در این پست از سایت ذکر و دعا و تعبیر خواب doa786.com دعا برای انرژی مثبت خانه و روشهای دفع انرژی منفی در خانه را قرار دادیم . ذکر و دعای مجرجب و روشهای تضمینی برای ایجاد انرژی های مثبت و افکار مثبت در میان اعضای خانه و منزل . همچنین ذکر و دعا و روشهایی برای دفع انرژی منفی و فکرهای منفی در محیط خانه در سایت دعا 786 …

,انرژی مثبت خانه,انرژی مثبت در خانه,انرژي مثبت در خانه,انرژی مثبت برای خانه,انرژی مثبت برای خرید خانه,انرژی مثبت برای فروش خانه,ایجاد انرژی مثبت در خانه,برای انرژی مثبت در خانه,افزایش انرژی مثبت در خانه,چگونه انرژی مثبت وارد خانه کنیم,انرژی مثبت در خانه نی نی سایت,چگونه انرژی مثبت در خانه داشته باشیم,تولید انرژی مثبت در خانه,راههای جذب انرژی مثبت در خانه,برای افزایش انرژی مثبت در خانه,جذب انرژی مثبت در خانه,انرژی مثبت برای خانه دار شدن,دعا برای انرژی مثبت خانه,راه های ایجاد انرژی مثبت در خانه,راههای افزایش انرژی مثبت در خانه

دعا برای انرژی مثبت خانه و روشهای دفع انرژی منفی در خانه

دعای انرژی مثبت در منزل,دعای افکار مثبت در خانه,دعای دفع انرژی های مضر در خانه,ذکر و دعای رهایی از انرژی منفی در خانه,بهترین دعای ایجاد انرژی مثبت در خانه,ذکر و دعای افکار مثبت در محیط خانه

دعا برای انرژی مثبت خانه و روشهای دفع انرژی منفی در خانه

روش های افزایش انرژی مثبت در خانه

اولین قدم همان‌طور‌که در قسمت قبل هم گفتیم، تغییر ذهنیات خودمان است. مادامی که از ته دل و با تمام وجود احساس شادی، ارزشمندی، خوشبختی و دارایی نداشته باشیم، هرچقدر هم اطرافمان را تغییر دهیم، باز هم تاثیر چندانی نمی‌تواند داشته باشد. نمی‌توانیم از یک برکه آب راکد و بدون جریان توقع داشته باشیم که با حرکتی کوچک و یک بار تلاطم، خوشبو و زلال شود!

اما فرض را در این قسمت بر این می‌گیریم که با مدت‌ها تمرین توانسته‌اید بر ذهن خود سوار شوید. به عبارتی این قدرت را پیدا کرده‌اید که کنترل عبور و مرور افکار خود را در دست بگیرید و در برابر هر تصور و خیالی که جنبه مایوس‌کننده یا ناراحتی‌زا داشته باشد یک تابلوی بزرگ «ورود ممنوع» بزنید.

برای اضافه‌شدن حجم این انرژی‌های مثبت و تشویق کردن فکرمان به داشتن این چنین تخیلی، باید خود را تقویت کنیم تا کم نیاوریم! دستوراتی ساده برای این موضوع داده شده است که برخی توانسته‌اند با کمک آن‌ها روحیه مثبت اندیشی خود را حفظ کنند. از جمله:

