دعای رفع استرس امتحان و رفع ترس و نگرانی امتحان و موفقیت در امتحان

طلسم و دعای قوی و مجرب برای رفع استترس و اضطراب امتحان در سایت دعا 786

در این پست از سایت ذکر و دعا و تعبیر خواب doa786.com دعای رفع استرس امتحان و رفع ترس و نگرانی امتحان و موفقیت در امتحان را قرار دادیم . ذکر و دعای و طلسم مجرب و قوی برای برطرف شدن ترس و استرس و اضطراب و نگرانی از امتحان و موفقیت و سربلندی در امتحان و قبول شدن در امتحان در سایت دعا 786

,دعای استرس امتحان,دعای رفع استرس امتحان,دعای کاهش استرس امتحان,دعای استرس قبل از امتحان,دعا برای رفع استرس امتحان,دعا برای کاهش استرس امتحان,استرس امتحان,استرس امتحان نی نی سایت,استرس امتحان دارم,استرس امتحان در دانش آموزان,استرس امتحان ریاضی,استرس امتحان رانندگی,استرس امتحان علوم,استرس امتحان شهری,استرس امتحان چیست,استرس امتحان نهایی,استرس امتحان دارم نی نی سایت

دعای رفع استرس امتحان و رفع ترس و نگرانی امتحان و موفقیت در امتحان

دعای رفع ترس از امتحان,دعای رفع نگرانی از امتحان,دعای رفع اضطراب امتحان,دعای غلبه بر ترس و استرس امتحان

دعای رفع استرس امتحان و رفع ترس و نگرانی امتحان و موفقیت در امتحان

باید دانست که صورت صحیح دعا برای قبولی در امتحان این است که انسان از خداوند بخواهد محفوظات و معلوماتش را در وقت امتحان به یاد آورد و فراموشی به او دست ندهد

البته نباید انتظار داشت که بدون تلاش و مطالعات قبلی، به موفقیت دست پیدا خواهد کرد و دعا باید با تلاش همراه شود.

دعای دفع فراموشی و نسیان از امام صادق (علیه‌السلام) نقل شده است :

دست خود را بر پیشانی بگذار و چنین دعا کن:

«صَلَّی اللّهُ عَلی مُحَمَّد وَ الِهِ الّلهُمَّ اِنّی اَسْئَلُکَ یا مُذَکِّرَ الْخَیْرِ وَ فاعِلَهُ وَ الامِرَ بِهِ ذَکِّرْنی ما اَنْسانیه»

خدای درود فرستد بر محمد و آلش. خدایا من جداً از تو می‌خواهم ‌ای به پا ‌اندازنده خیر و انجام‌دهنده آن و امرکننده به آن! به یادم بنداز از آن‌چه را که شیطان از یادم برده.

دعای رفع هول و غم از امتحان :

شاید یکی از دعاهای متناسب در این مورد «دعای رفع هول و غم» باشد و آن این است که چنین به درگاه خداوند متعال دعا کنید:

« اَعْدَدْتُ لِکُلَّ عَظیْمَة لا اِلهَ اِلاّ اللّه وَ لِکُلَّ هَمٍّ و غَمٍّ لا حَوْلَ وَ لا قُوَةَ اِلا بِاللّهِ مُحمدُ النُورِ الاولُ وَ عَلی النُورِ الثانی وَ الائمَةُ الابْرارُ عُدَّةُ لِلِقآء اللّهِ وَ حِجابُ مِنْ اَعْدآء اللّهِ ذَلَّ کُلُّ شَیء لِعَظَمَةِ اللّهِ وَ اَسْئَلَ اللّهَ عَزَّوَجَلَّ الْکِفایَةَ»

آماده کرده‌ام برای هر حادثه بزرگی این را که: نیست معبودی جز خدا و برای هر همّ و غمی این را که نیست جنبشی و نیرویی جز با خدا، محمد است نخستین نور و علی است نور دوم و آن امامان بسی نیک‌توشه‌اند برای دیدار خدا و پرده حائل‌اند از دشمنان خدا، رام و فروتن گشته همه چیز در برابر عظمت خدا و می‌خواهم از خدا «که عزیز است و برجسته» کفایت.

