دعای گشایش کار بسته شده,این دعای سریع الاثر هر کار بسته ای را باز میکند

دعای گشایش کار بسته شده,این دعای سریع الاثر هر کار بسته ای را باز میکند
دعای گشایش کار بسته شده,این دعای سریع الاثر هر کار بسته ای را باز میکند

در این پست از سایت ذکر و دعا و تعبیر خواب doa786.com دعای گشایش کار بسته شده,این دعای سریع الاثر هر کار بسته ای را باز میکند را قرار دادیم . دعای زیر دعایی بسیار مجرب و تضمینی برای کارگشایی و باز شدن گره کار و گشایش در هر کار بسته و گره خورده می باشد …

دعای گشایش کار بسته شده یکی از دعاهای مهم و موثر در اسلام است که به مومنان کمک می کند تا در مواجهه با مشکلات و موانع در کارهای خود پیروز شوند. این دعا با ایمان و توکل بر خداوند، قدرت و توانایی او را برای باز کردن گره های کاری که پیش روی آنها قرار دارد، فراخوانی می کند. این دعا تضمینی برای افرادی است که به دنبال راه حل های موثر و سریع در رفع مشکلات کاری خود هستند. با خواندن و تلاوت این دعا، افراد می توانند انرژی مثبتی را به دور خود و کارهایشان جلب کنند و به سرعت به راه حل های موثری دست یابند. از آنجایی که ایمان و توکل بر خداوند اسلامی انسان را قوی می کند، این دعا نیز به آدمیان کمک می کند تا با ایمان بر قدرت و رحمت الهی، به راه حل های درست و موثر دست یابند و موفقیت را در کارهای خود تجربه کنند.

دعای گشایش کار بسته شده,این دعای سریع الاثر هر کار بسته ای را باز میکند

دعای قوی گشایش کار,دعای مجرب برای گشایش کار بسته,دعای سریع الاجابه گشایش کار بسته,دعای تضمینی گشایش کار فوری

دعای گشایش کار بسته شده,این دعای سریع الاثر هر کار بسته ای را باز میکند

قوی ترین دعای گشایش کار و روزی

حضرت امام باقر (عَلَیهِ السَّلامُ) فرمود:

شخصی خدمت پیامبر (صَلَّی اللهُ عَلَیهِ وَ الِهِ وَ سَلَّمَ) رسید و عرض کرد:

ای رسول خدا من عیالمند و بدهکار و مدیون هستم و زندگی برای من سخت شده است، دعایی به من تعلیم ده که با ان به درگاه خداوند دعا کنم تا به من رزق و روزی عنایت فرماید به اندازه ای که با ان قرض و بدهکاریم را ادا و خرج و مخارج اهل و عیال و خانواده ام را فراهم سازم.

رسول خدا (صَلَّی اللهُ عَلَیهِ وَ الِهِ وَ سَلَّمَ) فرمود:

ای بنده خدا وضوی خوب و کاملی بساز و سپس دو رکعت نماز بجای اور و رکوع و سجودش را بطور کامل و درست انجام ده و پس از ان بگو:

یَا مَاجِدُ یَا وَاحِدُ یَا کَرِیمُ اَتَوَجَّهُ اِلَیْکَ بِمُحَمَّدٍ نَبِیِّکَ نَبِیِّ اَلرَّحْمَهِ یَا مُحَمَّدُ یَا رَسُولَ اَللَّهِ اِنِّی اَتَوَجَّهُ بِکَ اِلَی اَللَّهِ رَبِّکَ وَ رَبِّ کُلِّ شَیْءٍ اَنْ تُصَلِّیَ عَلَی مُحَمَّدٍ وَ عَلَی اَهْلِ بَیْتِهِ وَ اَسْاَلُکَ نَفْحَهً مِنْ نَفَحَاتِکَ وَ فَتْحاً یَسِیراً وَ رِزْقاً وَاسِعاً اَلُمُّ بِهِ شَعْثِی وَ اَقْضِی بِهِ دَیْنِی وَ اَسْتَعِینُ بِهِ عَلَی عِیَالِی.

ای بزرگوار، ای یگانه، ای کریم، به سویت روی می اورم بواسطه محمّد که پیامبرت تو و پیامبر رحمت تو است. ای محمّد ای رسول خدا، بواسطه تو رو می کنم به سوی خدا که پروردگار تو و پروردگار هر چیزی است. خدایا از تو می خواهم که بر محمّد و اهل بیتش درود فرستی و از تو می خواهم نَفحَه و نسیم کریمانه ای از نسیم هایت را و نیز گشایش اسان و رزق واسعی را که با ان پراکندگی ها و نابسامانی های امور زندگیم را جمع و جور کنم و قرضم را بپردازم و با ان به اهل و عیالم کمک و مساعدت نمایم و مخارجشان را تامین نمایم. (اَلکافِی – جلد 3 – ص 473)

دعای گشایش کار و روزی، یکی از مهمترین و قوی ترین دعاهایی است که می‌توان برای روزی و رزق خوب خود و خانواده کرد. امام باقر (ع) در این باره فرمودند که برای داشتن روزی و رزق باید ابتدا وضو خوب و کاملی بسازیم و سپس دو رکعت نماز بخوانیم. سپس باید با اعتماد به خدا و اعتراف به بزرگی و کرم او، با نیت خالص و صادق به او التماس رزق و روزی نماییم. این دعا با اعتماد به خدا و اعمال خیر، می‌تواند به ما کمک کند تا روزی و رزق خوبی داشته باشیم و مشکلات مالی و اقتصادی را برطرف کنیم.

1. دعای گشایش کار و روزی
2. امام باقر (ع) و روزی
3. دعا برای رزق و مخارج
4. محتوای دعای روزی
5. نماز و دعای روزی
6. اثر دعا بر روزی
7. وضو و دعای روزی
8. نفحات و رزق
9. دعا برای روزی و رزق
10. اهمیت و تاثیر دعا بر روزی

*******************************

بازنشر : سایت دعا 786 سایت بزرگ ذکر و دعا و فال و تعبیر خواب و باستان شناسی

دیدگاه کاربران ( 0 )

ارسال دیدگاه جدید +
لغو پاسخگویی

اولین نفر باشید دیدگاهی ثبت میکند