دعای حضرت زهرا برای طلب حاجت و اجابت دعا و رفع ناراحتی و گشایش کار

دعای حاجت روایی و گشایش کار و برطرف شدن غم و ناراحتی از حضرت زهرا در سایت دعا 786

در این پست از سایت ذکر و دعای doa786.com دعای حضرت زهرا برای طلب حاجت و اجابت دعا و رفع ناراحتی و گشایش کار را قرار دادیم . مجموعه ای از ذکر و دعاهای مجرب و سریع الاجابه برای برآورده شدن حاجت و استجابت دعا و رسیدن به خواسته ها و برطرف شدن غم و غصه و ناراحتی و رهایی و نجات از زندان و تنگناهای زندگی و گشایش کار …

دعای حاجت روایی قطعی,دعای حاجت روایی امام رضا,دعای حاجت روایی در شب جمعه,دعای حاجت روایی حضرت عباس,دعای حاجت روایی روز جمعه,دعای حاجت روایی حضرت علی,دعای حاجت روایی نی نی سایت,دعای حاجت روایی بهجت, دعای اجابت دعا نی نی سایت,دعای اجابت دعا امام رضا,دعای اجابت دعای سریع,دعای اجابت دعا اهل سنت,دعای اجابت دعا در ماه محرم,دعای اجابت دعا صوتی,دعای اجابت دعا در محرم,دعای اجابت دعا امام علی

دعای حضرت زهرا برای طلب حاجت و اجابت دعا و رفع ناراحتی و گشایش کار

دعای طلب حاجت از حضرت زهرا,دعای برآورده شدن حاجت حضرت زهرا,دعای استجابت دعا زا حضرت زهرا,دعای برطرف شدن ناراحتی از حضرت زهرا,دعای نجات از تنگناهای زندگی,دعای گشایش کار و مشکلات

دعای حضرت زهرا برای طلب حاجت و اجابت دعا و رفع ناراحتی و گشایش کار

دخترم ! مى خواهى دعايى بياموزمت كه هر كه بخواند، خواسته اش ‍ برآورده مى شود و هيچ جادو و ستمى در تو اثر نكند و هيچ دشمنى سرزنش نتواند (و شيطان در برابر نيايد) و خدا مهربان از تو روى نگرداند و دلت نلغزد و در خواستت رد نشود و همه ى خواسته هايت برآورده گردد؟ پاسخ داد: پدر! اين از دنيا و هر چه در اوست براى من بهتر است .

فرمود: بگو:

يا اعز مذكور و اقدمه قدما فى العز و الجبروت ، يا رحيم كل مسترحم و مفزع كل ملهوف اليه ، يا راحم كل حزين يشكو بثه و حزنه اليه ، يا خير من سئل المعروف منه و اسرعه اعطاء، يا من يخاف الملائكه المتوقده بالنور منه ، اسالك بالاسماء التى يدعوك بها حمله عرشك و من حول عرشك بنورك يسبحون شفقه من خوف عقابك . و بالاسماء التى يدعوك بها جبرئيل و ميكائيل و اسرافيل الا اجبتنى و كشفت يا الهى كربتى و سترت ذنوبى .
يا من امر بالصيحه فى خلقه فاذا هم بالساهرهر يحشرون ، و بذلك الاسم الذى احييت به العظام و هى رميم ، احى قلبى و اشرح صدرى و اصلح شانى ، يا من خص نفسه بالبقاء و خلق لبريته الموت و الحياه و الفناء، يا من فعله قول و قوله امر و امره ماض على ما يشاء.
اسالك بالاسم الذى دعاك به خليلك حين القى فى النار فدعاك به فاستجبت له و قلت : يا نار كونى بردا و سلاما على ابراهيم ، و بالاسم الذى دعاك به موسى من جانب الطور الايمن فاستجبت له ، بالاسم الذى تبت به على داود، و بالاسم الذى خلقت به عيسى من روح القدس ، و بالاسم الذى تبت به على داود، و بالاسم الذى و هبت به لز كريا يحيى ، و بالاسم الذى كشفت به عن ايوب الضر و تبت به على داود و سخرت به لسليمان الريح تجرى بامره و الشياطين و علمته منطق الطير.
و بالاسم الذى خلقت به العرش و بالاسم الذى خلقت به الكرسى ، و بالاسم الذى خلقت به الروحانيين ، و بالاسم الذى خلقت به الجن و الانس ، و بالاسم الذى خلقت به جميع الخلق ، و بالاسم الذى خلقت به جميع ما اردت من شى ء، و بالاسم الذى قدرت به على كل شى ء، اسالك بحق هذه الاسماء الا ما اعطيتنى سولى و قضيت حوائج ياكريم .

