دعای رسیدن به عشق و ازدواج برای ازدواج فوری با معشوق تضمینی

ذکر و دعای قوی و مجرب ازدواج با عشق و ازدواج با معشوق در سایت دعا 786

در این پست از سایت ذکر و دعا و تعبیر خواب doa786.com دعای رسیدن به عشق و ازدواج برای ازدواج فوری با معشوق تضمینی را قرار دادیم . دعای زیر از دعاهای سریع الاجابه و مجرب برای ازدواج فوری و آسان با معشوق و شخص مورد نظر می باشد . برای رسیدن به عشق و ازدواج تضمینی با معشوق می توان از دعای قوی و مجرب زیر استفاده کرد …

دعای رسیدن به عشق یک طرفه,دعای رسیدن به عشق یک طرفه نی نی سایت,دعای رسیدن به عشق نی نی سایت,دعای رسیدن به عشق خود,دعای رسیدن به عشقم,دعای رسیدن به عشق مورد نظر,دعای عشق ازدواج,دعای ازدواج با عشق با فلفل سیاه,دعای ازدواج با عشق,دعای ازدواج با عشق نی نی سایت,دعای ازدواج با معشوق از راه دور,دعای ازدواج با معشوق نی نی سایت,دعای ازدواج با معشوق با فلفل سیاه,دعای قرانی ازدواج با معشوق,دعای مجرب ازدواج با معشوق نی نی سایت,دعای تضمینی ازدواج با معشوق,قوی ترین دعای ازدواج با معشوق,دعا برای ازدواج با معشوق از راه دور,دعای عشق ازدواج,دعا برای عشق و ازدواج,دعای رسیدن به عشق و ازدواج

دعای رسیدن به عشق و ازدواج برای ازدواج فوری با معشوق تضمینی

دعای ازدواج با عشق,دعای رسیدن به عشق و معشوق,دعای ازدواج آسان با عشق,دعای ازدواج با معشوق سریع,طلسم ازدواج با معشوق,دعای ازدواج قوی و مجرب با معشوق,دعای تضمینی ازدواج با عشق,اذکار و ادعیه ازدواج با معشوق,طلسم رسیدن به عشق و ازدواج با عشق

دعای رسیدن به عشق و ازدواج برای ازدواج فوری با معشوق تضمینی

اگر فردی عاشق هستید که به دنبال ازدواج هرچه سریعتر با معشوق خود هستید می توانید دعای ازدواج که در زیر آمده است را روزی ۱۰۰ مرتبه بخوانید.

انشاالله دعای زیر اثر کرده و هر چه سریعتر با معشوق خود ازدواج خواهید کرد.

« بسم الله الرحمن الرحیم. آلّا تَعلواعَلَیَّ وَأتونی مُسلِمینَ. لَولااَن رَبَطنا عَلیَ قَلبِهالِتَکوُنَ مِنَ المومِنین »

دعا برای ازدواج با معشوق تضمینی و رسیدن به عشق :

ذکر امن یجیب یکی از مجرب ترین اذکار برای ازدواج با معشوق است.

از سوی عالمان نقل شده است هرکس هر روز بعد از نماز مغرب و عشا از درگاه خداوند استغفار کند و سه دوره تسبیح ذکر امن یجیب که در زیر آمده است را با نیت ازدواج با معشوق خود بخواند خداوند صدایش را شنیده و خواسته اش را مستجاب می کند.

« اَمَّن یُجیبُ المُضطَرَّ اِذا دَعاهُ وَ یَکشِفُ السُّوء »

دعا برای ازدواج با معشوق از راه دور

این دعا برای افرادی کاربرد دارد که از معشوق خود دور هستند و می خواهند با معشوق مورد نظر ازدواج کنند.

برای این کار دعا برای ازدواج که در زیر آمده است را روی تکه ای کاغذ بنویسید و همیشه همراه خود نگه دارید تا با دلتنگ کردن معشوق به او برسید.

« وَ أَنکِحُواْ الْأَیَامَى‏ مِنکمُ‏ وَ الصَّالِحِینَ مِنْ عِبَادِکمُ‏ وَ إِمَائکُمْ إِن یَکُونُواْ فُقَرَاءَ یُغْنِهِمُ اللَّهُ مِن فَضْلِهِ وَ اللَّهُ وَاسِعٌ عَلِیمٌ »

دعای ازدواج با شخص مورد نظر

اگر شخص خاصی را مد نظر دارید که قصد ازدواج با او را دارید می توانید دعایی که در زیر آمده است بخوانید.