استفاده از رنگ‌های دلنشین، استشمام عطرهای آرامش بخش مانند عودها، گوش دادن به موسیقی‌های بی‌کلام و آرام، به ایجاد انرژی مثبت در خانه و در وجود اهالی آن کمک به‌سزایی می‌تواند بکند. تمام حواس ما باید درگیر احساس آرامش شوند. ورودی مناسب، خروجی مناسبی را هم در پی خواهد داشت.
در زمان‌هایی از روز می‌توانید تمام حواس خود را وقف توجه به نیروی اعظم کائنات و خالق هستی کنید. در سکوت و خلوت به خداوند فکر کنید و از داشته‌هایتان خوشحال باشید و بابت آن‌ها شکرگزاری کنید.
خانه را مرتب و منظم نگه دارید. ریخت و پاش و به‌هم‌ریختگی انرژی مثبت در خانه را از بین می‌برد. چیز عجیبی نیست. هماهنگی اجزا و وسایل خانه، نظافت و تمیزی، احساس سبکی و لذت به همه انسان‌ها می‌دهد که این همان انرژی مثبت است.
از ابتدای روز، همان زمان که از خواب بیدار می‌شوید، سعی کنید حتی شده چند حرکت سبک ورزشی انجام دهید و نفس‌های عمیق بکشید. این مسئله به از بین رفتن کرختی در شما کمک خواهد کرد. سریع به سراغ ابزارهایی مثل موبایل و تبلت نروید. دنیای مجازی شما را از واقعیت دور می‌کند، خسته و کلافه می‌کند و با بمباران ذهن و فکر ما با دنیایی از خبرها، احساسات بد و ناگوار را در وجود ما روشن می‌کند.
خانه را به طور مرتب در هفته تمیز و نظافت کنید.
لوازم و ابزار خراب و شکسته و مستعمل را از منزل خارج کنید؛ چون هم به نظم و ترتیب خانه شما کمک شایانی خواهد کرد و هم اینکه دیدن ابزار کهنه و غیرقابل استفاده، حسی منفی را به انسان القا می‌کند.

روش افزایش انرژی مثبت در خانه

استفاده از وسایل، رنگ، لباس، یا هرچیزی را که شما را یاد خاطره‌ای ناراحت‌کننده می‌اندازد، متوقف کنید.
وسایل دکوری که دوست دارید را در چیدمان خانه خود استفاده کنید.
استفاده بجا و مناسب از رنگ‌ها را هم فراموش نکنید. رنگ‌ها در تعیین خلق و خوی ما می‌توانند اثرگذار باشند.
عکس‌های خانوادگی که برای شما خاطره‌ای خوش را به همراه دارد یا تابلوهای مناظر طبیعی هم می‌توانند در بیشتر شدن انرژی مثبت در خانه نقش مهمی را ایفا کنند.
می‌توانید عبارات و جملات تاکیدی و مثبت را روی کاغذی یادداشت کرده و همیشه در معرض نگاه خود قرار دهید تا هدفتان را که افزایش انرژی مثبت در خانه است، فراموش نکنید. البته استفاده از تابلوهای شعر و یا خطاطی هم در این مورد می‌توانند کمک حال شما باشند.
استفاده از نور را در فضاهایی از خانه که روشنایی مناسب ندارند و اغلب تاریکند، جدی بگیرید.
هر از گاهی پنجره را باز کنید تا هوای تازه و مطبوع در خانه جریان پیدا کند. این کار علاوه بر ایجاد سرزندگی سبب از بین رفتن ویروس‌ها و عوامل میکروبی هم خواهد شد.
پرورش گل را فراموش نکنید. نگهداری از گل و گیاه به خودی خود احساس شادابی به انسان می‌بخشد. رنگ سبز و رشد آهسته گیاه در گلدان، حس جاری بودن زندگی را در انسان پدید می‌آورد.
چیدمان خانه خود را طوری طراحی کنید که از شلوغی محیط و در و دیوار جلوگیری بشود. رفت و آمدها آسان‌تر باشد و مانعی برای ایجاد انرژی مثبت در خانه، وجود نداشت باشد مثل مبل‌ها.

روش افزایش انرژی مثبت در منزل و محل کار

۱-کُندر را بر روی زغال قرار دهید تا تبخیر شود ولی نسوزد.به این صورت انرژی منفی از بین رفته و انرژی مثبت جایگزین آن خواهد شد

2- بوی عود انرژی محیط را تصفیه میكند

3- ذکر اسماء الهی مخصوصأ تسبیحات اربعه و ذکر الله به دلیل بالا بودن سطح ارتعاشات آن باعث آرامش می شود .

4- سوزاندن شمع نیز انرژی منفی را خنثی میكند و انرژی مثبت ایجاد مینماید. گفته میشود نور آن انرژی منفی را پاك میكند.همچنین دود کردن اسفند (اسپند) نیز همین تاثیر را دارد

5- آب نمك قدرت زیادی در خنثی کردن انرژی منفی دارد. می توانیم كف مكانها را با آب نمك بشوییم و تی بكشیم یا كاسه ای آب نمك در گوشه اتاق نگه داریم. گاه گاهی آن كاسه را چند ساعتی در آفتاب بگذارید و بعد از چند روز آب آن را عوض كنید

6- وجود گلها در درون منزل یا محیط كار عامل بسیار خوبی برای تولید انرژی مثبت و خنثی کننده انرژی منفی میباشد. گلهائی به رنگ زرد، نارنجی و آبی یا بنفش برای این منظور خیلی مناسب هستند. گیاهانی مثل پیچک ، شمعدانی و سرخس هم از قدرت بالایی برای تصفیه هوا و تولید انرژی مثبت برخوردارند .

