دعای رفع بلا و گرفتاری و بیماری و شفای مریضی از پیامبر و ائمه اطهار

طلسم و دعای قوی برای شفای بیماری و رفع مریضی و گرفتاری و بلا از پیامبر اکرم و امامان در سایت دعا 786

در این پست از سایت ذکر و دعا و تعبیر خواب doa786.com دعای رفع بلا و گرفتاری و بیماری و شفای مریضی از پیامبر و ائمه اطهار را قرار دادیم . مجموعه ای از ذکر و دعاهای مجرب و سریع الاجابه برای شفای مریضی و رفع بیماری و گرفتاری و سختی و مشکلات و در امان ماندن از بلا و خطرات و حوادث که از پیامبر اکرم (ص) و امامان معصوم (ع) روایت شده است . سایت دعا 786 …

,دعای دفع بلا,دعای دفع بلا و چشم زخم,دعای دفع بلا در ماه صفر,دعای دفع بلا صوتی,دعای دفع بلا و مریضی صوتی,دعای دفع بلا از پدر و مادر,دعای دفع بلا قل لن یصیبنا,دعای دفع بلا اهل سنت,دعای دفع بلا ماه صفر,دعای دفع بلایا,دعای دفع بلا و چشم زخم صوتی,دعای دفع بلا و چشم زخم نی نی سایت,دعای دفع بلا در ماه صفر صوتی,دعا برای دفع بلا در ماه صفر,دعای رفع بلا ماه صفر,دعاي رفع بلا ماه صفر,دعا دفع بلا در ماه صفر,دعا رفع بلا در ماه صفر

دعای رفع بلا و گرفتاری و بیماری و شفای مریضی از پیامبر و ائمه اطهار

دعای شفای مریضی,دعای حفظ از بلا,دعای رفع گرفتاری و سختی,دعای ایمنی از بلا و گرفتاری,دعای رفع سختی و مشکلات,دعای شفای مریضی و بیماری,دعای در امان ماندن از بلا و حوادث,دعای پیامبر برای رفع بلا و گرفتاری,دعای امامان برای رفع گرفتاری و بلا

دعای رفع بلا و گرفتاری و بیماری و شفای مریضی از پیامبر و ائمه اطهار

در یکی از بیانات رسول خدا(ص) در حدیثی در فواید و برکات بیماری آمده است :

خطاب به سلمان فارسی به هنگام عیادتش فرمودند:

در موقع بیماری نعمت‌هایی به فرد نصیبت می‌شود، از جمله:

انت من الله بذکر و دعاؤک فیه مستجاب

تو به یاد خدا می‌افتی و (پرده‌های غفلت کنار می‌رود و به همین جهت)

دعای تو به اجابت می‌رسد».

امام صادق(ع) برای مواقع اضطراب و استرس چهار ذکر آرامش بخش را توصیه کرده‌اند :

«در شگفتم برای کسی که از چهار چیز بیم دارد، چگونه به چهار چیز پناه نمی‌برد؟ در شگفتم برای کسی که ترس بر او غلبه کرده، چگونه به این ذکر پناه نمی‌برد! (حَسْبُنَا اللَّهُ وَ نِعْمَ الْوَکیلُ) سوره آل عمران، آیه ۱۷۱

و در شگفتم برای کسی‌که اندوهگین است، چگونه به این ذکر پناه نمی‌برد! (لَا إِلَهَ إِلَّا أَنْتَ سُبْحَانَکَ إِنِّی کُنْتُ مِنْ الظَّالِمِینَ) سوره انبیا، آیه ۸۷

و در شگفتم برای کسی‌که مورد مکر و حیله واقع شده، چگونه به این ذکر پناه نمی‌برد! (اُفوِّضُ أمری إلَی الله إنّ الله بصیرٌ بالعباد) سوره غافر، آیه ۴۴

و در شگفتم برای کسی‌که طالب دنیا و زیبایی‌های دنیاست، چگونه به این ذکر پناه نمی‌برد! (مَا شَاءَ اللَّهُ لاَ قُوَّةَ إِلاَّ بِاللَّهِ).

