دعا و اعمال خیر برای عالم برزخ و قبر

ذکر و دعای مخصوص عالم قبر و عالم برزخ در سایت دعا 786

در این پست از سایت ذکر و دعای doa786.com دعا و اعمال خیر برای عالم برزخ و قبر را قرار دادیم . دعا کردن و انجام دادن اعمال و کارهای خیر و خوب نه تنها برای خوشبختی و سعادت در این دنیا مفید هستند برای برای پس از مرگ و عالم قبر و برزخ نیز بسیار خوب و مفید می باشد …

عالم برزخ چیست,عالم برزخ در قرآن,عالم برزخ چگونه جایی است,عالم برزخ از دیدگاه ایت الله بهجت,عالم برزخ کجاست,عالم برزخ الهی قمشه ای,عالم برزخ pdf,عالم برزخ در روایات

دعا و اعمال خیر برای عالم برزخ و قبر

دعا و اعمال خیر برای عالم برزخ و قبر,دعا برای عالم برزخ,دعا برای عالم قبر,دعا برای سعادت در عالم برزخ,دعا برای خوشبختی در عالم قبر,دعای مخصوص عالم برزخ,دعای عالم قبر و پس از مرگ

دعا و اعمال خیر برای عالم برزخ و قبر

یکی از محدویت های ذهنی ما دعا برای دنیایمان می باشد.

فقط به فکر وقتی هستیم که الان زنده هستیم خب اشکالی ندارد اما کمی هم به فکر برزخ باشیم کمی هم برای آن بخش از زندگی مان دعا کنیم و بالأخره وارد آن بخش خواهیم شد و برای آن اندوخته های خوب دعا داشته باشیم.

بسیاری اوقات دعاهایی را میخوانیم که از خواص آن این است که در عالم برزخ برای او سعادت هایی می آورد متأسفانه ما آن دعاها را نمی خوانیم و فورا صفحه را ورق می زنیم و میگوئیم که برو بابا حالا ما که نمردیم حالا کو تا مردن؟

در حالیکه برای برخی ما ممکن است چند روز یا سال بعد در برزخ قرار بگیریم.

کتاب فوق هم خوب است تهیه شود. کسی که هر روز زیارت عاشورا را بخواند امام حسین به دیدار او خواهد آمد و به احترامش مدتی عذاب را از آن قبرستان برمی دارند.

بنده دیده ام که کفن هایی وجود دارند که روی آن دعای جوشن کبیر نوشته شده است که متاسفانه برخی ناخوانا می باشند و همچنین دعاهای زیبای دیگر را خودتان می توانید برای کفن خود انتخاب کنید.

حتما وصیت نامه را در هر سن و سالی که هستید بنویسید و بهتر است یک وصیت نامه ی اخلاقی برای نوادگانتان بنویسید و به آنها سلام برسانید و بفرمائید که به دلیل محدودیت عمر بشری شما را ندیدم اما این پیام من به شما است که … .

دفن شدن در قم فضیلت دارد. مابقی دعا ها و اعمال را جهت انجام دادن به شما وامی گذارم و تحقیق در این امر بسیار برای ما لازم و سازنده می باشد و جهت دفن گاهِ خود برنامه و علم داشته باشیم.

از انسان های آگاه سوال کنیم . سالها پیش یک روز به استادی از مشکلاتم شکایت کردم و ایشان گفت:« شب بیا تو را جائی ببرم که هیچ مشکلی دیگر نداشته باشی.» شب هم خوشحال و خندان نزد استاد رفتم و مرا به قبرستان برد و گفت که اینجا هیچ کس هیچ مشکلی ندارد.

خب برای آن سن و سالی که داشتم درس آموزنده ای بود اما امروز در می یابم که خیر در همین قبرستان هم انسان ها مشکلات فوق العاده مشقت باری دارند که با اندوخته های دعا و عمل صالح می توانیم از مشکلات آن عالم یعنی عالم برزخ یعنی فاصله ی مرگ تا روز قیامت را بکاهیم و یا به جائی برسیم که هیچ مشکلی نداشته باشیم.

یکی از مواردی که در عالم برزخ به کمک ما می آید، باقیات صالحات است. باقیات صالحات یعنی آنچه که از ما باقی میماند و خیری است که تا قیامت برای ما می تواند جاری باشد.

بله ساختن بیمارستان، مدرسه، راهسازی همه از این دست میباشد. حتما بودجه ی ما نمی رسد و می توانیم به قدر پولمان در ساختمان مشارکت کنیم حتی اگر به اندازه ی پول یک آجر باشد تا وقتی آن ساختمان برپاست خیرات و برکاتِ آن به شما میرسد

اگر کتابی بنویسید، آن کتاب تا وقتی که خواننده داشته باشد و مایه ی عمل نیکو برای آدمیان شود در عالم برزخ شما از برکت آن بهره مند خواهید بود.

التماس دعا

برگرفته از سایت دعاگو

********************

بازنشر : سایت دعا 786 سایت بزرگ ذکر و دعا و فال و تعبیر خواب و باستان شناسی

ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.