دعای محبت شدید شوهر به زن برای افزایش مهر و محبت شوهر به زن

طلسم و دعای زیاد شدن محبت شوهر به زن و جلب محبت شوهر به زن و محبت و عشق شدید شوهر به زن در سایت طلسم و دعای دعا 786

در این پست از سایت ذکر و دعا و تعبیر خواب doa786.com دعای محبت شدید شوهر به زن برای افزایش مهر و محبت شوهر به زن را قرار دادیم . دعای زیر از دعاهای قوی و مجرب برای زیاد شدن مهر و محبت شوهر به زن و افزایش عشق علاقه شوهر به زن و جلب مهر و محبت شوهر و تسخیر و مطیع کردن و وابستگی شدید شوهر به زن می  باشد . سایت دعا 786

دعای محبت شوهر به زنش,دعای محبت شوهر به زن از راه دور,دعای محبت شوهر به زن نی نی سایت,دعای محبت شوهر به زن از راه دور نی نی سایت,دعای محبت شوهر به زن خوردنی,دعای محبت شدید شوهر به زن,دعای محبت شدید شوهر به زن نی نی سایت,دعای افزایش محبت شوهر به زنش

دعای محبت شدید شوهر به زن برای افزایش مهر و محبت شوهر به زن

دعای جلب محبت شوهر به زن,دعای تسخیر و مطیع کردن شوهر,دعای زیاد شدن محبت شوهر به زن,دعای بیقراری شوهر از محبت زن,دعای رام کردن شوهر توسط زن,طلسم افزایش محبت شوهر به زن,اذکار و ادعیه محبت شوهر به زن,سوره و آیه محبت شوهر به زن

دعای محبت شدید شوهر به زن برای افزایش مهر و محبت شوهر به زن

برای افزایش مهر و محبت در بین زن و شوهر های جوان و کسانی که زندگی زناشویی سردی را تجربه می کنند خواندن آیات زیر 10 مرتبه بعد از نماز صبح موثر است .

«یحِبُّونَهُمْ کَحُبِّ اللَّهِ وَ الَّذِینَ آمَنُوا أَشَدُّ حُبًّا لِلَّهِ» (آیه 165 سوره بقره)
«قُلْ إِن کُنتُمْ تُحِبُّونَ اللّهَ فَاتَّبِعُونِی یُحْبِبْکُمُ اللّهُ» (آیه 31 سوره آل عمران)
«إِنِّی وَجَّهْتُ وَجْهِی لِلَّذِی فَطَرَ السَّمَاوَاتِ وَ الأَرْضَ حَنِیفًا وَ مَا أَنَا مِنَ الْمُشْرِکِینَ» آیه 79 سوره انعام)
«وَ أَلَّفَ بَینَ قُلُوبِهِمْ لَوْ أَنْفَقْتَ مَا فِی الْأَرْضِ جَمِیعاً مَا أَلَّفْتَ بَینَ قُلُوبِهِمْ وَ لَکِنَّ اللَّهَ أَلَّفَ بَینَهُمْ إِنَّهُ عَزِیزٌ حَکِیمٌ» (آیه 63 سوره انفال)
«وَ قَالَ الْمَلِکُ ائْتُونِی بِهِ أَسْتَخْلِصْهُ لِنَفْسِی فَلَمَّا کَلَّمَهُ قَالَ إِنَّکَ الْیوْمَ لَدَینَا مَکِینٌ أَمِینٌ» (ایه 54 سوره یوسف)
«وَ أَلْقَیْتُ عَلَیْکَ مَحَبَّةً مِّنِّی وَ لِتُصْنَعَ عَلَی عَیْنِی» (آیه 39 سوره طه)
«إِذْ کُنْتُمْ أَعْدَاءً فَأَلَّفَ بَینَ قُلُوْبِکُمْ فَأَصْبَحْتُمْ بِنِعْمَتِهِ إِخْوَانًا» (آیه 103 سوره آل عمران)
«اللَّهُ نُورُ السَّمَاوَاتِ وَالْأَرْضِ مَثَلُ نُورِهِ کَمِشْکَاةٍ فِیهَا مِصْبَاحٌ الْمِصْبَاحُ فِی زُجَاجَةٍ الزُّجَاجَةُ کَأَنَّهَا کَوْکَبٌ دُرِّی یوقَدُ مِن شَجَرَةٍ مُّبَارَکَةٍ زَیتُونَةٍ لَّا شَرْقِیةٍ وَلَا غَرْبِیةٍ یکَادُ زَیتُهَا یضِیءُ وَلَوْ لَمْ تَمْسَسْهُ نَارٌ نُّورٌ عَلَیٰ نُورٍ یهْدِی اللَّهُ لِنُورِهِ مَن یشَاءُ وَیضْرِبُ اللَّهُ الْأَمْثَالَ لِلنَّاسِ وَاللَّهُ بِکُلِّ شَیءٍ عَلِیمٌ» (آیه 35 سوره نور)