دعایی از امام علی(ع) در زمان شیوع بیماری

دعای زیر را که منقول از امام علی(ع) است در زمان شیوع بیماری‌ها در منزل بگذارید و بعد از هر نماز صبح یا اول روز بخوانید

از مرحوم آیت‌الله العظمی سید احمد خوانساری نقل شده است

که در سال‌های دور بیماری وبا به ایران و خوانسار آمده بود. بدین دلیل در شهرستان خوانسار و در اکثر منازل یک نفر یا بیشتر از دنیا رفتند؛ مگر منازلی که در هر روز این آیات مبارک را پس از نماز صبح می‌خواندند که به آن‌ها هیچ صدمه‌ای وارد نشد!

متن دعا این است:

«بِسمِ اللهِ الرّحمنِ الرَّحیمِ
قُل لَّن یُصِیبَنَا إِلاَّ مَا کَتَبَ اللّهُ لَنَا هُوَ مَوْلاَنَا وَعَلَى اللّهِ فَلْیَتَوَکَّلِ الْمُؤْمِنُونَ.
وَإِن یَمْسَسْکَ اللّهُ بِضُرٍّ فَلاَ کَاشِفَ لَهُ إِلاَّ هُوَ وَإِن یُرِدْکَ بِخَیْرٍ فَلاَ رَآدَّ لِفَضْلِهِ یُصَیبُ بِهِ مَن یَشَاء مِنْ عِبَادِهِ وَ هُوَ الْغَفُورُ الرَّحِیمُ وَمَا مِن دَآبَّةٍ فِی الأَرْضِ إِلاَّ عَلَى اللّهِ رِزْقُهَا وَیَعْلَمُ مُسْتَقَرَّهَا وَمُسْتَوْدَعَهَا کُلٌّ فِی کِتَابٍ مُّبِینٍ وَکَأَیِّن مِن دَابَّةٍ لَا تَحْمِلُ رِزْقَهَا اللَّهُ یَرْزُقُهَا وَإِیَّاکُمْ وَهُوَ السَّمِیعُ الْعَلِیمُ. مَا یَفْتَحِ اللَّهُ لِلنَّاسِ مِن رَّحْمَةٍ فَلَا مُمْسِکَ لَهَا وَمَا یُمْسِکْ فَلَا مُرْسِلَ لَهُ مِن بَعْدِهِ وَهُوَ الْعَزِیزُ الْحَکِیمُ. قُلْ أَفَرَأَیْتُم مَّا تَدْعُونَ مِن دُونِ اللَّهِ إِنْ أَرَادَنِیَ اللَّهُ بِضُرٍّ هَلْ هُنَّ کَاشِفَاتُ ضُرِّهِ أَوْ أَرَادَنِی بِرَحْمَةٍ هَلْ هُنَّ مُمْسِکَاتُ رَحْمَتِهِ قُلْ حَسْبِیَ اللَّهُ عَلَیْهِ یَتَوَکَّلُ الْمُتَوَکِّلُونَ. حَسْبِیَ اللّهُ لا إِلَـهَ إِلاَّ هُوَ عَلَیْهِ تَوَکَّلْتُ وَهُوَ رَبُّ الْعَرْشِ الْعَظِیمِ.

(بحار الانوار ج ۸۳ ص ۳۳۷)»

دعای دفع تب شدید

از سلمان فارسی نقل است:

به خدا سوگند، از روزی که حضرت فاطمه زهرا(س) این دعا را به من آموختند آن را به بیش از هزار نفر در مکه و مدینه که همه مبتلا به تب شدید بودند تعلیم دادم و همه آن‌ها با قرائت این دعا صحت کامل یافتند.