ذکر و دعای مجرب رفع دلشوره و استرس و اضطراب

در زمانی که به هر دلیل دجار اضطراب یا نگرانی و دلشوره می شوید ، ذکر و دعای مجرب رفع دلشوره و استرس و اضطراب ذیل را چهارده مرتبه قرائت کنید. دلشوره و اضطراب برطرف میشود. در اثنای ذکر توجه قلبی داشته باشد. مجرب است.

(ما شاءَ الله لا حَولَ وَ لا قوَّهَ إلّا باللهِ العَلِیِّ العَظیم).

ذکر دیگری برای دفع دلشوره و استرس :

برای رفع استرس و دلشوره ، دست راست را روی سینه اش بگذارد و هفت مرتبه آیه ۲۸۸ شریفه سوره رعد را بخواند . به اذن خداوند تبارک و تعالی احساس آرامشی فوری در شخص ایجاد می شود.

(الذّینَ امَنوا وتَطمَئِنُّ قُلوبُهُم بذِکرِ اللهِ اَلا بذِکرِ الله تَطمَئِنُ القلوب)

توجه شود :

با اتجاه به قبله بخواند و در اثنای قرائت توجه قلبی داشته باشد.

دعایی مجرب برای دفع اضطراب و آرامش اعصاب

برای آرامش اعصاب و از بین رفتن اضطراب ذکر

ما شاءَ الله لا حَولَ وَ لا قوَّهَ إلّا باللهِ العَلِیِّ العَظیم

را چهارده مرتبه به ظرفی از آب پاک بخواند و آب را بنوشد. اضطرابش از بین میرود و اعصابش بطور عجیبی آرام می شود.

دستورالعملی برای آرامش روحی و سعه صدر

برای افزایش صبر و حوصله و ایجاد آرامش روحی هرچه بیشتر ، قبل از خواب سوره مبارکه عنکبوت را قرائت کند. مجرب است.

حضرت امام جعفر صادق (علیه السلام) فرموده است:

در شگفتم برای کسی که از چهار چیز بیم دارد، چگونه به چهار کلمه پناه نمی برد!

۱- در شگفتم برای کسی که ترس بر او غلبه کرده، چگونه به ذکر «حسبنا الله و نعم الوکیل» (سوره مبارکه آل عمران آیه ۱۷۱) پناه نمی برد. در صورتی که خداوند به دنبال ذکر یاد شده فرموده است: پس (آن کسانی که به عزم جهاد خارج گشتند، و تخویف شیاطین در آنها اثر نکرد و به ذکر فوق تمسک جسند) همراه با نعمتی از جانب خداوند (عافیت) و چیزی زاید بر آن (سود در تجارت) بازگشتند، و هیچگونه بدی به آنان نرسید.

۲- در شگفتم برای کسی که اندوهگین است چگونه به ذکر «لا اله الا انت سبحانک انی کنت من الظالمین*» (سوره مبارکه انبیاء آیه ۸۷) پناه نمی برد. زیرا خداوند به دنبال این ذکر فرموده است:

«پس ما یونس را در اثر تمسک به ذکر یاد شده، از اندوه نجات دادیم و همین گونه مومنین را نجات می بخشیم.» (سوره انبیاء آیه ۸۸)

۳- در شگفتم برای کسی که مورد مکر و حیله واقع شده، چگونه به ذکر «افوض امری الی الله، ان الله بصیر بالعباد» (سوره مبارکه غافر آیه ۴۴) … پناه نمی برد. زیرا خداوند به دنبال ذکر فوق فرموده است: «پس خداوند (موسی را در اثر ذکر یاد شده) از شر و مکر فرعونیان مصون داشت.» (سوره غافر آیه ۴۵)

۴- در شگفتم برای کسی که طالب دنیا و زیباییهای دنیاست چگونه به ذکر «ماشاءالله لاحول و لاقوة الا بالله» (سوره مبارکه کهف آیه ۳۹) پناه نمی برد، زیرا خداوند بعد از ذکر یاد شده فرموده است: «مردی که فاقد نعمتهای دنیوی بود، خطاب به مردی که از نعمتها برخوردار بود) فرمود: اگر تو مرا به مال و فرزند، کمتر از خود می دانی امید است خداوند مرا بهتر از باغ تو بدهد.»