به تو خواهند گفت : آرى ، آرى ، يا فاطمه !

2 – دعاى ديگر از بانوى ما حضرت زهرا سلام الله عليها  

اللهم قنعنى بما رزقتنى و استرنى و عافنى ابدا ما ابقيتنى و اغفرلى و ارحمنى اذ توفيتنى . اللهم لا تعينى فى طلب ما لم تقدر لى و ما قدرته على فاجعله ميسرا سهلا. اللهم كاف عنى والدى و كل من له نعمه على خيره مكافاه .
اللهم فرغنى لما خلقتنى له و لا تشغلنى بما تكفلت لى به ، و لا تعذبنى و انا استغفرك و لا تحرمنى و انا اسالك . اللهم ذلل نفسى (فى نفسى )  و عظم شانك فى نفسى و الهمنى طاعتك و العمل بما يرضيك و التجنب لما يسخطك يا ارحم الراحمين .

3 – دعاى ديگر از بانوى ما حضرت زهرا سلام الله عليها  

پيامبر خدا صلى الله عليه و آله و سلم به خانه ى حضرت زهرا سلام الله عليها در آمدند. امام مجتبى عليه السلام را تب دار يافتند. اندوهناك شدند. جبرئيل فرود آمد و گفت : يا محمد! مى خواهيد دعايى بياموزمتان تا ناراحتى او بر طرف گردد؟ فرمود:

آرى . گفت : بخوانيد:

اللهم لا اله الا انت العلى العظيم ، ذو السلطان القديم و المن العظيم و الوجه الكريم . لا اله الا انت العلى العظيم ، ولى الكلمات التامات و الدعوات المستجابات ، حل ما اصبح بفلان .

پيامبر صلى الله عليه و آله و سلم خواندند و بر پيشانى امام حسن عليه السلام دست نهادند به عنايت حق ، چشم گشود.

4 – دعايى ديگر از حضرت صديقه سلام الله عليها  

روايت است كه آن حضرت رسول خدا صلى الله عليه و آله و سلم را ديدار كرد. فرمودند:

مى خواهى چيزى بدهمت ؟ پاسخ داد: آرى . فرمود: بگو:

اللهم ربنا و رب كل شى ء، منزل التوراه و الانجيل و الفرقان ، فالق الحب و النوى ، اعوذ بك من شر كل دابه انت آخذ بناصيتها.

انت الاول فليس قبلك شى ء، و انت الاخر فليس بعدك شى ء، و انت الظاهر فليس فوقك شى ء، و انت الباطن فليس دونك شى ء، صلى على محمد و على اهل بيته عليه و عليهم السلام و اقض عنى الدين و اغننى من الفقر و يسرلى كل الامر، يا ارحم الراحمين .

5 – دعاى ديگرى از حضرت زهرا سلام الله عليها براى رهايى از زندان و تنگنا

گويند: مردى را در شام ، روزگارى دراز، به زندان سختى افكنده بودند.

در خواب ، آن حضرت را ديد كه گويى به ديدارش آمده اند. بدو فرمودند: اين دعا را بخوان . آن را آموخت و خواند و آزاد شد و به خانه اش ‍ رفت .

دعا اين بود:

اللهم بحق العرش و من علاه ، و بحق الوحى و من اوحاه ، و بحق النبى و من نباه (و بحق البيت و من بناه ) ، يا سامع كل صوت يا جامع كل فوت يا بارى النفوس بعد الموت .
صلى على محمد و اهل بيته و آتنا و جميع المومنين و المومنات فى مشارق الارض و مغاربها فرجا من عندك عاجلا، بشهاده ان لا اله الله و ان محمدا عبدك و رسولك صلى الله عليه و على ذريته الطيبين الطاهرين و سلم تسليما.

برگرفته از سایت دعاگو

************************

بازنشر : سایت دعا 786 سایت بزرگ ذکر و دعا و فال و تعبیر خواب و باستان شناسی

ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.