دعای خلاص شدن از آزار اذیت همزاد و دور کردن جن ها از خانه

ذکر و دعای مجرب دفع همزاد و جن و دور کردن اجنه از منزل در سایت دعا 786

در این بخش از سایت ذکر و دعای doa786.com دعای خلاص شدن از آزار اذیت همزاد و دور کردن جن ها از خانه را قرار دادیم . ذکر و دعا و دستورالعمل قوی و مجرب برای رهایی و نجات و خلاص شدن از آزار و اذیت همزاد و خلاص شدن از اجنه و دور کردن جن و همزاد …

دعای خلاص شدن از آزار اذیت همزاد و دور کردن جن ها از خانه

دعای خلاص شدن از آزار اذیت همزاد و دور کردن جن ها از خانه,دعای دفع شر جن و همزاد,دعای خلاص شدن از آزار و اذیت جن,دعای مجرب دور کردن جن ها,دعای نجات از شر جن و همزاد,دعای قوی برای دور کردن جن و شیطان

دعای خلاص شدن از آزار اذیت همزاد و دور کردن جن ها از خانه

(نشانه اینکه همزاد جنی مشکل براتون ایجاد کرده اینه که در خواب یا بیداری گاهی قبل از خواب یا اول صبح و گاهی اکثر اوقات کسی را میبینه که قیافه اش دقیقا مثل خودت هست و درخواب میفهمی اینکه دیدی خود تو نیستی و یه موجود دیگه هست .

این یعنی طرف همزاد جنی داره که اذیت میکنه اکثر سرکتاب باز کن ها معمولا به جنهای دیگه میگن همزاد !!!.)با تقوا و ترک گناه ،نماز اول وقت ، آزار و اذیت او برطرف میشه شاه کلید خلاص شدن از ازارهای همزاد همینه توجه داشته باشید همزاد تا قیامت زنده هست و همه انسانها دارند. نمیشه کشت یا سوزاندش .

بعضی بخاطر ترک نماز و یا زیاد گناه کردن همزاد بهشون آزار میرسونه و تو زندگی و اموراتشون اختلال ایجاد میکنه و تاثیرات بدی میگزاره اما کم پیدا میشه که همزاد اذیت کنه (مگر در افرادی که زیاد گناه میکنند و اهل نماز نیستند)معمولا جنهای دیگه هستند که مشکل ایجاد میکنند.

به جهت دوری اجنه از خانه ای که در آن به آزار و اذیت انسانها می پردازند چه باید کرد؟