(بحارالانوار، ج ۹۰، ۱۸۴ – ۱۸۵)

دعای مجرب برای دفع ترس و وحشت :

حلبی می گوید :

کسی به امام صادق علیه السلام عرض کرد وقتی تنها می شوم وحشت و اندوه مرا فرا می گیرد و آنگاه که میان مردم هستم چنین احساسی ندارم . حضرت به وی فرمودند : دستت را روی قلبت بگذار و بگو :

بسم الله

سپس دستت را بر قلبت کشیده و هفت بار بگو :

أَعُوذُ بِعِزَّةِ اللَّهِ وَ أَعُوذُ بِقُدْرَةِ اللَّهِ وَ أَعُوذُ بِرَحْمَةِ اللَّهِ وَ أَعُوذُ بِجَلَالِ اللَّهِ وَ أَعُوذُ بِعَظَمَةِ اللَّهِ وَ أَعُوذُ بِجَمْعِ اللَّهِ وَ أَعُوذُ بِرَسُولِ اللَّهِ وَ أَعُوذُ بِأَسْمَاءِ اللَّهِ مِنْ شَرِّ مَا أَحْذَرُ وَ مِنْ شَرِّ مَا أَخَافُ عَلَى نَفْسِی

وی گفت من چنین کردم و خداوند ترس و وحشت را ا ز من زدود و به جای آن انس و آرامش به من داد. (بحارالانوار ج 95 ص 138)

,رفع استرس امتحان,رفع استرس امتحان ریاضی,رفع استرس امتحان رانندگی,رفع استرس امتحان نی نی سایت,رفع استرس امتحانات,رفع استرس امتحان تیزهوشان,درمان استرس امتحان,درمان استرس امتحان رانندگی,درمان استرس امتحانات,دعای رفع استرس امتحان,رفع استرس در آزمون رانندگی,رفع استرس در آزمون رانندگی نی نی سایت,رفع استرس در امتحانات,درمان استرس قبل امتحان,درمان استرس شدید امتحان,درمان استرس قبل از امتحان,درمان استرس برای امتحان,درمان استرس سر امتحان,درمان استرس شب امتحان,درمان استرس از امتحان,درمان استرس جلسه امتحان,دعا برای رفع استرس امتحان,,استرس امتحان نهایی نی نی سایت,قرص ضد استرس برای امتحان رانندگی نی نی سایت,استرس امتحان رانندگی نی نی سایت,رفع استرس امتحان نی نی سایت,استرس امتحان شهری نی نی سایت,استرس امتحان ریاضی نی نی سایت,استرس شب امتحان نی نی سایت,استرس امتحان مجازی نی نی سایت,استرس امتحان دارم چیکار کنم,برای امتحان استرس دارم,استرس امتحان ریاضی دارم,راههای کاهش استرس امتحان در دانش آموزان,استرس امتحانات دانش آموزان,کاهش استرس امتحان رانندگی,رفع استرس امتحان رانندگی,درمان استرس امتحان رانندگی,استرس امتحان شهری رانندگی,استرس موقع امتحان رانندگی,کنترل استرس امتحان رانندگی,برای استرس امتحان رانندگی,استرس امتحان عملی رانندگی,استرس شب امتحان چیست,استرس امتحانات نهایی,دلایل استرس در امتحان نهایی,کاهش استرس امتحان نهایی,استرس برای امتحان نهایی

برگرفته از سایت ملکوتی ها

*******************************

بازنشر : سایت دعا 786 سایت بزرگ ذکر و دعا و فال و تعبیر خواب و باستان شناسی

ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.