7- در منزل و یا محیط کار از رنگ هایی استفاده كنید كه انرژی مثبت ایجاد كنند و انرژی منفی را دفع نمایند، از قبیل سفید، آبی- بنفش، سبز، زرد، نارنجی، صورتی و…

8- صداهائی نیز وجود دارند كه روی انرژیهای مثبت و منفی اثر جاذب و دافع دارند.موسیقی ها عموماً در ملودیهای قدیمی، آوازهای مذهبی، ، موسیقی كلاسیك، و صداهائی كه از طبیعت هستند مانند صدای باد در حركت و آبشار و رودخانه و صدای پرندگان و…

9- دانه های خوراكی گیاهان به ویژه برنج (پخته نشده) توانایی جذب و از بین بردن انرژی منفی را دارند.قدیمی تر ها بر سر سفره عید کمی برنج خام هم می گذارند.ومعتقدند که شگون دارد.(البته نوع و قیمت برنج زیاد مهم نیست!)

10- ذكر گفتن،. محیطی با انرژی خالص می آفریند كه عمدتاً به علت ارتعاشات پاك و خالص صوتی آن است. ذکرگفتن بطور ذهنی و بدون كلام نیز در پاك كردن محیط مؤثر است زیرا ارتعاشات خالص فكر كه بر اثر ادای ذهنی اذکار ایجاد میشوند بر انرژی فضای اطراف اثر مثبت می گذارند.انس بیشتری با قرآن داشته باشید ، قرآن رادر خانه زیاد بخوانید . فرکانسهای حاصل از صوت قرآن باعث دفع انرژی های منفی از محیط می شود.

دیو بگریزد از آن قوم که قرآن خوانند

11- وضو و خواندن نماز اول وقت فواید زیادی دارد و باعث تخلیه اشعه های زائد بدن و تولید انرژی مثبت می شود.(در اسلام دائم الوضو بودن سفارش شده است .زیرا وضو علاوه بر رضای حق تعالی موجب آرامش و خنثی کردن انرژیهای منفی می شود)

12-سعی کنید در منزل و یا محل کار،همیشه رو به قبله بنشینید (و یا بخوابید) تا انرژی های حیاتی شما مرتب شارژ شود .(کعبه, محل عبور بیشترین خطوط انرژی وپرانرژی ترین نقطه روی زمین است.)

13-وسایل شکسته ،اضافی و کهنه منزل ، انرژی منفی تولید می کند آنها را از محیط زندگی خود دور کنید.

14-اگر خانه تان لبریز از خاطرات ناراحت کننده است در صورت امکان، به فکر جابه جایی از آنجا باشید.

15-از لوازم الکترونیکی کمتر استفاده کنیدزیرا انرژی منفی(خشم-عصبانیت-پرخاشگری و…) تولید می کنند.

16-همیشه شکر گذار نعمت های خداوند باشید . خطاهای دیگران را ببخشید و فقط به خوبی های دیگران نگاه کنید.

17-از خوردن غذاهای فراوری شده مانند سوسیس،کالباس و…پرهیز نمایید.غذاهای غیر مفید و نیز انواع ترشی و خیار شور، تولید انرژی منفی می کنند.افلاطون می گوید: تو همانی هستی که میخوری! این نکته نشان دهنده تاثیر غذا بر خلق و خوی انسان است.

18-استفاده از گلاب نیز مفید است . گلاب باعث ایجاد شادابی و معنویت بیشتر می شود.

19-هنگامی که احساس سنگینی می کنید و افکار ناراحت کننده و منفی به سویتان هجوم آورده سه بار سوره ناس را بخوانید.

