دعای گره گشا و مشکل گشای مجرب که امام رضا در هنگام مشکلات می خواندند

دعای گره گشا و مشکل گشای مجرب که امام رضا در هنگام مشکلات می خواندند
دعای گره گشا و مشکل گشای مجرب که امام رضا در هنگام مشکلات می خواندند

در این پست از سایت “ذکر و دعا” و “تعبیر خواب” (doa786.com) دعای گره گشا و مشکل گشای مجرب که امام رضا در هنگام مشکلات می خواندند را قرار دادیم . دعای زیر دعایی بسیار مجرب و سریع الاجابه از امام رضا (ع) برای رفع سریع مشکلات و سختی ها و گرفتاری ها می باشد . این یکی از قویترین دعاهای گره گشایی و مشکل گشایی است ..

دعای گره‌گشا و مشکل‌گشای امام رضا (ع) یکی از دعاهای معتبر و مجرب در زمینه رفع مشکلات و سختی‌ها است که امام رضا (ع) در هنگام برخورد با مشکلات و گرفتاری‌ها از آن استفاده می‌کردند. این دعا به عنوان یکی از قوی‌ترین دعاهای گره‌گشایی و مشکل‌گشایی شناخته شده است و بسیار اثربخش بوده است. این دعا با استفاده از کلمات و اعمال خاصی، به خداوند درخواست رفع مشکلات و برطرفی گره‌های زندگی ما را دارد. اگر به دنبال حل مشکلات و گره‌های زندگی خود هستید، می‌توانید به این دعا معتمد شوید و از تاثیرگذاری آن بهره مند شوید.

دعای گره گشا و مشکل گشای مجرب که امام رضا در هنگام مشکلات می خواندند

دعای گره گشایی امام رضا,دعای مشکل گشای امام رضا,دعای رفع مشکلات از امام رضا

دعای گره گشا و مشکل گشای مجرب که امام رضا در هنگام مشکلات می خواندند

دعای عظیم برای رفع سریع مشکلات

آیت الله سیدان در معرفی یکی از دعاهایی که در رفع مشکلات وارد دانسته شده است، یادآور شدند:از دعاهایی که رسیده است و در مشکلات گفته می‌شود خواندش خوب است یکی این دعا می‌باشد.

در جلد 91 کتاب شریف بحارالأنوار از قول حضرت رضا (ع) نقل شده است:

امام رضا (ع) خود این دعا را از حضرت علی (ع) نقل می‌کنند

. می‌توان برای تمام مشکلات این دعا را خواند که عنایت خدا را بیشتر می‌سازد.

🙏..باللَّهِ‏ أَسْتَفْتِحُ‏، وَ بِاللَّهِ أَسْتَنْجِحُ، وَ بِمُحَمَّدٍ أَتَوَجَّهُ، اللَّهُمَّ سَهِّلْ لِي حُزُونَةَ أَمْرِي كُلَّهُ، وَ يَسِّرْ لِي صُعُوبَتَهُ، إِنَّكَ تَمْحُو مَا تَشَاءُ وَ تُثْبِتُ، وَ عِنْدَكَ أُمُّ الْكِتَاب‏

🙏..به خدا افتتاح می کنم کار را و به وسیله خدا طلب می‌کنم موفقیت و رستگاری را و رسیدن به آن‌چه که می‌خواهم را از خدا درخواست دارم. و به واسطه محمد (ص) به پیش‌گاه خداوند توجه می‌کنم. پروردگارا دشواری کار من و سختی آن را برای من آسان گردان. همانا که تو آن‌چه را که بخواهی محو کرده و یا ثابت می‌گردانی. همانا که ام الکتاب در نزد تو می‌باشد.

🙏…با ذکر صلوات برای سلامتی آقا امام زمان

******************************

دعای عظیمی وجود دارد که به عنوان راهی برای رفع سریع مشکلات شناخته شده است. این دعا از آیت الله سیدان معرفی شده و از حضرت علی (ع) به امام رضا (ع) منتقل شده است. با خواندن این دعا، انسان می‌تواند امیدوار باشد که خداوند در رفع مشکلات و دشواری‌هایش به او کمک خواهد کرد. از جمله کلمات این دعا می‌توان به “به خدا افتتاح می‌کنم کار را و به وسیله خدا طلب می‌کنم موفقیت و رستگاری را” اشاره کرد. این دعا نشان از اعتقاد به توانایی و رحمت خداوند دارد و با ذکر صلوات برای سلامتی آقا امام زمان به پایان می‌رسد. اعتقاد به دعا و اعتماد به خداوند، می‌تواند در زمان‌های دشوار به انسان امید و تسلیم بخشد.

1. دعای عظیم
2. رفع مشکلات
3. آیت الله سیدان
4. بحارالأنوار
5. امام رضا
6. حضرت علی
7. عنایت خدا
8. سهولت امور
9. صعوبت‌ها
10. امّ الکتاب

*******************************

بازنشر : سایت دعا 786 سایت بزرگ ذکر و دعا و فال و تعبیر خواب و باستان شناسی

دیدگاه کاربران ( 0 )

ارسال دیدگاه جدید +
لغو پاسخگویی

اولین نفر باشید دیدگاهی ثبت میکند