دعای قوی برای فروش خانه و زمین و برآورده شدن حاجت قطعی

ذکر و دعا و طلسم قوی و تضمینی و مجرب برای فروش سریع خانه و ملک و آپارتمان در سایت دعا 786

در این پست از سایت ذکر و دعای doa786.com دعای قوی برای فروش خانه و زمین و برآورده شدن حاجت قطعی را برای شما دوستان عزیز قرار دادیم . اگر قصد دارید خانه و یا زمین و یا اپارتمان خود را سریع و فروش برسانید می توانید از این دعای مجرب مخصوص فروش خانه و زمین استفاده کنید که فوق العاده مجرب و قوی می باشد و برای براورده شدن حاجت هم موثر است …

دعای قوی برای فروش خانه و زمین و برآورده شدن حاجت قطعی

دعای قرانی برای فروش فوری زمین,دعای فروش آپارتمان,دعای مخصوص فروش زمین و ملک و خانه,دعای گرفتن حاجت

دعای قوی برای فروش خانه و زمین و برآورده شدن حاجت قطعی

توسل کنید به حضرت نرجس خاتون مادر امام زمان(عج)

دو رکعت نماز حاجت بخوان و بعد سیصد و سیزده مرتبه صلوات بفرست و یک بار سوره مبارکه انا فتحنا را قرائت کن ثواب آنرا به حضرت نرجس خاتون مادر گرامی حضرت امام زمان (عج) هدیه کنید, انشا الله حاجتتان روا میشود.

***************************

دعای فروش خانه و زمین

برای فروش ملک و یا زمین یا آپارتمان ، در ابتدا نیت کند و با ایمانی خالصانه به درگاه پروردگار یکتا و رو به سوی قبله در زمان سعد و مکان پاک و با طهارت کامل بنویسد آیات شریفه ذیل را در کاغذ بدون خط :

آیات ۴۰ و ۴۱ سوره بقره:

یابَنى اِسْرائیلَ اذْکُرُوا نِعْمَتِىَ الَّتى اَنْعَمْتُ عَلَیْکُمْ وَ اَوْفُوا بِعَهْدى اُوفِ بِعَهْدِکُمْ وَ اِیّاىَ فَارْهَبُونِ.
وَآمِنوُا بِما اَنْزَلْتُ مُصَدِّقَاً لِما مَعَکُمْ وَ لاتَکُونُوا اَوَّلَ کافِرٍ بِهِ وَلاتَشْتَرُوا بِآیاتى ثَمَنَاً قَلیلَاً وَ اِیّاىَ فَاتَّقُونِ.

بخشی از آیه ۱۱۱ سوره توبه:

وَ مَنْ أَوْفى‏ بِعَهْدِهِ مِنَ اللَّهِ فَاسْتَبْشِرُوا بِبَیْعِکُمُ الَّذی بایَعْتُمْ بِهِ وَ ذلِکَ هُوَ الْفَوْزُ الْعَظیم

را و در آن ملک یا آپارتمان قرار دهد. اگر زمین است میتواند آنرا در مکانی پاک از زمین دفن کند.  سپس آیات فوق را به تعداد ٧ مرتبه بر آبی بخواند و به آن ملک بپاشد .

همچنین میتواند که ایه شریفه ذیل :

رَبَّنا آتِنا مِنْ لَدُنْکَ رَحْمَهً وَ هَیِّئْ لَنا مِنْ أَمْرِنا رَشَدا

را بر روی دیوار آن ملک و سپس در آن ملک سوره کهف را قرائت نماید. ان شاء الله آن زمین یا ملک یا آپارتمان به فروش خواهد رفت

منبع : سایت دعاگو

**************************************************

بازنشر : سایت دعا 786 قویترین سایت دعا و فال و تعبیر خواب و باستان شناسی

ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.