20-از غیبت کردن،تحقیر و تمسخر دیگران، تهمت زدن،دروغ گویی ،نفرت و سایر اعمالی که

از نظر خدا و خلق خدا ناپسند است دوری کنید.زیرا این اعمال، انرژی منفی خالص تولید می کنند

اگر بخواهیم سوره ای را در قرآن کریم به عنوان سوره مثبت اندیشی انتخاب کنیم شاید سوره مبارکه ضحی یکی از بهترین انتخاب ها باشد چرا که سرتاسر این سوره در باره مثبت اندیشی و یاد آوری نعمت هایی است که خداوند به انسان داده است.

(وَلَسَوْفَ یُعْطِیكَ رَبُّكَ فَتَرْضَى* أَلَمْ یَجِدْكَ یَتِیمًا فَآوَى *وَوَجَدَكَ ضَالًّا فَهَدَى * وَوَجَدَكَ عَائِلًا فَأَغْنَى * فَأَمَّا الْیَتِیمَ فَلَا تَقْهَرْ * وَأَمَّا السَّائِلَ فَلَا تَنْهَرْ * وَأَمَّا بِنِعْمَةِ رَبِّكَ فَحَدِّثْ

البته به زودى پروردگارت (آن قدر) به تو عطا كند كه خشنود شوى آیا تو را یتیم نیافت پس جاى و پناه داد؟ و آیا تو را یگانه زمان و تنها نیافت، پس جهانى را به دورت جمع نمود و تو را ناآگاه (از معارف دینى) یافت پس (به وسیله وحى) هدایت نمودو تو را فقیر و نیازمند یافت پس بی نیاز كرد پس یتیم را هرگز خوار و رانده مساز و با سائل خشونت مكن و مران و از نعمت پروردگار خویش [با مردم‏] سخن گوى.)

سوره ای که با تمام سختی های پیامبر در مسیر رساندن پیام الهی با مثبت اندیشی و بیان نعمت های فراوانی که پیامبر از آنها بهره مند است انرژی ویژه ای را به پیامبر عطا کرد تا بتواند با نیروی بیشتری به رسالت خود ادامه دهد .

اگر میخواهید در زندگی خود پیشرفتی را مشاهده کنید چاره ای جز این ندارید که افکار منفی را از ذهن خود کاملا پاک کنید و افکار مثبت را جایگزین آن کنید پس همین حالا به پشت بام ذهن خود بروید و آنتن های ذهنتان را تنها به سوی ایستگاه هایی تنظیم کنید که شبانه روز امواج مثبت پخش می کند، کاری کنید که کارکنان ایستگاه های منفی از شدت بیکاری اخراج شوند.

3) دلتان را تبدیل به اقیانوسی آرام کنید نه یک گرداب خروشان .

تنها انسان هایی که از روح آرام برخوردار هستند می توانند از زندگی خود لذت ببرند و برای اینکه از روح آرامی برخوردار باشیم باید دریاچه دلمان را به اقیانوس معنویت و دریاهای آرام الهی وصل کنیم وگرنه کسانی که دلشان دریاچه است و از همه طرف بسته است و راهی به اقیانوس ندارد بعد از مدتی این دریاچه تبدیل به نمک زار و لجن زاری میشود که همه از آن فرار می کنند

کسانی که دلهایشان دریاچه ای کوچک است و به هیچ اقیانوسی راه ندارد با کوچکترین حادثه ای مضطرب میشوند برعکس کسانی که دلشان به اقیانوش الهی وصل است که هیچ طوفانی نمیتواند کوچکترین اضطرابی به انها وارد کند

به همین خاطر است که خداوند متعال در مورد کسانی که دریاچه وجودشان را به اقیانوس عظیم الهی وصل کرده اند می فرماید:

الَّذِینَ آمَنُواْ وَتَطْمَئِنُّ قُلُوبُهُم بِذِكْرِ اللّهِ أَلاَ بِذِكْرِ اللّهِ تَطْمَئِنُّ الْقُلُوبُ

همان كسانى كه ایمان آورده‏ اند و دل‏هایشان به یاد خدا آرام می ‏یابد آگاه باشید كه دل‏ها تنها به یاد خدا آرام می ‏یابد

آیاتی برای رفع افکار بیهوده و باطل

نقل است که حضرت امام جعفر صادق علیه السلام فرمودند:

هر کس سوره مبارکه آل عمران را با ایمان و نیت خالص و همچنین توجه به خدا و معنی آن بنویسد و با خود داشته باشد، از شر هرگونه افکار پلید و شیطانی در امان خواهد بود و از پل جهنم به ایمنی و سلامت عبور خواهد کرد.