اگر جن وارد بدن کسی شد و او را آزارداد باید چه کرد؟ درمان جن زدگی چیست؟
(اگر جن وارد بدن شده باشه با اذکار ،حرزها، ایات وسوره های زیر بیرون نمیره و کشته نمیشه فقط تا حدودی جلوی ازار و اذیتها و وسوسه های او را میشه گرفت و البته حفاظت کامل میکنه از اذیتها و ازارهایی دیگر جنها که در بیرون بدن هستند و از چشم زخم {جن ازطریق چشم زخم میتونه وارد بدن بشه اثر چشم زخم میتونه خیلی شدیدتر از سحر وجن باشه و باعث مرگ بشه طبق روایت} مانع میشه که خیلی از وسوسه هایی که به آدم ممکنه اسیب بزنه را فرد عملی کنه{مثل خودکشی}. پس با خواندن اینها انتظار نداشته باشید دردهایی که جن ایجاد کرده و مشکلاتی مثل بسته بودن بخت و کار برطرف بشه برای درمان کامل این مشکلات باید سوره بقره را خواند یا از اعمال و ختم های که در جزوه درمان سریع سحر و جن زدگی{روشهای 7 تا 40 روزه عبادی و غیر عبادی} گذاشتم استفاده کنید جهت اطلاعات بیشتر اینجا کیلیک کنید )
1- مداومت کند سوره جن را بخواند که امام صادق علیه السلام فرموده هر که این سوره را بسیار بخواند تا در دنیا باشد از شر جنیان و سِحر(جادو، طلسم) و کید خلق ایمن باشد و کسی نتواند با او ضرر بزند ودر آخرت با پیامبر صلی الله علیه و آله و اهل بیت او باشد و…{همیشه بخوانند تا محفوظ باشند} همزاد هم نوعی جن هست .پس با همین دستور دفع شرش میشه
2- حرز ابو دجانه را بنویسند و به سر در خانه یا دیوار رو به قبله جایی که بی احترامی نشود آویزان کند واگر نمیشود در جایی از خانه نگه داری کند و اگر افراد را هم اذیت میکنند این حزر را نوشته البته با شرایط نوشتن که زمان مناسب جوهر روحانی، اهدا صلوات و… و همراه خود کنند بسیار مجرب است.
۳- در بعضی کتب امده : برای حفاظت از جن زده آیه 9 از سوره الرحمن (یا معشر الجن …) را تا آخر سوره بنویسد و آیه الکرسی را تا آخرفیها خالدون را دور آن بنویسید و بر جن زده بیاویزند به او اذیت نمی رساند.
4- اسپند دود کردن که طبق حدیث، باعث میشه بلافاصله جنیان و شیاطین تا 70 خانه ازخانه شما دورشوند. درکنار شخص جن زده اسپند دود کنید البته افرادی که در نزدیکی فرد جن زده هستند یا فردی که میخواهد اسپند دود بدهند باید حتماخودشون را در حفظ وحراست خدا قراربدهند گاه پیش اومده که جن از بدن جن زده خارج میشه و به بدن فردی که نزدیک به جن زده بود وارد میشه و به افراد را آزار داده البته بعد از خواندن آیات خاص برای خارج کردن یا سوزاندن جن.
5- طبق حدیث نوشتن آیت الکرسی در داخل اتاقهایی که ارتفاع آنها بیش از هفت زراع باشد(3متر و55 سانتیمتر و بعضی میگویند 3/5 متر) مانع از ورود جنیان و آزار اهل خانه توسط جن خواهد شد.نگه داشتن ایت الکرسی و 4 قل مانع آزار و اذیت از طرف جنیان میشه همراه فرد باشه و در خانه هم نصب کنیدجایی که بی احترامی نشه و پاهاتون جلوش دراز نکنید.
6- همراه داشتن قران باعث امان از چشم زخم و سحر و جادو خواهد بود.
7- دستور آزموده شده هم اینه که در خانه ای که جنیان افراد را کتک میزنند یا سنگ پرتاب میکنند یا اشیاء را می شکنند. یه فردی خودش را در حفظ خدا قرار بده(مثلا 5تا آیت الکرسی بخواند و بخود فوت کند ) و بعد داخل بشه و باصدای بلند بگه اگر از این خانه بیرون نروید یا باز هم آزاری بدید یا ضرری بزنید به ما و اموال ما شکایت شما را به امیرالمومنین علی بن ابیطالب علیه السلام میکنم . جنیان عمرهای طولانی دارند و تا 5 هزار سال هم عمر میکنند . خیلی از جنیان که الان زنده هستند جنگهای امیرالمومنین وبا کفار طایفه جنیان (ونه اجنه،چون اجنه به معنی جنین است و اشتباهی است که زیاد استفاده میشه) را دیده اند و شجاعت و سلحشوری های امیرالمومنین را در جنگ با جنیان بخوبی بیاد دارند و واقعه غدیر خم و جانشینی بلافصل حضرت را بخاطر دارند لذا بین جنیان اهل سنت وجود ندارد یا شیعه(که همان اسلام واقعی است) هستند یا کافرند.آنها میدانند حضرت یار مظلومان است. از این جهت از آن مکان دور میشوند برای همیشه.
8- خاصیت انگشتر حدید هفت جلال هم دفع شر جن است ومانع از آزار انها به شما خواهدشد. اگر یه فرد مومن با شرایطش نوشته باشه نه یه بی نماز.
9- حتما موقعی که میخواهید چیز داغی مثل چایی آب برنج،ذغال،خاکستر داغ و … را روی زمین بریزید یا وقتی از بلندی میخواهید پائین بپرید یا سنگ یا اشیاء تیز یا سنگین را پرتاب کنید بلند بسم الله الرحمن الرحیم بگوئید تا جنیان دور شوند. و کلاً هر کاری میخواهید بکنید این ذکر را بگوئید خصوصا قبل از وارد شدن به حمام و توالت یا لخت شدن بگوئید (اگر میخواهید لخت بشید باید در ان روز یا شب قبلا ایت الکرسی خوانده باشید اگر نخوانده اید بخونید حتما).هرگز عریان نخوابید یا با لباس شفاف که بدن یا عورتین پیدا باشه.
10- خیلی از دعاها در مفاتیح است برای حفاظت از جن و انس بخونید قطعا در حفاظت خدا قرار خواهید گرفت مثل حرز امام جواد صلوات الله علیه و دعای امان از سوختن و هر بدی که در حاشیه مفاتیح است و خیلی از دعاهای قسمت صباح و مسا، بهتره به محض بیدار شدن از خواب درصبح یک دعا کوچک برای حفاظت بخونید از این قسمت
11- خواندن 5 بار ایت الکرسی هم از هر چیزی شما را حفاظت میکنه حتما هر صبح و شب بخونید تا از بلاهای مختلف (تصادفات ،زورگیرها ،اراذل و اوباش،زلزله و…) درامان باشید و هیچ جن و آدم و حیوانی نتونند اذیت کنند. سوره های فلق و ناس هم بسیار مفید هستند برای دور کردن جنیان و محفوظ ماند از شر آنها باید چندین بار صبح و غروب بخونید مثلا 14 یا7 بار اگر جنیان اذیتتون میکنند .
12- نگه داری خروس سفید یا کبوتر (یک جفت کبوتر خیلی بهتره خصوص اگردو رنگ باشه) در خانه جنیان را فراری میدهد
13- اگر واقعا همزاد دارید. بهترین راه دوری از گناه و انجام واجبات است . هرچی تقوا زیاد بشه همزاد اثرش کمتر میشه.
14_توصیه میکنم قران درمانی و دعا و توسل داشته باشید