پس از تلاوت این آیات از خداوند درخواست جلب مهر و محبت کنید.

دعای زیاد شدن مهر و محبت :

جهت افزایش محبت میان خانواده زن با شوهر نیت کند و با ایمان خالص ایات زیر را با گلاب و زعفران نوشته و به لباس خود بچسباند.

وجَعَلْتُ لَهُ مَالًا مَّمْدُودًا وَبَنِینَ شُهُودًا وَمَهَّدتُّ لَهُ تَمْهِیدًا فلانة بنت فلانة محبة فلان بن فلانة

دعای مهر و محبت قوی و مجرب از فاصله راه دور :

جهت اينكه كسي را به مهر و محبت خود متمايل نمائيم بگونه اي كه دوري ما را تحمل ننمايد و ما را عميقا دوست بدارد آيات كريمه ذيل را بخواند و به طعام يا آب بدمد و سپس به او بخوراند يا بنوشاند.

بسم الله الرحمن الرحیم ان لا تعلوا علی و اتونی مسلمین»(سوره نمل، آیه 30 و 31). «لو لا ان ربطنا علی قلبها لتکون من المومنین»(سوره قصص، ایه 10)

آیات قرآنی افزایش محبت :

برای افزایش مهر و محبت بین دو نفر آیات شریفه ذیل از سوره یس را بر هفت تکه یا دانه نمک بخواند (بصورت تک به تک) و بر آنها بدمد

و سپس بگوید:

به اسم فلان فرزند فلان علی محبه فلان فرزند فلان (اسم شخص مورد نظر و مادرش و سپس اسم خودش و مادرش را بگوید)

و سپس آن نمکها را یک یک در آتش بیاندازد .

فرد مطلوبش بی قرار میشود و محبتش بسیار زیاد خواهد شد.

دعای مجرب برای رفع کدورت خانوادگی

اگر میان دو برادر یا خواهری یا رفیق یا خویشی کدورت واقع شده باشد بنویس سوره مبارکه والتین را تا اسفل السافلین بر قطعه نانی در وقت طلوع آفتاب یا طلوع قمر نوشته و به او بخوراند و اسم آن ها را در آخر سوره به این طریق بنویس

ثُمَّ رَدَدناک فلان زاییده فلان اسفل فلان زائیده فلان

به جای فلان اسامی را بنویس.

آیه برای آشتی و رفع کدورت میان دو نفر

آیه شریفه ذیل را سه مرتبه قرائت کند و به سمت فردی که مد نظر است بدمد ، حتما میان آنها آشتی برقرار خواهد گردید و حتی فرد مقابل از او عذر خواهی خواهد نمود. آیه ذیل را بخواند :

وتَمَّتْ کَلِمَهُ رَبِّکَ صِدْقاً وَ عَدْلاً لا مُبَّدِلَ لِکَلِماتِهِ وَ هُوَ السَّمیعُ الْعَلیمُ .

آیه مجرب برای رفع کدورت و دلخوری :

مجرب است به جهت نفاق و کدورت و دلخوری میان زن و شوهر هر دو نیت کنند به جهت برقراری صلح و عاطفه میان آنها و و با رعایت کردن کامل اداب و شرایط آیه ٧٢ سوره یاسین

[وَ ذَلَّلْناها لَهُمْ فَمِنْها رَکُوبُهُمْ وَ مِنْها یَأْکُلُونَ]

را به تعداد ٧۱ مرتبه رو به قبله بر هر خوردنی یا خوراکی و یا هر غذای شیرین بخواند و میل نمایند ان شاءالله محبت میانشان برقرار گردد.