درواقع این مداومت بر این آیات و اعمال دعا برای رفع افکار بد هستند:

من قرأ سوره آل عمران أعطی بکل آیه منها أماناً من حر جسر جهنم.

«هر کس سوره آل عمران را قرائت کند به ازای هر آیه از آن ، امانی بر روی پل جهنم به او داده خواهد شد»

همچنین پیامبر گرامی اسلام حضرت محمد صلی الله علیه وآله وسلم نیز می فرمایند:

من قرأ سوره آل عمران یوم الجمعه صلی الله علیه و ملائکته حتی تجب الشمس.

«هر کس سوره آل عمران را در روز جمعه قرائت نماید خداوند و فرشتگان تا غروب آفتاب بر او درود می فرستند»

در روایتی دیگر از حضرت امام صادق علیه السلام آمده:

من قرأ سوره البقره و آل عمران جاءتا یوم القیامه تظلانه علی رأسه مثل الغمامتین أو مثل العباء تین.

«هر کس سوره های بقره و آل عمران را قرائت نماید، در روز قیامت در حالی می آید که این دو سوره مانند دو تکه ابر بر سر او سایه افکنده اند.»

رسول اکرم صلی الله علیه وآله وسلم نیز فرمودند:

من قرأ هذه السوره أعطاه الله بکل حرف أماناً من حر جهنم…

هر فردی که سوره آل عمران را قرائت مند خداوند به تعداد هر حرف این سوره امانی از گرمای آتش جهنم به او عنایت می کند.

ذکر امام صادق برای رهایی از افکار باطل

شخصى نزد حضرت امام صادق علیه السّلام رسید و خدمت ایشان عرض کرد که:

خیال من پر از افکار باطل شده و آرزوهای طول و دراز به همراه وسوسه هاى فاسد و شیطانی موجب گردیده که خاطرم پریشان و سینه ام مملو از آزار و اذیت شود. همواره افکار بد و پوشالی ذهن مرا به خود درگیر نموده و باعث سستی در دین و اعتقاداتم شده است. ای پسر رسول خدا شما را به جدتان به من یک دعا برای رفع افکار بد بیاموزید تا از شر این وسوسه های درونی رهایی پیدا کنم.

امام صادق علیه السلام فرمودند:

دستت را بر روى سینه ات بکش و بگو:

بِسْمِ اللّهِ وَ بِاللّهِ مُحَمَّدٌ رَسُولُ اللّهِ صَلَّی اللّهُ عَلَیْهِ وَ آلِهَ و لاحَوْلَ وَ لاقُوَّهََ اِلاّبَاللّهِ اَللّهُمَّ امْسَحُ عَنّى ما اَحذَر.

آنگاه دست خود را بر روی شکم خود بمال و سه بار این دعا را بخوان .

آن شخص پس از انجام این عمل شاهد از بین رفتن این حالت و افکار منفی شد.

مجمع الدّعوات کبیر – ۳۰

البتّه در مفاتیح الجنان نیز با ذکر این روایت گفته شده :

پس از خواندن این دعا، دست خود را روی شکم بمال و سه مرتبه بگو ((إن شاء الله رفع خواهد شد )).

دعای امام سجاد برای درمان بیماری ‌های فکر

امام سجاد(ع) در دعای مکارم الاخلاق به این صورت دعا می‌فرمایند:

«اللَّهُمَّ اجْعَلْ ما یُلْقِى الشَّیْطانُ فى رُوعى مِنَ التَّمَنّى وَالتَّظَنّى وَالْحَسَدِ ذِکْراً لِعَظَمَتِکَ، وَ تَفَکُّراً فى قُدْرَتِکَ، وَ تَدْبیراً عَلى‏ عَدُوِّکَ»

(همان) «الهى عنایت کن که به جاى آنچه شیطان در دلم مى‏افکند از آرزوى باطل و بدگمانى و حسد، یاد عظمت تو کنم، و در قدرت تو اندیشه نمایم، و در دفع دشمنان تو چاره‏سازى نمایم».

