دعای رفع تب و لرز از امام سجاد (ع) برای درمان تب و لرز و شفای بیماری

طلسم و دعای شفا تب و لرز و درمان سریع تب و لرز و رفع بیماری در سایت دعا 786

در این پست از سایت ذکر و دعا و تعبیر خواب doa786.com دعای رفع تب و لرز از امام سجاد (ع) برای درمان تب و لرز و شفای بیماری را قرار دادیم . دعای زیر از دعاهای سریع الاجابه و مجرب از حضرت امام سجاد (ع) برای برطرف شدن فوری تب و لرز و درمان و شفای تب و لرز و رفع بیماری و مریضی می باشد . سایت دعا 786 …

,دعای رفع تب کودکان,دعا رفع تب کودکان,دعای درمان تب کودکان,دعای رفع تب کودک,دعا رفع تب کودک,دعای رفع تب بچه,دعای برای رفع تب کودکان,دعای برای رفع تب کودک,دعا برای رفع تب کودک,دعا برای رفع تب کودک نی نی سایت,دعای رفع تب,دعای رفع تب فوری,دعای رفع تب شدید,دعای رفع تب و لرز,دعای رفع تب در گنجهای معنوی,دعای رفع تب,دعای رفع تب از حضرت زهرا,دعای رفع تب و بیماری,دعای رفع تب در مفاتیح,دعا برای رفع تب شدید,رفع تب شدید دعا,دعای رفع تب بالا,دعای حضرت فاطمه در رفع تب شدید,دعای درمان تب و لرز,دعا برای رفع تب و لرز,دعا جهت رفع تب و لرز,دعا برای رفع تب لرز,دعای رفع تب و مریضی,دعای رفع تب حضرت زهرا,دعا برای رفع تب و بیماری,دعای رفع تب مفاتیح الجنان,دعای رفع تب از مفاتیح

دعای رفع تب و لرز از امام سجاد (ع) برای درمان تب و لرز و شفای بیماری

دعای شفای تب و لرز,دعای درمان تب و لرز,دعای امام سجاد برای تب و لرز,دعای رهایی از تب و لرز,دعای خلاصی از تب و لرز,آیه و سوره رفع تب و لرز

دعای رفع تب و لرز از امام سجاد (ع) برای درمان تب و لرز و شفای بیماری

دعای امام سجّاد علیه‌‌ السلام به هنگام بیماری:

خداوندا! بر سلامت تنم که پیوسته با آن به کار خویش پرداخته‌ام، تو را سپاس می‌گویم، و [نیز] بر آن بیماری‌ای که بر تنم عارض کردی، تو را سپاس می‌گویم.

اکنون ای خدای من! نمی‌دانم کدام یک از این دو حال، سزامندتر برای سپاس گزاردن توست و کدام یک از این دو وقت، سزاوارتر برای ستودن تو.

زمان تن‌درستی، که در آن روزی‌های پاک خویش را گوارایم ساختی و مرا به آنها برای جُستن خشنودی و فضل خود، شور و نشاط بخشیدی و با برخورداری از آنها، بر آن طاعت‌ها – که توفیقش را ارزانی ام داشتی – توانا ساختی؟ یا زمان بیماری که مرا بدان آزمودی؟ و نعمت‌هایی که به من ارمغان دادی تا مایه سَبُک شدن بار گناهانی شود که پُشتم را سنگین کرده بود و مایه طهارت از آن گناهانی باشد که در آن، غوطه‌ ور شده بودم، و توجّه دهنده‌ای باشد که به توبه باز گردم، و یادآوری باشد که گناه را به برکت نعمت دیرین تو بزدایم.

و در این مدّت بیماری، کاتبان اعمال، برایم آن اندازه اعمال پاک نوشتند که نه به دلی خطور کرده است، نه بر زبانی گذشته، و نه اندامی توان انجام دادنش را یافته؛ بلکه این همه فضل تو بر من بوده و احسان و نیکی‌ای بوده است که بر من روا داشته‌ای.

پروردگارا! پس بر محمّد و خاندانش، درود فرست و آنچه را برایم بدان خرسندی، محبوبم بدار. آنچه را بر من وارد آورده‌ای، آسان و گوارایم ساز و مرا از آلودگی‌هایی که پیش‌تر انجام داده‌ام، پاک بدار و بدی‌هایی را که پیش فرستاده‌ام، [از نامه عملم] بزدای، و شیرینی عافیت و خُنَکای سلامت را به من بچشان.

برون شدِ مرا از بیماری به سوی عفو خویش، بازگشتِ مرا از دوران بسترنشینی ام به سوی چشم‌پوشی خویش، رهایی ام از درد و رنجم را به فراخنای رحمت خویش، و سلامت یافتنم از این سختی را به آستان گشایش خویش، قرار ده! تویی که نیکی ات سرشار است و دست منّتت بر همه، گشاده. بخشنده و بزرگوار و صاحب جلال و اکرامی.

