دعای عظیم برای بدست آوردن شغل و گره گشایی از کار و شغل تضمینی

دعای عظیم برای بدست آوردن شغل و گره گشایی از کار و شغل تضمینی
دعای عظیم برای بدست آوردن شغل و گره گشایی از کار و شغل تضمینی

در این پست از سایت “ذکر و دعا” و “تعبیر خواب” (doa786.com) دعای عظیم برای بدست آوردن شغل و گره گشایی از کار و شغل تضمینی را قرار دادیم . دعای زیر یکی از قویترین و مجرب ترین دعاهای رفع بیکاری و یافتن و پیدا کردن کار و شغل خوب و مناسب می باشد همچنین جهت رفع گره و مشکلات از کار و شغل بسیار مجرب است …

دعای عظیم برای بدست آوردن شغل و گره گشایی از کار و شغل، یکی از دعاهای مهم و قوی است که می‌تواند به ما کمک کند تا به کاری مناسب برسیم و مشکلات و گره‌هایی که در راه ما به شغل قرار دارند را حل کنیم. این دعا نه تنها به ما کمک می‌کند تا شغلی مناسب پیدا کنیم بلکه به ما انگیزه و اعتماد به نفس می‌دهد تا به تلاش و پیگیری خود ادامه دهیم. بنابراین، اگر در جستجوی کار مناسب هستید یا با مشکلاتی در محیط کار خود روبرو هستید، این دعا می‌تواند به شما کمک زیادی کند و در راه حل مشکلاتتان به شما کمک کند.

دعای عظیم برای بدست آوردن شغل و گره گشایی از کار و شغل تضمینی

دعای به دست آوردن شغل,دعای یافت کار و شغل,دعای پیدا کردن شغل خوب,دعای شغل و کار خوب,دعای گره گشایی از شغل

دعای عظیم برای بدست آوردن شغل و گره گشایی از کار و شغل تضمینی

🔹دستوری عظيم براى بدست اوردن شغل

✅با وضو رو به قبله می نشینید یک ظرف آب هم جلو خود میگذارید برای خواندن سوره مبارکه یس بعد از گفتن ٧ بار آیه ( بسم الله الرحمن الرحیم) سوره مبارکه (یس) را می خوانید و سپس بقیه سوره هر جا به کلمه مبـیـن رسیدید یک بار (آیـه الکرسی) میخوانید و سپس بقیه سوره یــس به آیه (سلام قولا من رب الرحیم) که رسیدید این آیه را ٧٠ بار تلاوت میکنید و بعد بقیه سوره را ادامه میدهید.

✅قبل از آیه مبارکه سلام قولا من ربٌ الرحیم چهار کلمه مبین و بعدش سه کلمه مبین دارد. بعد از خواندن هرکدام از ایه الکرسی ها به آن آب فوت میکنید، بعد از اتمام سوره یــس نیز به آب فوت میکنید. سپس یک سوم آن آب را بنوشید و یک سوم دیگر را کمی به خود میـپــاشید و بقیه را به در و فرش و اتاق و غیره میــپــاشید یک سوم آخر را حتما به درب خانه میریزید.

جمع بندی

برای بدست آوردن یک شغل و یا حل کردن مشکلات مربوط به شغلی که داریم، ممکن است به دستوری عظیم آیت الکرسی و سوره یس روی بیاییم. با نشستن به وضو رو به قبله و خواندن این سوره ها به ترتیب می‌توانیم از راهکارهای الهی برای رسیدن به هدفمان استفاده کنیم. خواندن سوره یس و آیت الکرسی با ایمان و اخلاص، می‌تواند به ما کمک کند تا مشکلات شغلی خود را حل کرده و به روند موفقیت و پیشرفت در حیطه شغلی‌مان برسیم. این دستور الهی می‌تواند برای هر کسی که در جستجوی شغلی بهتر یا حل مشکلات شغلی خود است، مفید واقع شود.

1. آموزش دستوری عظیم برای بدست آوردن شغل
2. راهکارهای بدست آوردن شغل موفق
3. راهنمای کامل برای یافتن شغل مناسب
4. مراحل مهم برای به دست آوردن شغل دلخواه
5. راهکارهای اثبات شده برای جلب شغل مورد نظر
6. استراتژی‌های موثر برای پیدا کردن شغل دلخواه
7. معرفی دستورالعمل‌های موثر برای یافتن شغل مناسب
8. راهنمای کامل برای به دست آوردن شغل مورد علاقه
9. مهارت‌های لازم برای جذب شغل مورد نظر
10. راهنمای عملی برای بدست آوردن و تثبیت شغل ایده‌آل

*******************************

بازنشر : سایت دعا 786 سایت بزرگ ذکر و دعا و فال و تعبیر خواب و باستان شناسی

دیدگاه کاربران ( 0 )

ارسال دیدگاه جدید +
لغو پاسخگویی

اولین نفر باشید دیدگاهی ثبت میکند