15-اگر کسی همزاد مزاحم (کافر) دارد تا ۲۱ روز روزی ۱۱۰ مرتبه ایه زیر رابخواند
و أَنْ اعْبُدُونِی هَذَا صِرَاطٌ مُّسْتَقِیمٌ
16- اجنه و شیاطین به راحتی میتونند وسوسه کنند انسان را تا گناه کنه ولی با ذکر و یاد خدا میشه جلوی وسوسه را گرفت .بعد از نماز صبح سوره توحید و قدر را بخونید دیگه شیطان نمیتونه شما را به گناه وادار کنه قبل از طلوع افتاب اگر یادت رفت هر موقع یادت اومد 11بار سوره توحید را بخونی هم همین خاصیت را داره.البته هوای نفس همیشه میتونه وسوسه کنه و قویتر از شیطان هست به مراتب. هر موقع دیدید فکر گناه به مغزتون میاد 7 مرتبه بگید لاحول و لاقوه الا باالله العلی العظیم .اللهم ایاک نعبد و ایاک نستعین خدا 7 ملک میفرسته که جلوی وسوسه شیاطین را بگیره. اما وسوسه های هوای نفس را باید از ریشه نابود کرد با زهد. دائم الوضو بودن هم سلاحی است در برابر شیطان

برگرفته از سایت دعاگو

**********************

بازنشر : سایت دعا 786 سایت بزرگ ذکر و دعا و فال و تعبیر خواب و باستان شناسی

بدون نظر
  1. arman می گوید

    موضوعی که برای من در زندگی و در خواب هم همیشه پیش میاد ابنه که وقتی دارم به موفقیت میرسم یکدفعه همه چیز خراب میشه اگر جوابی هست بفرمایید

  2. mahvash می گوید

    سلام،….، متاسفانه بنده سالهای سال هست که دچار جن زدگی هستم، و حتی مانع ازدواجم شده،

    1. Milad می گوید

      سلام من چندين سال هست درگير اين ماجرا بودم

ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.