متن حدیث:

الإمام زین العابدین علیه السلام – فی دُعائِهِ عِندَ المَرَضِ:
اللّهُمَّ لَکَ الحَمدُ عَلی ما لَم أزَل أتَصَرَّفُ فیهِ مِن سَلامَهِ بَدَنی، ولَکَ الحَمدُ عَلی ما أحدَثتَ بی مِن عِلَّهٍ فی جَسَدی، فَما أدری یا إلهی أیُّ الحالَینِ أحَقُّ بِالشُّکرِ لَکَ، وأیُّ الوَقتَینِ أولی بِالحَمدِ لَکَ؟ أوَقتُ الصِّحَّهِ الَّتی هَنَّأتَنی فیها طَیِّباتِ رِزقِکَ، ونَشَّطتَنی بِها لاِبتِغاءِ مَرضاتِکَ وفَضلِک، وقَوَّیتَنی مَعَها عَلی ما وَفَّقتَنی لَهُ مِن طاعَتِکَ؟ أم وَقتُ العِلَّهِ الَّتی مَحَّصتَنی بِها، وَالنِّعَمِ الَّتی أتحَفتَنی بِها تَخفیفاً لِما ثَقُلَ بِهِ عَلی ظَهری مِنَ الخَطیئاتِ، وتَطهیراً لِمَا انغَمَستُ فیهِ مِنَ السَّیِّئاتِ، وتَنبیهاً لِتَناوُلِ التَّوبَهِ، وتَذکیراً لِمَحوِ الحَوبَهِ بِقَدیمِ النِّعمَهِ؟ وفی خِلالِ ذلِکَ ما کَتَبَ لِیَ الکاتِبانِ مِن زَکِیِّ الأَعمالِ، ما لا قَلبٌ فَکَّرَ فیهِ، ولا لِسانٌ نَطَقَ بِهِ، ولا جارِحَهٌ تَکَلَّفَتهُ، بَل إفضالاً مِنکَ عَلَیَّ، وإحساناً مِن صَنیعِکَ إلَیَّ.

اللّهُمَّ فَصَلِّ عَلی مُحَمَّدٍ وآلِهِ، وحَبِّب إِلَیَّ ما رَضیتَ لی، ویَسِّر لی ما أحلَلتَ بی، وطهِّرنی مِن دَنَسِ ما أَسلَفتُ، وَامحُ عَنّی شَرَّ ما قَدَّمتُ، وأَوجِدنی حَلاوَهَ العافِیَهِ وأَذِقنی بَردَ السَّلامَهِ.

وَاجعَل مَخرَجی عَن عِلَّتی إلی عَفوِکَ ومُتَحَوَّلی عَن صَرعَتی إلی تَجاوُزِکَ وخَلاصی مِن کَربی إلی رَوحِکَ وَسَلامَتی مِن هذِهِ الشِّدَّهِ إِلی فَرَجِکَ؛ إنَّکَ المُتَفَضِّلُ بِالإحسانِ، المُتَطَوِّلُ بِالاِمتِنانِ الوَهّابُّ الکَریمُ ذُو الجَلالِ وَالإِکرامِ.

“صحیفه سجادیه، دعای ۱۵- دانش نامه احادیث پزشکی، ج ۱، صفحه ۱۷۶

,درمان تب و لرز,درمان تب و لرز کرونا,درمان تب و لرز بعد از واکسن کرونا,درمان تب و لرز در طب سنتی,درمان تب و لرز کودکان دکتر خیراندیش,درمان تب و لرز کودکان در طب سنتی,درمان تب و لرز در طب اسلامی,درمان تب و لرز مادران شیرده,درمان تب و لرز بعد از واکسن,درمان تب و لرز کرونا نی نی سایت,درمان تب و لرز کرونا دلتا,درمان تب و لرز كرونا,درمان تب و لرز واکسن کرونا,درمان سریع تب و لرز کرونا,درمان تب و لرز ناشی از کرونا,درمان تب و لرز در بیماران کرونایی,درمان تب و لرز بعد واکسن کرونا,درمان تب و لرز ناشی از واکسن کرونا,درمان تب و لرز بعد از واکسن کرونا نی نی سایت,درمان خانگی تب و لرز بعد از واکسن کرونا,درمان تب و لرز در بزرگسالان طب سنتی,درمان تب لرز در طب سنتی,درمان تب ولرز طب سنتی,درمان خانگی تب و لرز در طب سنتی,درمان تب و لرز به روش طب سنتی,درمان لرز بدون تب در طب سنتی,درمان تب و لرز کودکان طب سنتی,درمان تب و لرز در طب اسلامی تبریزیان,درمان تب و لرز کودکان در طب اسلامی,درمان تب و لرز با طب اسلامی,درمان تب و لرز بعد از واکسن کزاز

برگرفته از سایت ملکوتی ها

*******************************

بازنشر : سایت دعا 786 سایت بزرگ ذکر و دعا و فال و تعبیر خواب و باستان شناسی

ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.