دعای شرف الشمس برای رزق و روزی,شرف شمس مخصوص روزی

خواص و فضیلت دعای شرف الشمس برای افزایش رزق و روزی در سایت دعا 786

در این پست از سایت ذکر و دعای doa786.com دعای شرف الشمس برای رزق و روزی,شرف شمس مخصوص روزی را قرار دادیم . دعای شرف الشمس خواص و فضیلت فراوانی دارد . از جمله خواص حکاکی و نوشتن دعای شرف الشمس در روز شرف الشمس می توان زیاد شدن رزق و روزی اشاره کرد . یکی از خاصیت های مهم شرف الشمس گشایش رزق و روزی می باشد …

دعای افزایش روزی مغازه,دعای افزایش روزی و ثروت,دعای افزایش روزی نی نی سایت,دعای افزایش روزی صوتی,دعای افزایش روزی نخودکی,دعای افزایش روزی بهجت,دعای افزایش روزی بعد از نماز صبح,دعای افزایش روزی برای مغازه,دعای شرف الشمس چیست,دعای شرف الشمس برای بخت گشایی,دعای شرف الشمس صوتی,دعای شرف الشمس روی عقیق قرمز,دعای شرف الشمس متن,دعای شرف الشمس چه خواصی دارد,دعای شرف الشمس برای رزق و روزی,دعای شرف الشمس در مفاتیح

دعای شرف الشمس برای رزق و روزی,شرف شمس مخصوص روزی

شرف الشمس برای گشایش روزی,آثار و برکات دعای شرف الشمس,فضیلت و فوائد دعای شرف الشمس,انگشتر شرف الشمس رزق و روزی,نگین عقیق زرد شرف شمس برای روزی

دعای شرف الشمس برای رزق و روزی,شرف شمس مخصوص روزی

خواص و فوائد انگشتر شرف الشمس برای گشایش روزی :

شرف الشمس یک دعای معروف و حرز است که از بزرگان نقل شده است. این دعا از ائمه معصومین و تاریخ قرائت آن ۱۹ فروردین است. در واقع این دعای خاص در این روز خوانده می شود و از خاصیت و جایگاهی برخوردار بوده که گفته شده بهتر است روی عقیق زرد رنگ هک شود.

متن دعای شرف الشمس :

بسم الله الرّحمن الرّحیم. اَللّهُم اِنّی اَسئَلُکَ بِالهاءِ مِنْ اِسمِکَ الْاَعظَم و بالثَلآثِ العِصّیِ و بالالَفِ المُقَّوِم و بِالمِیمِ الطَمیس الاَبتَر و بالسِّلمِ و بالاَربَعَه الَتِی ه ‍ ِی کالکَفِ بِلا مُعصَم و بِالهاءِ المَشقُوقَه و بالواوِ المُعظَّم صوره اِسمکَ الشَّریفِ الاَعظَم اَن تُصَلِیَ علی سَیِّدِنا مُحمَّدِ وَ آلِهِ بعدد حروف ماجری بِالقلم و اَن تَقضِی حاجَتِی.

اهمیت و اثرات شرف شمس:

شرف شمس دارای اثرات و خواص بیشماری است که نمى توان آن را انکار نمود، چنانکه فردى را نزد حاکمى به سبب جرمى مى بردند حضرت صادق (ع) فرمود که انگشترى عقیق به او برسانند، انگشترى به او رساندند و مکروهى به او نرسید .

یا شخصى را از برابر حضرت امام محمد باقر (ع) گذرانیدند تازیانه بسیار بر او زده بودند .

حضرت فرمود: انگشتر عقیق او کجاست، اگر با او مى بود تازیانه نمى خورد.

یا آنکه کسى نزد حضرت محمد (ص) آمد و شکوه نمود که دزد در راه اموال مرا ربود، حضرت فرمود: چرا انگشتر عقیق در دست نداشتى که آن از هر بدى آدمى را نگاه مى‌دارد.

آنگونه که بزرگان نقل کرده اند همراه داشتن این حرز مجرب است.

صرف نظر از اینکه باعث فراوانی رزق و روزی می شود در دفع بلا و خطرات نیز بسیار موثر بوده که مورد توصیه دیگران قرار گرفته است.

تعدادی از مردم توجه خاصی به ادعیه و دعاهای همراه دارند مانند حرزها و دعاهای وارد شده از ائمه(س) و طبق توصیه بزرگان قرائت این دعا مجرب است.

برگرفته از دعا سایت

******************************************

بازنشر : سایت دعا 786 سایت بزرگ ذکر و دعا و فال و تعبیر خواب و باستان شناسی

ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.