متن دعا این است:

«بِسْمِ اللّٰهِ الرَّحْمٰنِ الرَّحِیمِ
بِسْمِ اللّٰهِ النُّورِ، بِسْمِ اللّٰهِ نُورِ النُّورِ، بِسْمِ اللّٰهِ نُورٌ عَلىٰ نُورٍ، بِسْمِ اللّٰهِ الَّذِى هُوَ مُدَبِّرُ الْأُمُورِ، بِسْمِ اللّٰهِ الَّذِى خَلَقَ النُّورَ مِنَ النُّورِ. الْحَمْدُ لِلّٰهِ الَّذِى خَلَقَ النُّورَ مِنَ النُّورِ، وَأَنْزَلَ النُّورَ عَلَى الطُّورِ، فِى کِتابٍ مَسْطُورٍ، فِى رَقٍّ مَنْشُورٍ، بِقَدَرٍ مَقْدُورٍ، عَلىٰ نَبِیٍّ مَحْبُورٍ. الْحَمْدُ لِلّٰهِ الَّذِی هُوَ بِالْعِزِّ مَذْکُورٌ، وَبِالْفَخْرِ مَشْهُورٌ، وَعَلَى السَّرَّاءِ وَالضَّرَّاءِ مَشْکُورٌ. وَصَلَّى اللّٰهُ عَلىٰ سَیِّدِنا مُحَمَّدٍ وَآلِهِ الطَّاهِرِینَ.

به نام خدا که رحمتش بسیار و مهربانی‌اش همیشگی است؛ به نام خدای نور، به نام خدای نور نور، به نام خدای نور بر نور، به نام خدایی که تدبیرگر امور است، به نام خدایی که نور را از نور آفرید و سپاس خدایی را که نور را از نور آفرید و نور را در کوه طور فرو فرستاد، در کتابی بر نوشته، در ورقه‌ای گشوده، با اندازه‌ای درخور، بر پیامبری آراسته، سپاس خدای را که به عزّت یاد شود و به عظمت مشهور است و بر شادی و بدحالی سپاسگزاری شود، درود خدا بر آقای ما محمّد و خاندان پاکش.

(مکارم الاخلاق ص۴۱۸؛ دلائل الامامة ص. ۲۸؛ بحارالانوار ج۹۲ ص. ۲۷)»

همچنین از حضرت رضا(ع) نقل است که فرمودند:

چون گرفتاری شدیدی برایت پیش آید که تو را غمگین سازد دو رکعت نماز بخوان، در رکعت اول فاتحه و آیة الکرسی و در رکعت دوم فاتحه و انا اءنزلناه، بعد قرآن را بر بالای سر بگذار و ۱۰ بار بگو:

(خداوندا! به حق آن کس که او را بر خلق خود به رسالت فرستادی و به حق همه آیه‌های قرآن و به حق کسانی که آن‌ها را در آن مدح کرده‌ای بر تو و به حق تو بر آن‌ها و هیچ کس را از تو به حق تو عارف‌تر نمی‌شناسم) (یا سیدی یا الله) و ده بار بگو: به حق محمد (ص) و ده بار به حق فاطمه(س) و بعد یکی یکی ائمه را به همین نحو نام ببر تا به امام به حق و زمان خود برسی؛ از جای خود بر نخواهی خواست مگر حاجتت روا خواهد شد.

راوی گوید به امام رضا(ع) عرض کردم:

فدایت شوم دعایی برای برآمدن حاجت‌ها به من تعلیم کن، فرمود:

چون کار مهمی با خدا داری غسل کن و تمیزترین جامه‌ها را بپوش و عطر بزن و زیر آسمان برو و دو رکعت نماز کن و حمد و (قل هو الله احد) را ۱۵ بار بخوان و به رکوع برو و در رکوع نیز ۱۵ بار آن‌ها را بخوان بعد سجده کن

و در سجده بگو:

(خداوندا! همه معبود‌ها جز تو باطل است و تو حق مبینی، حاجت… مرا هم اکنون روا بفرما)

و بر حاجت خود اصرار کن و چون حاجتت روا شد نماز شکر بجای آر.