در این دعا امام سجاد (ع) سه درمان و راهکار برای رفع سه بیماری حسادت، افکار بد و آرزوهای طول و دراز می فرمایند. درواقع ایشان برای رفع افکار بد و درگیری ذهن با وسوسه های باطل از افکار مثبت و جایگزینی آنها با افکار منفی استفاده می کنند.

رفع وسواس و افکار فاسد

دیگر روش یا دعا برای رفع افکار بد که انجام آن برای رهایی از افکار فاسد بسیار نافع می باشد به این صورت است که آیات زیر را با نیت پاک و ایمان بر روی شکر سفید بخوانید. آنگاه آن را در شبنمی که از برگ درخت فرو افتاده باشد حل کرده و به مدت چهار روز و هر روز یک مثقال از آن را میل کنید.

الَّذِینَ یَقُولُونَ رَبَّنَا إِنَّنَا آمَنَّا فَاغْفِرْ لَنَا ذُنُوبَنَا وَقِنَا عَذَابَ النَّارِ ﴿۱۶﴾

الصَّابِرِینَ وَالصَّادِقِینَ وَالْقَانِتِینَ وَالْمُنفِقِینَ وَالْمُسْتَغْفِرِینَ بِالأَسْحَارِ ﴿۱۷﴾

شَهِدَ اللّهُ أَنَّهُ لاَ إِلَهَ إِلاَّ هُوَ وَالْمَلاَئِکَهُ وَأُوْلُواْ الْعِلْمِ قَآئِمَا بِالْقِسْطِ لاَ إِلَهَ إِلاَّ هُوَ الْعَزِیزُ الْحَکِیمُ ﴿۱۸﴾

همچنین گفته می شود که خوردن انجیر سفید در وقت غذت نیز در رفع وسواس و فکرهای بد و باطل موثر است و به این طریق تمامی سختی ها و دلهره ها از او رفع می گردد.

توکل به خدا برای درمان وسوسه های فکر

توکل بر خدا را نیز می توان یک دعا برای رفع افکار بد و وسوسه های باطل دانست. در این صورت هرگونه اضطراب از فرد به دور شده و آرامشی بر قلب و روان او نازل می گردد.

برای رفع این دغدغه ها و وسوسه های فکری

آیات بسیاری در قرآن وجود دارد که با خواندن آنها می توان از خدا برای رهایی از این افکار طلب یاری نموده و بر او توکل نماید.

حَسْبُنَا اللّهُ وَنِعْمَ الْوَکِیلُ ۱۶

خداوند ما را بس است و او بهترین حامی ماست،

أُفَوِّضُ أَمْرِی إِلَى اللَّهِ ۱۷

کارم را به خدا واگذار نمودم،

و إِنَّهُ لَیْسَ لَهُ سُلْطَانٌ عَلَى الَّذِینَ آمَنُواْ وَعَلَى رَبِّهِمْ یَتَوَکَّلُونَ ۱۸؛

شیطان، بر کسانی که ایمان دارند و به خدایشان توکل می کنند، تسلط ندارد.

,روش انرژی مثبت,روش جذب انرژی مثبت,روش گرفتن انرژی مثبت,روش دریافت انرژی مثبت,روش های جذب انرژی مثبت,روش های دریافت انرژی مثبت,روش دادن انرژی مثبت به دیگران,روش داشتن انرژی مثبت,بهترین روش انرژی مثبت,روش افزایش انرژی مثبت,راههای جذب انرژی مثبت در خانه,راههای جذب انرژی مثبت,چگونگی جذب انرژی مثبت,نحوه جذب انرژی مثبت,راههای جذب انرژی های مثبت,چگونگی جذب انرژیهای مثبت,چگونگی دریافت انرژی مثبت,راه های جذب انرژی مثبت,راه های جذب انرژی مثبت در خانه,راه های دریافت انرژی مثبت,راه های داشتن انرژی مثبت,بهترین راه جذب انرژی مثبت,بهترین راه دریافت انرژی مثبت,راههای افزایش انرژی مثبت,راه افزایش انرژی مثبت,روشهای افزایش انرژی مثبت,راههای افزایش انرژی مثبت در خانه,نحوه افزایش انرژی مثبت

برگرفته از سایت ملکوتی ها

*******************************

بازنشر : سایت دعا 786 سایت بزرگ ذکر و دعا و فال و تعبیر خواب و باستان شناسی