کند، این آیه را سه مرتبه بخواند و بر روی کسی که قهر کرده بدمد البته آشتی خواهد کرد و عذر خواهد طلبید . و این از مجربات است
آیه ۱۱۵ سوره انعام
وَتَمَّتْ كَلِمَتُ رَبِّكَ صِدْقًا وَعَدْلًا لاَّ مُبَدِّلِ لِكَلِمَاتِهِ وَهُوَ السَّمِيعُ الْعَلِيمُ
مخازن ج ۱
برای آنکه مطلوب و محبوبتان دلبسته و شیدای شما گردد به نیت شخص مطلوب 120 بار خوانده و سپس دعا کنید
بسم الله الرحمن الرحیم
أَللهمَّ اجْعَلِ القرآنَ لَنا فِی الدُّنیا قَریناً، وَ فِی القَبْرِ مُونِساً، وَ فِی القِیامَةِ شَفیعاً بِرَحْمَتِكَ يا اَرْحَمَ الرّاحِمينَ.
دعا جهت دلتنگ شدن فرد
ختمي مجرب از کتاب آيت الکرسي طلسم عظيم القدر حاج نصر بروجردي جهت دوستداران طريق هدايت بعضي از علماء شيعه و پاره اي از بزرگان ديني فرموده اند که از جمله ختم هاي معتبر و مجرب ختم آيت الکرسي است به عدد لفظ کرسي 290 مرتبه و اکابر و بزرگان شرط کرده اند که بايد از (( هو العلي العظيم )) تجاوز نشود و اگر احيانا از روي سهو تجاوز شود آيه را از سرگيرند ( ختم را از ابتدا شروع کنند)
 
و همچنين گفته اند اگر کسي به عدد نام خود بخواند ابواب فتوحات بر روي او گشوده شود و سعادت به او روي مي آورد و فقر و فاقه از او دور مي شود.
 
و اگر از براي تحبيب شرعي بر عدد اسم طالب و مطلوب خوانده شود اثري عجيب مشاهده مي شود و در غير از اين خواص بسيار و منافع بي شمار دارد( صفحه 134)
 
به اين نکته نيز توجه داشته باشيد اسمي بايد محاسبه گردد که توسط پدر و مادر علي الخصوص مادر صدا زده مي شود نه آنچه که در شناسنامه است و يا توسط دوستان و آشنايان بکار برده مي شود.

برگرفته از سایت دعاگو

**********************

بازنشر : سایت دعا 786 سایت بزرگ ذکر و دعا و فال و تعبیر خواب و باستان شناسی

1 نظر
  1. ق می گوید

    سلام . وقتتون بخیر
    به عدد اسم طالب و مطلوب یعنی چی ؟
    یعنی ابجد اسم طالب + ابجد اسم مطلوب ؟

ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.