دعا از امام صادق(ع) برای رفع بیماری

امام صادق(ع) فرمود هرگاه در کنار مریضی بودی، دست خود را بر سر بیمار بگذار و این دعا را بخوان:

«بِسْمِ اللَّهِ وَ بِاللَّهِ وَ مِنَ اللَّهِ وَ إِلَى اللَّهِ وَ مَا شَاءَ اللَّهُ وَ لَا حَوْلَ وَ لَا قُوَّةَ إِلَّا بِاللَّهِ إِبْرَاهِیمُ خَلِیلُ اللَّهِ مُوسَى نَجِیُّ اللَّهِ عِیسَى رُوحُ اللَّهِ مُحَمَّدٌ رَسُولُ اللَّهِ ص. مِنَ الْأَرْوَاحِ وَ الْأَوْجَاعِ بِسْمِ اللَّهِ وَ بِاللَّهِ وَ عَزَائِمُ مِنَ اللَّهِ لِفُلَانِ بْنِ فُلَانَةَ (نام شخص و مادر او را می‌برد) لَا یَقْرَبُهُ إِلَّا کُلُّ مُسْلِمٍ وَ أُعِیذُهُ بِکَلِمَاتِ اللَّهِ التَّامَّاتِ کُلِّهَا الَّتِی سَأَلَ بِهَا آدَمُ فَتابَ عَلَیْهِ إِنَّهُ هُوَ التَّوَّابُ الرَّحِیمُ إِلَّا انْزَجَرْتِ أَیَّتُهَا الْأَرْوَاحُ وَ الْأَوْجَاعُ بِإِذْنِ اللَّهِ عَزَّ وَ جَلَّ لَا إِلَهَ إِلَّا اللَّهُ أَلا لَهُ الْخَلْقُ وَ الْأَمْرُ تَبارَکَ اللَّهُ رَبُّ الْعالَمِینَ.

پناه به نام خدا و به خدا و از خدا و بسوی خدا و آنچه خدا بخواهد و اینکه هیچ نیرو و حرکتی نیست. مگر به اذن خدا و اینکه ابراهیم دوست خدا و موسی نجات یافته خدا و عیسی روح خدا و محمد فرستاده. خدا- که درود خدا بر او و آل او و بر همه انبیاء- از باد‌ها و دردها. به نام خدا، به یاد خدا، و با استمداد از تقدیرات خدا، برای فلانی پسر فلانی، اقرار به اعتقادات ندارد مگر مسلمان، پناه می‏ برم به خدا با کلمات. نامه‏‌ای که حضرت آدم علیه السلام خدا را با آن‌ها خواند تا توبه او پذیرفته شد، همانا او توبه‏ پذیر مهربانی است.‌ ای دردها، با اجازه خداوند و کلمات مقدس شما را فراری می‏‌دهم که خدایی جز او نیست. همانا هر کار و آفرینشی برای اوست، آفرین بر خدا آفریدگار عالمین.

سپس آیه الکرسی و سوره ‏های حمد و معوذتین(فلق و ناس) و اخلاص را هر کدام یک مرتبه و نیز ده آیه از سوره یس بخوان

بعد هم این دعا را بخوان:

«اللَّهُمَّ اشْفِهِ بِشِفَائِکَ وَ دَاوِهِ بِدَوَائِکَ وَ عَافِهِ مِنْ بَلَائِکَ وَ تَسْأَلُهُ بِحَقِّ مُحَمَّدٍ وَ آلِ مُحَمَّدٍ صَلَوَاتُ اللَّهِ عَلَیْهِ وَ عَلَیْهِمْ أَجْمَعِینَ.

خداوندا! با شفای خود او را شفا ده، و با دوای خود او را مداوا کن، و از بلاهایت او را عافیت بده، و سلامتی به او بده به حق محمد و آل محمد – که درود خدا بر او و بر آل او»

(بحارالانوار ج. ۹۲ ص. ۱۶)

دعا براى رفع بیماری و ناخوشی‌ها

سید بن طاوس(ره) فرموده که ما تجربه کردیم، آن را بر روی کاغذی به همراه ۱۰ مرتبه یا اَللَّهُ، ۱۰ مرتبه یا رَبِّ و ۱۰ مرتبه یا اَرْحَمَ الرّاحِمینَ، بنویسید و پبش بیمار قرار دهید إن‌شاءالله خوب می‌شود.