دعای زیر به شما کمک می کند محبت معشوق به سمت شما جلب شود و او نیز خواهان ازدواج با شما شود.

برای این کار کافی است نیت کرده و دعای ازدواج با شخص مورد نظر را هر روز در زمان غروب آفتاب بخوانید.

« بِسمِ اللهِ الرَّحمنِ الرَّحیم. اِلهی بِحَقِّ مُحَمَّدٍ وَ اَنتَ المَحمُودُ وَ بِحَقِّ عَلیٍّ وَ اَنتَ العالی وَ بِحَقِّ فاطِمَهَ وَ اَنتَ فاطِرُ. السَّمواتِ و الأرضِ وَ بِحَقِّ الحَسَنِ وَ اَنتَ المُحسِنُ وَ بِحَقِّ الحُسَینِ وَ اَنتَ قَدیمُ الأِحسانِ. اِلهی بِاخُصِّ صِفاتِک وَ بِعِزِّ جَلالِک وَ بِأعظَمِ اَسمائِک وَ بِعِصمَهِ اَنبیائِک وَ بِنورِ اَولیائِک وَ بِدَمِ. شُهَدائِک وَ بِمُناجاتِ فُقَرائِک وَ بِدُعاءِ صُلَحائِک اَسئَلُکَ زِیادَهً فِی العِلمِ وَ صِحَّهً فِی الجِسمِ وَ بَرَکَهً فِی الرِزقِ وَ طولآ فِی العُمرِ وَ تَوبَهً قَبلَ المَوتِ وَ راحَهً عِندَ المَوتِ وَ مَغفِرَهً بَعدَ المَوتِ وَ نَجاهً مِنَ النّارِ وَ دُخُولآ فِی الجَنَّهِ وَ عافیَهً فِی الدُّنیا وُ الاخِرَهِ اِنَّکَ عَلی کُلِّ شَیءٍ قَدیرٌ.»

دعا برای ازدواج موفق با معشوق

اگر شخصی به دنبال ازدواج موفق با معشوق مورد نظر خود می باشد بایستی دعایی که در زیر آمده است بخواند.

برای موثر واقع شدن دعا بایستی وضو گرفته و با گلاب این دعا را بر روی تکه ای کاغذ نوشته و به آب روان بدهید.

« لا اله الا الله والله اکبر أسالک اللهم بعد أربعین ورحمتک ان تتفضل على فلانه بنت فلانه ببعل مبارک فإنها بیدک و لا یملکها غیرک یا ذو الفضل العظیم و الوجه الکریم و الإحسان القدیم و صلى الله على محمد و اله الطیبین الطاهرین »

دعای ازدواج با کسی که دوستش داریم

اگر کسی را دوست دارید و می خواهید با وی ازدواج کنید پس بهتر است دعای ازدواج با کسی که دوستش داریم را هر شب قبل از خواب ۳۳ مرتبه بخوانید و شخص مورد نظر را برای ازدواج تصور کنید.

« رَبَّنَا هَبْ لَنَا مِنْ أَزْوَاجِنَا وَ ذُرِّیَّاتِنَا قُرَّهَ أَعْیُنٍ وَ اجْعَلْنَا لِلْمُتَّقِینَ إِمَامًا »

دعای بدست آوردی دل دختر مورد علاقه

اگر به دختری علاقه دارید و می خواهید دل دختر مورد علاقه خود را بدست بیاورید در امر حلال خواندن دعایی که در زیر آمده است توصیه می شود.

بسم الله الرحمن الرحیم سخرلی فلان ابن فلان الحمدلله رب العالمین یا رقیب سخرلی قلبه الرحمان الرحیم یا ودود سخرلی فلان ابن فلان مالک یوم الدین یا رقیب سخرلی قلبه ایاک نعبد و ایاک نستعین یا ودود سخرلی فلان بن فلان اهدنا الصراط المستقیم یا رقیب سخرلی فلان بن فلان صراط الذین انعمت علیهم یا ودود سخرلی فلان بن فلان غیرالمغضوب علیهم یا رقیب سخرلی فلان بن فلان و لاالضالین یا ودود سخرلی فلان بن فلان

برگرفته از سایت دعاگو

*******************************

بازنشر : سایت دعا 786 سایت بزرگ ذکر و دعا و فال و تعبیر خواب و باستان شناسی

ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.