دعای اسهال نوزاد و درمان سریع اسهال کودکان و اسهال ویروسی نوزاد

دعای قوی و مجرب درمان اسهال کودک و برطرف شدن اسهال نوزاد و شفای فوری اسهال در سایت دعا 786

در این پست از سایت ذکر و دعا و تعبیر خواب doa786.com دعای اسهال نوزاد و درمان سریع اسهال کودکان و اسهال ویروسی نوزاد را قرار دادیم . اسهال در نوزاد و کودکان امری عادی می باشد و تا حد زیادی نیز موجب آزار و رنجش نوزاد می شود . برای درمان و رفع اسهال نوزاد و کودکان علاوه بر بردن نوزاد پیش دکتر می توان از ذکر و دعاهای قرآنی نیز استفاده کرد …

اسهال نوزاد دو ماهه,اسهال نوزاد نی نی سایت,اسهال نوزاد دو ماهه نی نی سایت,اسهال نوزاد چگونه است,اسهال نوزاد پنج ماهه نی نی سایت,اسهال نوزاد ده روزه,اسهال نوزاد چهار ماهه,اسهال نوزاد یک ساله,دعای اسهال,دعای اسهال بچه,دعای اسهال کودک,دعای اسهال و استفراغ,دعا برای اسهال و استفراغ کودک,دعا برای اسهال نوزاد,دعا برای اسهال و دل درد,دعا برای اسهال استفراغ کودک

دعای اسهال نوزاد و درمان سریع اسهال کودکان و اسهال ویروسی نوزاد

دعای شفای فوری اسهال,دعای مخصوص رفع اسهال نوزاد,دعای درمان سریع اسهال کودک,دعای از بین رفتن اسهال کودک و نوزاد,آیه و سوره برای رفع اسهال,دعای رفع اسهال خونی کودک

دعای اسهال نوزاد و درمان سریع اسهال کودکان و اسهال ویروسی نوزاد

دعای درمان اسهال کودک و نوزاد :

در روايات معتبر آمده است كه امام صادق عليه السلام فرمود:

«براى درمان اسهال مقدارى برنج شسته، در سايه بخشكانند سپس آن را بر روى آتش تافته، نرم بكوبند وهر روز صبح به اندازه يك كف دست بخورند».

در روايتى ديگر فرمود:

«براى معالجه اسهال مقدارى برنج در ديگ كن و با آب بجوشان و چهار يا پنج قطعه سنگ در زير آتش بگذار تا سرخ شود، سپس پيه قلوه تازه را بگير و با آن سنگ‌ها در ميان كاسه‌اى بينداز و كاسه‌اى ديگر بر سرش بگذار تا بخارش خارج نشود و آن كاسه را تكان بده تا آن پيه آب شود، سپس برنج كه پخته شد آن روغن را بر روى آن بريز وبخور».

نعناع فلفلی

به گفت محققان مصرف روغن نعناع به طور چشمگیری از شدت و تعداد موارد استفراغ در زنان باردار می‌کاهد. رایحه با طراوت نعنا و روغن فرار آن، به رفع نفخ، یبوست، اسهال، سوءهاضمه، حالت تهوع و سایر مشکلات معده کمک می‌کند.

برای تهیه چای نعناع، یک قاشق غذاخوری برگ خشک نعناع را به یک فنجان آب داغ اضافه کرده و مخلوط را به مدت ده دقیقه بخیسانید. توصیه می‌شود حداقل هر روز یک بار چای نعناع را میل کنید. برای رفع استفراغ می‌توانید برگ‌های نعناع تازه را نیز بجوید.

زیره

زیره یک گیاه معطر کوچک است که میوه‌هایی دانه مانند دارد. زیره از خانواده جعفری است و ادویه‌ای با کاربرد‌ دارویی است. برای رفع حالت تهوع و استفراغ، چای زیره بنوشید. زیره باعث ترشح آنزیم‌های لوزالمعده می‌شود، که به رفع حالت تهوع ناشی از مشکلات گوارشی کمک می‌کند. برای تهیه چای زیره، نصف قاشق غذاخوری دانه زیره آسیاب شده را به آب جوش اضافه کنید. مخلوط را به مدت پنج دقیقه بخیسانید. چای را صاف کرده و روزی یک یا دو بار بنوشید.

رازیانه

دانه رازیانه دارای خواص ضد میکروبی و برخی مواد بی حس کننده است که می‌تواند حالت تهوع و استفراغ ناشی از سوء هاضمه را برطرف کند. برای تهیه چای رازیانه، یک قاشق غذاخوری دانه رازیانه را خرد کنید. دانه‌ها را به یک فنجان آب جوش اضافه کرده و مخلوط را به مدت ده دقیقه بخیسانید. چای را صاف کرده و حداقل یک یا دو بار در روز بنوشید. می‌توانید بجای نوشیدن چای، دانه رازیانه را بجوید.

برگرفته از دعا سایت

************************

بازنشر : سایت دعا 786 سایت بزرگ ذکر و دعا و فال و تعبیر خواب و باستان شناسی

ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.