این دعا عبارت است از:

یا مَنْ اِسْمُهُ دَوآءٌ وَ ذِکرُهُ شِفآءٌ یا مَنْ یجْعَلُ الشِّفاءَ فیما یشاءُ مِنَ الاْشْیاءِ صَلِّ عَلى مُحَمَّدٍ وَ آلِ مَحُمَّدٍ وَ اجْعَلْ شِفائى مِنْ هذَا الدّاءِ فىِ اسْمِک هذا.

اى که نامش دوا و ذکرش شفا است اى که بنهد شفا را در هر چیزى که خواهد درود فرست بر محمّد و آل محمّد و بنه شفاى مرا از این درد در این نامت. (مفاتیح الجنان، ص ۹۴۰)

,دعا برای درمان بیماری سخت,دعا برای رفع بیماری سخت صوتی,دعا جهت رفع بیماری سخت,دعا برای رفع بیماری سخت اهل سنت,دعای رفع بیماری کرونا صوتی,دعای رفع بیماری کرونا اهل سنت,دعای دفع بیماری کرونا,دعا برای رفع بیماری کرونا,دعا جهت رفع بیماری کرونا,دعا براي رفع بيماري كرونا,دعای برای رفع بیماری کرونا,دعای زیبا برای رفع بیماری کرونا,دعا برای دفع بیماری کرونا,دعا برای رفع بیماری حیوانات,دعای رفع بیماریها و ناخوشیها,دعای رفع بیماریهای واگیردار,دعا برای رفع بیماریها,دعا برای رفع بیماریهای پوستی,دعا برای رفع بیماریهای واگیر,دعا رفع بیماریها,دعا برای رفع بیماریهای واگیردار,دعای رفع بیماری همزاد,دعاي رفع بيماري كودك,دعا برای رفع بیماری کودک,دعا جهت رفع بیماری نوزاد,دعا رفع بیماری واگیردار,دعا رفع بیماری واگیر,دعا دفع بیماری واگیردار,دعای رفع بیماری های واگیر,دعا برای رفع بیماری واگیردار,دعا برای دفع بیماری واگیر,دعای درمان بیماری لاعلاج,دعا برای رفع بیماری لاعلاج,دعا برای درمان بیماری لاعلاج,دعا رفع بیماری لاعلاج,دعا جهت رفع بیماری لاعلاج,دعای رفع گرفتاری,دعای رفع گرفتاری عظیم,دعای رفع گرفتاری مالی,دعای رفع گرفتاری و تهمت,دعای رفع گرفتاری و مشکلات,دعای رفع گرفتاری از زندان,دعای رفع گرفتاری صوتی,دعای رفع گرفتاری سخت,دعای رفع گرفتاری و بلا,دعای رفع گرفتاریها,دعای رفع گرفتاری عظیم نی نی سایت,دعای رفع گرفتاری عظیم صوتی,دعاي رفع گرفتاري مالي,دعای برای رفع گرفتاری مالی,دعا برای رفع گرفتاری مالی,دعایی برای رفع گرفتاری مالی,دعا برای رفع گرفتاری مالی نی نی سایت,دعا برای رفع گرفتاریهای مالی,دعای سریع الاجابه برای رفع گرفتاری مالی,دعای رفع گرفتاری و مشکلات صوتی,دعاي رفع گرفتاري و مشكلات,دعای رفع گرفتاری و مشکل,دعا برای رفع گرفتاری و مشکلات,دعا جهت رفع گرفتاری و مشکلات,دعا برای رفع گرفتاری و مشکل,دعا برای رفع گرفتاری و حل مشکلات,بهترین دعا برای رفع گرفتاری و مشکلات,دعایی برای رفع گرفتاری و مشکل,دعا برای رفع گرفتاری زندانی,دعای رفع گرفتاری فوری صوتی,دعای صوتی برای رفع گرفتاری,دانلود فایل صوتی دعای رفع گرفتاری,دانلود صوتی دعای رفع گرفتاری,دعای رفع