آیات مجرب برای افزایش مهر و محبت

آیات شریفه ذیل از سوره یس را بر هفت تکه یا دانه نمک بخواند (بصورت تک به تک) و بر آنها بدمد و سپس بگوید به اسم فلان فرزند فلان علی محبه فلان فرزند فلان (اسم شخص مورد نظر و مادرش و سپس اسم خودش و مادرش را بگوید) و سپس آن نمکها را یک یک در آتش بیاندازد . فرد مطلوبش بی قرار میشود و محبتش بسیار زیاد خواهد شد.

قَالَ مَنْ یُحْیِی الْعِظَامَ وَهِیَ رَمِیمٌ قُلْ یُحْیِیهَا الَّذِی أَنْشَأَهَا أَوَّلَ مَرَّهٍ وَهُوَ بِکُلِّ خَلْقٍ عَلِیمٌ الَّذِی جَعَلَ لَکُمْ مِنَ الشَّجَرِ الْأَخْضَرِ نَارًا فَإِذَا أَنْتُمْ مِنْهُ تُوقِدُونَ

آیات قرآنی برای آشتی و محبت میان زن و شوهر

دستورالعمل ذیل را انجام دهد و سه روز آنرا تکرار کند. چهارده مرتبه آیات شریفه پنجاه و چهار تا پنجاه و ششم از سوره مبارکه اعراف را با خلوص قلبی بر ظرفی از اب پاک بخواند و سپس قدری از آن آب را بنوشد و بقیه را در چهار گوشه اتاق یا منزل بپاشد. میان آنها محبت بسیار زیاد برقرار خواهد شد. مجرب است.

آیات ذیل از سوره مبارکه اعراف را بخواند :

إِنَّ رَبَّکُمُ اللَّهُ الَّذِی خَلَقَ السَّمَاوَاتِ وَالْأَرْضَ فِی سِتَّهِ أَیَّامٍ ثُمَّ اسْتَوَىٰ عَلَى الْعَرْشِ یُغْشِی اللَّیْلَ النَّهَارَ یَطْلُبُهُ حَثِیثًا وَالشَّمْسَ وَالْقَمَرَ وَالنُّجُومَ مُسَخَّرَاتٍ بِأَمْرِهِ ۗ أَلَا لَهُ الْخَلْقُ وَالْأَمْرُ ۗ تَبَارَکَ اللَّهُ رَبُّ الْعَالَمِینَ (۵۴) ادْعُوا رَبَّکُمْ تَضَرُّعًا وَخُفْیَهً ۚ إِنَّهُ لَا یُحِبُّ الْمُعْتَدِینَ (۵۵) وَلَا تُفْسِدُوا فِی الْأَرْضِ بَعْدَ إِصْلَاحِهَا وَادْعُوهُ خَوْفًا وَطَمَعًا ۚ إِنَّ رَحْمَتَ اللَّهِ قَرِیبٌ مِّنَ الْمُحْسِنِینَ (۵۶)

آیه سریع الاجابه رفع تنفر و خصومت

جهت رفع خصومت و دشمنی آیه ۱۷ سوره یس رانوشته و با خود نگه دارید. اگر میخواهید تا دیگران از خصومت و دشمنی

دست بردارند اگر میتوانید این آیه را نوشته و به یکی از طرفین بدهید. و اگر نمیتوانید فقط این آیه رابنویسید و از آن نگهداری نمایید.

ابتدا وضو بگیرید نیت کنید و سپس شروع به نوشتن آیه نمایید. شرح این آیه این است.

بسم الله الرحمن الرحیم * وَمَا عَلَیْنَا إِلاَّ الْبَلاَغُ الْمُبِینُ *

برگرفته از سایت دعاگو

*******************************

بازنشر : سایت دعا 786 سایت بزرگ ذکر و دعا و فال و تعبیر خواب و باستان شناسی

ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.