گرفتاریهای سخت,دعا رفع گرفتاری سخت,دعا رفع مشکلات سخت,دعای رفع گرفتاری و سختی,دعا برای رفع گرفتاری سخت,دعا جهت رفع گرفتاری سخت,دعا برای رفع گرفتاریهای سخت,دعای مجرب برای رفع گرفتاری سخت,دعای برای رفع مشکلات سخت,دعاي دفع بلا و گرفتاري,دعایی برای رفع گرفتاری و بلا,دعا جهت رفع گرفتاری و بلا,دعای رفع بلا و گرفتاری صوتی,دعای رفع بلا و گرفتاری برای خانواده,دانلود دعای رفع بلا و گرفتاری,دعای رفع بلا و بیماری و گرفتاری,دعای رفع گرفتاریهای بزرگ,دعای رفع گرفتاریهای بزرگ ستاره,دعای سریع الاجابه برای رفع گرفتاریها,دعای برای رفع گرفتاریها,دعای رفع مشکلات و گرفتاریها,دعای مجرب برای رفع گرفتاریها,دعای ناخوشی,دعای رفع ناخوشی,دعای رفع بیماریها و ناخوشیها,دعای رفع ناخوشی,دعای رفع بیماریها و ناخوشیها,دعا برای رفع بیماری ها و ناخوشی ها,دعا برای رفع ناخوشی,دعای رفع بلا,دعای رفع بلا و بیماری,دعای رفع بلا و چشم زخم,دعای رفع بلا برای خانواده,دعای رفع بلا ماه صفر,دعای رفع بلا مفاتیح,دعای رفع بلا و مریضی,دعای رفع بلا و استرس,دعای دفع بلا در ماه صفر,دعای رفع بلا و سختی,دعای رفع بلا و بیماری صوتی,دعای رفع بلا و بیماری نی نی سایت,دعاهای رفع بلا و بیماری,دعای دفع بلا و بیماری,دعای دفع بلا و بیماری صوتی,دعای برای رفع بلا و بیماری,دعا برای رفع بلا و بیماری,دعا جهت رفع بلا و بیماری,دعا برای رفع بلا و بیماری نی نی سایت,دعای دفع بلا و چشم زخم صوتی,دعای دفع بلا و چشم زخم نی نی سایت,دعای رفع بلا برای خانواده صوتی,دعای رفع بلا برای خانواده نی نی سایت,دعای دفع بلا برای خانواده,دعای رفع بلا از خانواده,دعا رفع بلا از خانواده,دعای رفع بلا و گرفتاری برای خانواده,دعای دفع بلا خانواده,دعای برای دفع بلا از خانواده,دعاي رفع بلا ماه صفر,دعای دفع بلا ماه صفر,دعا دفع بلا ماه صفر,دعای رفع بلا اول ماه صفر,دعای ماه صفر برای دفع بلا,دعا رفع بلا در ماه صفر,دعا برای دفع بلا ماه صفر,دعای دفع بلا در ماه صفر صوتی,دعای دفع بلا در مفاتیح,دعای دفع بلا در مفاتیح الجنان,دعای رفع بلا و مریضی اهل سنت,دعای دفع بلا و مریضی صوتی,دعای دفع بلا و مریضی,دعاي رفع بلا و مريضي,دعا دفع بلا و مریضی,دعاي رفع بلا و بيماري,دعا برای رفع بلا و مریضی,دعا برای دفع بلا و استرس,دعا برای دفع بلا در ماه صفر,دعا دفع بلا در ماه صفر,دعای دفع بلا در اول ماه صفر,دانلود دعای دفع بلا در ماه صفر

برگرفته از سایت ملکوتی ها

*******************************

بازنشر : سایت دعا 786 سایت بزرگ ذکر و دعا و فال و تعبیر خواب و باستان شناسی

ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.